Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2350

  • Arkin

    1952

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

3 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

λοιπόν άλλο ένα για δυνατούς λύτες...

η μια είναι dlss quality η άλλη fsr quality και η άλλη native... low sharpering, 4k, όλα δεξιά

tw3 - Imgur

FSR η πρωτη

DLSS η δευτερη

Native η τριτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Tambas91 είπε

λοιπόν άλλο ένα για δυνατούς λύτες...

η μια είναι dlss quality η άλλη fsr quality και η άλλη native... low sharpering, 4k, όλα δεξιά

tw3 - Imgur

Native είναι η τρίτη καθώς έχει το λιγότερο sharpening εγγενώς υποθέτω.

DLSS η πρώτη και FSR η δεύτερη;

Πραγματικά δε βλέπω ουσιαστικές διαφορές.

(Και στην τρίτη ανεβάζεις ελάχιστα το sharpening και γίνεται το ίδιο sharp με τις άλλες δύο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Tambas91 είπε

w3 - Imgur

αυτό δουλεύει? :P 

 

10 ώρες πριν, Tambas91 είπε

σωστός η πάνω είναι dlss...

Η πάνω είναι DLSS και "φαίνεται" πιο ευκρινής γιατί συνήθως οι devs βάζουν περισσότερο sharpening στο DLSS mode.

Δεν είναι όμως πιο ευκρινής. Αν προσθέσεις ελάχιστο sharpening στη native γίνεται εξίσου sharp και ίσως με περισσότερη λεπτομέρεια.

Το θέμα όμως είναι ότι στα σύγχρονα παιχνίδια το native + TAA είναι ανώτερο σε κίνηση. Έχει λιγότερα artifacts/ghosting/shimmering.

(από τα DLSS και FSR)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην τελευταία έκδοση του DLSS έχει καταργηθεί το forced sharpening. Το TW3 διαβάζω έχει βελτιωθεί πολύ με το τελευταίο patch, κυρίως στα stutters αλλά θέλει δουλειά ακόμα γιατί ο Geralt είναι ακόμα μελαχρινός σε πολλές σκηνές με το RT.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Στην τελευταία έκδοση του DLSS έχει καταργηθεί το forced sharpening. Το TW3 διαβάζω έχει βελτιωθεί πολύ με το τελευταίο patch, κυρίως στα stutters αλλά θέλει δουλειά ακόμα γιατί ο Geralt είναι ακόμα μελαχρινός σε πολλές σκηνές με το RT.

Normal είναι αυτό, από τα Rays έχει πάρει χρωματάκι 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Arkin είπε

Ισως να ειναι ετσι το θεμα ειναι οτι αν εχεις 60fps με dlss 2 πχ στο 2077 και πας στα 100 με dlss 3 η διαφορα ειναι τεραστια. Και ας ειναι fake τα frames δεν υπαρχει λογος δηλαδη να μην το εχεις παντα on. Στο portal το οποιο θελει γρηγοραδα το επαιξα ολοκληρο με dlss 3 και δεν ειχα πουθενα θεμα ηταν αψογο και σε smoothness και σε ακριβεια και παντου. Προσπαθω να καταλαβω αυτο που γραφεις αλλα δεν μπορω.

Βασικα δεν ειναι fair συγκριση..

Ειναι σαν να συγκρινεις επιταχυνση 2 ιδιως αμαξιων με το ενα να εχει τουρμπο και να λες τα συγκρινω και ειναι πιο γρηγορο.. Ναι αλλα ΔΕΝ μπορεις να τα συγκρινεις με αυτο τον τρόπο...

Επεξ/σία από Tablet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω: 

1. DLSS (Το καλύτερο texture resolve, λίγο θολή αντανάκλαση)
2. FSR (Είναι μια μίξη θολών και sharpened ταυτόχρονα)
3. Native TAA (Η καλύτερη αντανάκλαση, χωρίς καλό resolve στα textures)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Nα πώ ότι εξαρτάται απτό game? COD BO 2 δείχνει καλύτερο με DLSS Performance από ότι σε native. Σε στατικές εικόνες φυσικά, όχι σε κίνηση

Κάνε και εσυ μια πρόβλεψη για το καλό άντε να κάνω μετά τα αποκαλυπτήρια ….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Κάνε και εσυ μια πρόβλεψη για το καλό άντε να κάνω μετά τα αποκαλυπτήρια ….

H 1η φαντάζομαι FSR - οι άλλες 2 είναι αρκετά πιο soft - λιγότερο sharpened. Μάλλον θα έλεγα η 2η native γιατί είναι πιο soft από την 3η αλλά δεν είμαι και σίγουρος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόσθεσαν στα ''known issues'' του driver.

''- [The Witcher 3: Wild Hunt] After updating to patch v4.02, game will randomly crash if DLSS 3 Frame Generation is enabled from the in-game settings [4026075]''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Tambas91 είπε

Το βάζω σε spoil μήπως θέλει και κάνας άλλος να δοκιμάσει το μάτι του 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Μεγάλος νικητής ο herald 😛

1 fsr

2 native

3 dlss

 

Spoiler

Μάτι γερακιού ρε φίλε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μάτι γερακιού ρε φίλε

 

Spoiler

Έχεις αλλεργία στο sharpen εσύ πανάθεμά σε και σου χτυπάει έντονα στο μάτι αν και Δυσκολεύτηκες … εγώ από την άλλη μου αρέσει να το τσιμπάω λίγο στην oled το έχω στο 20

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...