Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Καταλαβαίνεις ότι για κάθε doa υπερβολή (και λάθος ξεκάθαρα), υπάρχει η αντίστοιχη rt υπερβολή, πιστεύω.

Το rt με συγχωρείς δεν είναι υπερβολή είναι πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Παλι τα ιδια θα εγραφαν για τη 4070Ti με τη λιγη VRam ,το μικρο Bus και οτι ειναι αδικαιολογητο να ριχνεις textures η να βαζεις DLSS με τουπε και απαιτησεις ναυαρχιδας.

Σε μικρότερο βαθμό, κατά πολύ.

___________

Εγώ σιχαίνομαι να χαλάσω τη Κυριακή μου αύριο έτσι κ δε φορτώσει 1080 🤡/High (3070) το TLOU. Medium με θολουρες δεν βάζω. Άσε που ένα ρεπό έχω πλέον, μια Κυριακή, την άλλη εβδομάδα ούτε αυτό. Να τη καψω για πειραματισμούς & shaders & load and pray?

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Σε μικρότερο βαθμό. Εγώ σιχαίνομαι να χαλάσω τη Κυριακή μου αύριο έτσι κ δε φορτώσει 1080 🤡/High (3070) το TLOU. Medium με θολουρες δεν βάζω.

Aν και δεν παιζω κονσολοπαιχνιδα εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να περιμενεις να περασουν 3-4 μηνες να παει στα 2/3 της τιμης , να πατσαριστει και να δουλευει οπως θα επρεπε να δουλευει day 1 .
Aν εχεις την υπομονη και δεν καιγεσαι μετα πανε στο 10ρικο και πιο κατω.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Video που υποσχεθηκα για last of us στα 3440x1440 max τα παντα ολα ανοιγω και dlss quality. Ειδα μεχρι 27gb ram usage σε λιγο ουτε τα 32 θα φτανουν vram ειδα μεχρι 11700 real χρηση και με dlss quality πεφτει 1gb ακριβως κατω. Σιγουρα για τα γραφικα που βλεπω δεν δικαιολογει τετοιες απαιτησεις το hogwarts το οποιο εχει παρομοιες απαιτησεις ειναι πολυ ανωτερο οπτικα και μπορω να βρω αρκετα ακομα παιχνιδια με πολυ χαμηλοτερες απαιτησεις που φαινονται καλυτερα. Οσο επαιζα εκανε και το shader cache στο background οποτε καποια stutters που θα δειτε οφειλονται εκει οπως και η μεγαλη χρηση του 5700x. Γενικα ειναι playable δεν περασα καποιο dll οπως ηταν το ετρεξα εχει το θεμα του panning στην καμερα με το ποντικι ειπαν θα το φτιαξουν σε λιγες μερες με το μεγαλο patch που ερχεται και δεν εβαλα και raw input στις ρυθμισεις για το ποντικι το καταλαβαινεις στις μαχες που ενω παει σφαιρα ο στοχος το πιστολι αργει οποτε με raw θα ειναι αρκετα πιο αμεσο και οπως πρεπει. Συνολικα για λιγων ημερων παιχνιδι που ακουγα τα χειροτερα ειναι οκ αλλα θελει σιγουρα ακομα 2-3 μεγαλα patches για να στρωσει και να εξαλειψει τα οποια θεματα. Δεν πειραματιστηκα με ρυθμισεις καθολου ισως αυριο γιατι σιγουρα μεσα απο τις παρα πολλες που εχει καποιες απλα θα γονατιζουν gpu cpu χωρις λογο οπως σε καθε παιχνιδι. Χωρις την καταγραφη του βιντεο ειναι 5-6fps παραπανω. 

Μετα απο 100% shader compile ξανα δοκιμασα και τα fps ειναι πολυ παραπανω 10 με 15 μιας και δεν δουλευει η cpu για το shader compile οπως στο βιντεο. Αυριο νεο βιντεο με ετοιμα τα shaders. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Aν και δεν παιζω κονσολοπαιχνιδα εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να περιμενεις να περασουν 3-4 μηνες να παει στα 2/3 της τιμης , να πατσαριστει και να δουλευει οπως θα επρεπε να δουλευει day 1 .
Aν εχεις την υπομονη και δεν καιγεσαι μετα πανε στο 10ρικο και πιο κατω.

Αφου δε παίζεις τα κονσολοπαιχνιδα, δηλαδή τα 9 στα 10 παιχνίδια εκεί έξω, άρα δεν μπορείς να οικειοποιηθείς ή να κατανοήσεις το πρόβλημα ή την κατάσταση αυτή πλήρως/καθαρά αφού ΔΕ τη ζεις & ΔΕ σε απασχολεί,  η οποία  νοσηρή πραγματικότητα έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό και γίνεται εντονότερη. 

 

Υ.Γ. Φτάνει ρε σεις με το CP2077 του 2020 πέρασαν 3 χρόνια σχεδόν κανένα pure pc port άλλο έχουμε ως παράδειγμα για το 2022&23 ( άντε πες πέραν τουHarry Potter);

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Αφου δε παίζεις τα κονσολοπαιχνιδα, δηλαδή τα 9 στα 10 παιχνίδια εκεί έξω, άρα δεν μπορείς να οικειοποιηθείς ή να κατανοήσεις το πρόβλημα ή την κατάσταση αυτή αφού ΔΕ τη ζεις & ΔΕ σε απασχολεί,  η οποία  κατάσταση έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό και γίνεται εντονότερη. 

 

Υ.Γ. Φτάνει ρε σεις με το CP2077 του 2020 πέρασαν 3 χρόνια σχεδόν κανένα pure pc port άλλο έχουμε ως παράδειγμα για το 2022&23;

Το προβλημα ειναι γνωστο και κατανοητο προς ολους.
Οι Publishers πιεζουν τους Devs να βγαλουν το game οσο το δυνατον πιο γρηγορα.
Οι Devs προσπαθουν να βασιστουν σε βοηθηματα οπως το DLSS/FSR ή ετοιματζιδικες δουλειες απο τα Tools του Unreal ΕNgine  και ετσι καταληγουμε σε Alpha Games Test που λανσαρονται για Final Product και πατσαρονται μετα απο μηνες.
Οταν 19/20 games εχουν θεματα κατα τη κυκλοφορια δεν χρειαζεται να τα παιξω.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Armoral είπε

Το rt με συγχωρείς δεν είναι υπερβολή είναι πραγματικότητα.

Πραγματικότητα το rt είναι. Υπερβολή είναι ότι στο παραμικρό rt εφέ οι κόκκινες μπλαμπλαμπλα...

Υπερβολή αντίστοιχη του 4070τι doa.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Πραγματικότητα το rt είναι. Υπερβολή είναι ότι στο παραμικρό rt εφέ οι κόκκινες μπλαμπλαμπλα...

Υπερβολή αντίστοιχη του 4070τι doa.

Όχι δεν μπλα αλλά δε μπορούν όπως οι πράσινες. Κι αυτός είναι ο λόγος που οι κόκκινες είναι πίσω συνέχεια. Σε κάθε γενιά, εκτός από την προηγούμενη, κάτι υπάρχει που τις κρατάει πίσω, κάτι που δεν έχει κάνει καλά η μαμά εταιρία και χάνουν την ευκαιρία να κερδίσουν μερίδιο αγοράς.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Πραγματικότητα το rt είναι. Υπερβολή είναι ότι στο παραμικρό rt εφέ οι κόκκινες μπλαμπλαμπλα...

Υπερβολή αντίστοιχη του 4070τι doa.

Kοίταξε, χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης, κάτσαμε να "κοντράρουμε" τα CPU μας εγώ με ένα παλίκαρι - υπάλληλο (legit) της amd. Αυτός είχε 7950x 3d + 7900XTX,  εγώ 12900k + 4090. Του είπα του ανθρώπου να τρέξει 1080p + FULL FSR το cyberpunk για να μην μας κόβουν οι κάρτες. Ρε φίλε, και σε αυτήν την ανάλυση, full GPU bound ήταν και η κάρτα δεν έπαιρνε τα πόδια της με το RT ανοιχτό..  Μιλάμε για full tuned overclocked μπαλκονάτο σε νερά σύστημα. Δεν ξέρω τι λένε τα reviews αλλά το 7900XTX = 3090 σε RT με καμία δύναμη. Η κάρτα του βάραγε hard cap στα 100-120fps και όσο ανάλυση και να έριχνε δεν ένοιωθε να πάρει μπρός. Έπεσε σε 720p + FSR ultra performance και πάλι δεν κουνιόταν η ρημάδα. 

Αυτά. Πείτε με fanboy ή ότι άλλο, εγώ με αυτό που είδα τρομοκρατήθηκα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Herald είπε

Kοίταξε, χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης, κάτσαμε να "κοντράρουμε" τα CPU μας εγώ με ένα παλίκαρι - υπάλληλο (legit) της amd. Αυτός είχε 7950x 3d + 7900XTX,  εγώ 12900k + 4090. Του είπα του ανθρώπου να τρέξει 1080p + FULL FSR το cyberpunk για να μην μας κόβουν οι κάρτες. Ρε φίλε, και σε αυτήν την ανάλυση, full GPU bound ήταν και η κάρτα δεν έπαιρνε τα πόδια της με το RT ανοιχτό..  Μιλάμε για full tuned overclocked μπαλκονάτο σε νερά σύστημα. Δεν ξέρω τι λένε τα reviews αλλά το 7900XTX = 3090 σε RT με καμία δύναμη. Η κάρτα του βάραγε hard cap στα 100-120fps και όσο ανάλυση και να έριχνε δεν ένοιωθε να πάρει μπρός. Έπεσε σε 720p + FSR ultra performance και πάλι δεν κουνιόταν η ρημάδα. 

Αυτά. Πείτε με fanboy ή ότι άλλο, εγώ με αυτό που είδα τρομοκρατήθηκα. 

Αυτό engine/architecture limitation μοιάζει ή cpu bottleneck παρά gpu, αν έκλεινε το rt έβλεπε μεγάλη αύξηση δηλαδή;

Επεξ/σία από Jts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Arkin είπε

Video που υποσχεθηκα για last of us στα 3440x1440 max τα παντα ολα ανοιγω και dlss quality. Ειδα μεχρι 27gb ram usage σε λιγο ουτε τα 32 θα φτανουν vram ειδα μεχρι 11700 real χρηση και με dlss quality πεφτει 1gb ακριβως κατω. Σιγουρα για τα γραφικα που βλεπω δεν δικαιολογει τετοιες απαιτησεις το hogwarts το οποιο εχει παρομοιες απαιτησεις ειναι πολυ ανωτερο οπτικα και μπορω να βρω αρκετα ακομα παιχνιδια με πολυ χαμηλοτερες απαιτησεις που φαινονται καλυτερα. Οσο επαιζα εκανε και το shader cache στο background οποτε καποια stutters που θα δειτε οφειλονται εκει οπως και η μεγαλη χρηση του 5700x. Γενικα ειναι playable δεν περασα καποιο dll οπως ηταν το ετρεξα εχει το θεμα του panning στην καμερα με το ποντικι ειπαν θα το φτιαξουν σε λιγες μερες με το μεγαλο patch που ερχεται και δεν εβαλα και raw input στις ρυθμισεις για το ποντικι το καταλαβαινεις στις μαχες που ενω παει σφαιρα ο στοχος το πιστολι αργει οποτε με raw θα ειναι αρκετα πιο αμεσο και οπως πρεπει. Συνολικα για λιγων ημερων παιχνιδι που ακουγα τα χειροτερα ειναι οκ αλλα θελει σιγουρα ακομα 2-3 μεγαλα patches για να στρωσει και να εξαλειψει τα οποια θεματα. Δεν πειραματιστηκα με ρυθμισεις καθολου ισως αυριο γιατι σιγουρα μεσα απο τις παρα πολλες που εχει καποιες απλα θα γονατιζουν gpu cpu χωρις λογο οπως σε καθε παιχνιδι. Χωρις την καταγραφη του βιντεο ειναι 5-6fps παραπανω. 

Μετα απο 100% shader compile ξανα δοκιμασα και τα fps ειναι πολυ παραπανω 10 με 15 μιας και δεν δουλευει η cpu για το shader compile οπως στο βιντεο. Αυριο νεο βιντεο με ετοιμα τα shaders. 

 

Έχεις τόσο πολύ RAM usage γιατί δεν φτάνει η VRAM και τρώει RAM.. 

Συνέβαινε και στο Rise of the Tomb Raider αυτό για όσους θυμούνται. 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Έχεις τόσο πολύ RAM usage γιατί δεν φτάνει η VRAM και τρώει RAM.. 

Συνέβαινε και στο Rise of the Tomb Raider αυτό για όσους θυμούνται. 

Το θεμα ειναι αν παιζει μια χαρα ή αν εχει θεματα.
Αν δηλαδη σου τρωει λιγο παραπανω Ram αλλα παιζει μια χαρα τοτε κλαιν μαιν.
Οι περισσοτεροι πλεον βαζουν 32-64 για Gaming.
Τα 32gb ram εχουν 100-130€ οπου τα μισα θα τα εδινες ετσι και αλλιως για τα 16 και τα 12gb παραπανω Vram εχουν 1000€.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Herald είπε

Kοίταξε, χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης, κάτσαμε να "κοντράρουμε" τα CPU μας εγώ με ένα παλίκαρι - υπάλληλο (legit) της amd. Αυτός είχε 7950x 3d + 7900XTX,  εγώ 12900k + 4090. Του είπα του ανθρώπου να τρέξει 1080p + FULL FSR το cyberpunk για να μην μας κόβουν οι κάρτες. Ρε φίλε, και σε αυτήν την ανάλυση, full GPU bound ήταν και η κάρτα δεν έπαιρνε τα πόδια της με το RT ανοιχτό..  Μιλάμε για full tuned overclocked μπαλκονάτο σε νερά σύστημα. Δεν ξέρω τι λένε τα reviews αλλά το 7900XTX = 3090 σε RT με καμία δύναμη. Η κάρτα του βάραγε hard cap στα 100-120fps και όσο ανάλυση και να έριχνε δεν ένοιωθε να πάρει μπρός. Έπεσε σε 720p + FSR ultra performance και πάλι δεν κουνιόταν η ρημάδα. 

Αυτά. Πείτε με fanboy ή ότι άλλο, εγώ με αυτό που είδα τρομοκρατήθηκα. 

Ναι, οκ, και...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Jts είπε

Αυτό engine/architecture limitation μοιάζει ή cpu bottleneck παρά gpu, αν έκλεινε το rt έβλεπε μεγάλη αύξηση δηλαδή;

Δεν ξέρω τι έκανε χωρίς RT, σε nvidia βαράει 200+ fps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Herald είπε

Eγώ δεν ανέφερα καμία πράσινη και καμία κόκκινη αλλά δεν μου απάντησες. Με κάνεις να πιστευώ πώς εσύ είσαι ο κολλημένος. Είπες κάτι που δεν μπορείς να το υποστηρίξεις και σου φταίνε "οι κολλημένοι με τους πράσινους". 

Η διαφορά είναι στην τιμή. Αλλες απαιτήσεις έχεις απο μια κάρτα που αγόρασες για 250 και αλλες απαιτήσεις απο κάρτα που αγόρασες για 1000.

Πριν σου πούλαγε κάρτες με καπέλο λόγο της πανδημίας, μετά σου πούλαγε με καπέλο λόγο του mining, τώρα με ποιο σκεπτικό σου ζητάει 1000 για μια κάρτα επιπέδου 4070ti;  Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που αποσκοπεί η ερωτησή σου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...