Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Does The Last of Us Part I suffer from 8GB VRAM crashes on PC?

Εδώ ο John2gr λέει πάντως ότι ακόμα και η 980Ti 6GB με όλα max σε 4Κ ΔΕΝ κράσαρε ούτε μετά από μια ώρα. Το παιχνίδι είναι unplayable προφανώς αλλά δεν έφαγε crash.

Οι περισσότεροι απ' ότι έχω καταλάβει εγώ έχουν unstable συστήματα με OC που θεωρούν ότι είναι κομπλέ ενώ δεν είναι και κράζουν τον developer.

Διαβάζω και μερικούς να λένε ''Μα είμαι stable σε όλα τα παιχνίδια εκτός από αυτό''. Ε τότε δεν είσαι stable ρε μεγάλε, ΔΕΝ ζορίζουν όλα τα παιχνίδια το ίδιο μια GPU.

Κλασσικα εικονογραφημενα.. 

"Stable" system 

air quotes has GIF

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

45 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Πάντως τα 8GB σίγουρα δεν κάνουν για 1440p Ultra

3060ti-1440p-Ultra-1.png

3060ti-1440p-Ultra-2.png

Γιατί όταν αγόραζε κάποιος την 3060 ti την προόριζε για 1440p Ultra πριν από 3 χρόνια για να την προορίζει και τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Armoral said:

Γιατί όταν αγόραζε κάποιος την 3060 ti την προόριζε για 1440p Ultra πριν από 3 χρόνια για να την προορίζει και τώρα;

Πριν τρία χρόνια μια χαρά ήταν η 3060Ti για 1440p, ακόμα και σήμερα είναι μια χαρά σε Raster. Απλά πλέον αρχίζουν τα παιχνίδια και θέλουν πάνω από 8GB για ultra Textures και έτσι θα πρέπει να τα ρίχνεις στο High.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Πριν τρία χρόνια μια χαρά ήταν η 3060Ti για 1440p, ακόμα και σήμερα είναι μια χαρά σε Raster. Απλά πλέον αρχίζουν τα παιχνίδια και θέλουν πάνω από 8GB για ultra Textures και έτσι θα πρέπει να τα ρίχνεις στο High.

Για Ultra όχι όμως. Για Ultra ήθελες άλλες καταστάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Πριν τρία χρόνια μια χαρά ήταν η 3060Ti για 1440p, ακόμα και σήμερα είναι μια χαρά σε Raster. Απλά πλέον αρχίζουν τα παιχνίδια και θέλουν πάνω από 8GB για ultra Textures και έτσι θα πρέπει να τα ρίχνεις στο High.

Ultra textures από high textures εχουν διαφορες? Η θέλει 500% ζουμ για να τις δούμε? Να γίνουν μερικά τεστς back to back εικόνες με ζουμ να δούμε. Στο rdr 2 ρίχνεις 10 ρυθμισεις από ultra στο high και δεν βλέπεις διαφορά στην εικόνα και τα frames 50% πανω. Και στα textures κάτι αντίστοιχο συμβαίνει απλά όχι στα frames αλλά στην αποσυμφορηση της χρήσης vram. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Armoral said:

Για Ultra όχι όμως. Για Ultra ήθελες άλλες καταστάσεις.

Πάντα αυτό εξαρτάτε από το κάθε παιχνίδι, στο συγκεκριμένο αν είχε πάνω από 8GB θα μπορούσε να το τρέξει χωρίς προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Πάντα αυτό εξαρτάτε από το κάθε παιχνίδι, στο συγκεκριμένο αν είχε πάνω από 8GB θα μπορούσε να το τρέξει χωρίς προβλήματα.

Η 2080ti πάντως χάνει και το 60αρι σε Ultra, 53 average δίνει το game gpu...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Arkin said:

Ultra textures από high textures εχουν διαφορες? Η θέλει 500% ζουμ για να τις δούμε? Να γίνουν μερικά τεστς back to back εικόνες με ζουμ να δούμε. Στο rdr 2 ρίχνεις 10 ρυθμισεις από ultra στο high και δεν βλέπεις διαφορά στην εικόνα και τα frames 50% πανω. Και στα textures κάτι αντίστοιχο συμβαίνει απλά όχι στα frames αλλά στην αποσυμφορηση της χρήσης vram. 

Μην το πάμε εκεί γιατί και το FSR 2.2 με το DLSS 2.0 αν δεν κάνεις zoom in δεν βλέπεις διαφορές από τα 1440p και επάνω. Το θέμα είναι να βλέπουμε ότι πλέον αρχίζουν τα 8GB και δεν είναι αρκετά για τα 1440p, τώρα αν δεν ενδιαφέρει κάποιους να ρίξουν τα Textures στο High η και παρακάτω αυτό είναι άλλο πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Armoral είπε

Γιατί όταν αγόραζε κάποιος την 3060 ti την προόριζε για 1440p Ultra πριν από 3 χρόνια για να την προορίζει και τώρα;

Γιατί, για τί πράγμα την προόριζε, όπως και τις 6700ΧΤ, 3070?

Πού ήταν το πρόβλημά τους για 1440/72/ultra?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ultra textures από high textures εχουν διαφορες? Η θέλει 500% ζουμ για να τις δούμε? Να γίνουν μερικά τεστς back to back εικόνες με ζουμ να δούμε. Στο rdr 2 ρίχνεις 10 ρυθμισεις από ultra στο high και δεν βλέπεις διαφορά στην εικόνα και τα frames 50% πανω. Και στα textures κάτι αντίστοιχο συμβαίνει απλά όχι στα frames αλλά στην αποσυμφορηση της χρήσης vram. 

Ναι τα textures δεν είναι σαν τις άλλες ρυθμίσεις (πχ. shadows, volumetric lighting κτλ) αλλά συνήθως έχουν μεγάλη διαφορά. 

Δες εδώ ένα παράδειγμα

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Μην το πάμε εκεί γιατί και το FSR 2.2 με το DLSS 2.0 αν δεν κάνεις zoom in δεν βλέπεις διαφορές από τα 1440p και επάνω. Το θέμα είναι να βλέπουμε ότι πλέον αρχίζουν τα 8GB και δεν είναι αρκετά για τα 1440p, τώρα αν δεν ενδιαφέρει κάποιους να ρίξουν τα Textures στο High η και παρακάτω αυτό είναι άλλο πράγμα.

Για το fsr έχω γράψει καλά λόγια λίγο απέχει από το dlss 2. Τα 8 όντως αρχίζουν να είναι λίγα για τα ultra Textures των παιχνιδιών αυτό δεν σημαίνει ότι αν ρίξουμε μια σκάλα θα γίνουν unplayable. Το rdr 2 το έπαιξα με τα optimized settings απο HU και έριχνε σαγόνια σε όλο το παιχνιδι. Με πείραξε πιστεύεις που δεν τα είχα όλα ultra? Ίσως πριν χρόνια να με πείραζε μετά από ένα σημείο απλά απολαμβάνεις το παιχνίδι είτε ultra είτε high είτε 200fps είτε 60. 

Το ότι έπρεπε να έχει 16gb vram η 4070ti και 20 η 4080 μαζί σου απλά όχι ότι ήρθε η καταστροφή όπως διαβάζω ότι η κάρτα θα γίνει 1080p κτλ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Πάντως τα 8GB σίγουρα δεν κάνουν για 1440p Ultra

Ναι αμέ

"GPU VRAM related stutters" λέει αλλά βλεπουμε ~6GB VRAM usage και 100% GPU usage

Τι άκυρο βίντεο πάλι βρήκες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Phaethonas είπε

Ναι τα textures δεν είναι σαν τις άλλες ρυθμίσεις (πχ. shadows, volumetric lighting κτλ) αλλά συνήθως έχουν μεγάλη διαφορά. 

Δες εδώ ένα παράδειγμα

 

 

Σε κάποια υπάρχει δεν αντιλέγω. Στο RE4 remake οι τελευταίες 7 ρυθμίσεις στα Textures δίνουν το ίδιο clarity στα textures που τεσταρα. 

1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

Ναι αμέ

"GPU VRAM related stutters" λέει αλλά βλεπουμε ~6GB VRAM usage και 100% GPU usage

Τι άκυρο βίντεο πάλι βρήκες;

Και το είδα και λέω δεν μπορεί. Δεν είναι από vram. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Σε κάποια υπάρχει δεν αντιλέγω. Στο RE4 remake οι τελευταίες 7 ρυθμίσεις στα Textures δίνουν το ίδιο clarity στα textures που τεσταρα. 

Σίγουρα αλλάζει από game σε game. Αλλά σαν γενικό κανόνα τα textures μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά οτπικά χωρίς επίπτωση σε FPS, μιας και εξαρτώνται μόνο από τη VRAM (αρκεί να έχεις αρκετή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...