Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1846

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Το Denuvo και ανίκανοι coding Devs θα είναι η ταφόπλακα δυστυχώς.Διάβασα κάπου πως όλες οι μεγάλες 2023 κυκλοφορίες έρχονται αγκαζέ με αυτή την αηδία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, stratdevel1 είπε

https://www.dsogaming.com/articles/nvidia-geforce-rtx-4090-cannot-run-dead-space-remake-with-constant-60fps-at-native-4k-ultra-settings/

Καλά πάει αυτό, σύντομα δεν θα φτάνει η 4090 για 4Κ.... :)

Ίσως επιτέλους όμως δούμε κάτι  πιο καλό σε γραφικά

Επεξ/σία από Acmilangr2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, stratdevel1 είπε

https://www.dsogaming.com/articles/nvidia-geforce-rtx-4090-cannot-run-dead-space-remake-with-constant-60fps-at-native-4k-ultra-settings/

Καλά πάει αυτό, σύντομα δεν θα φτάνει η 4090 για 4Κ.... :)

Σε native 4K αναφερεται το 60FPS.
NVIDIA GeForce RTX 4090 cannot run Dead Space Remake with constant 60fps at native 4K/Ultra Settings

What this basically means is that DLSS 2 and FSR 2 will be essential for everyone that targets really high resolutions. Yes, the game supports both NVIDIA DLSS 2 and AMD FSR 2. Furthermore, there is support for Ray Tracing Ambient Occlusion.

To oτι το DLSS 2 και DLSS 3 θα ειναι must απο εδω και περα το καταλαβαμε απο το CP 2077.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι τραγικο οτι καποιοι θεωρειτε φυσιολογικό να χρησιμοποιειτε σε καρτες που κοστιζουν ενα διχιλιαρο σχεδον,  αλγοριθμους και αλχημειες για να πιασετε το 60αρι σε 4Κ. Σε αυτο το ευρος τιμης θα επρεπε η καρτες να εχουν αρκετη ωμη δύναμη να παιζουν native ολα ultra με 75αρι και πολυ πιο πανω το πιο απαιτητικο παιχνιδι. Ημαρτον, 3 γενιες καρτες υποτιθεται για 4Κ εχουν βγει, και αντι να δωσουν ωμη δυναμη/αποδοτικη αρχιτεκτονικη, δινουν αλγοριθμους/εξυπνα ΑΙ upscaling και frames υπολογισμενα με μεσους ορους. Επιδαυρος καταντησαμε απο την τραγωδια. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Argonaute είπε

Ειναι τραγικο οτι καποιοι θεωρειτε φυσιολογικό να χρησιμοποιειτε σε καρτες που κοστιζουν ενα διχιλιαρο σχεδον,  αλγοριθμους και αλχημειες για να πιασετε το 60αρι σε 4Κ. Σε αυτο το ευρος τιμης θα επρεπε η καρτες να εχουν αρκετη ωμη δύναμη να παιζουν native ολα ultra με 75αρι και πολυ πιο πανω το πιο απαιτητικο παιχνιδι. Ημαρτον, 3 γενιες καρτες υποτιθεται για 4Κ εχουν βγει, και αντι να δωσουν ωμη δυναμη/αποδοτικη αρχιτεκτονικη, δινουν αλγοριθμους/εξυπνα ΑΙ upscaling και frames υπολογισμενα με μεσους ορους. Επιδαυρος καταντησαμε απο την τραγωδια. 

Mα ολα αυτα ειναι ενας φαυλος κυκλος.
Ζητας καλυτερα γραφικα σου δινουν καλυτερα γραφικα.
Τα καλυτερα γραφικα θελουν καλυτερες καρτες.
Ζητας καλυτερες καρτες σου δινουν καλυτερες καρτες.
Ζητας καλυτερα γραφικα σου δινουν καλυτερα γραφικα.

Απο εκει και περα δεν ξερω πως βγαζεις το συμπερασμα οτι οι καρτες θα επρεπε να παιζουν σε Native τα παντα με 100FPS.
Kαποια τα παιζουν με 400FPS ,καποια με 200FPS καποια με 100FPS και καποια θα χρειαστουν DLSS για να τα παιξεις στα 100FPS.
Oκ τελειωσαμε εκει;
Φυσικα και δεν τελειωσαμε θα ζητησεις καλυτερα γραφικα και εκει θα πεταξεις παλι οτι θα επρεπε να τα παιζει ολα 100FPS.
Με λιγα λογια θα εισαι ευχαριστημενος μονο οταν τα γραφικα μεινουν στασιμα για παντα, γιατι διαφορετικα θα πρεπει να σου δωσουν σε μια γενια 20x φορες καλυτερες επιδοσεις απο τη προηγουμενη για να συνεχισει να παιζει τα παντα που και παλι αν οχι σε 3 σε 8 χρονια παλι θα εχεις το ιδιο θεμα και με αυτες τις επιδοσεις.

Αυτο που λεω λοιπον και επιμενω με το DLSS το εκλαμβανεις αναποδα απο οτι το παραθετω.
Δεν χαιρομαι που θα πρεπει να βαλεις DLSS 3.0 για πιασεις τα 100FPS.
Xαιρομαι που δεν θα κολλησω για αλλη μια 5ετια στα ιδια γραφικα και με τη χρηση DLSS 3.0 θα εχω τη δυνατοτητα να παιξω σε πολυ καλυτερα γραφικα 4-5 χρονια ΝΩΡΙΤΕΡΑ γιατι αν περιμενα να βγει καρτα που θα μπορει να τα παιξει σε Native θα επρεπε να περιμενω αλλες 2 γενιες για να τα δω.
Με λιγα λογια αν δεν υπηρχε το DLSS το Forspoken ,το Dead Space Remake κτλ θα εβγαιναν το 2028 για να μπορεις να τα παιξεις αυτα τα γραφικα σε Native 100FPS αλλα εσυ θα τα παιξεις το 2023 με DLSS 100FPS.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, BlurayMoviesGreece said:

Σε native 4K αναφερεται το 60FPS.
NVIDIA GeForce RTX 4090 cannot run Dead Space Remake with constant 60fps at native 4K/Ultra Settings

What this basically means is that DLSS 2 and FSR 2 will be essential for everyone that targets really high resolutions. Yes, the game supports both NVIDIA DLSS 2 and AMD FSR 2. Furthermore, there is support for Ray Tracing Ambient Occlusion.

To oτι το DLSS 2 και DLSS 3 θα ειναι must απο εδω και περα το καταλαβαμε απο το CP 2077.

Και είναι και λογικό, το 4Κ από μόνο του είναι δύσκολο, με raw ray tracing χωρίς DLSS κτλ δεν είναι δυνατό, σε 1-2 γενιές ίσως

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Argonaute είπε

Ειναι τραγικο οτι καποιοι θεωρειτε φυσιολογικό να χρησιμοποιειτε σε καρτες που κοστιζουν ενα διχιλιαρο σχεδον,  αλγοριθμους και αλχημειες για να πιασετε το 60αρι σε 4Κ. Σε αυτο το ευρος τιμης θα επρεπε η καρτες να εχουν αρκετη ωμη δύναμη να παιζουν native ολα ultra με 75αρι και πολυ πιο πανω το πιο απαιτητικο παιχνιδι. Ημαρτον, 3 γενιες καρτες υποτιθεται για 4Κ εχουν βγει, και αντι να δωσουν ωμη δυναμη/αποδοτικη αρχιτεκτονικη, δινουν αλγοριθμους/εξυπνα ΑΙ upscaling και frames υπολογισμενα με μεσους ορους. Επιδαυρος καταντησαμε απο την τραγωδια. 

Όχι μόνο αυτό. Αλλά κανένα game μέχρι στιγμής, απ' τα τελευταία που απαιτούν DLSS για 60ρι min σε 4090, δεν έχει φτάσει τον φωτορεαλισμό των UE5 demos επάνω σε 2080/1080Ti κάρτες. Ας πούμε το Forspoken που είναι λες και βλέπεις remastered πίστες του Counterstrike. Βαρύτερο από το φαντασμαγορικό CP2077!

Μην ξεχνάμε δε ότι οι GPU υπολογίζουν μόνο ό,τι βλέπεις στην οθόνη σου. Δεν ξεχωρίζουν το full game από το demo παρά μόνο στο θέμα των textures και της γεωμετρικής λεπτομέρειας(λόγω VRAM περιορισμών). Γιατί έχουμε ακούσε άπειρες φορές από δήθεν γνώστες ότι demo =/= full game ακόμα και στα γραφικά.

Απλά οι devs βλέπουν το DLSS σαν ευκαιρία για ακόμα λιγότερο optimization που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χρημάτων και ίσως και κάποια bonus κάτω από το τραπέζι από τους hw developers. Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσεις το να απαιτεί το Χ studio παιχνιδιών να αγοράσουν οι πελάτες του τελευταίας γενιάς υπερτιμολογημένες κάρτες(σε όλα τα res) προκειμένου να πάρουν το 100% της εμπειρίας; Μόνο αν παίρνουν μερίδιο από την πίτα των hw sales έχουν συμφέρον να το κάνουν.

2 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Mα ολα αυτα ειναι ενας φαυλος κυκλος.
Ζητας καλυτερα γραφικα σου δινουν καλυτερα γραφικα.
Τα καλυτερα γραφικα θελουν καλυτερες καρτες.
Ζητας καλυτερες καρτες σου δινουν καλυτερες καρτες.
Ζητας καλυτερα γραφικα σου δινουν καλυτερα γραφικα.
...
Με λιγα λογια αν δεν υπηρχε το DLSS το Forspoken ,το Dead Space Remake κτλ θα εβγαιναν το 2028 για να μπορεις να τα παιξεις αυτα τα γραφικα σε Native 100FPS αλλα εσυ θα τα παιξεις το 2023 με DLSS 100FPS.

1 ώρα πριν, Hacker?pcs είπε

Και είναι και λογικό, το 4Κ από μόνο του είναι δύσκολο, με raw ray tracing χωρίς DLSS κτλ δεν είναι δυνατό, σε 1-2 γενιές ίσως

4090 χωρίς DLSS = 3090Ti+DLSS quality. Για το μη εφικτό της υπόθεσης...

Όποιος θεωρεί ότι είναι τόσο μπροστά στα γραφικά το Dead Space Remake(Frostbite engine με ένα και μοναδικό RT εφέ) ή το Forspoken(ασχολίαστο) τότε σίγουρα είναι από αυτούς που ακούνε διαφορές στον ήχο ανάμεσα σε καλώδια των 100€ και των 10.000€. Αρκεί να βλέπουν ποιο καλώδιο παίζει κάθε φορά. Ο νοών νοείτο.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, pirmen56 said:

4090 χωρίς DLSS = 3090Ti+DLSS quality. Για το μη εφικτό της υπόθεσης...

Όποιος θεωρεί ότι είναι τόσο μπροστά στα γραφικά το Dead Space Remake(Frostbite engine με ένα και μοναδικό RT εφέ) ή το Forspoken(ασχολίαστο) τότε σίγουρα είναι από αυτούς που ακούνε διαφορές στον ήχο ανάμεσα σε καλώδια των 100€ και των 10.000€. Αρκεί να βλέπουν ποιο καλώδιο παίζει κάθε φορά. Ο νοών νοείτο.

Αυτή την εξίσωση δεν ξέρω πως την έβγαλες. Το ray tracing είναι πάρα πολύ απαιτητικό από μόνο του ασχέτως του rasterization που θέλει η κάθε μηχανή, είναι απαιτητικό είτε στην Source του Portal είτε στην RED του Cyberpunk, στο 4Κ real time χωρίς upscaling τύπου DLSS (γιατί αυτό είναι άσχετα πόσο καλός είναι ο αλγόριθμος, παίζεις χαμηλότερα από 4Κ και γίνεται upscaling) και ΔΕΝ είναι εφικτό (δηλαδή σε κάτι playable και όχι τύπου 30fps) σε αυτή τη γενιά, πως να το κάνουμε απλά δεν είναι αρκετά δυνατές οι κάρτες, ακόμα και η 4090, όσο και να κάνουν

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Αυτή την εξίσωση δεν ξέρω πως την έβγαλες. Το ray tracing είναι πάρα πολύ απαιτητικό από μόνο του ασχέτως του rasterization που θέλει η κάθε μηχανή, είναι απαιτητικό είτε στην Source του Portal είτε στην RED του Cyberpunk, στο 4Κ real time χωρίς upscaling τύπου DLSS (γιατί αυτό είναι άσχετα πόσο καλός είναι ο αλγόριθμος, παίζεις χαμηλότερα από 4Κ και γίνεται upscaling) και ΔΕΝ είναι εφικτό (δηλαδή σε κάτι playable και όχι τύπου 30fps) σε αυτή τη γενιά, πως να το κάνουμε απλά δεν είναι αρκετά δυνατές οι κάρτες, ακόμα και η 4090, όσο και να κάνουν

Αυτήν ακριβως τη δυσκολία μπορεί να την αποδείξει το  πόση ώρα παίρνει να κάνεις render μια στατική εικόνα με raytracing σε ένα πρόγραμμα 3d σαν το 3D Studio Max.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Mα ολα αυτα ειναι ενας φαυλος κυκλος.
Ζητας καλυτερα γραφικα σου δινουν καλυτερα γραφικα.

 

5 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Xαιρομαι που δεν θα κολλησω για αλλη μια 5ετια στα ιδια γραφικα και με τη χρηση DLSS 3.0 θα εχω τη δυνατοτητα να παιξω σε πολυ καλυτερα γραφικα 4-5 χρονια ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Ωραία τα "πολύ καλύτερα" γραφικά...

5 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Με λιγα λογια αν δεν υπηρχε το DLSS το Forspoken ,το Dead Space Remake κτλ θα εβγαιναν το 2028

... αλλά Forspoken;;;; 🤣🤣🤣

Το RDR2 του 2019 με το raster του ακόμα είναι στα 2-3 games με τα καλύτερα γραφικά ever.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, hln3 είπε

Φέρνω γράφημα από CoD, AMD sponsored λένε...

Εν τω μεταξύ το CoD είναι τόσο AMD sponsored που είναι bundle με τους raptor lake της Intel🤣

Για το COD ειπώθηκε ότι αγαπάει τις AMD κάρτες κι ότι δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για τη δυναμική/επιδόσεις των xt/xtx, όταν αυτές βγάζουν παραπάνω fps σε σχέση με τη 4090. Είναι παράλογο, πώς να το κάνουμε;

Το Callisto Protocol είναι AMD sponsored. Αν δεν είναι, ζητώ συγγνώμη και ανασκευάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Όχι μόνο αυτό. Αλλά κανένα game μέχρι στιγμής, απ' τα τελευταία που απαιτούν DLSS για 60ρι min σε 4090, δεν έχει φτάσει τον φωτορεαλισμό των UE5 demos επάνω σε 2080/1080Ti κάρτες. Ας πούμε το Forspoken που είναι λες και βλέπεις remastered πίστες του Counterstrike. Βαρύτερο από το φαντασμαγορικό CP2077!

Μην ξεχνάμε δε ότι οι GPU υπολογίζουν μόνο ό,τι βλέπεις στην οθόνη σου. Δεν ξεχωρίζουν το full game από το demo παρά μόνο στο θέμα των textures και της γεωμετρικής λεπτομέρειας(λόγω VRAM περιορισμών). Γιατί έχουμε ακούσε άπειρες φορές από δήθεν γνώστες ότι demo =/= full game ακόμα και στα γραφικά.

Απλά οι devs βλέπουν το DLSS σαν ευκαιρία για ακόμα λιγότερο optimization που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χρημάτων και ίσως και κάποια bonus κάτω από το τραπέζι από τους hw developers. Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσεις το να απαιτεί το Χ studio παιχνιδιών να αγοράσουν οι πελάτες του τελευταίας γενιάς υπερτιμολογημένες κάρτες(σε όλα τα res) προκειμένου να πάρουν το 100% της εμπειρίας; Μόνο αν παίρνουν μερίδιο από την πίτα των hw sales έχουν συμφέρον να το κάνουν.

4090 χωρίς DLSS = 3090Ti+DLSS quality. Για το μη εφικτό της υπόθεσης...

Όποιος θεωρεί ότι είναι τόσο μπροστά στα γραφικά το Dead Space Remake(Frostbite engine με ένα και μοναδικό RT εφέ) ή το Forspoken(ασχολίαστο) τότε σίγουρα είναι από αυτούς που ακούνε διαφορές στον ήχο ανάμεσα σε καλώδια των 100€ και των 10.000€. Αρκεί να βλέπουν ποιο καλώδιο παίζει κάθε φορά. Ο νοών νοείτο.

Πέμπτο like που σου κάνω σε διάστημα ενός μήνα. 😂

Όταν μιλάς σωστά χαίρεις γενικότερης εκτίμησης ;)

  

12 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

O Intel-Nvidia user δεν ασχοληθηκε ποτε με τη καταναλωση.
Αυτοι που εκαναν νο1 keyword στις search engines τις λεξεις Efficiency και καταναλωση τα τελευταια χρονια ειναι οι AMD users oταν μιλαγαν για τους Ryzen 5000 και τις Rx 6000.
Oταν εχει βαρεθει λοιπον να διαβαζεις το κατα τα αλλα ανουσιο για τους Gamers,  Efficiency ή τη Kαταναλωση θες να το τριψεις στη μουρη του αλλου τωρα με τους Ryzen 7000 Rx 7000.

Eμενα που δεν με ενοιαζε το Efficiency και η καταναλωση πριν χρονια, συνεχιζει να μη με ενδιαφερει και τωρα και θα συνεχισει να μη με ενδιαφερει και στο μελλον.
Εσενα(οχι προσωπικα) που σε ενδιεφερε το Efficiency και η καταναλωση πριν 2 χρονια, τωρα πως γινεται να μη σε ενδιαφερει και σε 2 χρονια αναλογα με το τι θα βγαλει η AMD παλι να σε ενδιαφερει.

Καλά έκαναν και τα έλεγαν τότε.

Άλλο το efficiency και άλλο να γίνει χρήση σάπιου προβληματικού process 8nm Samsung. Το ίδιο με το σάπιο 5nm της Samsung στα smartphones που χρησιμοποιεί η απαράδεκτη Qualcomm στους Snapdragon 888 και Snapdragon 8 Gen 1.

~2GHz peak ρολόγια είχαμε στις Turing

~2GHz peak ρολόγια και στις Ampere!!!

παρόλο το node "shrink"

εκεί να δεις η κατάντια της Nvidia τότε.

Τώρα έκανε χρήση του top process η Nvidia και πάρα πολύ κοντά η AMD. Απλά η 7900ΧΤΧ είναι μεγάλο φορτωμένο chip με 384bit mem bus. Λογικό να απέχει από τα AD103/AD104.

Κοινώς ... τα 8nm των Samsung foundries ήταν απαράδεκτα για τέτοιου βεληνεκούς κάρτες. Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να καταλογιστεί σε καμία από τις δύο εταιρίες τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Όποιος θεωρεί ότι είναι τόσο μπροστά στα γραφικά το Dead Space Remake(Frostbite engine με ένα και μοναδικό RT εφέ) ή το Forspoken(ασχολίαστο) τότε σίγουρα είναι από αυτούς που ακούνε διαφορές στον ήχο ανάμεσα σε καλώδια των 100€ και των 10.000€. Αρκεί να βλέπουν ποιο καλώδιο παίζει κάθε φορά. Ο νοών νοείτο.

 

1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Ωραία τα "πολύ καλύτερα" γραφικά...

... αλλά Forspoken;;;; 🤣🤣🤣

Το RDR2 του 2019 με το raster του ακόμα είναι στα 2-3 games με τα καλύτερα γραφικά ever.

Aναφερω αυτα τα 2 γιατι πανω σε αυτα ξεκινησε η συζητηση και οχι γιατι τα θεωρω τα καλυτερα γραφικα.
Στην ουσια υπαρχει γκρινια γιατι καποιες φορες μπορει να παει στα 58FPS αντι για 60FPS ενω στο υπολοιπο μερος φτανει ακομα και τα 120FPS με Average σιγουρα πανω απο 90FPS με βαση το video.

 

1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Καλά έκαναν και τα έλεγαν τότε.

Αν εκαναν καλα και τα ελεγαν τοτε δεν θα επρεπε να τους τσουζει τωρα οταν τους τα τριβουν.
Δεν γινεται να εισαι κωλοτουμπας οποτε σε συμφερει.
Αν σε νοιαζουν τα watt και κοκορευεσαι για τα 142w του Ryzen 5000 εναντι του Cinebench R23 240w του 12900κ(γιατι μονο εκει εφτανε τοσο σε 100% full load)
Tοτε θα επρεπε να σε νοιαζει και για 240w του Ryzen 7000 που ενω επεσε σε Nm διπλαστικαν τα watt μηπως και φτασει τον 13900k που ειναι 3-4 γενιες Nm μεγαλυτερος.
Αν ηταν στα ιδια Nm η αν συγκρινουμε σε ιδια Nm του αντιστοιχους παλαιοτερους Ryzen οι διαφορες στις επιδοσεις ειναι χαοτικες.
Σε 2 γενιες αυτη η διαφορα στα Nm δεν θα υπαρχει και εκει θα δουμε και οι 2 τι ψαρια πιανουν.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...