Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, hln3 είπε

Για τον ίδιο λόγο έριξε την 4070 ti στα 12 gb και 192 bit bus width, για να μπορεί πάλι σε 2 χρόνια να πουλήσει νέα κάρτα... Να δίνεις 1000αρικο για κάρτα stopgap🥳

Καλά τα ξεφτυλίκια που η 4090 τον πίνει λόγω overhead από κάρτα με τα μισά λεφτά πάλι τα αφήνω... Θα ποστάρουνε οι φανς του πέτσινου το γράφημα με το 4Κ RT ultra για να το μπαλώσουν.

Για τα ξεφτυλικια που cpu τελευταίας γενιας δεν μπορει να ξεπεράσει το driver overhead τιποτα ε? Βλεπω και εσενα επιλεκτικα σε ενοχλούν τα ξεφτυλίκια 

18 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Oταν λεω οτι αυτο με ενδιαφερει εμενα δεν το λεω με την ενοια οτι εχω ή θα παρω 13700k.
To λεω γιατι ειναι ξεκαθαρο οτι ο AMD-Unboxed εκμεταλευεται ενα defect ενος συνδιασμου hardware για να παρουσιασει κακες ή το ιδιο κακες ολες τις Nvidia συγκριτικα με τις AMD.
Μιλαμε για ενα game Benchmark με πολλες GPU's....
Συνηθως εκει βαζουν το πιο γρηγορο επεξεργαστη για να δεις τα μεγιστα αποτελεσματα και οχι τι εχει ο Μπαμπης ο Σουγιας.
Aν θες να εισαι δικαιος θα το τρεξεις με τις καλυτερες συνθηκες και οχι με πισωπλατους τροπους για να δειξεις nerfed αποτελεσματα.
Δεν ηταν λοιπον δυσκολο να βαλει ενα 13600κ η ενα 13700κ απλα εβαλε 7700x για λογους σκοπιμοτητας.
"Αυτο με ενδιαφερει εμενα" να δω πως τα παει ΚΑΝΟΝΙΚΑ η καρτα και οχι με "σκασμενα λαστιχα".

Δεν καταλαβες. Το έτρεξε κανονικα και με intel. Το έγραψε στο tweet του. Απλα τα νουμερα που δημιοσευεσε ειναι με amd cpu. Ισως για να μας δειξει ότι αν εχεις σαπιο cpu υπαρχει μεγαλο driver overhead 😁

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν καταλαβες. Το έτρεξε κανονικα και με intel. Το έγραψε στο tweet του. Απλα τα νουμερα που δημιοσευεσε ειναι με amd cpu. Ισως για να μας δειξει ότι αν εχεις σαπιο cpu υπαρχει μεγαλο driver overhead 😁

Πιο τίμιο είναι όμως έτσι το Review, για το παιχνίδι.

Δεν έβαλε αργό σύστημα, έβαλε ένα δυνατό και φαίνονται τα προβλήματα:
1) του nVidia Driver
2) Unreal Engine 4 Cache and compilation
3) Ανικανότητα των Devs για να διορθώσουν το (2)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, aki είπε

Πιο τίμιο είναι όμως έτσι το Review, για το παιχνίδι.

Δεν έβαλε αργό σύστημα, έβαλε ένα δυνατό και φαίνονται τα προβλήματα:
1) του nVidia Driver
2) Unreal Engine 4 Cache and compilation
3) Ανικανότητα των Devs για να διορθώσουν το (2)

Το αν ειναι αργο το σύστημα το κρίνεις απ το αποτέλεσμα. Οπως είπα και πριν, αν το ιδιο συμβαίνει και σε intel mid - high end cpu, τοτε μεγαλη ξεφτίλα το nvidia overhead. Αν δεν συμβαίνει το ιδιο τότε μεγαλη ξεφτίλα τα cpu της amd. Επιμενω, πρεπει να είμαστε δικαιοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eβαλα αλλα 16gb ram , 32gb στο συνολο και εξαφανιστηκαν τα stutter. Εχουν μεινει κατι ελαχιστα traversal , που δεν προκειται να εξαφανιστουν ουτε με patch αλλα και με οποιονδηποτε συνδιασμο hardware, πρακτικα βεβαια δεν επηρεαζουν την εμπειρια .

Μπραβο Herald ειχες δικιο , ο amd cpu εφταιγε και ο αναδρομος ερμης της LIsa για το stuttering. 😅

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, aki είπε

Πιο τίμιο είναι όμως έτσι το Review, για το παιχνίδι.

Δεν έβαλε αργό σύστημα, έβαλε ένα δυνατό και φαίνονται τα προβλήματα:
1) του nVidia Driver
2) Unreal Engine 4 Cache and compilation
3) Ανικανότητα των Devs για να διορθώσουν το (2)

Μα το cherry picking που εχει κανει στο hardware δειχνει οτι δεν τον ενδιαφερει ουτε το παιχνιδι ουτε οι πραγματικες δυνατοτητες στις καρτες.
Αν θες να δεις τις μεγιστες δυνατοτητες του παιχνιδιου και των GPU θα βαλεις τις καλυτερες επιλογες που μπορεις.
Δεν θα βαλεις 7700x για δειξεις αλλα θεματα ασχετα με το παιχνιδι και τις μεγιστες δυνατοτητες των GPU.

Δηλαδη οταν οι αλλοι Reviewers βαζουν 13900k και 4090 σε ολα τα games το κανουν γιατι δεν νοιαζονται για το game ή γιατι θελουν να ειναι πιο κοντα στο build του Μπαμπη;
Eδω τα παει καλα η 4070Τi η πνιγεται απο τη λιγη VRam;

Screenshot_43.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Eβαλα αλλα 16gb ram , 32gb στο συνολο και εξαφανιστηκαν τα stutter. Εχουν μεινει κατι ελαχιστα traversal , που δεν προκειται να εξαφανιστουν ουτε με patch αλλα και με οποιονδηποτε συνδιασμο hardware, πρακτικα βεβαια δεν επηρεαζουν την εμπειρια .

Μπραβο Herald ειχες δικιο , ο amd cpu εφταιγε και ο αναδρομος ερμης της LIsa για το stuttering. 😅

Kαι σύ δίκιο είχες, το παιχνίδι έφταιγε, έφτιαξε ο κώδικας όταν έβαλες ram. 


Ίσως και ο steve με 16gb τρέχει, γιαυτό δεν μπορεί να διαχειριστεί το overhead ο 7700 😭

Aπό αυτό το γράφημα, κάποιοι λένε "obsolete" η 3080.

image_2023-02-10_153131583.png.7838edb3f358d6aea629b8a21ddcf244.png

 

Εγώ από αυτό το γράφημα βλέπω ότι αν η 3080 είχε πχ. 16gb ram, η nvidia θα σου πούλαγε το 2020 μια κάρτα στα 699$ που θα έχει ίδιες επιδόσεις με μια κάρτα της amd του 2023 που έχει 1000$. LOL 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Το αν ειναι αργο το σύστημα το κρίνεις απ το αποτέλεσμα. Οπως είπα και πριν, αν το ιδιο συμβαίνει και σε intel mid - high end cpu, τοτε μεγαλη ξεφτίλα το nvidia overhead. Αν δεν συμβαίνει το ιδιο τότε μεγαλη ξεφτίλα τα cpu της amd. Επιμενω, πρεπει να είμαστε δικαιοι. 

Το να βάζεις μόνο 13th gen intel στα benchmarks είναι δίκαιο όμως;

Το μεγάλο θέμα του παιχνιδιού είναι η: Unreal Engine 4 + RT.
Ήταν πάντα χάλια, με τρομακτικές CPU απαιτήσεις!

Συγκεκριμένα το Ghostrunner ήταν unplayable με RT σε 9900k, καλή cpu για την εποχή που βγήκε το game. Δε μπορούσε όμως να το κάνει να έχει stutter-free experience για χρόνια!
Μέχρι που πρόσφατα το διόρθωσαν οι Devs!, και το δοκίμασα στον 5820k μου (πριν αλλάξω σε 5800x3D) και έτρεχε εντυπωσιακά καλύτερα. Η μεγαλύτερη όμως διαφορά ήρθε με την ταχύτερη CPU και δυστυχώς το BVH structure + pre-caching εάν δεν το χειριστεί σωστά ο Dev, είναι deadend.

Ο 13600k είναι ίδιος περίπου στο core performance με τους 13700k και 13900k που έχουν καλύτερο IMC σε σχέση με τον 13600k. Ξεκάθαρη νίκη των intel το fetch random data, όμως αυτό που βλέπουμε: RTX4000 ίδια και χειρότερα από R7000/R6000 σε AMD cpu, δηλώνει optimization ή και πρόβλημα στους drivers της nVidia.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Herald είπε

Kαι σύ δίκιο είχες, το παιχνίδι έφταιγε, έφτιαξε ο κώδικας όταν έβαλες ram. 


Ίσως και ο steve με 16gb τρέχει, γιαυτό δεν μπορεί να διαχειριστεί το overhead ο 7700 😭

Aπό αυτό το γράφημα, κάποιοι λένε "obsolete" η 3080.

image_2023-02-10_153131583.png.7838edb3f358d6aea629b8a21ddcf244.png

 

Εγώ από αυτό το γράφημα βλέπω ότι αν η 3080 είχε πχ. 16gb ram, η nvidia θα σου πούλαγε το 2020 μια κάρτα στα 699$ που θα έχει ίδιες επιδόσεις με μια κάρτα της amd του 2023 που έχει 1000$. LOL 

Δε μιλάμε για αυτό τώρα. Μιλάμε για την 3080.:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, aki είπε

Το να βάζεις μόνο 13th gen intel στα benchmarks είναι δίκαιο όμως;

Το μεγάλο θέμα του παιχνιδιού είναι η: Unreal Engine 4 + RT.
Ήταν πάντα χάλια, με τρομακτικές CPU απαιτήσεις!

Συγκεκριμένα το Ghostrunner ήταν unplayable με RT σε 9900k, καλή cpu για την εποχή που βγήκε το game. Δε μπορούσε όμως να το κάνει να έχει stutter-free experience για χρόνια!
Μέχρι που πρόσφατα το διόρθωσαν οι Devs!, και το δοκίμασα στον 5820k μου (πριν αλλάξω σε 5800x3D) και έτρεχε εντυπωσιακά καλύτερα. Η μεγαλύτερη όμως διαφορά ήρθε με την ταχύτερη CPU και δυστυχώς το BVH structure + pre-caching εάν δεν το χειριστεί σωστά ο Dev, είναι deadend.

Ο 13600k είναι ίδιος περίπου στο core performance με τους 13700k και 13900k που έχουν καλύτερο IMC σε σχέση με τον 13600k. Ξεκάθαρη νίκη των intel το fetch random data, όμως αυτό που βλέπουμε: RTX4000 ίδια και χειρότερα από R7000/R6000 σε AMD cpu, δηλώνει optimization ή και πρόβλημα στους drivers της nVidia.

Δεν είπα ότι πρέπει να βάλει 13th gen. Είπα ότι για να κρίνω πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι το driver overhead πρέπει να  δώ τι γίνεται και με Intel CPU. Πχ (ακραίο παράδειγμα), αν βάλεις Pentium 4 πάνω και δεν αντιμετώπιζει θέμα με το driver overhead, τότε το πρόβλημα δεν είναι οι drivers αλλά ο 7700x. Γιαυτό θέλω να δώ αποτελέσματα από high end alderlake / raptorlake για να βγεί συμπέρασμα. Αν υπάρχει το ίδιο θέμα και σε έναν 13600k / 12900 / 12700 κλπα τότε προφανώς η nvidia τον εμπαίζει. Αν δεν υπάρχει τέτοιο θέμα τότε προφανώς τα amd cpus είναι για office και excel. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

 

Screenshot_43.jpg

Να βαλουμε και ενα ωραιο click bait τιτλο "150%  ταχυτερη η 3080 απο την 7900XTX στο hogwarts σε 4κ ultra+rt":P

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Armoral είπε

Δε μιλάμε για αυτό τώρα. Μιλάμε για την 3080.:D

Σκέψου να είχε βγεί όντως με τίποτα 16-20gb ram. Και πάει ο κακόμοιρος που την αγόρασε να αναβαθμίσει το 2023 και επιλέγει να αναβαθμίσει σε 7900XT, πληρώνει και παραπάνω από όσα είχε πάρει την 3080, και πάει περιχαρής σπίτι του να παίξει hogwarts, και διαπιστώνει ότι βγάζει χειρότερα νούμερα από την 3ετίας φτηνότερη παλιά του κάρτα. Μετά μπαίνει στο insomnia και ανακοινωνεί ότι φταίνε οι drivers και το optimization του παιχνιδιού, θα περιμένει patch :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Herald είπε

Για τα ξεφτυλικια που cpu τελευταίας γενιας δεν μπορει να ξεπεράσει το driver overhead τιποτα ε? Βλεπω και εσενα επιλεκτικα σε ενοχλούν τα ξεφτυλίκια 

 

Αν πας στο τελευταίο κομμάτι του video αναφέρει πως είδε παρόμοιο scaling με 13th gen σε λίγες δοκιμές που έτρεξε.

 

24 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

 

Δηλαδη οταν οι αλλοι Reviewers βαζουν 13900k και 4090 σε ολα τα games το κανουν γιατι δεν νοιαζονται για το game ή γιατι θελουν να ειναι πιο κοντα στο build του Μπαμπη;
Eδω τα παει καλα η 4070Τi η πνιγεται απο τη λιγη VRam;

Screenshot_43.jpg



O 7700X είναι πολύ κοντά σε 13900Κ με κλάσμα του κόστους, δεν μιλάμε για 5600/12400f που θα έχει το μέσο build.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Μα το cherry picking που εχει κανει στο hardware δειχνει οτι δεν τον ενδιαφερει ουτε το παιχνιδι ουτε οι πραγματικες δυνατοτητες στις καρτες.
[....]
Eδω τα παει καλα η 4070Τi η πνιγεται απο τη λιγη VRam;
Screenshot_43.jpg

Συμφωνώ ότι είναι biazed ο HWUnboxed και με εκνεύριζε αφάνταστα την εποχή που προσπαθούσα να καταλάβω τι γίνεται με την RTX 2000. Απίστευτα άχρηστος στο να βγάλεις συμπέρασμα!

Δε συμφωνώ που έκανε Review με 13th gen και δεν το συμπεριέλαβε, αλλά δείχνει ένα διαφορετικό angle που είναι πάρα, μα πάρα πολύ relevant. Δεν αλλάζουμε πλατφόρμα για πλάκα! Εαν η nVidia έχει θέμα με μια συγκεκριμένη CPU brand, πρέπει 1) να το γνωρίζουμε 2) να διορθωθεί εάν γίνεται

Πάντως το Dead Space Remake στην 3080 vs 4070 ti, είχε πράγματι λίγη μνήμη.

 

Η 4070ti έχει ήδη λίγη μνήμη αφού χάνει από 3090 / 7900xt σε RT σε 4Κ

 

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...