Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Arkin είπε

Η αληθεια ειναι οτι εκει εξω υπαρχουν εκατονταδες παιχνιδαρες που πιστευω για την πλειοψηφια τα ΑΑΑ παιχνιδια μετα του 2014 τουλαχιστον μην πω πιο πισω παιζονται πολυ ανετα σημερα με μεγαλες αναλυσεις τερμα γραφικα και πολλα fps. Και δεν εννοω μονο οτι τρεχουν καλα και σε φθηνες καρτες του σημερα αλλα οτι εχουν και πολυ ποιοτικα γραφικα δεν ειναι οπως καποτε που πχ τα παιχνιδια του 2007 συγκριτικα με παιχνιδια του 2000 ηταν η μερα με τη νυχτα. Απλα προσπαθουν οι εταιριες για το κατι ακομα καλυτερο κατι ακομα πιο φωτορεαλιστικο. Το RDR 2 το εγραψα 100 φορες ειναι επικο ειδικα το βραδυ ειναι πανεμορφο με τρομερο φωτισμο οι 213 ωρες που επαιξα το επιβεβαιωνουν σε πολλα σημεια απλα το χαζευεις. Σε καθαρα raster μαζι με plague tale αλλα θα βαλω και τα guardians of the galaxy και το jedi fallen order ειναι εξαιρετικα παραδειγματα πως μπορουν να βγουν πολυ δυνατα γραφικα με καθαρα raster τεχνικες. 

Επισης η αληθεια ειναι οτι οτι εχει βγει με RT στα νεα παιχνιδια του 2023 εχει αρκετα κακο optimize σαν οι developers να ξεχασαν να προγραμματιζουν και να αφησαν τα παντα στα dlss 2 fsr 2 dlss 3 και στις νεες καρτες να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα. Δηλαδη δεν πιστευω οτι δεν μπορουν να βγαλουν σωστα παιχνιδια με RT και καλο optimize στο 2077 ειναι ενα απο αυτα και τρεχει αψογα το legacy ειναι στην αλλη πλευρα και τρεχει χαλια με rt ενεργο. 

Δεν γινεται ολος ο κοσμος να εχει 13900k και 4090 ωστε να κανουν bruteforce τα κακα optimize παιχνιδια. Ας στρωθουν λιγο και οι developers οπως εκαναν ολα τα χρονια μεχρι σημερα. 

 

 

Spoiler

Screenshot_11.jpg

 

25 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε άλλο αυτό, push-αρισμένα σε visuals παιχνίδια ΔΕΝ έβγαλε ποτέ η Blizzard. Ίσως το Starcraft 2 κάτι πήγε να κάνει τότε..Το WoW το τρώμε στη μάπα με την σάπια engine κοντά στα 20 χρόνια, έλεος..

Mερικα screenshots απο το Remaster του 2 που βγηκε το 2021.
 

Screenshot_18.jpg

Screenshot_17.jpg

Screenshot_16.jpg

Screenshot_14.jpg

Screenshot_12.jpg

Screenshot_19.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2351

  • Arkin

    1955

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Sackboy: A Big Adventure - March 16th Patch is Now Available!

Shader Execution Reordering στις 4000 series. Ισως το μελλον. 

Spoiler

We bring a new update to you today to add support for DLSS 3 and Shader Execution Reordering for NVIDIA 40 Series Graphics Cards - If you have a supported graphic card and would like to enable this feature, we have included some instructions below on how to do this.

This update also includes some fixes for Sackboy rolling animations, Travel Pod usage and a fix for UI pop-ups showing up when in the loading screen. 

Those pesky pop ups huh?

 


Last week we also released the Casual Clothing Pack, the first of our brand-new mixed clothing packs coming to Craftworld.

This pack is a free download and contains an assortment of jackets, jumpers, jeans, boots, piercings, and more... So download it today and give yourself a fabulous makeover to show off to your friends!

- Steven

PATCH NOTES

 

Added in Support for DLSS3 and Shader Execution Reordering for NVIDIA 40 Series Graphics Cards

Fixed Sackboy Rolling Animation Getting Stuck in Certain Places

Fixed Sackboy Getting Stuck in the Travel Pod if a Secondary Player Leaves the Game

Fixed UI Pop-ups Showing Up When in the Loading Screen

 


HOW TO ENABLE NVIDIA DLSS 3

 

 

Windows 11

 

Enabled by Default

 

 

Windows 10

 

On the desktop, pressed the Windows Key or go to Start.

Type 'Graphics settings'.

Select the Graphics setting option when it pops up.

Toggle "Hardware-accelerated GPU scheduling" to "On".

Restart your PC to enable changes.

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Improve Shader Performance and In-Game Frame Rates with Shader Execution Reordering

Benefits of SER in Unreal Engine 5 

SER in Unreal Engine 5 (UE5) enables better offline path tracing, arguably the most complex tracing operation in UE5. Likewise, hardware ray traced reflections and translucency, which have complex interactions with materials and lighting, will also see benefits.   

SER also improves Lumen performance when hardware ray tracing is enabled. In some cases, the changes required to do this, independent of initial system complexity, are trivial. In other cases, it has added substantial complexity. Three different examples are explored in more detail below. 

Picture2.png

Figure 1. Grandma’s Kitchen by Richard Cowgill, path traced in Unreal Engine 5. Path tracing is 40% faster with SER for this view. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικα θα το δουμε και στο 2077 με το νεο overdrive mode ωστε να αντεπεξελθουν και οι καρτες. Ωραια πραγματα προσπαθουν να δωσουν αερα το ray tracing δεν γινεται αλλιως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερχονται με το 2077 overdrive mode. SER που μπηκε στο sack και micromaps ειναι κατι καινουργιο με τις 4000 σειρα. Ερχονται πολυ ωραια πραγματα.

It'll support both SER and Opacity Micromaps

https://developer.nvidia.com/rtx/ray-tracing/micro-mesh

https://www.overclock3d.net/reviews/software/nvidia_dlss_adoption_explodes_with_dlss_3_-_why_is_dlss_3_being_adopted_7x_faster_than_dlss_2/1

Spoiler

Opacity Micro-Maps (OMMs) are used to accelerate raytracing of high detail geometry by efficiently encoding the opacity states of micro-triangles and micro meshes. This technology encodes the opacity of micro-triangles and makes it possible to trace rays, at high performance, extremely detailed scene elements such as vegetation and foliage. Traditionally high detail opacity information is constructed via alpha textures, however, for raytracing this normally involves costly alpha evaluation in shaders to generate the desired result. Opacity Micro-Maps is a solution that can either remove the need for shader invocations entirely (by approximating the original geometry), or drastically reduce the number required of shader invocations without any loss in quality. OMMs will generally be an accelerator for applications that have traditional alpha testing or alpha blending as part of the raytracing workloads.

Opacity Micro-Maps is supported for raytracing in D3D12 (via NvAPI), VK and NVIDIA OptiX.

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγήκε ''ultra'' έκδοση του HD Project για το CP 2077.

Cyberpunk 2077 HD Reworked Project

''Contains the highest quality textures and gives the best visual experience. Highly recommended for 2K/4K displays. Game can use up to max 800MB more VRAM so most modern graphics cards should easy deal with it.''

Εκεί στην EPIC τώρα ξυπνήσαν..

Epic Games adds new PSO precaching mechanism to Unreal Engine 5.1 to reduce shader compilation stutters

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο το tech demo βγηκε πριν 2 χρονια και συμφωνα με τον τιτλο ετρεχε σε Playstation 5
για να δουμε τετοια γραφικα πιστευω θα χρειαστουν 5 χρονια δλδ απο το 2025 και βλεπουμε..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Odyss3us είπε

αυτο το tech demo βγηκε πριν 2 χρονια και συμφωνα με τον τιτλο ετρεχε σε Playstation 5
για να δουμε τετοια γραφικα πιστευω θα χρειαστουν 5 χρονια δλδ απο το 2025 και βλεπουμε..

Εν μέρει το έχουμε τρέξει αυτό ως demo, όπως και το matrix, όμως ένα ΑΑΑ θέλει 2-3 χρόνια για να ξεκινήσει και να ολοκληρωθεί σε UE5 αποκλειστικά, οπότε θέλει χρόνο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, Odyss3us είπε

αυτο το tech demo βγηκε πριν 2 χρονια και συμφωνα με τον τιτλο ετρεχε σε Playstation 5
για να δουμε τετοια γραφικα πιστευω θα χρειαστουν 5 χρονια δλδ απο το 2025 και βλεπουμε..

Το οτι τρεχει σε PS5 ειναι σχετικο, προσφατα ειχαμε δει game που γινοταν του upscale το καγκελο.
Απο 1080p σε 1440p και στα καπακια απο 1440p σε 4Κ .

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες, μη μαλώνετε. Make love,  not war ❤️❤️❤️. Λοιπόν, απο εβδομάδα μου έρχεται η 4080. Θέλω να δω πόσο εντύπωση θα μου κάνει μετά την 1080ti που έχω εδώ και 5+ χρόνια. Επιτέλους θα παίξω Cyberpunk!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, TsAkira είπε

Παίδες, μη μαλώνετε. Make love,  not war ❤️❤️❤️. Λοιπόν, απο εβδομάδα μου έρχεται η 4080. Θέλω να δω πόσο εντύπωση θα μου κάνει μετά την 1080ti που έχω εδώ και 5+ χρόνια. Επιτέλους θα παίξω Cyberpunk!

Με το καλο να παραλαβεις. Κολοσσιαιο αλμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kostiger είπε

Με το καλο να παραλαβεις. Κολοσσιαιο αλμα..

Ευχαριστώ. Έπρεπε να γίνει κάποτε. Τώρα όμως θα χρειαστώ και καινούριο monitor. To LG μου με υπηρέτησε αξια, αλλά ήρθε η ώρα για αλλαγή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, TsAkira είπε

Ευχαριστώ. Έπρεπε να γίνει κάποτε. Τώρα όμως θα χρειαστώ και καινούριο monitor. To LG μου με υπηρέτησε αξια, αλλά ήρθε η ώρα για αλλαγή.

Αφού έκανες τέτοιο δυνατό άλμα χτύπα αν μπορείς μια OLED

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...