Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Όντως το σωστό είναι να συγκρίνεις native FPS και όχι με interpolation αλλά και πάλι μπορείς να προσθέσεις μια έξτρα μέτρηση με FG On.

Aυτο ακριβως εννουσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Δεν θα συγκρινεις FSR με DLSS 3.0....
Θα συγκρινεις FSR με DLSS 2.0 και απο κατω θα δειξεις το DLSS 3.0 για να δεις τα οφελη απο DLSS 2.0 σε DLSS 3.0.
Oσο δεν τα δειχνεις ειναι σαν να μην υπαρχουν και ξαφνικα θα τα θυμηθουν οταν βγει το FSR 3.0.
Μεχρι να βγει FSR 3.0 δεν κανει να ξερουμε ποσα FPS βγαζει με DLSS 3.0 πριν την αγορασουμε;
 

Τα οφέλη από DLSS 2 σε DLSS 3 δεν μπορούν να αποτυπωθούν σε γράφημα - γιατί απλά τα frames που παίρνεις δεν είναι πραγματικά - και το καταλαβαίνεις απτην διαφορά στο latency, την οποία δεν μπορείς να την αποτυπώσεις σε γράφημα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Γιατί δεν είναι πραγματικά frames

Όχι. Εγώ δεν τρέχω FG εκτός απτό hogwarts.

Μα ειναι τσαμπα performance και το smoothness παει σε αλλο επιπεδο για πιο λογο να μην το εχεις on σε παιχνιδια οπως 2077 witcher legacy κτλ? Αν ειχε artifacts η οτιδηποτε μαζι σου αλλα ανεβαζει τη συνολικη εμπειρια της κινησης παρα πολυ σε οτι παιχνιδι το εχω τρεξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Herald είπε

Τα οφέλη από DLSS 2 σε DLSS 3 δεν μπορούν να αποτυπωθούν σε γράφημα - γιατί απλά τα frames που παίρνεις δεν είναι πραγματικά - και το καταλαβαίνεις απτην διαφορά στο latency, την οποία δεν μπορείς να την αποτυπώσεις σε γράφημα. 

Τα FPS που κερδισες απο DLSS 2.0 σε DLSS 3.0 θα δειξεις ΕΝΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ειναι.
Για ποιο γραφημα και αποτυπωση συζηταμε;

Πχ
FSR           100FPS
DLSS 2.0  100FPS
DLSS 3.0 130FPS

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Arkin είπε

Μα ειναι τσαμπα performance και το smoothness παει σε αλλο επιπεδο για πιο λογο να μην το εχεις on σε παιχνιδια οπως 2077 witcher legacy κτλ? Αν ειχε artifacts η οτιδηποτε μαζι σου αλλα ανεβαζει τη συνολικη εμπειρια της κινησης παρα πολυ σε οτι παιχνιδι το εχω τρεξει. 

Γιατί δεν ανεβάζει το smoothness όσο το ανεβάζουν τα κανονικά frames, οπότε είναι παραπλανητικό να δείχνεις κάτι τέτοιο σε γράφημα. Γιατί δεν γίνεται κανένας υπολογισμός του engine σε αυτά τα fake frames. Γιατί πχ. παίζεις ενα shooter παιχνίδι και τα fake frames θα δείχνουν ότι πυροβολείς αλλά ο αντίπαλος δεν θα τρώει damage. Οπτικό smoothness δίνει μόνο και τίποτα παραπάνω. Είναι πιο χρήσιμο για κάποιον που σε παρακολουθεί να παίζεις, παρά για εσένα που παίζεις

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Για πιο λογο ομως δεν κανει? Δεν ειναι προφανες οτι οσοι παρουν τις καρτες θα ενεργοποιησουν dlss 3 πριν καν τρεξουν το παιχνιδι? Δεν το καταλαβαινω αυτο που γραφεις. Δοκιμασα native με dlss 2 και με dlss 3 και το δευτερο ειναι κλασεις ανωτερο στο smoothness. Ειναι must και θα ειναι και το fsr 3 must οταν ερθει δεν γινεται να τρεξουν παιχνιδια τοσο βαρια με RT effects χωρις τετοιες τεχνολογιες σε σωστα fps.

Γιατί δεν είναι κανονικά fps και ενέχουν και περιορισμούς.

Τα 100 fps με FG δεν έχουν το ίδιο input lag με τα 100 πραγματικά fps π.χ.

Με τα 100 FG fps δεν μπορείς να βάλεις frame limiter κτλ κτλ ή αν το κάνεις τρως ήττα από το lag.

Ή αντίστοιχα έχεις tearing όταν βγαίνει εκτός sync range κτλ κτλ.

Τέτοια θέματα δεν υπάρχουν με τα native fps οπότε δεν μπορείς να τα συγκρίνεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Τα FPS που κερδισες απο DLSS 2.0 σε DLSS 3.0 θα δειξεις ΕΝΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ειναι.
Για ποιο γραφημα και αποτυπωση συζηταμε;

Πχ
FSR           100FPS
DLSS 2.0  100FPS
DLSS 3.0 130FPS

Μα αυτό σου εξηγώ, τα 100fps που παίρνεις από το DLSS 2 δεν είναι ίδια με τα 30 frames που παίρνεις απτό DLSS 3. 

Α supermarket 50 ντομάτες για 10€

Β supermarket 75 ντομάτες (οι 30 είναι σάπιες) για 10€

Καταλαβαίνεις ότι αν δεν δείς εσύ ο ίδιος τις ντομάτες με τα μάτια σου - θα νομίζεις ότι το B supermarket είναι φθηνότερο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Γιατί δεν ανεβάζει το smoothness όσο το ανεβάζουν τα κανονικά frames, οπότε είναι παραπλανητικό να δείχνεις κάτι τέτοιο σε γράφημα. Γιατί δεν γίνεται κανένας υπολογισμός του engine σε αυτά τα fake frames. Γιατί πχ. παίζεις ενα shooter παιχνίδι και τα fake frames θα δείχνουν ότι πυροβολείς αλλά ο αντίπαλος δεν θα τρώει damage. Οπτικό smoothness δίνει μόνο και τίποτα παραπάνω. Είναι πιο χρήσιμο για κάποιον που σε παρακολουθεί να παίζεις, παρά για εσένα που παίζεις

Ισως να ειναι ετσι το θεμα ειναι οτι αν εχεις 60fps με dlss 2 πχ στο 2077 και πας στα 100 με dlss 3 η διαφορα ειναι τεραστια. Και ας ειναι fake τα frames δεν υπαρχει λογος δηλαδη να μην το εχεις παντα on. Στο portal το οποιο θελει γρηγοραδα το επαιξα ολοκληρο με dlss 3 και δεν ειχα πουθενα θεμα ηταν αψογο και σε smoothness και σε ακριβεια και παντου. Προσπαθω να καταλαβω αυτο που γραφεις αλλα δεν μπορω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Ισως να ειναι ετσι το θεμα ειναι οτι αν εχεις 60fps με dlss 2 πχ στο 2077 και πας στα 100 με dlss 3 η διαφορα ειναι τεραστια. Και ας ειναι fake τα frames δεν υπαρχει λογος δηλαδη να μην το εχεις παντα on. Στο portal το οποιο θελει γρηγοραδα το επαιξα ολοκληρο με dlss 3 και δεν ειχα πουθενα θεμα ηταν αψογο και σε smoothness και σε ακριβεια και παντου. Προσπαθω να καταλαβω αυτο που γραφεις αλλα δεν μπορω.

Δεν συζητάω το αν υπάρχει λόγος να το έχεις πάντα ON. Αυτό που συζητάω είναι ότι δεν υπάρχει λόγος να τα βάλεις σε γράφημα και να κάνεις συγκρίσεις - γιατί το μόνο που σου δίνουν είναι smoothness στο μάτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Μα αυτό σου εξηγώ, τα 100fps που παίρνεις από το DLSS 2 δεν είναι ίδια με τα 30 frames που παίρνεις απτό DLSS 3. 

Α supermarket 50 ντομάτες για 10€

Β supermarket 75 ντομάτες (οι 30 είναι σάπιες) για 10€

Καταλαβαίνεις ότι αν δεν δείς εσύ ο ίδιος τις ντομάτες με τα μάτια σου - θα νομίζεις ότι το B supermarket είναι φθηνότερο

Kαλα οταν βγει το FSR 3.0 θα δεις πως θα γεμισουμε με σαπιες ντοματες σε ολα τα βιντεακια τους.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BlurayMoviesGreece είπε

Kαλα οταν βγει το FSR 3.0 θα δεις πως θα γεμισουμε με σαπιες ντοματες σε ολα τα βιντεακια τους.
 

Το φαντάζομαι, αλλά άμπαλους θα τους χαρακτηρίζω και τότε. Δεν βλέπω χρώματα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

Γιατί δεν είναι κανονικά fps και ενέχουν και περιορισμούς.

Τα 100 fps με FG δεν έχουν το ίδιο input lag με τα 100 πραγματικά fps π.χ.

Με τα 100 FG fps δεν μπορείς να βάλεις frame limiter κτλ κτλ ή αν το κάνεις τρως ήττα από το lag.

Ή αντίστοιχα έχεις tearing όταν βγαίνει εκτός sync range κτλ κτλ.

Τέτοια θέματα δεν υπάρχουν με τα native fps οπότε δεν μπορείς να τα συγκρίνεις.

Ναι αυτο το εγραψα πρωτος με riva tuner ειχα τρελο lag και τωρα παιζω με cap 95fps απο nvidia control panel και δεν υπαρχει tearing η lag τα καπαρει κανονικα στα 95 απο εκει σε ολα τα παιχνιδια με dlss 3. Υπαρχει λυση δηλαδη απλα δεν δουλευει πχ το riva tuner η το in game vsync. Βαζεις 95fps απο nvidia control panel+vsync on απο εκει και τελος δεν εχεις tearing η lag. Το input lag ειναι αυτο τον native fps που βγαζεις με dlss 2. 

Δηλαδη στο 2077 με dlss 2 εχω 60fps. Με dlss 3 παει 90+. Εχω το latency των 60 και το smoothness των 90 αλλα με reflex on πεφτει ακομα λιγο το latency δεν το καταλαβαινεις. Σε τερμα fast pace shooters οπως doom eternal πολυ πιθανων να ειναι πιο εμφανες αλλα στο ειχα γραψει οτι σε αυτα τα παιχνιδια συνηθως ειμαστε ηδη 100+fps native χωρις καν dlss/fsr δεν θα εχουν αναγκη το dlss 3. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Herald είπε

Το φαντάζομαι, αλλά άμπαλους θα τους χαρακτηρίζω και τότε. Δεν βλέπω χρώματα

Ακομα δεν εχω παρει τη GPU και δεν μπορω να επιμενω για τα fake frames αλλα απο αυτα που διαβαζω ειναι καλυτερα να εισαι με DLSS 2.0 + FG στα 90FPS παρα στα 45 FPS με FSR/DLSS 2.0
Aυτο το πλεονεκτημα χωραει δεν χωραει σε γραφημα ή σε supermarket δεν αναφερεται πουθενα και ειναι ξεκαθαρο οτι εχει μια σκοπιμοτητα.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν συζητάω το αν υπάρχει λόγος να το έχεις πάντα ON. Αυτό που συζητάω είναι ότι δεν υπάρχει λόγος να τα βάλεις σε γράφημα και να κάνεις συγκρίσεις - γιατί το μόνο που σου δίνουν είναι smoothness στο μάτι. 

Kαταλαβαινω απο τη μια τη λογικη σου απο την αλλη δεν μπορω να φανταστω καποιος να εχει στις ρυθμισεις του dlss 3 και να μην το εχει ενεργο ειδικα αν ζοριζετε για 60-70fps και θελει να παιζει στα 100. Το smoothness ειναι αυτο που ζηταει ο καθε gamer την οσο πιο ομαλη κινηση της εικονας ωστε να εχει μια ομορφη εμπειρια στα παιχνιδια που παιζει. Ειπες το εχεις ανοιχτο μονο στο legacy. Στα υπολοιπα παρατηρησες καποιο αρνητικο και το εχεις off? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BlurayMoviesGreece είπε

Ακομα δεν εχω παρει τη GPU και δεν μπορω να επιμενω για τα fake frames αλλα απο αυτα που διαβαζω ειναι καλυτερα να εισαι με DLSS 2.0 + FG στα 90FPS παρα στα 45 FPS με FSR/DLSS 2.0

Από τα 45 δεν θα πας στα 90 όμως. Το αν είναι καλύτερο εξαρτάται απτόν καθένα - μέχρι και τα 50 εμένα με ενοχλεί το latency, από εκεί και πάνω αρχίζουν οι διαφορές και είναι μικρές

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

 Στα υπολοιπα παρατηρησες καποιο αρνητικο και το εχεις off? 

Ναί - input latency. Προτιμώ να παίζω στα 75-80 με DLSS 2 παρά στα 120 με DLSS 3

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...