Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλή η 4070ti και καλοδεχούμενο το power efficiency και τιμή που ουσιαστικά αντικαθιστά 3090 και κάτω και την 3090 ti λόγω efficiency αλλά αυτό που λέμε είναι οτι την μπουκώσανε λίγο σε παιχνίδια που κανουν scale απο 1440p σε 4κ με την 3090ti σαν βάση η 4070ti δεν παίρνει την ίδια αύξηση. άρα όσο θα γίνονται πιό πολύπλοκα τα παιχνίδια τόσο χειρότερη απόδοση θα έχει εάν δεν την είχανε μπουκώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Τώρα μια χαρά τα πάει. Εδώ ακόμα και οι GA102 ακόμα μια χαρά τα πάνε. Στο εγγύς μέλλον τι θα γίνει;

Στα πιο πρόσφατα games, σε 4Κ, η 4090 είναι 2x ταχύτερη από την 4070Ti.

Είδαμε το Dead Space remake να δούμε τώρα και το Callisto Protocol.

Στο συγκεκριμένο είναι 2-3% πάνω από 10άρα 3080 και 6-7% κάτω από 3080Ti. Λογικά θα είναι οριακά κάτω από τη 12άρα 3080. Και ακριβώς μισή απόδοση από τη 4090.

Και ερωτώ. Υπήρξε γενιά που το κορυφαίο μοντέλο ήταν ~2x ταχύτερο από το xx70Ti σε μπόλικα παιχνίδια;

3090Ti vs 3070Ti ?

2080Ti vs 2070 Super ?

1080Ti vs 1070Ti ?

980Ti vs δεν έχουμε αλλά ούτε από την 970 ήταν.

Μήπως vs τα σκέτα xx70 μοντέλα;

Μήπως vs τα xx60Ti μοντέλα;

Να ξέρουμε τι λέμε...

Από την στιγμή που έχει το μισό bus width και το μισο περίπου die size από μια 4090, λογικό είναι και το χάλι αποδόσεων σε 4Κ (όπου μπορεί να αποδώσει πραγματικά μια κάρτα γραφικών)

Στην ουσία ο πέτσινος προσπαθεί πλέον τα υψηλά margins που έχει στο high end να τα έχει και στο mid range
Οι καταναλωτές δεν δείχνουν πάντως να τσιμπάνε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Westbaum είπε

Σου έκανα αντιπαραβολή με 1440P,μπας και δεις πόσο χάνει σε 4Κ  και υπεύθυνο είναι κατά 99% το Bus Width αλλά δεν.
Δεν είπε κανείς πως είναι άχρηστη,συνεχίζεις να βάζεις λόγια στο στόμα μου,αλλά για 900+ ευρώ δεν έπρεπε να έχει 192 Βus Width,είναι καλή κάρτα για high fps 1440P αλλά σε 4Κ στα επόμενα χρόνια 2023 και beyond δε θα την έπαιρνα αν ήθελα να την έχω για 3 χρόνια τουλάχιστο.

 

13 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Τώρα μια χαρά τα πάει. Εδώ ακόμα και οι GA102 ακόμα μια χαρά τα πάνε. Στο εγγύς μέλλον τι θα γίνει;

Στα πιο πρόσφατα games, σε 4Κ, η 4090 είναι 2x ταχύτερη από την 4070Ti.

Είδαμε το Dead Space remake να δούμε τώρα και το Callisto Protocol.

Στο συγκεκριμένο είναι 2-3% πάνω από 10άρα 3080 και 6-7% κάτω από 3080Ti. Λογικά θα είναι οριακά κάτω από τη 12άρα 3080. Και ακριβώς μισή απόδοση από τη 4090.

Και ερωτώ. Υπήρξε γενιά που το κορυφαίο μοντέλο ήταν ~2x ταχύτερο από το xx70Ti σε μπόλικα παιχνίδια;

3090Ti vs 3070Ti ?

2080Ti vs 2070 Super ?

1080Ti vs 1070Ti ?

980Ti vs δεν έχουμε αλλά ούτε από την 970 ήταν.

Μήπως vs τα σκέτα xx70 μοντέλα;

Μήπως vs τα xx60Ti μοντέλα;

Να ξέρουμε τι λέμε...

Eφοσον λοιπον καταληξαμε οτι μια χαρα τα παει και δεν εχει κανενα θεμα τωρα σε 4Κ ,ΟΤΑΝ θα εχει θεμα σε 2 χρονια, αντι για Native 4K θα παιξεις DLSS 2.0 4Κ η DLSS 3.0 4K .
Oταν θα ερθει η ωρα που δεν θα μπορεις να παιξεις ουτε με αυτα δεν χαθηκε και ο κοσμος, αυτα τα χρηματα ειχες και αυτη πηρες αν ηθελες να σου κρατησει 5+ χρονια ας επερνες 4090.
Καμια καρτα ποτε δεν κρατησε για 5+ χρονια σε Ultra Settings για να το κανει η 4070Ti.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Τώρα μια χαρά τα πάει. Εδώ ακόμα και οι GA102 ακόμα μια χαρά τα πάνε. Στο εγγύς μέλλον τι θα γίνει;

Στα πιο πρόσφατα games, σε 4Κ, η 4090 είναι 2x ταχύτερη από την 4070Ti.

Είδαμε το Dead Space remake να δούμε τώρα και το Callisto Protocol.

Στο συγκεκριμένο είναι 2-3% πάνω από 10άρα 3080 και 6-7% κάτω από 3080Ti. Λογικά θα είναι οριακά κάτω από τη 12άρα 3080. Και ακριβώς μισή απόδοση από τη 4090.

Και ερωτώ. Υπήρξε γενιά που το κορυφαίο μοντέλο ήταν ~2x ταχύτερο από το xx70Ti σε μπόλικα παιχνίδια;

3090Ti vs 3070Ti ?

2080Ti vs 2070 Super ?

1080Ti vs 1070Ti ?

980Ti vs δεν έχουμε αλλά ούτε από την 970 ήταν.

Μήπως vs τα σκέτα xx70 μοντέλα;

Μήπως vs τα xx60Ti μοντέλα;

Να ξέρουμε τι λέμε...

Κάτσε κάτσε. Όταν η 3080 ti ήταν κοντά στην 3090 λέγαμε δεν αξίζει τη διαφορά η 3090, πας στην 3080 ti ή στην 3080 και αν είναι καμιά Aorus είσαι σχεδόν δίπλα σε επιδόσεις.

Τώρα που μία κάρτα με τη μισή τιμή έχει τη μισή απόδοση πάλι μας χαλάει. Ρε σεις χαρείτε το hardware που έχουμε όσο το έχουμε. Τι μίρλα είναι αυτή.

Εδώ οι κόκκινοι με τα μισά features έχουν πείσει τον κόσμο να ξοδέψει περισσότερα χρήματα ουσιαστικά για να στηρίξει τα chiplets της AMD και το περιθώριο κέρδους της.

Όσο για τη διαφορά με την 3080 πρώτον έχει μεγαλύτερη μνήμη, θυμίζω την ίδια με τις μεγάλες 3080 και τις 3080 ti που τις καθιστούσαν 4k κάρτες τότε και δεύτερον έχει dlss 3 που δεν έχουν οι άλλες. Τους ρίχνει δηλαδή, στους τίτλους που το ή θα το υποστηρίξουν, στο κεφάλι.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, hln3 είπε

Από την στιγμή που έχει το μισό bus width και το μισο περίπου die size από μια 4090, λογικό είναι και το χάλι αποδόσεων σε 4Κ (όπου μπορεί να αποδώσει πραγματικά μια κάρτα γραφικών)

Στην ουσία ο πέτσινος προσπαθεί πλέον τα υψηλά margins που έχει στο high end να τα έχει και στο mid range
Οι καταναλωτές δεν δείχνουν πάντως να τσιμπάνε

Δε νομίζω. Οι 7900xtx εξαντλήθηκαν, οι 4090 το ίδιο στις αρχικές ποσότητες, οι 4070 ti πουλούν περισσότερο από τις δύο AMD μαζί και οι 7900xt και οι 4080 έχουν και αυτές το δικό τους κοινό αν και μένουν απούλητες κυρίως γιατί τιμολογιακά πρέπει να πέσουν.

Δεν το συζητάμε αν όλες οι κάρτες έπεφταν 200 με 300 ευρώ θα είχαν εξαφανιστεί αλλά Jensen και Lisa έχουν και κάτι μετόχους και αποθέματα να προσέξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τι εχω διαβασει τις τελευταιες σελιδες πραγματικα απορω.. 

Το πως εχει συνδυαστει το κακο optimization (για να μην ξεκινησω καν τι θεωρειται κακο optimization) με τις κακοτεχνιες και την δεδομενη δυσκολια ενος PC port ειναι φοβερο.

Δηλαδη βγαζει π.χ ο αλλος συμπερασμα συγκρινοντας παιχνιδι που εχει ηδη γραφτει απο το 2014 με κωδικα συμπληρωματικο απο πανω αφου η engine ειναι αυτη και δεν αλλαζει με παιχνιδι που βγηκε το 2020 και ετσι βγαζει συμπερασμα οτι οι devs βαριουνται και τσουπ εβαλαν το DLSS3 να τους σωσει.. Ρε καταλαβατε οτι ειναι update το Witcher 3 και οχι remake καταρχην? Και επιπροσθετα οτι φτιαχτηκε αυτο το update με σκοπο να προωθηθουν αυτες οι τεχνολογιες και να δειξουν την χρησιμοτητα τους;

Tα inherent issues μιας engine απο το 2014 δεν μπορουν να αλλαξουν ετσι ευκολα.. 

Δεν ειναι χρησιμη τεχνολογια το DLSS 3 επειδη βγαλατε εσεις συμπερασμα οτι ετσι βαριουνται οι devs? Δεν ειναι χρησιμες τεχνολογιες τα upscaling methods γιατι η μηχανη ειναι γτπ καβαλα; Δεν χρειαζονται δηλαδη και δεν θα χρειαστουν upscaling methods μελλοντικα για ΑΑΑ τιτλους με περισσοτερα RT fx? Kαι φταινε δηλαδη τα RT fx για τις οποιες αρτιστικα κακες δουλειες; Δεν μπορω να καταλαβω ειλικρινα..
Βγαινει καλο παιχνιδι πολυ μπροστα, πωω τι εφτιαξαν σερνεται ο Διας ας το εβγαζαν το 2025 με τις 5090 και τις 8900XTX οι αχρηστοι, βγαινει παιχνιδι που ειναι μια απο τα ιδια, meh πληρωνουμε για να βλεπουμε τα ιδια και τα ιδια, πληρωστε κοροιδα, βγαινουν νεες τεχνολογιες που μπορουν εν δυναμει να αποδειχθουν σωτηριες υπο συνθηκες ,ακους τις 1000μυριες συνωμοσιες..

Μιλατε για τις κονσολες.. Τι σχεση εχει το optimization μιας κονσολας με standard h/w για 6 χρονια που καθεσαι κατω και ξεζουμιζεις καθε πορο με το γεγονος οτι ο αλλος πρεπει να βγαλει στο pc ενα port και να συνυπολογισει 1000 μυρια θεματα και συνδυασμους; Πρωτη φορα τα βλεπετε αυτα; Η φταιει π.χ ο καθε dev για τα μαυρα χαλια της Unreal Engine με το διαχρονικο stuttering και οχι η ιδια η Epic που δεν τους βαζει κατω να τους κανει 5 σωστα σεμιναρια;

Δηλαδη συγνωμη οταν εβγαινε π.χ το Halo για το PC το 2003 και ηταν ενα κακιστο θεοβαρο port εφταιγαν οι τεχνολογιες; 

Οταν βγηκε το Bioshock το 2007 που σερνοταν ο Διας σε οτιδηποτε πλην 8800GTX για high settings εφταιγαν οι τεχνολογιες; 

Οταν βγηκε το GTA IV στο PC το 2008; 

Τα ιδια κλαμματα και τις ιδιες δικαιολογιες ακουω δεκαετιες τωρα.. Αλλα τουλαχιστον τοτε βλεπαμε και 3-4 παιχνιδια οπως Far Cry OG, Crysis, F.E.A.R. ακομη και παιχνιδια τυπου AC:Unity με γραφικαρες που οταν βγηκαν ηταν τοσο μπροστα σε gfx, στον αριθμο των NPC interactions, στην γεωμετρια που ειχαν που εφαγαν το κραξιμο της αρκουδας, αλλα αναγνωριστηκαν ποσα χρονια μετα..

Δηλαδη για ονομα.. Αλλο να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους και αλλο τωρα να διαβαζουμε οτι νεες τεχνολογιες δεν βοηθανε αλλα κανουν lazy τους devs.. 

Φτασαμε 2022 και ακομη δεν μπορει ουτε η 4090 να τρεξει με 60αρι native το CP2077 με ultra/psycho RT τι ειναι αυτα που διαβαζουμε ρε παιδια;

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Armoral είπε

Κάτσε κάτσε. Όταν η 3080 ti ήταν κοντά στην 3090 λέγαμε δεν αξίζει τη διαφορά η 3090, πας στην 3080 ti ή στην 3080 και αν είναι καμιά Aorus είσαι σχεδόν δίπλα σε επιδόσεις.

Τώρα που μία κάρτα με τη μισή τιμή έχει τη μισή απόδοση πάλι μας χαλάει. Ρε σεις χαρείτε το hardware που έχουμε όσο το έχουμε. Τι μίρλα είναι αυτή.

Εδώ οι κόκκινοι με τα μισά features έχουν πείσει τον κόσμο να ξοδέψει περισσότερα χρήματα ουσιαστικά για να στηρίξει τα chiplets της AMD και το περιθώριο κέρδους της.

Όσο για τη διαφορά με την 3080 πρώτον έχει μεγαλύτερη μνήμη, θυμίζω την ίδια με τις μεγάλες 3080 και τις 3080 ti που τις καθιστούσαν 4k κάρτες τότε και δεύτερον έχει dlss 3 που δεν έχουν οι άλλες. Τους ρίχνει δηλαδή, στους τίτλους που το ή θα το υποστηρίξουν, στο κεφάλι.

Μα δε συγκρίνουμε ούτε με AMD ούτε με την προηγούμενη γενιά.

Σχολιάζουμε το 4060Ti --> 4080 12GB --> 4070Ti

Το μισή τιμή - μισή απόδοση δεν είναι καθόλου καλό. Πόσο μάλλον όταν συνοδεύεται και από μισή ποσότητα VRAM.

Στις προηγούμενες γενιές όταν είχαμε μισή τιμή η απόδοση ήταν από αρκετά έως πολύ πάνω από το 50% της απόδοσης του flagship.

6 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Δηλαδη βγαζει π.χ ο αλλος συμπερασμα συγκρινοντας παιχνιδι που εχει ηδη γραφτει απο το 2014 με κωδικα συμπληρωματικο απο πανω αφου η engine ειναι αυτη και δεν αλλαζει με παιχνιδι που βγηκε το 2020 και ετσι βγαζει συμπερασμα οτι οι devs βαριουνται και τσουπ εβαλαν το DLSS3 να τους σωσει.. Ρε καταλαβατε οτι ειναι update το Witcher 3 και οχι remake καταρχην? Και επιπροσθετα οτι φτιαχτηκε αυτο το update με σκοπο να προωθηθουν αυτες οι τεχνολογιες και να δειξουν την χρησιμοτητα τους;

Tα inherent issues μιας engine απο το 2014 δεν μπορουν να αλλαξουν ετσι ευκολα.. Τι σχεση εχει ομως αυτο με ενα συγχρονο παιχνιδι; Τουλαχιστον επικεντρωθειτε οτι θελετε να επιχειρηματολογησετε ετσι σε συγχρονα παιχνιδια..

Και το Crysis του 2007 είναι και η Remastered εκδοχή του σε διαψεύδει. Δεν είναι remake, είναι remaster, δηλαδή ότι ακριβώς και το W3 NG.

Στην αρχή είχε πρόβλημα και αυτό αλλά δεν το άφησαν. Έκαναν optimizations. 2 updates τους πήρε και το έκαναν να πετάει.

Αν ήταν δύσκολο να το κάνουν για το ήδη multi-threaded Witcher 3 του 2014 πόσο πιο δύσκολο ήταν για το πρακτικά single-threaded Crysis του 2007;

Το ίδιο και για τα Crysis 2 και 3 remastered.

To Hitman 3 δεν είναι σύγχρονο παιχνίδι;

Επίσης βγήκε πρώτα RT update και αρκετά αργότερα το DLSS 3 update, δεν ήταν για να προωθήσει την τεχνολογία.

20 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Kαι φταινε δηλαδη τα RT fx για τις οποιες αρτιστικα κακες δουλειες; Δεν μπορω να καταλαβω ειλικρινα..

Όχι βέβαια. Αλλά το RT δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός.

Αυτοσκοπός πρέπει να είναι τα όμορφα και λεπτομερή γραφικά. Αν έχουν και ωραίο RT καλοδεχούμενο. Με αυτή ακριβώς τη σειρά.

33 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Αλλα ειλικρινα τι ειδους συμπερασματα αοριστα ειναι αυτα; Δεν ειναι χρησιμη τεχνολογια το DLSS 3 επειδη βγαλατε εσεις συμπερασμα οτι ετσι βαριουνται οι devs? Δεν ειναι χρησιμες τεχνολογιες τα upscaling methods γιατι η μηχανη ειναι γτπ καβαλα; Δεν χρειαζονται δηλαδη και δεν θα χρειαστουν upscaling methods μελλοντικα για ΑΑΑ τιτλους με περισσοτερα RT fx?

Όλα χρήσιμα είναι.

Σχολιάζουμε τη γενικευμένη τάση αποφυγής του optimization.

Κλίνουμε προς το να γίνεται η δουλειά από το ΑΙ (κάποιες φορές με παρενέργειες) αντί για optmization από τους devs.

Πόσο μάλλον όταν το ένα χρειάζεται πολύ ενώ το άλλο ελάχιστο κόπο από τη μεριά του developer;

Εδώ θα είμαστε να δούμε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kkatzos είπε

Και ερωτώ. Υπήρξε γενιά που το κορυφαίο μοντέλο ήταν ~2x ταχύτερο από το xx70Ti σε μπόλικα παιχνίδια;

3090Ti vs 3070Ti ?


ναι αλλα αποφασισε καποια στιγμη επιτελους, ειναι 4070Ti? ειναι βαφτισμενη 4080 12Gb? ειναι 4060Ti? μηπως συμφωνα με την τιμη της ειναι πρωην Titan X? μηπως ειναι κατι αλλο που εσυ προσωπικα θα ηθελες να ειναι;

τελικα μετα απο Οοοοοολα αυτα, σημερα πιστευεις οτι υπαρχει continuity μεταξυ γενεων για να εξακολουθεις να κανεις τετοιες ακυρες συγκρισεις;

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Μα δε συγκρίνουμε ούτε με AMD ούτε με την προηγούμενη γενιά.

Σχολιάζουμε το 4060Ti --> 4080 12GB --> 4070Ti

Το μισή τιμή - μισή απόδοση δεν είναι καθόλου καλό. Πόσο μάλλον όταν συνοδεύεται και από μισή ποσότητα VRAM.

 

Και το Crysis του 2007 είναι και η Remastered εκδοχή του σε διαψεύδει. Δεν είναι remake, είναι remaster, δηλαδή ότι ακριβώς και το W3 NG.

Στην αρχή είχε πρόβλημα και αυτό αλλά δεν το άφησαν. Έκαναν optimizations. 2 updates τους πήρε και το έκαναν να πετάει.

Αν ήταν δύσκολο να το κάνουν για το ήδη multi-threaded Witcher 3 του 2014 πόσο πιο δύσκολο ήταν για το πρακτικά single-threaded Crysis του 2007;

Το ίδιο και για τα Crysis 2 και 3 remastered.

To Hitman 3 δεν είναι σύγχρονο παιχνίδι;

Επίσης βγήκε πρώτα RT update και αρκετά αργότερα το DLSS 3 update, δεν ήταν για να προωθήσει την τεχνολογία.

Όχι βέβαια. Αλλά το RT δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός.

Αυτοσκοπός πρέπει να είναι τα όμορφα και λεπτομερή γραφικά. Αν έχουν και ωραίο RT καλοδεχούμενο. Με αυτή ακριβώς τη σειρά.

Όλα χρήσιμα είναι.

Σχολιάζουμε τη γενικευμένη τάση αποφυγής του optimization.

Κλίνουμε προς το να γίνεται η δουλειά από το ΑΙ (κάποιες φορές με παρενέργειες) αντί για optmization από τους devs.

Πόσο μάλλον όταν το ένα χρειάζεται πολύ ενώ το άλλο ελάχιστο κόπο από τη μεριά του developer;

Εδώ θα είμαστε να δούμε.

Ναι σωστα κατα λαθος εγραψα remake εγω.. 

Το Crysis δεν εχει καμια σχεση ουτε σαν παιχνιδι ουτε σαν genre με τον open world κοσμο του W3 και σιγουρα σε καμια περιπτωση δεν μπορει να σταθει σε συγκριση με το gfx overhaul που εφαγε το W3. Ουτε σαν maps και γεωμετρια. Τωρα το αν ευθυνεται το cpu scaling και utilization περισσοτερων cores ή κατι αλλο αυτο δεν μπορω να το πω με καμια βεβαιοτητα ειδικα οταν το βλεπω και σε gpu limited resolutions, ουτε το ποσο ευκολο ειναι να γινει κατι τετοιο..

Τα παραδειγματα του παρελθοντος δωθηκαν για να τονισω οτι σε καθε εποχη παντα υπηρχαν προχειροδουλειες και παντα θα υπαρχουν,οπως και απογοητευσεις σε παιχνιδια που υποσχονταν πολλα και ψιλοαπογοητευσαν.

To W3 πηρε κατευθειαν DLSS 3 και πραγματικα ηταν σωτηριο γιατι χωρις αυτο πολυ απλα δεν παιζεις ουτε με 4090 και ultra RT. Let alone αν ξεκλειδωσεις και περαιτερω με mods. Εδω φαινεται ξεκαθαρα οτι εχει βαλει το χερι της η Nvidia για να σου δειξει ενα σεναριο που ειναι σωτηριο το DLSS 3. Οπως τετοιο σεναριο ηταν και αυτο του Portal με RTX.

Εν παση περιπτωσει αυτο δεν εχει καμια σημασια στην συζητηση μας, συμπληρωματικη πληροφορια ειναι, το σημαντικο ειναι οτι δεν ειναι δυνατον να φτανουμε στο συμπερασμα γενικα και αοριστα οτι οι devs κανουν οτι κανουν οταν το κανουν επειδη υπαρχουν οι τεχνολογιες.. Δηλαδη οτιδηποτε δεν χρησιμοποιει DLSS 3 στον Καιαδα; Δεν θα ληφθει υποψιν στην αναπτυξη;

To RT φυσικα και δεν ειναι αυτοσκοπος (yet) αλλα και παλι δεν βλεπω πως αυτο επιβεβαιωνει το γεγονος οτι ευθυνεται και συνδεεται αμεσα με προχειροδουλειες..  

Και στο φιναλε προχειροδουλεια δεν ηταν το Callisto Protocol που ειχε υπεροχα γραφικα αρτιστικα και αρκετα καλη χρηση καποιων RT fx, το προβλημα ηταν αλλου και σε καμια περιπτωση δεν ευθυνοταν κανενα DLSS 3 ή DLSS 2 κ.ο.κ

Συγνωμη αλλα αυτη η συνδεση δεν εχει καμια μα καμια λογικη βαση. Να μιλουσατε για sponsored titles να πουμε ναι, αλλα δεν ειναι θεμα laziness ειναι θεμα χρηματος εκει.. Και σιγουρα αυτο δεν αποτελει τροχοπεδη για την χρησιμοτητα αυτων των τεχνολογιων που ουτε αμεσα συνδεονται ουτε ευθυνονται για τις οποιες κακοτοπιες..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Μα δε συγκρίνουμε ούτε με AMD ούτε με την προηγούμενη γενιά.

Σχολιάζουμε το 4060Ti --> 4080 12GB --> 4070Ti

Το μισή τιμή - μισή απόδοση δεν είναι καθόλου καλό. Πόσο μάλλον όταν συνοδεύεται και από μισή ποσότητα VRAM.

Στις προηγούμενες γενιές όταν είχαμε μισή τιμή η απόδοση ήταν από αρκετά έως πολύ πάνω από το 50% της απόδοσης του flagship.

 

Σου φταίνε τα πάντα αδερφέ. Πραγματικά ότι και να αναφέρουμε από κάτι άλλο θα πιαστείς. Οι τιμές είναι στο Θεό το γνωρίζουμε. Το μοναδικό πρόβλημα αυτό είναι. Οι κάρτες άρχισαν να ξεφεύγουν με την 2080ti και με το mining στην επόμενη γενιά από το οποίο επωφελήθηκαν και οι δύο. Στο Πλαίσιο πουλούσαν τις 6900xt 1400 με 1500 ευρώ και αντίστοιχα τις εξαφανισμένες Nvidia τότε.

Η 4070ti όμως είναι μία χαρά κάρτα. Δηλαδή έτσι όπως το πάμε ή 3080 ή 4090 θα προτείνουμε εκεί που την 3080 την κράζατε ΌΛΟΙ για τους γνωστούς λόγους (vram κτλ). Άρα ή 700 με 800 ευρώ για προηγούμενη γενιά ή AMD ή 4090. Και θα υποκρινόμαστε και από πάνω ότι τα 20 ή τα 24gb είναι αυτά που κάνουν το προϊόν να ξεχωρίσει και όχι οι τεχνολογικές καινοτομίες στις οποίες δυστυχώς πάντα η κόκκινη ακολουθεί.

Και είπαμε. Προηγούμενη γενιά κράζαμε 3090 ti που έδινε λίγο παραπάνω για διπλάσια τιμή. Τώρα κράζουμε για διπλάσια απόδοση σε διπλάσια τιμή. Μας φταίνε οι κάρτες, μας φταίνε τα παιχνίδια, μας φταίνε τα πάντα, μας φταίει το dlss 2, to dlss 3.

Δηλαδή αντί να έχουμε ένα frame generation και ένα Upscaling που τελικά και τα δύο θα τα παρέχουν και οι δύο εταιρίες, άρα έχουν απήχηση στο αγοραστικό κοινό και χρησιμότητα θα καθόμαστε να λέμε τι κρίμα εν έτει 2023 που δεν έχουμε 4k native στα 150 fps με heavy RT. Το οποίο RT κράζουμε επίσης σαν αχρείαστο gimmick καθώς όλοι οι αγοραστές καρτών AMD το έχουν για πέταμα, αλλά βέβαια σίγουρα το ενεργοποιούν στις 7900xt/xtx. Μαζί με FSR 2.

Και ναι είναι  και θέμα AMD. Αν είχε βγάλει πραγματικά ανταγωνιστικό προϊόν θα πίεζε περισσότερο.

Αν είχε βγάλει η AMD την 4090 τώρα θα είχαμε διθυράμβους όπως με τους 7000/7000x3D, εκεί δε μας πειράζουν οι τιμές αφού αυτό είναι κορυφαίο προϊόν και άκρως ανταγωνιστικό άρα ας χρεώσουμε ανάλογα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Armoral είπε

Σου φταίνε τα πάντα αδερφέ. Πραγματικά ότι και να αναφέρουμε από κάτι άλλο θα πιαστείς. Οι τιμές είναι στο Θεό το γνωρίζουμε. Το μοναδικό πρόβλημα αυτό είναι. Οι κάρτες άρχισαν να ξεφεύγουν με την 2080ti και με το mining στην επόμενη γενιά από το οποίο επωφελήθηκαν και οι δύο. Στο Πλαίσιο πουλούσαν τις 6900xt 1400 με 1500 ευρώ και αντίστοιχα τις εξαφανισμένες Nvidia τότε.

Η 4070ti όμως είναι μία χαρά κάρτα. Δηλαδή έτσι όπως το πάμε ή 3080 ή 4090 θα προτείνουμε εκεί που την 3080 την κράζατε ΌΛΟΙ για τους γνωστούς λόγους (vram κτλ). Άρα ή 700 με 800 ευρώ για προηγούμενη γενιά ή AMD ή 4090. Και θα υποκρινόμαστε και από πάνω ότι τα 20 ή τα 24gb είναι αυτά που κάνουν το προϊόν να ξεχωρίσει και όχι οι τεχνολογικές καινοτομίες στις οποίες δυστυχώς πάντα η κόκκινη ακολουθεί.

Και είπαμε. Προηγούμενη γενιά κράζαμε 3090 ti που έδινε λίγο παραπάνω για διπλάσια τιμή. Τώρα κράζουμε για διπλάσια απόδοση σε διπλάσια τιμή. Μας φταίνε οι κάρτες, μας φταίνε τα παιχνίδια, μας φταίνε τα πάντα, μας φταίει το dlss 2, to dlss 3.

Δηλαδή αντί να έχουμε ένα frame generation και ένα Upscaling που τελικά και τα δύο θα τα παρέχουν και οι δύο εταιρίες, άρα έχουν απήχηση στο αγοραστικό κοινό και χρησιμότητα θα καθόμαστε να λέμε τι κρίμα εν έτει 2023 που δεν έχουμε 4k native στα 150 fps με heavy RT. Το οποίο RT κράζουμε επίσης σαν αχρείαστο gimmick καθώς όλοι οι αγοραστές καρτών AMD το έχουν για πέταμα, αλλά βέβαια σίγουρα το ενεργοποιούν στις 7900xt/xtx. Μαζί με FSR 2.

Και ναι είναι  και θέμα AMD. Αν είχε βγάλει πραγματικά ανταγωνιστικό προϊόν θα πίεζε περισσότερο.

Αν είχε βγάλει η AMD την 4090 τώρα θα είχαμε διθυράμβους όπως με τους 7000/7000x3D, εκεί δε μας πειράζουν οι τιμές αφού αυτό είναι κορυφαίο προϊόν και άκρως ανταγωνιστικό άρα ας χρεώσουμε ανάλογα.


Αν δεν είχε πέσει το κράξιμο της αρκούδας, ο πέτσινος δεν θα έριχνε το msrp της 4070 ti (που και πάλι υψηλό είναι) ούτε θα έβαζε τους AIBs να καταστρέφουν τα κουτιά με τα 4080 (12 gb) logo

Οπότε προτροπές του στυλ μην κράζετε, αυτή είναι η αγορά και αν σας αρέσει, έχουν ήδη αποδειχτεί άκυρες.
 

  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...