Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Arkin είπε

Ναι το πολυ δυνατο coil whine ακομα και στα 60-70fps πρεπει να γινετε rma χωρις πολλα πολλα. Τελος

Αν θυμάμαι καλά εσύ έκανες RMA μετά απο μήνες (μην πώ χρόνια)

  • Απαντ. 30k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2381

  • Arkin

    1979

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ.

The Witcher 3 Next-Gen March 23rd Patch improves DLSS 3 stability on RTX 40 series GPUs

https://www.dsogaming.com/patches/the-witcher-3-next-gen-march-23rd-patch-improves-dlss-3-stability-on-rtx-40-series-gpus/

Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε

Αν θυμάμαι καλά εσύ έκανες RMA μετά απο μήνες (μην πώ χρόνια)

Ναι ηταν μεσα στην εγγυηση και εγινε rma ηταν στους 16 μηνες. Δεν ηταν ετσι στην αρχη υπηρχε αλλα οχι πολυ. Το θεμα ειναι οτι εγινε αμεσα RMA μολις μου ειπαν επισημα απο Asus Αμερικη οτι καλυπτουν 100% το coil whine. Αλλιως ακομα θα ετρεχα με Info quest. Χωρις τρεξιμο δεν γινεται τιποτα στην Ελλαδα.

Δημοσ.

Διαθέσιμο Ray Tracing και στο Elden Ring, για να πεθαίνετε με γυαλιστερό φινίρισμα και στυλ.

The new Elden Ring patch (version 1.09) [...] added the long-awaited ray tracing features on both PC and current-generation consoles.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 7nisiotis είπε

Διαθέσιμο Ray Tracing και στο Elden Ring, για να πεθαίνετε με γυαλιστερό φινίρισμα και στυλ.

The new Elden Ring patch (version 1.09) [...] added the long-awaited ray tracing features on both PC and current-generation consoles.

 

Μονο RT Shadows εχει δεν λεει σχεδον τιποτα δυστυχως

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Arkin είπε

δεν λεει σχεδον τιποτα δυστυχως

Πως δεν λέει; μια χαρά λέει …από 60 fps στο 80% η κάρτα τσουπ έπεσε στα 45 στο 100% μεγάλη βελτίωση 😛

Δημοσ.

Άλλη μια περίπτωση με game με 1 RT εφέ και μάλιστα το πιο άχρηστο.

RT ρε μούτρα. 🤣

Είπαμε, θα βλέπουμε τα tech demos CP2077 και το Witcher 3 με τις RT προσθήκες τους για καμιά 20αριά χρόνια ακόμα.

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ναι το πολυ δυνατο coil whine ακομα και στα 60-70fps πρεπει να γινετε rma χωρις πολλα πολλα. Τελος

Δεν είναι τόσο απλό όμως, ειδικά 4090 έχω δει πάρα πολλές να έχουν, κι εμένα έχει και λίγο περισσότερο από 3080 strix, που με λίγο undervolt που είχα δεν ακουγόταν στο κουτί.

Αλλά να κάνεις 2-3 rma, μη πω περισσότερα και να περιμένεις τουλάχιστον κάνα μήνα είναι μεγάλη ταλαιπωρία.

Τώρα αν έχεις παρά πολύ, να το καταλάβω γιατί δεν θα την παλεύεις.

Αλλά σίγουρα πρέπει οι κατασκευαστές να έχουν καλύτερο qc σε αυτόν τον τομέα.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μονο RT Shadows εχει δεν λεει σχεδον τιποτα δυστυχως

 

44 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Πως δεν λέει; μια χαρά λέει …από 60 fps στο 80% η κάρτα τσουπ έπεσε στα 45 στο 100% μεγάλη βελτίωση 😛

Τελικά δεν έχει μόνο shadows.

Στο βιντεάκι μοιάζει να έχει και RT Ambient Occlusion.

Έχει κάποια διαφορά προς το καλύτερο τελικά. Άδικα το κατηγόρησα.

  • Like 2
Δημοσ.

Game Ready & Studio Driver 531.41

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/diablo-iv-geforce-game-ready-driver/

Spoiler

New feature and fixes in driver 531.41:

Game Ready - This new Game Ready Driver provides the best day-0 gaming experience for the latest new games including the open beta for Diablo IV featuring NVIDIA DLSS 2 technology. Further support for new titles leveraging DLSS 2 technology include The Last of Us Part I, Smalland: Survive the Wild, and Deceive Inc. Additionally, this Game Ready Driver supports Resident Evil 4 and the addition of DLSS 3 technology to Forza Horizon 5. Lastly, this Game Ready Driver offers full support for the technology preview of Cyberpunk 2077’s Ray Tracing: Overdrive Mode.

Applications - The March NVIDIA Studio Driver provides optimal support for the latest new creative applications and updates announced at NVIDIA GTC including NVIDIA Canvas 1.4 and a myriad of new functionality for NVIDIA Omniverse. In addition, this NVIDIA Studio Driver also introduces support for the new RTX Video Super Resolution for GeForce RTX 40 and 30 Series GPUs.

Fixed Issues

Adobe application stability issues using 531.18 [4008751]

Enscape crash at startup with 531.18 [4008190]

Beamr - Issue with AV1 encoding in PTD=0 mode [3981172]

Derivative TouchDesigner - NVAR: crash when using multi-person tracking [3808674]

[Forza Horizon 5] Rainbow like artifacts in game after driver update [3839021]

[Portal with RTX] "Background application max frame rate" setting is getting engaged while game is in focus [3897352]

Disable Horizon Zero Dawn Resizable Bar profile on Intel platforms [3759681]

Open Issues

Toggling HDR on and off in-game causes game stability issues when non-native resolution is used. [3624030]

Monitor may briefly flicker on waking from display sleep if DSR/DLDSR is enabled. [3592260]

[Halo Wars 2] In-game foliage is larger than normal and displays constant flickering [3888343]

[GeForce RTX 4090] Watch Dogs 2 may display flickering when staring at the sky [3858016]

Increase in DPC latency observed in Latencymon [3952556]

Applying GeForce Experience Freestyle filters cause games to crash [4008945]

Assassin’s Creed Origins stability issues using 531.18 [4008770]

 

4 λεπτά πριν, kkatzos είπε

 

Τελικά δεν έχει μόνο shadows.

Στο βιντεάκι μοιάζει να έχει και RT Ambient Occlusion.

Έχει κάποια διαφορά προς το καλύτερο τελικά. Άδικα το κατηγόρησα.

Ειναι σιγουρο αυτο? Βλεπω αρκετες σκιες στο χορταρι με rt σε ποια συγκριση ειδες διαφορα στο AO? Eιδα και το changelog δεν λεει τι rt effects εχει. 

Δημοσ.

In addition, this NVIDIA Studio Driver also introduces support for the new RTX Video Super Resolution for GeForce RTX 40 and 30 Series GPUs.

Α χα χα. Ο Πέτσας το τερμάτισε. Λες και δε μπορούν οι RTX2000 να τρέξουν το "Video Super Resolution". Το τίποτα δηλαδή. 🤣

Έλεος με τα ξεφτιλίκια τους...

6 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ειναι σιγουρο αυτο? Βλεπω αρκετες σκιες στο χορταρι με rt σε ποια συγκριση ειδες διαφορα στο AO? Eιδα και το changelog δεν λεει τι rt effects εχει. 

Arkin όψιμε λάτρη του RT, δεν ξέρεις να ξεχωρίσεις κοτζάμ RTAO; 🤣

edit: Όταν λέμε RT Shadows εννοούμε τα penumbra shadows, δηλαδή το softening της σκιάς όσο απομακρύνεται από το light source. Στο βιντεάκι βλέπουμε ξεκάθαρα self shadowing στα χορτάρια λόγω ambient occlusion.

  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, kkatzos είπε

 

Τελικά δεν έχει μόνο shadows.

Στο βιντεάκι μοιάζει να έχει και RT Ambient Occlusion.

Έχει κάποια διαφορά προς το καλύτερο τελικά. Άδικα το κατηγόρησα.

αυτό που εγώ δε καταλαβαίνω είναι γιατί ενώ έβαλαν rt που απ ότι φαίνεται είναι αρκετά heavy δε βάλαν έστω ένα fsr...

άμα δεν έχεις 4090 σε 4k δεν κρατάς 60αρι με τίποτα

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Tambas91 είπε

αυτό που εγώ δε καταλαβαίνω είναι γιατί ενώ έβαλαν rt που απ ότι φαίνεται είναι αρκετά heavy δε βάλαν έστω ένα fsr...

άμα δεν έχεις 4090 σε 4k δεν κρατάς 60αρι με τίποτα

Ούτως ή άλλως ακόμα ένα game που έχουμε τελειώσει δαπανώντας άπειρες ώρες.

Δεν πρόκειται να το αγγίξω ξανά.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Ούτως ή άλλως ακόμα ένα game που έχουμε τελειώσει δαπανώντας άπειρες ώρες.

Δεν πρόκειται να το αγγίξω ξανά.

Δε θα παίξεις το DLC όταν βγει?☹️

  • Super Moderators
Δημοσ.
34 minutes ago, kkatzos said:

. Λες και δε μπορούν οι RTX2000 να τρέξουν το "Video Super Resolution".

Κακά τα ψέματα, όταν βλέπεις μια 3070Ti να βαράει 72% με το preset 4 για 1080->4K, φαντάσου τι GPU usage θα βγάζουν οι RTX2000.

Δεν θα ξοδεύεις ρεύμα για gaming για να βλέπεις videos.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...