Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, BabisTs είπε

Πήρε 3080ti....γλύτωσε το διχιλιαρο αυτός 🤣 σε σχέση με εμας με την 3090....ότι και να λέμε cpu & mobo θα έρθουν στα ύψη....δεν βλέπω τον λόγο να έρθουν χαμηλά οι gpus.... υπάρχουν αρκετοί που διαθέτουν ( και καλά κάνουν βέβαια,και εγώ στην προηγούμενη σειρά τα παραξηλωσα με 2x3090 και μια 6900ΧΤ,δεν το παρεξηγω) αρκετό χρήμα σε gpu ....εγώ από την ώρα που εγκατέλειψα το bench και μόνο gaming μέχρι χιλιαρικακι για gpu θα κοιτάω πια....

Έχω όριο το 1.5Κ για GPU, γι' αυτό παίζω με τις Ti. Θεωρώ ότι έχουν το "sweet spot σε price/performance. 

Κατά τα άλλα εγώ προσωπικά έχω ξενερώσει με τα shader compilation stutters στο PC τα οποία η κονσόλα δεν έχει. 

Δεν μ' αρέσει να έχω high-end GPU και το παιχνίδι να τρέχει πιο ομαλά στη κονσόλα που κοστίζει το 1/3. Οπότε για μένα θα εξαρτηθεί το αν θα ξαναδώσω 1.5Κ, από το αν θα φτιάξουν αυτά τα stutters στο PC τώρα με την UE 5.1

Όλα τα επόμενα ΑΑΑ παιχνίδια σχεδόν θα είναι σε UE 5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BabisTs είπε

Πήρε 3080ti....γλύτωσε το διχιλιαρο αυτός 🤣 σε σχέση με εμας με την 3090....ότι και να λέμε cpu & mobo θα έρθουν στα ύψη....δεν βλέπω τον λόγο να έρθουν χαμηλά οι gpus.... υπάρχουν αρκετοί που διαθέτουν ( και καλά κάνουν βέβαια,και εγώ στην προηγούμενη σειρά τα παραξηλωσα με 2x3090 και μια 6900ΧΤ,δεν το παρεξηγω) αρκετό χρήμα σε gpu ....εγώ από την ώρα που εγκατέλειψα το bench και μόνο gaming μέχρι χιλιαρικακι για gpu θα κοιτάω πια....

On a side note να θυμησω και να μην παραβλεπουμε οτι πλεον δεν ειναι απλες καρτες γραφικων εδω και καποια χρονια, αλλα κανουν πολλα tasks σαν multipurpose units που ειναι και αρα και το κοστος κατασκευης τους εχει ανεβει αισθητα απο μονο του σταδιακα. 

Μετα βαζεις και το γεγονος οτι πλεον μονο η TSMC αποτελει αξιοπιστη λυση ουτε καν η Sammy οποτε μεχρι να τελειωσουν τα νεα superfactories πληρωνουν και αυτοι το μαρμαρο για να μπουν σε σειρα παραγωγης παραπανω, γιατι ξυπνησαν και οι Κινεζοι.. Αυτα τα ξερουμε αλλα τα παραβλεπουμε. 

Πλεον η αυξηση τιμων γινεται με τα νεα segments που παρουσιαζουν ετσι ωστε αντι να σου πουν εξ αρχης τοσα θα δωσεις παραπανω για αυτα που εδινες για το ιδιο ουσιαστικα προιον σου λενε, για να παρεις την αυξηση που θες θα παρεις το αλλο το νεο το βελτιωμενο που παρουσιασαμε. 

Καλα το high end ειναι αλλο παιχνιδι δεν μπορει να μπει σοβαρα στην συζητηση μια 4090/4090Ti για να εκτιμησουμε την αγορα ουτως ή αλλως. Τλπ για να μην μακρηγορουμε νομιζω οτι σαν MSRP τουλαχιστον, δεν θα δουμε τραγικα πραγματα τουλαχιστον οχι χωρις κορυφαια 3rd party AIB solutions ακομη και για 4090, αλλα οι τιμες της αγορας ειναι αλλο πραγμα πλεον αφου γινονται dictate απο τοσους διαφορετικους παραγοντες.. 

Ας δουμε τι θα δουμε και εδω ειμαστε να τα ξαναπουμε,αλλωστε το τι κανουμε εμεις λιγο αφορα τους αλλους, ας μεινουμε στα ουσιαστικα δηλαδη της αποδοσης, αποδοσης/τιμης και φυσικα πλεον του πιο σημαντικου της καταναλωσης..

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Έχω όριο το 1.5Κ για GPU, γι' αυτό παίζω με τις Ti. Θεωρώ ότι έχουν το "sweet spot σε price/performance. 

Κατά τα άλλα εγώ προσωπικά έχω ξενερώσει με τα shader compilation stutters στο PC τα οποία η κονσόλα δεν έχει. 

Δεν μ' αρέσει να έχω high-end GPU και το παιχνίδι να τρέχει πιο ομαλά στη κονσόλα που κοστίζει το 1/3. Οπότε για μένα θα εξαρτηθεί το αν θα ξαναδώσω 1.5Κ, από το αν θα φτιάξουν αυτά τα stutters στο PC τώρα με την UE 5.1

Όλα τα επόμενα ΑΑΑ παιχνίδια σχεδόν θα είναι σε UE 5

Κακα τα ψεμματα η κονσολα δεν μπορει να σου δωσει αυτα που σου δινει σε 4k ενα PC και ειδικα πλεον με το raytracing να αρχισει να χρησιμοποειται σοβαρα. Μπορει να υπαρχει σαν αναλυση στις κονσολες αλλα μονο στα χαρτια ουσιαστικα στα ΑΑΑ games. Παντα υπαρχει λογος να ασχολεισαι με το PC gaming ειδικα αν εισαι gfx enthusiast αλλα οπως ειπε και ο Μπαμπης στο φιναλε θα παρεις μια λυση στην τιμη που εισαι διατεθειμενος να δωσεις και τελειωσε το ζητημα.. 

Βεβαια η κονσολα εχει τα παιχνιδια και το optimization.. Well και αυτα τα ξερουμε οποτε.. τλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

On a side note να θυμησω και να μην παραβλεπουμε οτι πλεον δεν ειναι απλες καρτες γραφικων εδω και καποια χρονια, αλλα κανουν πολλα tasks σαν multipurpose units που ειναι και αρα και το κοστος κατασκευης τους εχει ανεβει αισθητα απο μονο του σταδιακα. 

Μετα βαζεις και το γεγονος οτι πλεον μονο η TSMC αποτελει αξιοπιστη λυση ουτε καν η Sammy οποτε μεχρι να τελειωσουν τα νεα superfactories πληρωνουν και αυτοι το μαρμαρο για να μπουν σε σειρα παραγωγης παραπανω, γιατι ξυπνησαν και οι Κινεζοι.. Αυτα τα ξερουμε αλλα τα παραβλεπουμε. 

Πλεον η αυξηση τιμων γινεται με τα νεα segments που παρουσιαζουν ετσι ωστε αντι να σου πουν εξ αρχης τοσα θα δωσεις παραπανω για αυτα που εδινες για το ιδιο ουσιαστικα προιον σου λενε, για να παρεις την αυξηση που θες θα παρεις το αλλο το νεο το βελτιωμενο που παρουσιασαμε. 

Καλα το high end ειναι αλλο παιχνιδι δεν μπορει να μπει σοβαρα στην συζητηση μια 4090/4090Ti για να εκτιμησουμε την αγορα ουτως ή αλλως. Τλπ για να μην μακρηγορουμε νομιζω οτι σαν MSRP τουλαχιστον, δεν θα δουμε τραγικα πραγματα τουλαχιστον οχι χωρις κορυφαια 3rd party AIB solutions ακομη και για 4090, αλλα οι τιμες της αγορας ειναι αλλο πραγμα πλεον αφου γινονται dictate απο τοσους διαφορετικους παραγοντες.. 

Ας δουμε τι θα δουμε και εδω ειμαστε να τα ξαναπουμε,αλλωστε το τι κανουμε εμεις λιγο αφορα τους αλλους, ας μεινουμε στα ουσιαστικα δηλαδη της αποδοσης, αποδοσης/τιμης και φυσικα πλεον του πιο σημαντικου της καταναλωσης..

Κακα τα ψεμματα η κονσολα δεν μπορει να σου δωσει αυτα που σου δινει σε 4k ενα PC και ειδικα πλεον με το raytracing να αρχισει να χρησιμοποειται σοβαρα. Μπορει να υπαρχει σαν αναλυση στις κονσολες αλλα μονο στα χαρτια ουσιαστικα στα ΑΑΑ games. Παντα υπαρχει λογος να ασχολεισαι με το PC gaming ειδικα αν εισαι gfx enthusiast αλλα οπως ειπε και ο Μπαμπης στο φιναλε θα παρεις μια λυση στην τιμη που εισαι διατεθειμενος να δωσεις και τελειωσε το ζητημα.. 

Βεβαια η κονσολα εχει τα παιχνιδια και το optimization.. Well και αυτα τα ξερουμε οποτε.. τλπ

Ναι, έχει αλλά τι να το κάνω αν έχω stutters? Το CP 2077 για παράδειγμα δίνει πολύ στο PC με το RT και ταυτόχρονα δεν έχει stutters. 

Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για τα UE games. 

Βέβαια η κονσόλα έχει κι' άλλα, όπως το να μην μπορείς να κλείσεις το motion blur, το vignette και το chromatic aberration τα οποία κλείνω κατευθείαν. Μετά έχεις και έλλειψη FoV..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο το κουτισιο fov ναι,ειναι μεγαλο μειον και δεν συνηθιζεται ευκολα..

Παντα το pc θα ειναι η πρωτη επιλογη για αυτο και τα σκαμε..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλως ή κακως θα πρεπει να ζησουμε με τις παιδικες ασθενειες οπως κανουμε διαχρονικα αν ενδιαφερομαστε κυριως για τα γραφικα στα PC και μας ενδιαφερει η παραμετροποιηση.. Αλλιως προσωπικα επειδη δεν παιζω πολλα online θα ημουν ξεκαθαρα στις κονσολες χρονια τωρα για gaming.. Ουτε για mouse/kbrd, ουτε για οθονες και high refresh rate,ουτε για custom builds, ουτε καν για benchmarks κλπ.. Για τα γραφικα μενω στο PC gaming..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Όλο έτσι λέτε και πάντα σκάτε το 2000αρο+ στο τέλος, ειδικά τώρα αν ισχύει το double performance με κλειστά μάτια θα τα δώσετε.. 

Ορισμένοι που εδώ και χρόνια γράφουμε τα περί vote with your wallet, τα εννοούμε και στην πράξη και τα τιμάμε, δεν κράζουμε από την μια τις εταιρείες και τις τιμές στο Θεό και από την άλλη να πηγαίνουμε να τα σκάμε,όπως είναι δυστηχώς εδώ και χρόνια συχνότερο φαινόμενο ειδικά στα forum.

Και για την 4090, ας έχει και 3000ευρώ όπως ειχαν οι top υλοποιήσεις 3090 κοντά στα 2000.

Ας έχουν οι υπόλοιπες από 4060ti και κάτω ψιλό καλές τιμές, αυτό ενδιαφέρει τους περισσότερους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, d4ydr33m3r είπε

Καλως ή κακως θα πρεπει να ζησουμε με τις παιδικες ασθενειες οπως κανουμε διαχρονικα αν ενδιαφερομαστε κυριως για τα γραφικα στα PC και μας ενδιαφερει η παραμετροποιηση.. Αλλιως προσωπικα επειδη δεν παιζω πολλα online θα ημουν ξεκαθαρα στις κονσολες χρονια τωρα για gaming.. Ουτε για mouse/kbrd, ουτε για οθονες και high refresh rate,ουτε για custom builds, ουτε καν για benchmarks κλπ.. Για τα γραφικα μενω στο PC gaming..

Οι εποχές Crysis 1 όπου το PC έπαιζε σε άλλη κατηγορία έχουν φύγει για τα καλά. Πλέον έχουμε console parity με κάποια εξτραδάκια, εκτός κι αν ρίξει χρήμα ο πέτσινος και έχουμε CP 2077 όπου με RT είναι άλλο παιχνίδι αλλά αυτό γίνεται μια στο τόσο..

Anyway, το θέμα είναι τι θα γίνει με τις καταναλώσεις στο high-end γιατί έρχονται δύσκολα πράγματα στο ενεργειακό κομμάτι .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά ας βγουν 4-5 raytraced titles και θα δείτε τι parity θα έχουμε σε 2-3 χρόνια. Οι next gen κονσόλες βοηθάνε ουσιαστικά επιτέλους να χρησιμοποιηθούν next gen engines και όχι τα χρεπια που αναγκαζόμαστε να τρώμε χρόνια με τις παλιές.

Είναι καλό που δυναμώνουν πολύ οι επιδόσεις στην νέα γενιά γιατί η υπολογιστική ισχύς που απαιτείται είναι εκθετικά μεγάλη για φωτορεαλισμός τέτοιου επιπέδου πλέον. Τώρα αρχίζει η νέα εποχή σε γραφικά μέχρι στιγμής έχουμε απλά bits and pieces. 

Εκείνες οι εποχές ναι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, αλλά ουσιαστικά πάντα υπήρχε κάτι καινοτόμο οπτικά με κάθε νέο DirectX σε επίπεδο API features, το επόμενο βήμα ήταν πάντα επανάσταση σε γραφικά χαίρω πολύ..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πλέον έχουμε console parity με κάποια εξτραδάκια, εκτός κι αν ρίξει χρήμα ο πέτσινος και έχουμε CP 2077 όπου με RT είναι άλλο παιχνίδι αλλά αυτό γίνεται μια στο τόσο..

Στα pc games είναι συγκεκριμένα τα παιχνίδια που κάνουν τις μεγάλες πωλήσεις/κόσμο τα οποία τις περισσότερες φορές είναι το άκρως αντίθετο των φοβερών γραφικών λέγε με indies, elden ring,path of exile/Lost Ark/WoW κλπ.

Γιαυτό και οι high end κάρτες έχουν καταντήσει περισσότερο σαν benchmark κάρτες, ειδικά σε single player τίτλους.

Αναμένουμε κατόχους 4090(forums,youtube,jay2cents κλπ) να ανεβάσουν benchmark στο.... Shadow of the tomb raider :D 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα καλό παιχνίδι θα κάνει πωλήσεις αν είναι καλό παιχνίδι πρωτίστως. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Για κάποιους όπως εγώ όμως η ειδοποιός διάφορα είναι τα γραφικά. 

Και τα παιχνίδια φτιάχνονται με τον κοινό παρανομαστή υπόψιν οχι τις high end GPUs και αυτό γνωστό χρόνια. 

Στο τέλος της ημέρας αυτή είναι η ομορφιά του PC gaming όλα αυτα τα στοιχεία που συνολικά μπορείς να παραμετροποιησεις και είναι αδύνατο να κάνεις με μια κονσόλα. Και δεν μιλάω φυσικά για γραφικά μόνο..

Ότι και να συζητάμε όμως το PC είναι πάντα η επιτομή της τεχνολογίας και στο gaming σε τομείς όπως γραφικά. Σε αυτά φτιάχνονται τα παιχνίδια,σε αυτά εξελίσσονται και χάρη σε αυτά προχωράμε. Αλλιώς θα παίζαμε ακόμη super Mario bros.

Έτσι είναι παντού στην τεχνολογία οι λίγοι και ενθουσιώδεις ασχολούνται ( και πληρώνουν ) παραπάνω για πράγματα που δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα ο μέσος χρήστης (ή δεν μπορεί να δικαιολογήσει με το πορτοφόλι του ότι αξίζουν). Eventually they all catch up when tech becomes affordable 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, d4ydr33m3r είπε

Καλά ας βγουν 4-5 raytraced titles και θα δείτε τι parity θα έχουμε σε 2-3 χρόνια. Οι next gen κονσόλες βοηθάνε ουσιαστικά επιτέλους να χρησιμοποιηθούν next gen engines και όχι τα χρεπια που αναγκαζόμαστε να τρώμε χρόνια με τις παλιές.

Είναι καλό που δυναμώνουν πολύ οι επιδόσεις στην νέα γενιά γιατί η υπολογιστική ισχύς που απαιτείται είναι εκθετικά μεγάλη για φωτορεαλισμός τέτοιου επιπέδου πλέον. Τώρα αρχίζει η νέα εποχή σε γραφικά μέχρι στιγμής έχουμε απλά bits and pieces. 

Εκείνες οι εποχές ναι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, αλλά ουσιαστικά πάντα υπήρχε κάτι καινοτόμο οπτικά με κάθε νέο DirectX σε επίπεδο API features, το επόμενο βήμα ήταν πάντα επανάσταση σε γραφικά χαίρω πολύ..

Οι κονσόλες οδηγούν την εξέλιξη στα γραφικά από το 2008 και μετά. Μέχρι το 2007(Crysis 1) οδηγούσε το PC. Η κατάσταση πλέον είναι console parity γιατί όπως λέει και η Ubisoft: It Would Be ‘Unfair’ To have The PC Version of The Division Be Too Far Ahead Of The Console Versions’

Την νοοτροπία αυτή την έχουν όλες οι εταιρείες πλέον, το είδαμε και στο Witcher 3 που εξαφανίστηκαν ως διά μαγείας τα ''NVIDIA effects'' που είχαν διαφημίσει πριν βγει και οι γνωστές δικαιολογίες τους στο forum τους όταν έγινε του downgrade.

Στο CP 2077 έσκασε χρήμα η NVIDIA και ανέδειξε πολύ το RT, αυτό και το Metro Exodus είναι οι 2 εξαιρέσεις και παίζουν σε άλλη κατηγορία με high-end PC. Τα υπόλοιπα παιχνίδια είναι κονσολιές με native 4K και unlocked framerate.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εκτίμηση μου είναι ότι θα βγουν παιχνίδια στο μέλλον, το PC θα ξανάοδηγησει τις εξελίξεις στα γραφικά λόγω raytracing . Θα είναι πιλότος ούτως ή άλλως για το μέλλον. Όπως βγήκε το CP2077 και το Metro Exodus θα υπάρξουν και άλλα. Δεν έχει σημασία πως θα βγουν.

Και τότε δεν ήταν πολλά τα παραδείγματα γιατί και χωρίς τις κονσόλες υπάρχει πάντα ο λεγόμενος κοινός παρανομαστής σε γραφικά. Λίγα ήταν αν το σκεφτείς.  Η διαφορά φαίνονταν  με την εξέλιξη στα γραφικά με τα νέα DX τώρα πλέον δεν νοείται να γίνει αυτό.

Φαντάσου ένα FC ή ένα Crysis σήμερα να έβγαινε. Θα έκλαιγε σύσσωμο το ίντερνετ από crybabies που δεν μπορούν να παίξουν σμουθιλα με 60αρια ακατεβατα . Για θυμήσου πόσα έβγαζε το Crysis όταν βγήκε και για πόσο καιρό γονάτιζε GPUs. Που να συμβεί αυτό σήμερα ; Θα φάει Χ η εταιρεία για πάντα. 

Έμεινε όμως στις μνήμες όλων. Αλλά πάντα ήταν λίγα αυτά τα παιχνίδια. Και άλλες εποχές με άλλη αντιμετώπιση των πραγμάτων. 

Τώρα θα έρθει από τις νέες engine για αρχή και χρειάζεται καλύτερη δουλειά στα multiplatform πλέον αυτό είναι το ζήτημα η πρόχειροδουλειά και τα αυστηρά deadlines που οδηγούν σε τσαπατσουλιες.

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η CryTek δάγκωσε το χέρι που την τάιζε(PC) και κατάντησαν να είναι πουθενάδες, ας πρόσεχαν. 

Οι εποχές οι παλιές ήθελαν αναβάθμιση κάθε 1.5 χρόνο αλλιώς πήγαινες άκλαφτος, ακριβώς επειδή άλλαζε το API και είχες οπτικό άλμα. 

Κατά τα άλλα το engine του μέλλοντος είναι η Unreal Engine 5, βλέπουμε εταιρείες(CDPR, Tomb Raider κλπ) να παρατάνε τα δικά τους engines γι' αυτήν. Έπρεπε να αλλάξουν πόσες γενιές αυτής της μηχανής για να αναγνωρίσουν το θέμα με τα shader stutters. Κάλλιο αργά παρά ποτέ, άντε να δούμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μόνο που το παραπάνω μου παράδειγμα δεν πέφτει πάνω σε ενθουσιώδεις χρήστες/gamers.

Το να δώσεις μια περιουσία σε κάρτα για να βγάλεις σε ένα single player αρκετών ετών παιχνίδι 400+fps δεν σε κάνουν ενθουσιώδη με  τα γραφικά και την τεχνολογία....

Δεν ήταν τυχαίο το παράδειγμα που ανέφερα(όπως και του Jay2cents) αλλιώς θα έλεγα πχ Cyberpunk 4k Ultra που είναι πολύ πιο ρεαλιστικό παράδειγμα για 4Κ και enthusiasts.....

Τι να την κάνω την παραμετροποίηση όταν έχω ένα high end ultrawide monitor, μια πανάκριβη κάρτα τύπου 4090, αλλά τα περισσότερα παιχνίδια εξακολουθούν πχ να μην υποστηρίζουν το 2022 by default ultrawide ανάλυση?

Η που η dx12 υλοποίηση σε πολλά παιχνίδια παραμένει προβληματική? Το troubleshooting στα περισσότερα παιχνίδια όταν πρωτο κυκλοφορούν, πάει σύννεφο, φυσικά ακόμα και high end κάρτα να έχεις.

Το πιο καλοπουλημένο και δημοφιλές παιχνίδι, το Elden Ring υποστηρίζει out of the box μέχρι 60fps,είτε έχεις 1060,είτε 4090. 

Ας είναι δυνατές και κυρίως σχετικά οικονομικές οι ,4050,4060,4060ti, σε αυτές είναι όλο το ζουμί πλέον(όπως και ανέκαθεν οι φθηνότερες σειρές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα οι προτεραιότητες του μέσου pc gamer έχουν αλλαξει όπως οι εποχές. Τότε ο κόσμος που αναβαθμίζε κοιτούσε πιο πολύ να έχει καλά γραφικά το παιχνίδι και δεν είχε το νου του τι γράφει το fps counter, ενώ σήμερα εξελίχθηκαν τα πράγματα βάζοντας στην εξίσωση πολλούς παράγοντες. Άλλη εποχή άλλο mindset. 

Κοίτα ούτως ή άλλως σε οτιδήποτε στην τεχνολογία πληρώνεις από ένα σημείο και έπειτα πολλά για να πάρεις λίγα. 

Έτσι είναι και με τα PCs δεν αλλάζει κάτι. Και εγώ και εσύ να βαρεθούμε μετά από τόσα χρόνια και να πάρουμε μια κονσόλα να αραξουμε θα συνεχίσουν άλλοι. 

υ.γ : παιδιά μην γελιεστε προβλήματα και bugs στα PC μια ζωή είχαμε, απλά άλλαξε η φύση των προβλημάτων. Δεν εχεις μια κονσολα που βαζεις το παιχνιδι και παιζεις (που και σε αυτες πλεον εχουν αρχισει τα οργανα με τα day 1 patches και τα issues). Καταλαβαινουμε οτι το κυριο θεμα ειναι η προχειροδουλεια across the platforms και οχι κατα βαση το h/w ειδικα στα PC με κατι τετοια..

Επίσης δεν τις περνούμε για τα 400fps μια χαρά γονατίζουν τα πάντα με τις σωστές ρυθμίσεις. Εγώ προσωπικά τις περνώ γιατι έχω 4k και γιατί θέλω να παίζω πάντα τα πιο απαιτητικά άμεσα. Δεν 60ριζουμε καλά καλά όχι παραπάνω.

Προφανως και αν καποιος παιζει σε μικροτερη αναλυση και δεν εχει κανα crazy refresh rate monitor δεν χρειαζεται high end GPU.. Αυτοι που τις περνουν εχω την αισθηση τις περνουν για τους λογους τους. Που δεν συμβαδιζουν συνηθως με τις προτεραιοτητες των πολλων.

Τελος το θεμα που συζηταμε ειναι γυρω απο τα γραφικα την εξελιξη των μηχανων και τα νεα παιχνιδια και αν αξιζει να αναβαθμιζεις για αυτα. Οχι τι συνιστα ενα καλο παιχνιδι σε γενικοτερο πλαισιο.

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...