Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, _Theo_ είπε

Συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά μήπως γνωρίζουμε πότε θα κυκλοφορήσει η RTX 4060 και σε τι τιμή; Ψήνομαι για ουσιαστική αναβάθμιση από την RTX 2060 12 GB που έχω.

Ξέρω βέβαια ότι θα τρώω το bottleneck της αρκούδας με τον "γέρο" i7-8700 σε 1440p. 

Σκέφτομαι ότι θα διαθέσω 450-500 € το ανώτερο, οπότε ας πάνε για αγορά κάρτας γραφικών τουλάχιστον που έχει το πρώτο λόγο στο gaming. 

Για αγορά Radeon δεν ψήνομαι μιας και θα χάσω την υποστήριξη DLSS και τις επιδόσεις σε RT.

Με τον 8700 πιστευω οτι δεν θε εχεις σχεδον καθολου μπουκαλι..(ισως ενα 10% το πολυ σε καποιους τιτλους)

θα σου δωσω δυο παραδειγματα .

Απο τον δεινοσαυρο 4960x και με 3080rtx πηγα στον 7950x και στο  tomb raider 1440p max ολα ,rtx off  απο 128frames πηγα στα 158frames ,αυξηση 25%..

Στο cyberpunk ,1440P,ολα max,rt ultra,dlss quality μεσο ορο ενα 10%,το πολυ.

επομένως με τον 8700k και οταν βγει η 4060 rtx θα εισαι ΟΚ! (αποψη μου ειναι να παρεις μια 3080,και να μην περιμενεις...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τίθεται θέμα CPU bottleneck όταν όλα τα μετά της 4090 AAA παιχνίδια είναι εσκεμμένα τόσο άθλια optimised που την κάνουν να μοιάζει με 3080 στην αντίστοιχη εποχή.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Δεν τίθεται θέμα CPU bottleneck όταν όλα τα μετά της 4090 AAA παιχνίδια είναι εσκεμμένα τόσο άθλια optimised που την κάνουν να μοιάζει με 3080 στην αντίστοιχη εποχή.

Αυτό παίρνει μπάλα και τις κονσόλες όμως, όταν το PS5 στο Forswoken πέφτει σε 720P στο fidelity mode. Και το performance mode του Dead Space είναι τίγκα στη θολούρα.

Τουλάχιστον στο PC υπάρχει παραμετροποίηση στα settings, το μόνο που πρέπει να διορθώσουν οπωσδήποτε είναι το shader compilation stutter.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Arkin είπε

Το θεμα ειναι οτι εχει monitor 4k με 240 ευρω δεν ειναι φτωχος πλουσιος. Και εγω πχ εδωσα 450 για ultrawide 1440 ενω επερνα 4Κ με 240. Ειναι παμφθηνα τα 4Κ monitors. 

4k οθονη κατω απο 34"-38" και μαλιστα κάτω των 300€ είναι σα να λες εξωτερικος δισκος με ταχυτατη σύνδεση USB3.2 ενω ειναι hdd στα 5200 rpm

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Αυτό παίρνει μπάλα και τις κονσόλες όμως, όταν το PS5 στο Forswoken πέφτει σε 720P στο fidelity mode. Και το performance mode του Dead Space είναι τίγκα στη θολούρα.

Τουλάχιστον στο PC υπάρχει παραμετροποίηση στα settings, το μόνο που πρέπει να διορθώσουν οπωσδήποτε είναι το shader compilation stutter.

Δες εδώ χάλι:

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/deliver-us-mars-test-gpu-cpu

Χωρίς καν RT, ένα corridor game με γραφικά του 2017 που απαιτεί 2080 super για 1080p 60fps. Οι περισσότεροι devs δεν βλέπουν το νέο hardware σαν ευκαιρία για καλύτερα γραφικά ή επιδόσεις. Αλλά σαν ευκαιρία για χειρότερο κώδικα με τα ίδια ακριβώς γραφικά.

Γι αυτό γέλαω κάθε φορά με σχόλια τύπου "είναι καρτάρα για 4K, 8K, 16K κ.ο.κ.". Τους devs τους ρωτήσατε τι θέλουν να σας προσφέρουν;

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δες εδώ χάλι:

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/deliver-us-mars-test-gpu-cpu

Χωρίς καν RT, ένα corridor game με γραφικά του 2017 που απαιτεί 2080 super για 1080p 60fps. Οι περισσότεροι devs δεν βλέπουν το νέο hardware σαν ευκαιρία για καλύτερα γραφικά ή επιδόσεις. Αλλά σαν ευκαιρία για χειρότερο κώδικα με τα ίδια ακριβώς γραφικά.

Γι αυτό γέλαω κάθε φορά με σχόλια τύπου "είναι καρτάρα για 4K, 8K, 16K κ.ο.κ.". Τους devs τους ρωτήσατε τι θέλουν να σας προσφέρουν;

Και ξαναλέω ότι όταν οι devs είναι άμπαλοι, παίρνει μπάλα και τις κονσόλες. Άρα την τρώμε όλοι μαζί. Τώρα το Deliver Us Mars είναι από πολύ μικρό studio, προβλήματα με stutters είχε και το προηγούμενο(Deliver Us Moon).

Κάτσε να δεις το RE 4 Remake πως θα δείχνει/τρέχει που δεν είναι από άμπαλους devs..Κατά τα άλλα εγώ βλέπω ότι τεμπέλιασαν κι' άλλο λόγω DLSS 3 όπως το περίμενα.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δες εδώ χάλι:

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/deliver-us-mars-test-gpu-cpu

Χωρίς καν RT, ένα corridor game με γραφικά του 2017 που απαιτεί 2080 super για 1080p 60fps. Οι περισσότεροι devs δεν βλέπουν το νέο hardware σαν ευκαιρία για καλύτερα γραφικά ή επιδόσεις. Αλλά σαν ευκαιρία για χειρότερο κώδικα με τα ίδια ακριβώς γραφικά.

Γι αυτό γέλαω κάθε φορά με σχόλια τύπου "είναι καρτάρα για 4K, 8K, 16K κ.ο.κ.". Τους devs τους ρωτήσατε τι θέλουν να σας προσφέρουν;

καλός η κακός πρέπει να σπρωχτεί καινούργιο hardware αλλιώς θα καθόμασταν όλοι με τις 6000 - 3000 series... σου πετάνε και ένα fsr3-dlss3 ώστε άμα θες να παίξεις παιχνίδια τύπου wither3 να είναι μονόδρομος... δε θα γίνουν κλεφτες οι εταιρίες, κάποιος πιο πονηρεμένος από εμενα μπορεί να έλεγε ότι γίνετε και εσκεμμένα όλο αυτό

image.jpeg.7bdb83a7d68681af68cbfa3cb9bf50d9.jpeg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Και ξαναλέω ότι όταν οι devs είναι άμπαλοι, παίρνει μπάλα και τις κονσόλες. Άρα την τρώμε όλοι μαζί. Τώρα το Deliver Us Mars είναι από πολύ μικρό studio, προβλήματα με stutters είχε και το προηγούμενο(Deliver Us Moon).

Κάτσε να δεις το RE 4 Remake πως θα δείχνει/τρέχει που δεν είναι από άμπαλους devs..

Σίγουρα. Αλλά στο pc έφτασες τα 950€ για κάρτα ΧΧ70 κλάσης, από τα ~400€ που έδινες κάποτε. Κάρτα που θα μαξάρει 1440p για 2 χρόνια. Και οι κονσόλες ξέφυγαν σε τιμή αλλά όχι στον ίδιο βαθμό. Αναλογικά το PS5 θα έπρεπε να έχει 1500€. Ενώ αυξήθηκε σημαντικά η διάρκεια ζωής τους(ακόμα βλέπουμε cross-gen multiplatforms για ps4).

Αυτό όμως είναι άλλο ζήτημα. Η ουσία είναι ότι δεν υπάρχει ζήτημα CPU bottleneck όταν τα GPU requirements πάνε από το κακό στο χειρότερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Σίγουρα. Αλλά στο pc έφτασες τα 950€ για κάρτα ΧΧ70 κλάσης, από τα ~400€ που έδινες κάποτε. Κάρτα που θα μαξάρει 1440p για 2 χρόνια. Και οι κονσόλες ξέφυγαν σε τιμή αλλά όχι στον ίδιο βαθμό. Αναλογικά το PS5 θα έπρεπε να έχει 1500€. Ενώ αυξήθηκε σημαντικά η διάρκεια ζωής τους(ακόμα βλέπουμε cross-gen multiplatforms για ps4).

Αυτό όμως είναι άλλο ζήτημα. Η ουσία είναι ότι δεν υπάρχει ζήτημα CPU bottleneck όταν τα GPU requirements πάνε από το κακό στο χειρότερο.

Σοβαρά τώρα είμαστε με το πιστόλι στη γωνια και πυροβολουμε το κάθε σαβουροπαιχνιδο που βγαινει επειδη ειναι 2023; για να καταλήξουμε σε τι ακριβώς;

Αν δει κάποιος τα videos με τα upcoming NextGen super duper unreal engine unrealistic real life graphics 8 στα 10 είναι γτπκ

Ακομα και το Plague Tale που ήταν η ευχάριστη έκπληξη του 2022 δεν έχει τα φοβερα γραφικα, η ποιότητα ακομα και σε 4k των textures απο κοντα ειναι μετρια, ομως η συνολική εμπειρία που προσφέρει το κάνει να ξεχωρίζει, με τα non repetitive levels, την εξαιρετική προσοχή σε καθε λεπτομερεια, την εναλλαγη χρωματικης παλετας, non linear σεναριου κλπ. αυτα το κάνουν παιχνιδαρα κι όχι αν εκμεταλλεύεται όλες τις δυνατοτητες των latest καρτών - που δεν τις εκμεταλλευεται ουτως ή αλλως

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα εξαρτώνται από το τι μπορεί να βγάλει ο developer και αν μπορεί να κάνει σωστό optimization. 

Αν δεν ξέρει ο dev να κάνει σωστή δουλειά, και ένα παιχνίδι με PS3 visuals μπορεί να γονατίσει μια 4090 εύκολα. Δεν σημαίνει αυτό ότι δεν είναι τέρας επιδόσεων η κάρτα αλλά ότι ο developer είναι άμπαλος. 

Το Deliver Us Mars τώρα είναι πολύ μικρό studio, ούτε μπορούν να προσφέρουν ουαου αποτέλεσμα ούτε να τρεχει σωστά. 

Το Forswoken τα είπαμε, PS5 να πέφτει σε 720P..Άρα οι θεωρίες ότι βαραίνουν επίτηδες τα PC ports συγκεκριμένα για να πουλήσουν κάρτες είναι σαχλαμάρες.

Για το Witcher 3 συγκεκριμένα όπου θέλει DLSS 3 για να είναι playable είναι ότι τα έκανε μαντάρα η CDPR με το DX12 wrapper όπου μαξάρει δύο cores μόνο και τα άλλα κάθονται με αποτέλεσμα να τρέχει χάλια. Σιγά μην κάτσουν να φτιάξουν DX12 κώδικα από την αρχή για να τρέξει σωστά ένα free update. 

Εννοείται low fps έχουν και οι κονσόλες στο Novigrad λόγω του wrapper. 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Το Forswoken τα είπαμε, PS5 να πέφτει σε 720P..Άρα οι θεωρίες ότι βαραίνουν επίτηδες τα PC ports συγκεκριμένα για να πουλήσουν κάρτες είναι σαχλαμάρες.

Συμβαίνει και αυτό, αλλά όχι πάντα.

Αναφορά σε κείμενο

 

Για το Witcher 3 συγκεκριμένα όπου θέλει DLSS 3 για να είναι playable είναι ότι τα έκανε μαντάρα η CDPR με το DX12 wrapper όπου μαξάρει δύο cores μόνο και τα άλλα κάθονται με αποτέλεσμα να τρέχει χάλια. Σιγά μην κάτσουν να φτιάξουν DX12 κώδικα από την αρχή για να τρέξει σωστά ένα free update. 

Εννοείται low fps έχουν και οι κονσόλες στο Novigrad λόγω του wrapper. 

 

Βλέπεις να κυκλοφορεί software που μόνο ένα πολύ συγκεκριμένο hw μπορεί να τρέξει νορμάλ. Κατά διαβολική σύμπτωση οι ημερομηνίες κυκλοφορίας και των δύο είναι πολύ κοντά. Ενώ αν έβγαινε π.χ. 4 μήνες πριν(με τις 3090Ti) θα ξεφτυλίζονταν χειρότερα και απ' ότι το CP2077. Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;

υ.γ.: 1) Στις κονσόλες υπάρχει ήδη κοινό συνηθισμένο στα 30 καρέ, οπότε δεν υπάρχει θέμα. Επίσης, φοράνε παλιά ZEN στα ~3Ghz.

2) Η CDPR αποφασίζει κάτι που δεν το ζήτησε κανένας fan και το δίνει εντελώς δωρεάν. Με τη λεπτομέρεια ότι δεν το τρέχεις αν δεν έχεις hw πάνω από 900€. Παράξενο να δουλεύει αφιλοκερδώς ένα studio για το < 5% των πελατών του που έχει αυτό το hw. Εκτός και αν ο πελάτης είναι άλλος.

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και με DLSS 3 δεν είναι playable το Witcher, stutter παντού. Το DLSS 3 απλά κάνει amplify το framerate, αν του δίνεις stutter, stutter θα σου δώσει.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

Και με DLSS 3 δεν είναι playable το Witcher, stutter παντού. Το DLSS 3 απλά κάνει amplify το framerate, αν του δίνεις stutter, stutter θα σου δώσει.

Με AMD έχει stutters, με Intel δεν έχει..Ψάξτο να δεις, frame generation + AMD CPUs stutter σε TW3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

Και με DLSS 3 δεν είναι playable το Witcher, stutter παντού. Το DLSS 3 απλά κάνει amplify το framerate, αν του δίνεις stutter, stutter θα σου δώσει.

31 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Με AMD έχει stutters, με Intel δεν έχει..Ψάξτο να δεις, frame generation + AMD CPUs stutter σε TW3.

Επιβεβαιώνω ότι σε Intel δεν έχω stutter στο TW3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Με AMD έχει stutters, με Intel δεν έχει..Ψάξτο να δεις, frame generation + AMD CPUs stutter σε TW3.

Δεν έπαιξα αρκετά οπότε τα stutters που είχα ήταν απο PSO λογικά. Με ή χωρίς DLSS 3.0 είχε stuttering.

Επεξ/σία από Spartan117
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...