Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

NVIDIA and CDPR to present “RTX Path Tracing” in Cyberpunk 2077 at GDC

CYBERPUNK-HERO.jpg

''‘Cyberpunk 2077’ RT: Overdrive – Bringing Path Tracing into the Night City (Presented by NVIDIA)

CD Projekt RED’s Cyberpunk 2077 is technically one of the most challenging games on the market thanks to its massive world scale and visual variety. Its neon-illuminated environments and vast Night City vistas are already pushing the envelope of what’s currently possible in real-time graphics. RT: Overdrive mode aims to take it to the next level by bringing RTX Path Tracing into the mix.

We all are well too familiar with the limitations of the current real-time direct and indirect lighting algorithms. Things like non-shadow casting lights with non-physically based range, low-resolution indirect light multiplied by screen-space ambient occlusion, or screen-space reflections are still widely used. While delivering satisfying performance on lower-end hardware, they limit maximum image quality and reduce content creator flexibility.

RTX Path Tracing aims to minimize constraints put on the content creators by delivering pixel-perfect soft shadows and indirect light contribution in fully dynamic environments from all the lights – be it an analytical local light, emissive surface, skylight, you name it.

Join our session to find out how the new unified lighting pipeline created by the core algorithms of RTX Path Tracing, can improve the game’s image fidelity while simplifying the direct and indirect lighting pipeline simultaneously.

Welcome to the Future!''

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυνατο το demo του RE4. Ολα full με ray tracing χωρις FSR λεει οτι ζηταει 14GB vram στην αναλυση μου πανω απο 11GB δεν ειδα μεχρι το τελος του demo καπου 17 λεπτα το τελειωσα. Αρκετα smooth τα fps κυριως 80+ σπανια να πεσουν κατω απο αυτα. H ατμοσφαιρα κλασικα αποπνικτικη με ακουστικα και σκοταδι παιζεις μαζι με πανες παρεα. 

Spoiler

Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D
Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D
Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D
Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D
Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D
Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D
Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D
Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D
Resident-Evil-4-biohazard-Re4-Chainsaw-D

 

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Όλα τα RE 13-14GB έλεγαν ότι θέλουν με max settings αλλά στην πραγματικότητα ήταν κομπλέ με πολύ λιγότερο.

Ναι αψογα με τερμα τα textures και γενικα οπτικα παρα πολυ ομορφο και φωτισμοι το RT κανει ωραια δουλεια στο interior κομματι. Ελπιζω να ειναι ετσι παντου και να αντεχει η 4070ti με τα 12gb. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Μια χαρά θα είσαι στην ανάλυσή σου. Άντε να βγει το Path Tracing στο CP 2077 να πάμε για 2ο playthrough..

Ελπιζω. Αυτο ειναι το overdrive που ελεγαν? Η το πανε εξολοκληρου path tracing? Γιατι αν ειναι σαν το portal δεν βλεπω να το τρεχει ουτε η 4090 με λογικα fps. Ντεμι ντεμι λογικα path tracing με raster για να παιξουμε σωστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ελπιζω. Αυτο ειναι το overdrive που ελεγαν? Η το πανε εξολοκληρου path tracing? Γιατι αν ειναι σαν το portal δεν βλεπω να το τρεχει ουτε η 4090 με λογικα fps. Ντεμι ντεμι λογικα path tracing με raster για να παιξουμε σωστα.

Το Overdrive είναι, ουσιαστικά είναι RT σαν του Metro Exodus. Όχι όμως σαν του Portal RTX ή σαν το Quake 2 RTX που είναι full path-traced.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Το Overdrive είναι, ουσιαστικά είναι RT σαν του Metro Exodus. Όχι όμως σαν του Portal RTX ή σαν το Quake 2 RTX που είναι full path-traced.

Αψογα θα πεσει αγορα και απο μενα μολις δωσουν το overdrive να δουμε και το performance αν και με dlss 3 πιστευω ανετα πανω απο 70 θα ειναι στις περισσοτερες περιοχες. Αν κρινουμε απο ME παντως με την enchanced μπορεις να πεις οτι βελτιωσαν και το performance παρολο το μεγαλυτερο RT impact που εβαλαν ειδικα στον φωτισμο. Οποτε περιμενουμε κατι αντιστοιχο και εδω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το Overdrive είναι, ουσιαστικά είναι RT σαν του Metro Exodus. Όχι όμως σαν του Portal RTX ή σαν το Quake 2 RTX που είναι full path-traced.

Αν ίσχυε αυτό που λες θα έπρεπε να είναι ελαφρύτερο από το τρέχον. Όμως απ' ότι έχω καταλάβει δεν είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 1 bounce light λενε για το overdrive το portal ειχε 8 οποτε θα ειναι path tracing αλλα πολυ ελαφρυτερο απο το πληρως path tracing στο portal ο φωτισμος ειναι σε αλλο επιπεδο με τα 8 bounces. Αν εβαζαν 8 bounces στο 2077 θα ετρεχε με 5fps στην 4090 σε native 1080p.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Για 1 bounce light λενε για το overdrive το portal ειχε 8 οποτε θα ειναι path tracing αλλα πολυ ελαφρυτερο απο το πληρως path tracing στο portal ο φωτισμος ειναι σε αλλο επιπεδο με τα 8 bounces. Αν εβαζαν 8 bounces στο 2077 θα ετρεχε με 5fps στην 4090 σε native 1080p.

Στο metro exodus EE έβγαζαν όλα τα εφέ και infinite light bounces από ένα και μόνο ray ανά pixel. Γι αυτό και παραμένει το κορυφαίο σε φωτισμό και επιδόσεις RTX game.

Στο trailer του CP2077 overdrive αντίθετα η Nvidia έκανε λόγο για περισσότερους RTX υπολογισμούς από ποτέ. Μόνο για βελτίωση επιδόσεων δεν μίλησαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Στο metro exodus EE έβγαζαν όλα τα εφέ και infinite light bounces από ένα και μόνο ray ανά pixel. Γι αυτό και παραμένει το κορυφαίο σε φωτισμό και επιδόσεις RTX game.

Στο trailer του CP2077 overdrive αντίθετα η Nvidia έκανε λόγο για περισσότερους RTX υπολογισμούς από ποτέ. Μόνο για βελτίωση επιδόσεων δεν μίλησαν. 

Επαιξαν καλη μπαλιτσα στο Metro ναι για αυτο και το πολυ καλο performance. Δεν περιμενω καλυτερο performance στο 2077 με overdrive αλλα μην πεσει και 40-50fps εγω ειμαι στα 80-100 με τα παντα ανοιχτα και dlss 3 και dlss 2 quality και στα 60 να πεσω δεν εχω θεμα απλα οχι παρακατω. Ειναι παιχνιδι που παιζετε ανετα και με 60fps. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

~17GB VRAM usage το RE 4 remake σε native 5Κ αλλά τρέχει φλούδα με 4090, 65FPS+ και συνήθως πάνω από 75-80. Τρέχει άψογα και δείχνει γαμάτο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...