Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κράζουν πολλοί τον John2gr(DSOG) να αλλάξει τον 9900K του γιατί δεν αφήνει την 4090 του να αποδώσει τα μέγιστα. Ο άνθρωπος εκτός του ότι περιμένει τους 3D Zen για να αποφασίσει σε τι θα πάει, έχει τονίσει άπειρες φορές ότι ο σκοπός του site του είναι να δείξει το optimization των παιχνιδιών και όχι να bench-άρει και να βγάλει μεγάλα νούμερα.

Και τι βλέπουμε ; Ότι τα παιχνίδια του 2023 δεν μπορούν να κάνουν utilize τον 9900Κ του 2018. Το ότι αν πας σε 13900Κ θα δεις σημαντική αύξηση εξυπακούεται αλλά δεν θα συμβεί γιατί ΔΕΝ φτάνει ο 9900Κ σαν σύνολο αλλά γιατί ο 13900Κ έχει πολύ καλύτερο single-thread performance που σε συνδυασμό με καλές DDR5 εκτοξεύεται. Άρα δεν μιλάμε για 9900K που χτυπάνε και τα 16 threads του 90%+ και δεν φτάνει αλλά γιατί 1-2 threads του πάνε 80-90% και δεν φτάνει το STP του για νέες δυνατές κάρτες.

Όπως είπα και θα ξαναπώ, τις περισσότερες φορές το ακριβό PC HW απλά κάνει brute-force(όχι πάντα με επιτυχία) τις ''ατσαλιές'' των devs. Αυτά απλά για να ξεκαθαρίσουμε το γιατί ''δεν φτάνουν'' παλιότεροι CPUs να οδηγήσουν τις νέες κάρτες. Συν το τραγικό CPU overhead της NVIDIA που δεν έχει σκοπό να το φτιάξει απ' ότι φαίνεται. Επαναπαύονται στους νεότερους CPUs + DLSS 3/Frame Generation.

Τα προβλήματα που είχε το Crysis 1 του 2007 με την CryEngine 2 δηλαδή που ήταν τέρμα single-threaded και μας πήρε τόσα χρόνια να πετύχουμε το 60+ γιατί δεν εκμεταλλευόταν πολλά cores/threads.

Δεν λες παλι καλα που υπαρχει και αυτο και καπως φτιαχνει η κατασταση; 

Καπου εχει χαθει και λιγο το τοπι παντως με τις αρχιτεκτονικες, CCDs ο ενας , Big/little arch ο αλλος, ενεργειακες σομπες, ασταθη o/c που τα ριχνει ο κοσμος μετα σε "optimized" issues.. Kαι εμεις που νομιζουμε οτι ο μεσος PC gamer εχει cpu τελευταιας διετιας και οχι ενα 8πυρηνο στην καλυτερη entry level.. 

Εχει γινει λιγο πιο πολυπλοκο το cpu optimization απο οτι ηταν και καπου χανεται και λιγο το τοπι..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κράζουν πολλοί τον John2gr(DSOG) να αλλάξει τον 9900K του γιατί δεν αφήνει την 4090 του να αποδώσει τα μέγιστα. Ο άνθρωπος εκτός του ότι περιμένει τους 3D Zen για να αποφασίσει σε τι θα πάει, έχει τονίσει άπειρες φορές ότι ο σκοπός του site του είναι να δείξει το optimization των παιχνιδιών και όχι να bench-άρει και να βγάλει μεγάλα νούμερα.

Και τι βλέπουμε ; Ότι τα παιχνίδια του 2023 δεν μπορούν να κάνουν utilize τον 9900Κ του 2018. Το ότι αν πας σε 13900Κ θα δεις σημαντική αύξηση εξυπακούεται αλλά δεν θα συμβεί γιατί ΔΕΝ φτάνει ο 9900Κ σαν σύνολο αλλά γιατί ο 13900Κ έχει πολύ καλύτερο single-thread performance που σε συνδυασμό με καλές DDR5 εκτοξεύεται. Άρα δεν μιλάμε για 9900K που χτυπάνε και τα 16 threads του 90%+ και δεν φτάνει αλλά γιατί 1-2 threads του πάνε 80-90% και δεν φτάνει το STP του για νέες δυνατές κάρτες.

Όπως είπα και θα ξαναπώ, τις περισσότερες φορές το ακριβό PC HW απλά κάνει brute-force(όχι πάντα με επιτυχία) τις ''ατσαλιές'' των devs. Αυτά απλά για να ξεκαθαρίσουμε το γιατί ''δεν φτάνουν'' παλιότεροι CPUs να οδηγήσουν τις νέες κάρτες. Συν το τραγικό CPU overhead της NVIDIA που δεν έχει σκοπό να το φτιάξει απ' ότι φαίνεται. Επαναπαύονται στους νεότερους CPUs + DLSS 3/Frame Generation.

Τα προβλήματα που είχε το Crysis 1 του 2007 με την CryEngine 2 δηλαδή που ήταν τέρμα single-threaded και μας πήρε τόσα χρόνια να πετύχουμε το 60+ γιατί δεν εκμεταλλευόταν πολλά cores/threads.

Στα παιχνίδια πάντα θέλεις όσο το δυνατόν καλύτερο ST , δύσκολο να δεις 16 threads στο 90%+ σε gaming αλλά το 2023 με 16 threads έπρεπε να βλέπουμε τουλάχιστον 60-70% .  Πριν 6-7 χρόνια το Ashes Of The Singularity το είχε πετύχει με 16 threads, στο hogwarts φταίει και η μηχανή (UE4) για πολλά προβλήματα που βλέπουμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κράζουν πολλοί τον John2gr(DSOG) να αλλάξει τον 9900K του γιατί δεν αφήνει την 4090 του να αποδώσει τα μέγιστα. Ο άνθρωπος εκτός του ότι περιμένει τους 3D Zen για να αποφασίσει σε τι θα πάει, έχει τονίσει άπειρες φορές ότι ο σκοπός του site του είναι να δείξει το optimization των παιχνιδιών και όχι να bench-άρει και να βγάλει μεγάλα νούμερα.

Και τι βλέπουμε ; Ότι τα παιχνίδια του 2023 δεν μπορούν να κάνουν utilize τον 9900Κ του 2018. Το ότι αν πας σε 13900Κ θα δεις σημαντική αύξηση εξυπακούεται αλλά δεν θα συμβεί γιατί ΔΕΝ φτάνει ο 9900Κ σαν σύνολο αλλά γιατί ο 13900Κ έχει πολύ καλύτερο single-thread performance που σε συνδυασμό με καλές DDR5 εκτοξεύεται. Άρα δεν μιλάμε για 9900K που χτυπάνε και τα 16 threads του 90%+ και δεν φτάνει αλλά γιατί 1-2 threads του πάνε 80-90% και δεν φτάνει το STP του για νέες δυνατές κάρτες.

Όπως είπα και θα ξαναπώ, τις περισσότερες φορές το ακριβό PC HW απλά κάνει brute-force(όχι πάντα με επιτυχία) τις ''ατσαλιές'' των devs. Αυτά απλά για να ξεκαθαρίσουμε το γιατί ''δεν φτάνουν'' παλιότεροι CPUs να οδηγήσουν τις νέες κάρτες. Συν το τραγικό CPU overhead της NVIDIA που δεν έχει σκοπό να το φτιάξει απ' ότι φαίνεται. Επαναπαύονται στους νεότερους CPUs + DLSS 3/Frame Generation.

Τα προβλήματα που είχε το Crysis 1 του 2007 με την CryEngine 2 δηλαδή που ήταν τέρμα single-threaded και μας πήρε τόσα χρόνια να πετύχουμε το 60+ γιατί δεν εκμεταλλευόταν πολλά cores/threads.

Το target τους ειναι τα 60fps που θα το τρεχουν οι κονσολες. Αν το φτασουν μετα δεν τους ενδιαφερει να γινει αλλο optimization . Ελπιζω στις επομενες κονσολες τα 60 να ειναι τα ελαχιστα με το performance τα 120fps , μονο ετσι θα δουμε καλυτερο optimization. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Στα παιχνίδια πάντα θέλεις όσο το δυνατόν καλύτερο ST , δύσκολο να δεις 16 threads στο 90%+ σε gaming αλλά το 2023 με 16 threads έπρεπε να βλέπουμε τουλάχιστον 60-70% .  Πριν 6-7 χρόνια το Ashes Of The Singularity το είχε πετύχει με 16 threads, στο hogwarts φταίει και η μηχανή (UE4) για πολλά προβλήματα που βλέπουμε.

 

Στο cyberpunk πάντως εβλεπα τον 10900k να αγκομαχαει σαν γαϊδούρι απτο usage. Το spiderman επίσης τον φορτώνει τον 12900k, μεχρι και τα ecores τα τερματιζει. Το hogwarts ειναι λες και το cpu ειναι σε idle και παιζεις πασιέντζα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Herald είπε

Στο cyberpunk πάντως εβλεπα τον 10900k να αγκομαχαει σαν γαϊδούρι απτο usage. Το spiderman επίσης τον φορτώνει τον 12900k, μεχρι και τα ecores τα τερματιζει. Το hogwarts ειναι λες και το cpu ειναι σε idle και παιζεις πασιέντζα 

Αυτα τα δυο παιχνιδια ειναι υποδειγμα optimization και ειδικα το CP2077 φτιαχτηκε με γνωμονα το PC για αυτο βλεπουμε τοσο ωραια πραγματα..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα βγάλω χολή και πείτε με και red pilled αλλά όπως με physx που έτρεχε σε cpu στην amd όπως με τόσα και τόσα που έχει κάνει η Nvidia ακόμα πιστεύετε ότι δεν χρυσοπληρώνει τους dev να φτιάχνουν παιχνίδια που για να τα τρέξει 4Κ θες τουλάχιστον 4080 και κατεβασμένα settings?

νομίζω έχει τιμολογήσει τόσο ακριβά τις κάρτες της η Nvidia για να υπάρχει ο κύκλος
1. πληρώνω devs
2. εκείνει φτιάχνουν παιχνίδια που παίζουν 4Κ μόνο με 4080/90
3. ο κόσμος χρυσοπληρώνει 4080/90
4. πάλι γυρνάμε στο 1 

νισάφη πχιά με την κωλοnvidia

περιμένω από κονσόλες με optimsation για AMD καρτες και Cpu και ue5 και Lumen + ninite + hw RT να σωθεί η κατάσταση

βγήκε η χολή!
Linus-Torvalds-Fuck-You-Nvidia.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, dreamerchris είπε

θα βγάλω χολή και πείτε με και red pilled αλλά όπως με physx που έτρεχε σε cpu στην amd όπως με τόσα και τόσα που έχει κάνει η Nvidia ακόμα πιστεύετε ότι δεν χρυσοπληρώνει τους dev να φτιάχνουν παιχνίδια που για να τα τρέξει 4Κ θες τουλάχιστον 4080 και κατεβασμένα settings?

νομίζω έχει τιμολογήσει τόσο ακριβά τις κάρτες της η Nvidia για να υπάρχει ο κύκλος
1. πληρώνω devs
2. εκείνει φτιάχνουν παιχνίδια που παίζουν 4Κ μόνο με 4080/90
3. ο κόσμος χρυσοπληρώνει 4080/90
4. πάλι γυρνάμε στο 1 

νισάφη πχιά με την κωλοnvidia

περιμένω από κονσόλες με optimsation για AMD καρτες και Cpu και ue5 και Lumen + ninite + hw RT να σωθεί η κατάσταση

βγήκε η χολή!
Linus-Torvalds-Fuck-You-Nvidia.jpg

Οι καρτες παντως μια χαρα τα πανε στο hogwarts, αψογα θα έλεγα, δεν χρειάζεται να τρεχεις τα παντα ulta με καρτες 2ετιας +. Με την 3060ti μια χαρά παει το παιχνιδι σε 3440x1440 με σχεδον τα παντα δεξια και rt reflections και rt ao στον ultra. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, noFEARgr είπε

Το target τους ειναι τα 60fps που θα το τρεχουν οι κονσολες. Αν το φτασουν μετα δεν τους ενδιαφερει να γινει αλλο optimization . Ελπιζω στις επομενες κονσολες τα 60 να ειναι τα ελαχιστα με το performance τα 120fps , μονο ετσι θα δουμε καλυτερο optimization. 

Ε ναι, το πρόβλημα είναι όταν θες τελευταίας γενιάς CPU για να κρατήσεις 60+ επειδή το παιχνίδι μαξάρει μόνο ένα thread, αν βγάζει 150FPS και 200FPS ο άλλος λίγους ενδιαφέρει και δεν αποτελεί πρόβλημα για την πλειοψηφία.

Επίσης βλέπεις ότι δεν κάθονται να φτιάξουν καν σωστό κώδικα για να εκμεταλλευτεί τους 8/16 Zen των PS5/XSX παρά το γεγονός ότι το παιχνίδι ΔΕΝ βγαίνει για PS4/X1(Άκυρο θα βγει τον Απρίλιο, λολ).

1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Στα παιχνίδια πάντα θέλεις όσο το δυνατόν καλύτερο ST , δύσκολο να δεις 16 threads στο 90%+ σε gaming αλλά το 2023 με 16 threads έπρεπε να βλέπουμε τουλάχιστον 60-70% .  Πριν 6-7 χρόνια το Ashes Of The Singularity το είχε πετύχει με 16 threads, στο hogwarts φταίει και η μηχανή (UE4) για πολλά προβλήματα που βλέπουμε.

 

Δεν θα 'πρεπε να θες ST, ''το μέλλον του John Carmack'' για 10Ghz μονοπύρηνους δεν ήρθε ποτέ. Η δουλειά πήγε σε multithreading, να κάτσουν να φτιάξουν σωστό κώδικα λοιπόν και όχι να ζητάνε 13th gen στα 6Ghz για να κρατάς 60άρι, έλεος.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που ακόμα και τα ''next-gen'' παιχνίδια που είναι για PS5/XSX/XSS/PC που είναι με 8/16+ CPUs, δεν έχουν σωστό CPU utilization..Φαντάσου πως βαριούνται.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε ναι, το πρόβλημα είναι όταν θες τελευταίας γενιάς CPU για να κρατήσεις 60+ επειδή το παιχνίδι μαξάρει μόνο ένα thread, αν βγάζει 150FPS και 200FPS ο άλλος λίγους ενδιαφέρει και δεν αποτελεί πρόβλημα για την πλειοψηφία.

Δεν θα 'πρεπε να θες ST, ''το μέλλον του John Carmack'' για 10Ghz μονοπύρηνους δεν ήρθε ποτέ. Η δουλειά πήγε σε multithreading, να κάτσουν να φτιάξουν σωστό κώδικα λοιπόν και όχι να ζητάνε 13th gen στα 6Ghz για να κρατάς 60άρι, έλεος.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που ακόμα και τα ''next-gen'' παιχνίδια που είναι για PS5/XSX/XSS/PC που είναι με 8/16+ CPUs, δεν έχουν σωστό CPU utilization..Φαντάσου πως βαριούνται.

Σωστός

Βέβαια το gpu overhead πάντα ρίχνει ξύλο στο single thread ... οπότε θέλει και απο εκεί δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, dreamerchris είπε

θα βγάλω χολή και πείτε με και red pilled αλλά όπως με physx που έτρεχε σε cpu στην amd όπως με τόσα και τόσα που έχει κάνει η Nvidia ακόμα πιστεύετε ότι δεν χρυσοπληρώνει τους dev να φτιάχνουν παιχνίδια που για να τα τρέξει 4Κ θες τουλάχιστον 4080 και κατεβασμένα settings?

νομίζω έχει τιμολογήσει τόσο ακριβά τις κάρτες της η Nvidia για να υπάρχει ο κύκλος
1. πληρώνω devs
2. εκείνει φτιάχνουν παιχνίδια που παίζουν 4Κ μόνο με 4080/90
3. ο κόσμος χρυσοπληρώνει 4080/90
4. πάλι γυρνάμε στο 1 

νισάφη πχιά με την κωλοnvidia

περιμένω από κονσόλες με optimsation για AMD καρτες και Cpu και ue5 και Lumen + ninite + hw RT να σωθεί η κατάσταση

βγήκε η χολή!
Linus-Torvalds-Fuck-You-Nvidia.jpg

Δεν ισχύει το ότι πληρώνει η NVIDIA για να χαντακώνουν το HW οι devs για τον απλούστατο λόγο ότι αν ένα παιχνίδι ζορίζεται στο PC, στις κονσόλες γίνεται πανωλεθρία στο Μιλάνο. Παράδειγμα το Forswoken που πέφτει σε 720P στο PS5.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Μου κάνει εντύπωση πάντως που ακόμα και τα ''next-gen'' παιχνίδια που είναι για PS5/XSX/XSS/PC που είναι με 8/16+ CPUs, δεν έχουν σωστό CPU utilization..Φαντάσου πως βαριούνται.

το πρώτο "σωστό" next gen απ ότι φαίνεται οπτικά τουλάχιστον θα είναι το stalker εκεί θα φανεί τι ψαρια πιάνει το hw... μακάρι να κάνουν καλή δουλειά

Επεξ/σία από Tambas91
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν ισχύει το ότι πληρώνει η NVIDIA για να χαντακώνουν το HW οι devs για τον απλούστατο λόγο ότι αν ένα παιχνίδι ζορίζεται στο PC, στις κονσόλες γίνεται πανωλεθρία στο Μιλάνο. Παράδειγμα το Forswoken που πέφτει σε 720P στο PS5.

ρε συ οι κονσόλες είναι AMD apu+gpu οπότε αν τους πληρώνει η nvidia εννοείτε ότι σε κονσόλες δεν θα τρέχουν, τουλάχιστον μέχρι να το πάρουν απόφαση και το κάνουν optimise για AMD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dreamerchris είπε

θα βγάλω χολή και πείτε με και red pilled αλλά όπως με physx που έτρεχε σε cpu στην amd όπως με τόσα και τόσα που έχει κάνει η Nvidia ακόμα πιστεύετε ότι δεν χρυσοπληρώνει τους dev να φτιάχνουν παιχνίδια που για να τα τρέξει 4Κ θες τουλάχιστον 4080 και κατεβασμένα settings?

νομίζω έχει τιμολογήσει τόσο ακριβά τις κάρτες της η Nvidia για να υπάρχει ο κύκλος
1. πληρώνω devs
2. εκείνει φτιάχνουν παιχνίδια που παίζουν 4Κ μόνο με 4080/90
3. ο κόσμος χρυσοπληρώνει 4080/90
4. πάλι γυρνάμε στο 1 

νισάφη πχιά με την κωλοnvidia

περιμένω από κονσόλες με optimsation για AMD καρτες και Cpu και ue5 και Lumen + ninite + hw RT να σωθεί η κατάσταση

βγήκε η χολή!
Linus-Torvalds-Fuck-You-Nvidia.jpg

Μα μια χαρα παιζουν σε 4k τα παιχνιδια και σε AMD προηγουμενης γενιας και σε Ampere , το προβλημα ειναι το RT που ειναι μια γενια πισω.. 

Τα παιχνιδια φτιαχνονται με γνωμονα τις κονσολες για αυτο βλεπεις τετοια χαλια.. Για αυτο βλεπουμε και τοσο system ram utilization και για αυτο τα 32Gb εφ εξης θα ειναι mandatory μαζι με καποια αλλα perks.. 

Το Unreal engine update θα ειναι σωτηριο γιατι εκει στηριζονται στην συντριπτικη πλειοψηφια οι κονσολες και αρα θα παμε ενα βημα παραπερα ολοι..

Τα exclusive features παντα τα ειχαν και οι 2 εταιρειες, απλα η nvidia το εχει κανει επιστημη..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, dreamerchris είπε

ρε συ οι κονσόλες είναι AMD apu+gpu οπότε αν τους πληρώνει η nvidia εννοείτε ότι σε κονσόλες δεν θα τρέχουν, τουλάχιστον μέχρι να το πάρουν απόφαση και το κάνουν optimise για AMD

Δεν παίζουν αυτά που λες, πρώτα τους ενδιαφέρει να τρέχει στις κονσόλες γιατί εκεί είναι οι πολλές πωλήσεις και μετά στο PC. Απλά κάποιοι developers, οι περισσότεροι μάλλον, είναι άμπαλοι και γι' αυτό βλέπουμε αυτά που βλέπουμε.

53 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

το πρώτο "σωστό" next gen απ ότι φαίνεται οπτικά τουλάχιστον θα είναι το stalker εκεί θα φανεί τι ψαρια πιάνει το hw... μακάρι να κάνουν καλή δουλειά

Το Plague Tale: Requiem ήταν το πρώτο και έριξε σαγόνια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...