Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Απλά ενημερωτικά θα σας πω ότι AMD CPU + FG στα TW3 next-gen και CP 2077 ξεχάστε το. Έχει χοντρά stutters με AMD CPU σ' αυτά τα δύο παιχνίδια(Προφανώς κάτι δεν πάει καλά με την Red Engine της εταιρείας) και δεν τους κόβω να το φτιάχνουν αφού το πρόβλημα υπάρχει στο TW3 απ' τον Δεκέμβριο και το patch που βγήκε ΤΩΡΑ για το CP 2077 έχει ακριβώς το ίδιο θέμα(Σε μικρότερο βαθμό απλά).

Συμβαίνει σε όλα τα AMD CPUs(5xxx/7xxx) ενώ οι Intel δεν έχουν κανένα θέμα. Στο Spiderman δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ούτε στο Warhammer Darktide. Για το Portal RTX κάτι διάβασα ότι κάνει κόλπα αλλά δεν το δοκίμασα προσωπικά.

Οπότε αν έχετε σκοπό να παίξετε Phantom Liberty(DLC) με Frame Generation(Το feature τα σπάει, το κάνει βούτυρο το παιχνίδι), μακριά από AMD CPU.

Μιας και το ανέφερες.

 

Χτες έκανα δοκιμή στο pc του γιου μου με dlss3 k fg και δεν είχα κανένα θέμα .(5950 κ 4090)

Ίσα ίσα πάει πιο καλά από ποτέ το cp2077

Ίσως σε συγκεκριμένες τοποθεσίες στον χάρτη να το κάνει.

Θα κάνω και άλλες δοκιμές σήμερα να δω εάν ισχύει 

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1851

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Μόλις τώρα, azazil1190 είπε

Μιας και το ανέφερες.

 

Χτες έκανα δοκιμή στο pc του γιου μου με dlss3 k fg και δεν είχα κανένα θέμα .

Ίσα ίσα πάει πιο καλά από ποτέ το cp.

Ίσως σε συγκεκριμένες τοποθεσίες στον χάρτη να το κάνει.

Θα κάνω και άλλες δοκιμές σήμερα να δω εάν ισχύει 

Το κάνει στα cutscenes κυρίως.

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Στο cp2077 έχουν πρόβλημα και χωρίς FG τα ρύζια. Έχει περιοχές στο χάρτη που σπαρταράνε για  τα 50 fps, ακόμα και ο 3d.  

Γενικά η Red Engine δεν γουστάρει καθόλου τα AMD CPUs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Το κάνει στα cutscenes κυρίως.

Θα παίξω και σήμερα λίγο να δω.

Το dead space από την άλλη ρίχνει καλά χαστούκια ανά διαστήματα με τα στατερς στον παραπάνω συνδιασμό(3440χ1440).Λιγοτερο στο δικό μου με ιντελ και 4090(4κ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Μιας και το ανέφερες.

 

Χτες έκανα δοκιμή στο pc του γιου μου με dlss3 k fg και δεν είχα κανένα θέμα .(5950 κ 4090)

Ίσα ίσα πάει πιο καλά από ποτέ το cp2077

Ίσως σε συγκεκριμένες τοποθεσίες στον χάρτη να το κάνει.

Θα κάνω και άλλες δοκιμές σήμερα να δω εάν ισχύει 

Πήγαινε μια βόλτα toms dinner, θα δείς θαύματα :P 

Eίναι αυτός εδώ ο δρόμος στην αρχή του βίντεο

 

Spoiler

 

Προβλέπω κάτω από 50 fps :P 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Πήγαινε μια βόλτα toms dinner, θα δείς θαύματα :P 

Eίναι αυτός εδώ ο δρόμος στην αρχή του βίντεο

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 

Ε όχι ρε ....

Έκοψα αριστερά τρία στενά πριν,φτουυ😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, azazil1190 είπε

Θα παίξω και σήμερα λίγο να δω.

Το dead space από την άλλη ρίχνει καλά χαστούκια ανά διαστήματα με τα στατερς στον παραπάνω συνδιασμό(3440χ1440).Λιγοτερο στο δικό μου με ιντελ και 4090(4κ)

Το Dead Space έχει traversal stutters που δεν είναι θέμα HW αλλά θέμα engine. Δεν περιμένω να τα φτιάξουν όπως δεν τα έφτιαξε ποτέ η Respawn στο Fallen Order. Γενικά θα φάμε πολύ stutter στη μάπα και φέτος, περιμένω να δω το Hogwarts Legacy τώρα με Unreal Engine..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Μιας και το ανέφερες.

 

Χτες έκανα δοκιμή στο pc του γιου μου με dlss3 k fg και δεν είχα κανένα θέμα .(5950 κ 4090)

Ίσα ίσα πάει πιο καλά από ποτέ το cp2077

Ίσως σε συγκεκριμένες τοποθεσίες στον χάρτη να το κάνει.

Θα κάνω και άλλες δοκιμές σήμερα να δω εάν ισχύει 

Το CyberBug 2077 update έχει μάλλον, το κλασσικό πλέον, Disabled Hyperthreading για AMD cpu με λιγότερα από 16 cores, άρα η 5950 σου δεν πέφτει στην συγκεκριμένη παγίδα. 

Δεν ήξερα για το Withcer3 και θα το κοιτάξω, καθότι πήγα σε 5800x3d σχετικά πρόσφατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, aki είπε

Το CyberBug 2077 update έχει μάλλον, το κλασσικό πλέον, Disabled Hyperthreading για AMD cpu με λιγότερα από 16 cores, άρα η 5950 σου δεν πέφτει στην συγκεκριμένη παγίδα. 

Δεν ήξερα για το Withcer3 και θα το κοιτάξω, καθότι πήγα σε 5800x3d σχετικά πρόσφατα.

Aμά έχεις cyberpunk, τέσταρε με τον 3d αυτήν εδώ την περιοχή . Τα 50αρια πάνε σύννεφο 

 

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Στο cp2077 έχουν πρόβλημα και χωρίς FG τα ρύζια. Έχει περιοχές στο χάρτη που σπαρταράνε για  τα 50 fps, ακόμα και ο 3d.  

(Ο 3D δουλεύει με 8 threads στο CP2077, μην τα ξαναλέμε)

Κάτσε ρε παιδιά.

αυτό δεν υποτίθεται ότι λύνει το FG; Σε CPU limited σενάρια να δίνει καλό boost.

1 ώρα πριν, Herald είπε

Tα specs που κατά καιρούς ανακοινώνουν οι devs είναι εκτός πραγματικότητας γενικότερα. Δεν νομίζω να στέκει αυτό που λέέι η CDPR. Αν το διαβάζεις προσεκτικά, η μπάλα παίρνει και την 4080, σε 1440p! Ε τώρα εντάξει αμά έχει θέμα και η 4080 σε 1440p με 16gb ram,  οριακά είμαι με τα 24 της 4090 σε 4k

Προφανώς εννοούν 4070Ti με 1440p και 4080 με 4Κ.

Για τη 4070Ti σε 4K Native + FG δε χρειάζεται να εννοήσουν κάτι. Έχει τρελό θέμα όπως βλέπουμε στο βίντεο. Δε μιλάω για τα fps, τα οποία είναι (;) αναμενόμενα. Δε φτάνει η VRAM και το frame pacing είναι τραμπολίνο, σε κάποια φάση είδα frame time = 113ms που π.χ. στο ίδιο βίντεο με σκέτο native δεν το βλέπεις καθόλου.

Σε 1440p από την άλλη παίζει μια χαρά από ότι βλέπω. Όπως και σε οποιοδήποτε σενάριο με DLSS καθώς το DLSS μειώνει τις απαιτήσεις σε VRAM 2-3GB.

Τη 4080 τι την ανέφεραν οι κερατάδες όμως 🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

(Ο 3D δουλεύει με 8 threads στο CP2077, μην τα ξαναλέμε)

Κάτσε ρε παιδιά.

αυτό δεν υποτίθεται ότι λύνει το FG; Σε CPU limited σενάρια να δίνει καλό boost.

Και το fix δεν κάνει τίποτα, εδώ με το fix, 80-90% cpu usage και βαράει 40αρια

Spoiler

 

 

4 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Προφανώς εννοούν 4070Ti με 1440p και 4080 με 4Κ.

Για τη 4070Ti σε 4K Native + FG δε χρειάζεται να εννοήσουν κάτι. Έχει τρελό θέμα όπως βλέπουμε στο βίντεο. Δε μιλάω για τα fps, τα οποία είναι (;) αναμενόμενα. Δε φτάνει η VRAM και το frame pacing είναι τραμπολίνο, σε κάποια φάση είδα frame time = 113ms που π.χ. στο ίδιο βίντεο με σκέτο native δεν το βλέπεις καθόλου.

Σε 1440p από την άλλη παίζει μια χαρά από ότι βλέπω. Όπως και σε οποιοδήποτε σενάριο με DLSS καθώς το DLSS μειώνει τις απαιτήσεις σε VRAM 2-3GB.

Τη 4080 τι την ανέφεραν οι κερατάδες όμως 🤔

Ρε συ το video δείχνει αυτό ακριβώς που υποστηρίζω. Ότι η ram και το bus κάνουν διαφορά σε settings που κανένας δεν θα έπαιζε έτσι και αλλιώς. Ποιός θα τρέξει native 4k +RT με 4070ti, έστω και με FG ανοιχτό? 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Herald είπε

Και το fix δεν κάνει τίποτα, εδώ με το fix, 80-90% cpu usage και βαράει 40αρια

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Ρε συ το video δείχνει αυτό ακριβώς που υποστηρίζω. Ότι η ram και το bus κάνουν διαφορά σε settings που κανένας δεν θα έπαιζε έτσι και αλλιώς. Ποιός θα τρέξει native 4k +RT με 4070ti, έστω και με FG ανοιχτό? 

Διαφορετικά πραγματα.

Το bus ας πουμε οτι εξαρτάται κυριως απο την ανάλυση. Κανείς δε θα παιξει native 4K στην 4070Ti.

 

Αλλα τα 12GB VRAM γεμίζουν και με assets, textures, FG κτλ κτλ.

Αν τώρα δε μπορει το 4Κ native + FG μπορει σε 3 μηνες με το overdrive update του CP να μην μπορει ουτε 1440p native + FG. Ισως απο τώρα να προετοιμαζουν οι devs.

Μπορεί σε 6 μηνες - 1 χρόνο να υπαρχουν και αλλα παιχνιδια που θα τη μπουκωνουν. Και θα λες βαζω το FG, το οποιο ανεβάζει τις απαιτήσεις σε VRAM, για να με σωσει και θα τρως τραμπολινο frame times στη μούρη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Διαφορετικά πραγματα.

Το bus ας πουμε οτι εξαρτάται κυριως απο την ανάλυση. Κανείς δε θα παιξει native 4K στην 4070Ti.

 

Αλλα τα 12GB VRAM γεμίζουν και με assets, textures, FG κτλ κτλ.

Αν τώρα δε μπορει το 4Κ native + FG μπορει σε 3 μηνες με το overdrive update του CP να μην μπορει ουτε 1440p native + FG. Ισως απο τώρα να προετοιμαζουν οι devs.

Μπορεί σε 6 μηνες - 1 χρόνο να υπαρχουν και αλλα παιχνιδια που θα τη μπουκωνουν. Και θα λες βαζω το FG, το οποιο ανεβάζει τις απαιτήσεις σε VRAM, για να με σωσει και θα τρως τραμπολινο frame times στη μούρη.

Ρε παιδια εχει αναλυθει πολλες φορες το θεμα με την vram και το bus της 4070Ti και απ οτι φαινεται στα review δεν δειχνει να επειρεαζει την αποδοση της καρτας η τουλαχιστον δεν επειρεαζει τοσο ωστε να ειναι αξια αναφορας και να λειτουργησει  αποτρεπτικα σε  καποιον για τν αγορα της.

Το ερωτημα ειναι απλο: Ερχομαι και σου λεω θελω να αγορασω σημερα καινουργια καρτα και εχω μπατζετ αυστηρα 900 ευρω, ουτε σεντς παραπανω τι να αγορασω? Τι θα προτεινες?

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μήπως δεν έχεις ενεργοποιήσει rebar? κατέβασε το NvidiaProfileInspector και θα το βρεις εκεί το rebar!

επίσης όποιος έχει windows καιρό καλό είναι fresh install

Επεξ/σία από dreamerchris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε

Το ερωτημα ειναι απλο: Ερχομαι και σου λεω θελω να αγορασω σημερα καινουργια καρτα και εχω μπατζετ αυστηρα 900 ευρω, ουτε σεντς παραπανω τι να αγορασω? Τι θα προτεινες?

Προφανώς 4070Ti αφού δεν υπάρχει άλλη άξια GPU σε αυτά τα χρήματα.

Η 7900ΧΤ είναι πιο ακριβή αλλά και πάλι αποτυχία είναι.

2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Ρε παιδια εχει αναλυθει πολλες φορες το θεμα με την vram και το bus της 4070Ti και απ οτι φαινεται στα review δεν δειχνει να επειρεαζει την αποδοση της καρτας η τουλαχιστον δεν επειρεαζει τοσο ωστε να ειναι αξια αναφορας και να κανει καποιον να μην την αγορασει για αυτο το λογο.

Η επίπτωση του DLSS Frame Generation στο VRAM usage δεν έχει αναλυθεί. Τα πρώτα βιντεάκια σήμερα τα είδαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...