Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Φανταστείτε και το λιζακι με τέτοιο κούτελο στα γεράματα.

Κ@υλα ατελείωτη 

Αν συνεχισουν τα papper launch, τις τριτοτεταρτες ναυ@@ες και τους drivers του τρομου , η θεια Λυσσα θα παρουσιαζει φιλτρα νερου και εξυπνες σιτες.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πάμε λίγο τα visuals..

Quality and performance updates in Lumen include:

  • Improved GI and occlusion on characters for thin geometry (such as folds in shirts, nose, and ears) and better integration with hair grooms
  • High-quality reflections on translucency now support material roughness (rather than being restricted to mirror-only)
  • The Surface Cache is now driven by feedback for Software Ray-Traced (SWRT) reflections, providing higher-resolution reflections and faster reactions to scene changes
  • SWRT mode uses Async Compute on console by default
  • Better approximation of secondary bounces in reflections with Hardware Ray Tracing (HWRT) hit lighting
  • Two-sided foliage support in HWRT hit lighting

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Για πάμε λίγο τα visuals..

Quality and performance updates in Lumen include:

  • Improved GI and occlusion on characters for thin geometry (such as folds in shirts, nose, and ears) and better integration with hair grooms
  • High-quality reflections on translucency now support material roughness (rather than being restricted to mirror-only)
  • The Surface Cache is now driven by feedback for Software Ray-Traced (SWRT) reflections, providing higher-resolution reflections and faster reactions to scene changes
  • SWRT mode uses Async Compute on console by default
  • Better approximation of secondary bounces in reflections with Hardware Ray Tracing (HWRT) hit lighting
  • Two-sided foliage support in HWRT hit lighting

 

Όλο tech demo βλέπουμε. Θα κυκλοφορήσει κάνα παιχνίδι κάποτε άραγε;  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέο dlss αρχείο με το παρακάτω changelog 

NVIDIA DLSS SR 3.1.10 is now available for download. Features include:

  • Performance and Optimization Improvements
  • Bug Fixes & Stability Improvements

https://github.com/NVIDIA/DLSS/releases/tag/v3.1.10

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Arkin είπε

Ήρωας. Το 18 είχα τραβήξει 5 6 μέτρα USB σε hdd dock που ήταν κλειστό σε ντουλάπι γιατι ήταν το μόνο που έκανε θόρυβο στον πύργο και επειδή πάλι ακούγονταν στο δωμάτιο αυτός ο αιώνιος θόρυβος της βελόνας στο δίσκο τους ακύρωσα τελείως. Ταινίες σειρές κατεβαίνουν πια άμεσα με τις ταχύτητες που έχουμε. Φωτογραφιες η προσωπικά αρχεία μια φορά τη βδομάδα αυτόματο ανέβασμα σε 3 4 cloud και τέλος. Τους hdd θα τους κουμπώσω μια φορά το χρόνο αν θέλω να κρατήσω καμία κλασική ταινία σε 4Κ remux και μέχρι εκεί. Ήδη έχουν πέσει αρκετά τα 2tb σε nvme και γίνονται όλο και πιο προσιτά με 3 τέτοιους καθάρισες στον κεντρικό πύργο. 

Μιας και αναφέρθηκε πάνω η 4080 με noctua. Δείτε και θερμοκρασίες με τα 23db που έχει. Η pny με λίγο παραπάνω και πολύ καλύτερες θερμοκρασίες δείχνει πολύ καλύτερη επιλογή. 

Και εγώ έχω hdd σιγά, όταν δεν τους χρησιμοποιείς δεν κάνουν θόρυβο. 

Όσο για την κάρτα, το πιο πιθανό είναι να έχει coil whine και να ακούς αυτό αντί για τους ανεμιστήρες 🤣. Πάντως είμαι σίγουρος ότι και το "απλό" ψυγείο της Asus στην 4080 αθόρυβο θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, BlurayMoviesGreece said:

Ευτυχως στα MMO το DLSS 3.0 θα βοηθαει πολυ.

Τα ΜΜΟ μου ειναι αδιαφορα αλλα δεν ειναι ολα ΜΜΟ στο video που σιγουρα δειχνει το αμεσο μελλον σε ολα τα genres

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα ντέμο πάντως η 4090 τα τρώει για πρωινό όσα έχω δοκιμάσει να τρέξω δουλεύουν χαλαρά 80+ fps και η κάρτα ειναι σε φάση 60-70% ..το cpu γονατίζουν με 5800 3D καρφωμένο 70+ …σίγουρα δεν έχουν και το καλύτερο optimization 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Odyss3us είπε

Τα ΜΜΟ μου ειναι αδιαφορα αλλα δεν ειναι ολα ΜΜΟ στο video που σιγουρα δειχνει το αμεσο μελλον σε ολα τα genres

Oλα MMO ειναι με βαση το τιτλο "Unreal Engine 5 MMO coming 2023"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, _Theo_ είπε

Όλο tech demo βλέπουμε. Θα κυκλοφορήσει κάνα παιχνίδι κάποτε άραγε;  

Ναι.

Το Cyberpunk 2077 και το Witcher 3.

Δεν είναι UE5 αλλά πλέον tech demos είναι και αυτά. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας βάλουν shader compilation στο menu όπως όλοι αλλά τα traversal stutters σε loading new area δε νομίζω να τα γλιτώσουμε.

NVIDIA cuLitho to deliver up to 40x performance leap in lithography

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...