Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Odyss3us είπε

DLSS 2 Quality did not bring any major performance improvements for our PC test system.

= CPU limited. Case closed. Βοηθάει βέβαια το DLSS 3 όπως βοηθάει και μια σύγχρονη CPU + RAM.

Επίσης αποδεικνύει περίτρανα αυτό που λέει ο pirmen56. Σιγά μην κάνουμε optimize το παιχνίδι να κάνει σωστή χρήση των resources. Το αφήνουμε single threaded, του πετάμε εκεί ένα DLSS 3 και είμαστε οκ.

Rich.00_02_01_43.Still003.png

Even if you had graphics hardware well in advance of today's tech, you could still hit CPU limitations. Here's how the Core i9 10900K handles RT reflections with an RTX 3090 rendering at 720p. The limit here is entirely down to the CPU.

https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2022-hitman-3s-pc-ray-tracing-upgrade-is-beautiful-but-comes-with-a-big-cost

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2350

  • Arkin

    1953

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, kkatzos είπε

= CPU limited. Case closed. Βοηθάει βέβαια το DLSS 3 όπως βοηθάει και μια σύγχρονη CPU + RAM.

Επίσης αποδεικνύει περίτρανα αυτό που λέει ο pirmen56. Σιγά μην κάνουμε optimize το παιχνίδι να κάνει σωστή χρήση των resources. Το αφήνουμε single threaded, του πετάμε εκεί ένα DLSS 3 και είμαστε οκ.

Rich.00_02_01_43.Still003.png

Even if you had graphics hardware well in advance of today's tech, you could still hit CPU limitations. Here's how the Core i9 10900K handles RT reflections with an RTX 3090 rendering at 720p. The limit here is entirely down to the CPU.

https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2022-hitman-3s-pc-ray-tracing-upgrade-is-beautiful-but-comes-with-a-big-cost


μαθε λοιπον οτι κανενας developer και κανενα studio δε θελει να φτιαξει ενα game για λιγους, πρωταρχικος στοχος ειναι να τρεχει smoothly σε οσο το δυνατον περισσοτερα hardware configurations, γιαυτο απο κει και περα υπαρχει το scaling με τα quality settings, αν ειστε οπως λετε παλιοι στο χωρο θα εχετε δει ημερολογια/video blogs απο developers για το πως φτιαχνουν και σε τι μηχανηματα τεσταρουν τα παιχνιδια ειδικα rts games που ειναι αποκλειστικα για pc και στην οθονη ρενταρουν και κινουνται ως και χιλιαδες 3d objects in real time, απο κει και περα παιχνιδια-σκουπιδια κακογραμμενα υπηρχαν και θα υπαρχουν παντα, δεν φταιει το dlss γιαυτο, αλλο αν μερικοι νομιζετε οτι βρηκατε νεα καραμελα να πιπιλατε

επισης αν θυμασαι η κουβεντα μας εδω λιγο πριν βγουν οι 40ΧΧ ηταν αυτο ακριβως ποσο καλυτερο δηλαδη θα ειναι το dlss3 vs dlss2 στην πραξη γιατι ηδη απο τη προηγουμενη γενια οπου υπηρχε αυτη η δυνατοτητα σε απαιτητικα games εδινε τεραστια ανασα, να λοιπον που ηρθε η στιγμη και βλεπουμε τα πρωτα αποτελεσματα, get used to them γιατι ειναι μονο η αρχη...

For our benchmarks, we used the Dartmoor scene for the built-in benchmark tool. This scenario features a lot of destructible objects, pushing both the CPU and the GPU. As such, it can give us a great idea of how impressive DLSS 3’s Frame Generation can actually be. We also enabled the game’s Ray Tracing effects (RT Shadows and Reflections).
Again, this scenario is a stress test, and the actual game runs better than it.

hitman3_2023_01_26_22_12_32_640.jpg

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Odyss3us είπε

μαθε λοιπον οτι κανενας developer και κανενα studio δε θελει να φτιαξει ενα game για λιγους, πρωταρχικος στοχος ειναι να τρεχει smoothly σε οσο το δυνατον περισσοτερα hardware configurations, γιαυτο απο κει και περα υπαρχει το scaling με τα settings, αν ειστε οπως λετε παλιοι στο χωρο θα εχετε δει video blogs απο developers για το πως φτιαχνουν και σε τι μηχανηματα τεσταρουν το παιχνιδι ειδικα rts games που ειναι αποκλειστικα για pc και στην οθονη ρενταρουν ως και χιλιαδες objects, απο κει και περα παιχνιδια-σκουπιδια κακογραμμενα υπηρχαν και θα υπαρχουν παντα, δεν φταιει το dlss γιαυτο, αλλο αν μερικοι βρηκατε νεα καραμελα να πιπιλατε

Τι βλέπουμε στο screenshot;

Πόσο καλό load balancing κάνει ο Windows scheduler;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, epicouros είπε

οποτε η θα παω σε 3070 Ti η σε 4070 Ti.

Αν είσαι κλειδωμένος σε ένα κατάστημα αλλάζει, πάντως είναι τσιμπημένη η τιμή όταν Γερμανία παίζει retail στα 935 ευρώ η ιδια υλοποίηση

Επεξ/σία από hln3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Τι βλέπουμε στο screenshot;

Πόσο καλό load balancing κάνει ο Windows scheduler;


μαλιστα, τι καθομαστε και διαβαζουμε.. ωστε το αρχικα "cpu limited" game.. το εσωσε τελικα ο Windows scheduler? 😆

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Native 51fps και DLSS 57;

10% μόνο το DLSS; Μήπως είναι με τον 9900 και τις 3200 μνήμες και είναι CPU limited;

κανονικά πάει περίπου 1.8x με 2x με dlss 2 και άλλο τόσο περίπου με dlss 3

Συνολικά 3 με 4 φορές επάνω τα fps.

8 λεπτά πριν, Odyss3us είπε


μαλιστα, τι καθομαστε και διαβαζουμε.. ωστε το αρχικα "cpu limited" game.. το εσωσε τελικα ο Windows scheduler? 😆

Το πρόβλημα είναι το dlss 2, το dlss 3, ο πέτσινος, τα 12gb, τα 1500 η τα 2000 ευρώ.

Από την άλλη με τα 20gb και χωρις RT γιατι gimmick και δε μου αρεσει ο φωτορεαλισμός αλλά με FSR είμαστε πένα γιατί open source και με RT σε επιδόσεις προηγούμενης γενιάς που δουλεύει καλά τελικά εκεί και δε χρεώνει όσο ο πέτσινος.

Άβυσσος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Armoral είπε

κανονικά πάει περίπου 1.8x με 2x με dlss 2 και άλλο τόσο περίπου με dlss 3

Συνολικά 3 με 4 φορές επάνω τα fps.

Το πρόβλημα είναι το dlss 2, το dlss 3, ο πέτσινος, τα 12gb, τα 1500 η τα 2000 ευρώ.

Από την άλλη με τα 20gb και χωρις RT γιατι gimmick και δε μου αρεσει ο φωτορεαλισμός αλλά με FSR είμαστε πένα γιατί open source και με RT σε επιδόσεις προηγούμενης γενιάς που δουλεύει καλά τελικά εκεί και δε χρεώνει όσο ο πέτσινος.

Άβυσσος.

Eιχα σκοπο να παρω 4080 Aero ή 4090 Aero αν αποφασισουν να βγαλουν αλλα με αυτα που εχω διαβασει απο τους κοκκινους εδω τελικα με επεισαν να παω Aγκιστρι για 4-5 μερες και να τα φαω σε κρουασαν και μιλκο οπως λενε.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Δηλαδη διαλεγεις ενα game οποιο θες εσυ και χρησιμοποιεις τα FPS για αποδειξεις οτι η νεα γενια εχει 70% καλυτερες επιδοσεις;
Δεχεσαι οτι ειναι cherry picking και θεωρεις φυσιολογικο να σε εξαπατησει εφοσον και ο πετσινος σου ειπε 2x 4x;
Που στη τελικη ο Πετσινος δεν μιλησε γενικα για Native x2 παντα το διευκρινιζε με χρηση DLSS 3.0 κατι που ισχυει στη πλειοψηφια.
Οντως σε πολλα games το DLSS 3.0 βγαζει τα διπλασια FPS.

Δεν αναφερομαι στα αναγραφομενα TDP watts αλλα στα πραγματικα που φτανουν και τα 450w ενω ο Πετσινος σου δηλωσε 450w αλλα στη πραξη τις περισσοτερες φορες ειναι 300-350w.

 

Γράφεις απλά για να γράφεις, αυτό το 70% που λες εσύ , η AMD το έδειξε μόνο σε ένα Game δεν είπε πουθενά ότι η RDNA3 θα έχει 70% παραπάνω επιδόσεις σε average, ειναι up to 1.7x .

rqrafCfR57oc0hI9.jpg

Ο Πέτσινος είπε γενικά και αόριστα 2x 4x , δεν διευκρίνισε τίποτα.

https://youtu.be/PWcNlRI00jo?t=1054

Petsinos-2x-4x-RTX4090.png

 

355W βλέπω να τραβάει η κάρτα σε Gaming, μάλλον μπερδεύεις την 4090 με τα 450W

https://www.techpowerup.com/review/amd-radeon-rx-7900-xtx/37.html

power-gaming.png

power-consumption.png

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Odyss3us είπε

μαλιστα, τι καθομαστε και διαβαζουμε.. ωστε το αρχικα "cpu limited" game.. το εσωσε τελικα ο Windows scheduler? 😆

Καμία σχέση. Δεν κατάλαβες το αστείο αλλά δεν πειράζει.

Πες μου αδερφέ, που θεωρείς τα ωφελούμενα από DLSS 3 παιχνίδια ότι είναι και optimized...

Γιατί στο CP2077 που έχει 3-πλάσιο αριθμό από RT effects δεν υπάρχει το χάλι που υπάρχει στο Witcher 3 NG και στο Hitman 3;

Γιατί εκεί ΔΕΝ είμαστε CPU limited παρόλο που έχει πολλαπλάσια βαρύ RT;

 

24 λεπτά πριν, Armoral είπε

Το πρόβλημα είναι το dlss 2, το dlss 3, ο πέτσινος, τα 12gb, τα 1500 η τα 2000 ευρώ.

Από την άλλη με τα 20gb και χωρις RT γιατι gimmick και δε μου αρεσει ο φωτορεαλισμός αλλά με FSR είμαστε πένα γιατί open source και με RT σε επιδόσεις προηγούμενης γενιάς που δουλεύει καλά τελικά εκεί και δε χρεώνει όσο ο πέτσινος.

Άβυσσος.

Τώρα ξύπνησες; Ήπιες καφέ;

Για optimized παιχνίδια μιλούσαμε και αν και κατά πόσο το DLSS 3 θα κάνει τους devs να παρατήσουν τελείως το optimization.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

 

Γράφεις απλά για να γράφεις, αυτό το 70% που λες εσύ , η AMD το έδειξε μόνο σε ένα Game δεν είπε πουθενά ότι η RDNA3 θα έχει 70% παραπάνω επιδόσεις σε average ειναι up to 1.7x .

rqrafCfR57oc0hI9.jpg

Ο Πέτσινος είπε γενικά και αόριστα 2x 4x , δεν διευκρίνισε τίποτα.

https://youtu.be/PWcNlRI00jo?t=1054

Petsinos-2x-4x-RTX4090.png

 

355W βλέπω να τραβάει η κάρτα σε Gaming, μάλλον μπερδεύεις την 4090 με τα 450W

https://www.techpowerup.com/review/amd-radeon-rx-7900-xtx/37.html

power-gaming.png

power-consumption.png

Kαι οι 2 ειπαν UP to αλλα οι κοκκινοι το ακουνε μονο οποτε θελουν.
Και στις 4070ti οταν ελεγαν UP TO 4x δεν εννουσαν οτι η 4070Ti ειναι 4 φορες πιο γρηγορη απο τη 3090Ti σε ΟΛΑ τα σεναρια παρα μονο σε καποια ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ DLSS 3.0 αλλα πολλοι εκαναν οτι δεν το ακουσα.

Στο screenshot δεν το λεει αλλα οποιος ειδε/ακουσε τη παρουσιαση το ακουσε περιπου στο 15 λεπτο που το δειχνει λεει "Up to".

 

Screenshot_21.jpg

Screenshot_20.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Kαι οι 2 ειπαν UP to αλλα οι κοκκινοι το ακουνε μονο οποτε θελουν.

 

 

 

Κοιτά τι έγραψες πριν 5 λεπτά και τι λες τώρα που έβαλα το slide.

Εσύ το Up To το είδες μόνο όταν αναφέρθηκαν τα 2χ 4χ της NVIDIA

4 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε


Ουτε στα 300w max εμειναν ουτε 70%+ επιδοσεις σου εδωσαν απο τη προηγουμενη γενια .
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

😴

For a majority of gamers, the "classic" raster performance is very important though—highest settings, RT off, DLSS off—so we made sure to extensively test this scenario using 25 games at three resolutions. The GeForce RTX 4090 achieves incredible performance results here: +45% vs RTX 3090 Ti. Compared to RTX 3080 the uplift is 89%, 64% faster than Radeon RX 6950 XT. The Gigabyte Gaming OC is a factory overclocked variant of the RTX 4090 that's rated for 2535 MHz Boost, vs 2520 MHz on the FE, or a meager 0.6% increase. Averaged over our benchmarks at 4K the card is 1% faster, which isn't much, and impossible to notice subjectively. The average clock frequency across all our tests at 4K was 2745 MHz, the FE did 2701 MHz (1.6% difference).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Καμία σχέση. Δεν κατάλαβες το αστείο αλλά δεν πειράζει.

Πες μου αδερφέ, που θεωρείς τα ωφελούμενα από DLSS 3 παιχνίδια ότι είναι και optimized...

Γιατί στο CP2077 που έχει 3-πλάσιο αριθμό από RT effects δεν υπάρχει το χάλι που υπάρχει στο Witcher 3 NG και στο Hitman 3;

Γιατί εκεί ΔΕΝ είμαστε CPU limited παρόλο που έχει πολλαπλάσια βαρύ RT;


δεν ανεφερα πουθενα οτι τα ωφελουμενα απο DLSS 3 παιχνιδια ειναι και optimized, ισα ισα ενα unoptimized παιχνιδι θα ωφεληθει  extra με Dlss boost,

τα εχετε μπερδεψει λιγο, ενα παιχνιδι με  παρωχημενα γραφικα δεν θα καλυτερευσει εμφανισιακα με το dlss3, θα αυξηθει ομως το framerate του ακομα και με κακογραμμενο κωδικα

το Cyberpunk ειχε Raytracing απο κατασκευης στον πηγαιο του κωδικα, δεν ενσωματωθηκε αργοτερα με patches οπως συνεβη στα αλλα δυο ή οπως συμβαινει σε δεκαδες αλλα παιχνιδια με mods και re-releases με RT enabled μηνες μετα την αρχικη τους κυκλοφορια

το δε Witcher 3 ειναι παιχνιδι του 2015 και αναρωτιεσαι γιατι δεν εχει καλο implementation στο RT?

τωρα γραφεις σοβαρα ή μηπως κανεις πλακα παλι; 😆

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Κοιτά τι έγραψες πριν 5 λεπτά και τι λες τώρα που έβαλα το slide.

Εσύ το Up To το είδες μόνο όταν αναφέρθηκαν τα 2χ 4χ της NVIDIA

 

Mα δεν πηρες ουτε το 50% που δειχνει στα υπολοιπα της AMD ,πηρες περιπου 30%.
Αυτος που πηρε Nvidia αυτο που του εταξαν με DLSS 3.0 το πηρε.
Eπισης δεν ειναι μονο η 4090 RTX 4000 για δες και τη 4070Ti με τις 7900
 

Screenshot_22.jpg

Screenshot_24.jpg

Screenshot_27.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αφήνεις ένα παιχνίδι να "ωριμάσει" για 2 - 3 χρονάκια,  μετά αναρωτιέσαι, γιατί οι περίεργοι gamers έκαναν παράπονα σχετικά με γτπ optimized, αυτή η μέθοδος έχει και καλό efficiency στη τσέπη σου 🤣🤣🤣

Πάντως next gen τίτλοι όπως το forspoken είναι να κλαις τα λεφτά που έδωσες για next gen gpu 🤣🤣 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...