Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Δεν προκειται για αφηγημα, ειναι ξεκαθαρο οτι η AMD στο Ray Tracing δεν την παλευει για αυτο και πολλοι κοκκινοι προσπαθουν να το απαξιωσουν με ατακες του τυπου:
ειναι gimmick
κανενας δεν ασχολειται
δεν το εχουν ολα τα παιχνιδια
δεν μου αρεσει
σιγα τη διαφορα
αμα θελω δεν το βαζω κτλ κτλ
Για τον υπολοιπο κοσμο ανηκει ουσιαστικα στα Max Settings και θα επρεπε να συμπεριλαμβανεται οπως πχ το Anti Aliasing ή το Anisotropic Filtering x16.
Αν η Nvidia δεν τη παλευε στο Anisotropic Filtering x16 θα επρεπε να τα δοκιμαζουμε ολα στο x1;

Κοιτα το RT gimmick δεν ειναι και προσωπικα μου αρεσει ειδικα τα reflections αρκετα και κανει τη διαφορα σε επιφανειες που εχουν rt reflection. Το θεμα ειναι που δεν την παλευουν? Δοκιμασα RT ultra στο guardians και ειχα 45fps και δοκιμασα και high με μηδενικη διαφορα στην εικονα και ειχα 80. Λιγο με νοιαζει αν δεν την παλευει στο ultra εφοσον εχω ιδια εικονα αλλα διπλασια fps. 

Και στο 2077 παρομοια κατασταση. Psycho GI με High αν μπορεις να δεις διαφορα πες μου και μενα που βρισκετε αλλα γονατιζει το performance.

Με λιγα λογια αυτο που θελω να πω. Εχουμε ρυθμισεις ολα τα χρονια ultra/very high/high/medium/low σε βασικες παραμετρους το ιδιο ακριβως εχουμε και στο ray tracing. 

Ας μην παιξω με ultra ray tracing θα παιξω με high η πχ το spiderman που εχει rt objects ας παιξω στο 5 απο το 10 και RT θα εχω και καλα fps και μηδεν διαφορα στην εικονα εκτος αν κανω 500% ζουμ.

Αυτο που θελω να πω εν κατακλειδι ειναι οτι ΟΣΑ benchmarks βλεπουμε ειναι με τερμα ultra τα παντα σε ρυθμισεις και πραγματικα δεν θα παθουμε τιποτα αν βαλουμε 2-3 ρυθμισεις στο high διαφορα δεν θα καταλαβουμε στο παραμικρο. Μεγαλυτερη διαφορα καταλαβαινεις αν βαλεις DLSS/FSR απο το να ριξεις 2-3 ρυθμισεις κατω. 

Τωρα ναι κατι portal το μονο νομιζω που εσκεμμενα η nvidia το ξεσκισε για ενω quake/doom/minecraft τρεχουν καλα στις amd δεν φταινε οι καρτες. Ειναι κατι αντιστοιχο με το τοτε tessellation της nvidia που ειχε μηδεν διαφορες στην εικονα αλλα εβαζε μπολικο ωστε να χαντακωσει εκεινη την γενια της amd που δεν τα πηγαινε καλα σε αυτο. 

Επισης σε 4070ti κοιταζω οπως εχω ξανα πει αν και δεν μας τα λεει καλα με τη vram στα νεα παιχνιδια αλλα οχι στα 900+ δεν θα δωσω 3 κατοσταρικα για 4-5fps παραπανω απο την 6800xt. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Arkin είπε

Κοιτα το RT gimmick δεν ειναι και προσωπικα μου αρεσει ειδικα τα reflections αρκετα και κανει τη διαφορα σε επιφανειες που εχουν rt reflection. Το θεμα ειναι που δεν την παλευουν? Δοκιμασα RT ultra στο guardians και ειχα 45fps και δοκιμασα και high με μηδενικη διαφορα στην εικονα και ειχα 80. Λιγο με νοιαζει αν δεν την παλευει στο ultra εφοσον εχω ιδια εικονα αλλα διπλασια fps. 

Και στο 2077 παρομοια κατασταση. Psycho GI με High αν μπορεις να δεις διαφορα πες μου και μενα που βρισκετε αλλα γονατιζει το performance.

Με λιγα λογια αυτο που θελω να πω. Εχουμε ρυθμισεις ολα τα χρονια ultra/very high/high/medium/low σε βασικες παραμετρους το ιδιο ακριβως εχουμε και στο ray tracing. 

Ας μην παιξω με ultra ray tracing θα παιξω με high η πχ το spiderman που εχει rt objects ας παιξω στο 5 απο το 10 και RT θα εχω και καλα fps και μηδεν διαφορα στην εικονα εκτος αν κανω 500% ζουμ.

Αυτο που θελω να πω εν κατακλειδι ειναι οτι ΟΣΑ benchmarks βλεπουμε ειναι με τερμα ultra τα παντα σε ρυθμισεις και πραγματικα δεν θα παθουμε τιποτα αν βαλουμε 2-3 ρυθμισεις στο high διαφορα δεν θα καταλαβουμε στο παραμικρο. Μεγαλυτερη διαφορα καταλαβαινεις αν βαλεις DLSS/FSR απο το να ριξεις 2-3 ρυθμισεις κατω. 

Τωρα ναι κατι portal το μονο νομιζω που εσκεμμενα η nvidia το ξεσκισε για ενω quake/doom/minecraft τρεχουν καλα στις amd δεν φταινε οι καρτες. Ειναι κατι αντιστοιχο με το τοτε tessellation της nvidia που ειχε μηδεν διαφορες στην εικονα αλλα εβαζε μπολικο ωστε να χαντακωσει εκεινη την γενια της amd που δεν τα πηγαινε καλα σε αυτο. 

Επισης σε 4070ti κοιταζω οπως εχω ξανα πει αν και δεν μας τα λεει καλα με τη vram στα νεα παιχνιδια αλλα οχι στα 900+ δεν θα δωσω 3 κατοσταρικα για 4-5fps παραπανω απο την 6800xt. 

Ωραια τα λες και σωστα , αλλα αυτα θα επρεπε να απασχολουν μονο αυτους που θα παρουν 7700xt 7800xt η 4070 και κατω.
Αυτοι ξερουν εξ αρχης οτι θα θυσιασουν κατι απο τα details για να παιξουν πιο οικονομικα.
Αυτος που αγοραζει 7900xt 7900xtx ή 4080 4090 ειναι fail να σκεφτεται ετσι.
Μιλαμε για τις 2 top καρτες νεας γενιας στη καθε εταιρια.
To oτι η 7900xt συναγωνιζεται xx70 ειναι ευθυνη της AMD δεν ειναι φυσιολογικο.
Να βαλεις DLSS/FSR οπου υπαρχει αναγκη αλλα μεχρι εκει.
Αν ειναι να αγοραζεις τετοια GPU και απο τη πρωτη μερα να ριχνεις settings αστο να παει απο εκει που ηρθε.

Aυτο με τη Vram δεν βλεπω να εφαρμοζεται πουθενα δεν ισχυει στη πραξη.
Απλα πολλοι εχουν σκαλωσει με τα specs.
Βρες μου μια καρτα που εχει τις ιδιες ή κατωτερες δυνατοτητες αλλα λογο περισσοτερης Vram τα παει καλυτερα.
Σε ολα αποδιδει τον ιδιο ή καλυτερα απο τη 3090 των 24gb και του 384bus ενω σε καποια φτανει και την 3090Ti με Ray Tracing με διαφορες 1 πανω 1 κατω FPS.
Δεν εχει καμια επαφη η 6800xt δεν μιλαμε για 4-5FPS τοσο 4K Ray Tracing οσο και σε 4K RT DLSS/FSR .
 

xtx4.webp

xtx_fsr.webp

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Ωραια τα λες και σωστα , αλλα αυτα θα επρεπε να απασχολουν μονο αυτους που θα παρουν 7700xt 7800xt η 4070 και κατω.
Αυτοι ξερουν εξ αρχης οτι θα θυσιασουν κατι απο τα details για να παιξουν πιο οικονομικα.
Αυτος που αγοραζει 7900xt 7900xtx ή 4080 4090 ειναι fail να σκεφτεται ετσι.
Μιλαμε για τις 2 top καρτες νεας γενιας στη καθε εταιρια.
To oτι η 7900xt συναγωνιζεται xx70 ειναι ευθυνη της AMD δεν ειναι φυσιολογικο.
Να βαλεις DLSS/FSR οπου υπαρχει αναγκη αλλα μεχρι εκει.
Αν ειναι να αγοραζεις τετοια GPU και απο τη πρωτη μερα να ριχνεις settings αστο να παει απο εκει που ηρθε.

Aυτο με τη Vram δεν βλεπω να εφαρμοζεται πουθενα δεν ισχυει στη πραξη.
Απλα πολλοι εχουν σκαλωσει με τα specs.
Βρες μου μια καρτα που εχει τις ιδιες ή κατωτερες δυνατοτητες αλλα λογο περισσοτερης Vram τα παει καλυτερα.
Σε ολα αποδιδει τον ιδιο ή καλυτερα απο τη 3090 των 24gb και του 384bus ενω σε καποια φτανει και την 3090Ti με Ray Tracing με διαφορες 1 πανω 1 κατω FPS.
Δεν εχει καμια επαφη η 6800xt δεν μιλαμε για 4-5FPS τοσο σε Raster 4K οσο και 4K Ray Tracing ή ακομα καλυτερα σε 4K RT DLSS/FSR .
 

xtx4.webp

xtx_fsr.webp

Μα ηδη σκεψου οτι περνεις καρτα 2000 ευρω και βαζεις dlss το οποιο ειναι ηδη τεραστια υποχωρηση χιλιες φορες να παιξεις native με χαμηλωμα 3-4 ρυθμισεις που οπτικα δεν θα δεις διαφορα. Ενω με dlss/fsr θες δεν θες στο motion τουλαχιστον ειναι ακομα πολυ πισω συγκριτικα με native. Kαλη η 4070ti σε RT αρκετα πανω αλλα οχι για τοσα λεφτα ακομα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μα ηδη σκεψου οτι περνεις καρτα 2000 ευρω και βαζεις dlss το οποιο ειναι ηδη τεραστια υποχωρηση χιλιες φορες να παιξεις native με χαμηλωμα 3-4 ρυθμισεις που οπτικα δεν θα δεις διαφορα. Ενω με dlss/fsr θες δεν θες στο motion τουλαχιστον ειναι ακομα πολυ πισω συγκριτικα με native. Kαλη η 4070ti σε RT αρκετα πανω αλλα οχι για τοσα λεφτα ακομα. 

Δεν βαζουν DLSS η τουλαχιστον δεν βαζουν με την εννοια του Upscale.
Baζουν 4Κ Νative + RT + FG. (το DLSS 2.0 ειναι κλειστο δεν κανει upscale)

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σαφεστατα υπαρχει κερδος σε optimized settings ειδικα για καρτες που δεν ειναι τελευταιας γενιας ή ειναι mainstream αυτο ισχυε παντα.. 

Μια high end gpu μπορεις να ριξεις ελαφρα καποια settings και να παιξεις με πολυ μεγαλυτερο framerate.. Η μπορεις να την τιγκαρεις σε mods απαιτητικα και να την ανεβαζεις ακομη περισσοτερο το visual fidelity. 

Να δωσω ενα παραδειγμα το Hogwarts τωρα του εβαλα ολα τα commands στο engine.ini file που ριχνουν αισθητα τις επιδοσεις.. Η 4090 μου επιτρεπει να παιζω 4k/Ultra με full RT, να ΜΗΝ βαλω DLSS2 που αναγκαστικα με πεταει σε TAA που δειχνει μαυρο χαλι στο παιχνιδι και να παιξω με DLSS3 μονο και DLAA σε ενα επιτρεπτο framerate.. Αν εκανα prioritize το framerate ομως εβαζα και DLSS Q και το τιγκαρα στα fps ακομη και με τα mods.. Η εκλεινα τελειως το RT ή εβαζα low και γεμιζα fps ...Εχεις πολυ περισσοτερες επιλογες ετσι.. Και σιγουρα δεν βοηθαει να ξεκινας απο μειονεκτικο σημειο οταν το RT perf ειναι subpar.. Εκει μειωνονται οι επιλογες σου

Σε καθε περιπτωση ο καθενας επιλεγει τι του ειναι σημαντικο και εφαρμοζει αναλογα τα θελω του στα μπορω του..

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hogwarts Legacy, δεν το έχω δοκμάσει.

Το ReBar βοηθάει λίγο στο frame pacing λέει ο CapFrameX, τα settings στο inspector(Spoiler + ''stutter fix''):

Forql-9X0AMdaQn?format=jpg&name=large

Spoiler

Forrbk2XwAAil9r?format=png&name=medium

Spoiler

''Another stutter fix''

https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Hogwarts_Legacy#Issues_unresolved

Replace Razer Chroma library file with an empty one

  1. Download the EMPTY mod.
  2. Unpack the archive, and place the CChromaEditorLibrary64.dll in <path-to-game>/Phoenix/Plugins/ChromaSDKPlugin/Binaries/Win64, overwrite files when prompted to do so.
Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Herald είπε

απλά το σαπάκι ο 12900k δεν στα βαρια σημεία.

Δεν μπορείς με κάποιον τρόπο να δεις max thread usage εκείνη τη στιγμή?

Πού είναι αυτά τα σημεία που συμβαίνει αυτό? Για 4Κ μιλάμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Δεν μπορείς με κάποιον τρόπο να δεις max thread usage εκείνη τη στιγμή?

Πού είναι αυτά τα σημεία που συμβαίνει αυτό? Για 4Κ μιλάμε...

Tα σημεία αυτά είναι σχεδόν το 70% του παιχνιδιού :P 

Γενικά κάτι είναι πολύ περίεργο με το game δεν μπορείς να βγάλεις άκρη. Σε φάσεις βλέπω την κάρτα 70%,, κατεβάζω ανάλυση και ανεβαίνει το framerate. Max thread usage είδα 99.2% 😮 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέραμε να περιμένουμε τους 15th gen και μνήμες 10.000 DDR5 για να παίξουμε το Hogwarts επειδή έχει optimization του πώλου. Τα traversal stutters δεν φεύγουν ούτε με 20th gen και DDR7, οπότε..

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Herald είπε

Max thread usage είδα 99.2% 😮 

Wtf?

Έλα, δεν παίζει τέτοιο πράγμα...

Να υποθέσω ότι την ίδια στιγμή ο επεξεργαστής σου (με κλειστά ecores, σοβαρά το γράφω), πρέπει να ήταν σε κανένα 18-20% συνολικά?

Δεν το λες και καλό αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν ξέραμε να περιμένουμε τους 15th gen και μνήμες 10.000 DDR5 για να παίξουμε το Hogwarts επειδή έχει optimization του πώλου. Τα traversal stutters δεν φεύγουν ούτε με 20th gen και DDR7, οπότε..

Μα αυτά έχουν μένει αν σεταριστει σωστά. Τώρα αν ψάχνεις cpu limited scenarios.. 99% είμαι με 4k RT και FG only, τώρα αν θες να πουσαρεις fps με το ανάλογο οπτικό upscaled αποτέλεσμα και TAA άλλο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Wtf?

Έλα, δεν παίζει τέτοιο πράγμα...

Να υποθέσω ότι την ίδια στιγμή ο επεξεργαστής σου (με κλειστά ecores, σοβαρά το γράφω), πρέπει να ήταν σε κανένα 18-20% συνολικά?

Δεν το λες και καλό αυτό...

14.7% max usage με ecores on. 


Mάλλον δεν φταίει το CPU, έτρεξα στα 5.6ghz all core με αυτοκαταστροφικά ρεύματα και δεν πήρε τίποτα σε επιδόσεις, single digits. Μετά είδα 105 βαθμούς θερμοκρασία και το έκλεισα :P 

3 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Μα αυτά έχουν μένει αν σεταριστει σωστά. Τώρα αν ψάχνεις cpu limited scenarios.. 99% είμαι με 4k RT και FG only, τώρα αν θες να πουσαρεις fps με το ανάλογο οπτικό upscaled αποτέλεσμα και TAA άλλο θέμα. 

To game είναι απόλυτα playable δεν διαφωνώ, απλά΄ είναι πολύ ανώμαλο το μπουκάλι σε 4k με τέτοια CPUs. 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Wtf?

Έλα, δεν παίζει τέτοιο πράγμα...

Να υποθέσω ότι την ίδια στιγμή ο επεξεργαστής σου (με κλειστά ecores, σοβαρά το γράφω), πρέπει να ήταν σε κανένα 18-20% συνολικά?

Δεν το λες και καλό αυτό...

Έλα μωρέ τώρα, τα σκάμε σε νέους CPUs για να brute-forceάρουν τις unoptimized καταστάσεις των παιχνιδιών. Δηλαδή όταν στον 5800X3D βλέπεις 30-40% CPU usage και η 4090 κάθεται στο 45% τι σημαίνει ότι δεν είναι αρκετός ο CPU ή ότι το παιχνίδι έχει μάπα CPU utilization ;

Ας φτάσουν να χρησιμοποιούν τους 6-8 cores στο 90%+ τα παιχνίδια και μετά θα μιλήσουμε για ανεπαρκείς CPUs. Και οι μλκες της NVIDIA απ' την απάντηση που έδωσαν στον άλλο δείχνουν ότι δεν έχουν σκοπό να λύσουν το CPU overhead, πάλι καλά που έδωσαν το Frame Generation και λύνεται κάπως το πρόβλημα αλλά αυτό δεν θα 'πρεπε να είναι η ''λύση'' στην τεμπελιά των εταιρειών.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Herald είπε

14.7% max usage με ecores on. 


Mάλλον δεν φταίει το CPU, έτρεξα στα 5.6ghz all core με αυτοκαταστροφικά ρεύματα και δεν πήρε τίποτα σε επιδόσεις, single digits. Μετά είδα 105 βαθμούς θερμοκρασία και το έκλεισα :P 

To game είναι απόλυτα playable δεν διαφωνώ, απλά΄ είναι πολύ ανώμαλο το μπουκάλι σε 4k με τέτοια CPUs. 

Και εγώ είδα Μαξ 100% με i9 9900k, αλλά σε κάνα loading screen παίζει να ήταν, στο game 20-30% βλέπω. 50-60w ανg κατανάλωση στην χειρότερη.

Κυρίως hogsmead και λίγο στο Hogwarts  είναι το πρόβλημα, σε μάχες και στον υπόλοιπο χάρτη είναι μια χαρά, αλλιώς θα ήταν πιο σημαντικό το πρόβλημα.

Επεξ/σία από Jts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...