Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Ειπες οτι η τιμη δεν παιζει ρολο, ειναι διοαφορετικο πραγμα και μετρανε μονο οι επιδοσεις  και σου απαντησα με ενα απλο παραδειγμα:

Εγραψα οτι κατα την αποψη μου αν μια γενια δινει 100fps και ζηταει 1000 ευρω και η επομενη γενια  δινει 200fps αλλα ζηταει 2000 ευρω,  αυτο ειναι μια τρυπα στο νερο κατ'εμε και οχι βηματα εμπρος. Με αυτο συμφωνεις η διαφωνεις για να καταλαβω.

Αγαπητέ θεωρώ ότι έχει βάση ο ισχυρισμός σου και έχει ιδιαίτερη αξία όταν αναφερόμαστε σε mainstream προϊόντα. Στα mainstream προϊόντα η αγορά είναι υπερπλήρης και ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο προσιτό το pc gaming.

Σχετικά με την άνω κατηγορία της αγοράς, η δικιά μου θέση είναι ότι αν το προηγούμενο ταβάνι είναι το 100 και το νέο ταβάνι είναι παραπάνω, η πρόοδος είναι δεδομένη, ακόμα κι αν το νέο ταβάνι στα 200 δεν κάνει μόνο 200 αλλά 400. Θα επιθυμούσα το νέο ταβάνι να κοστίζει όσο το προηγούμενο, αλλά το πόσο τελικά κοστίζει το καθορίζει η αγορά και πόσος κόσμος είναι διατεθειμένος να το πληρώσει.

Επεξ/σία από DiaperCh@nger101
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το DLSS 3 κάνει θαύματα σε CPU limited καταστάσεις. To Witcher 3 τρέχει με 80+FPS σε 4Κ με RT λόγω του DLSS 3, διαφορετικά στις πόλεις μέσα πέφτεις στα 35-40FPS. Φυσικά φταίει το γεγονός ότι το παιχνίδι max-άρει μόνο 2 threads, άρα δεν έχει proper CPU utilization(Το ίδιο ισχύει και για το Callisto Protocol μόνο που εκείνο δεν έχει DLSS 3).

Κατά τα άλλα, προσθέτει κάποιο input lag ναι αλλά η εικόνα είναι εντελώς smooth και artifacts ΔΕΝ υπάρχουν. Το πρόβλημα τώρα είναι το εξής, οι developers ίσως τεμπελιάσουν περισσότερο από πριν βγάζοντας πιο unoptimized games με την δικαιολογία ότι το DLSS 3 ''σώζει την κατάσταση''.

Απ' ότι βλέπω διαφημίζει πολύ MMO με DLSS 3 η NVIDIA και ναι για τα MMO θεωρώ ότι είναι MUST το frame generation, στα υπόλοιπα όμως καλό είναι οι devs να κάνουν σωστό optimization..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Ο πέτσινος φταίει για το νόμο του μουρ. Ρε τι διαβάζουν τα ματάκια μου.

 

Αυτός είναι που ανεβάζει τιμές ανά δυο χρόνια, στους υπόλοιπους βλέπω πως ο νόμος συνεχίζει κανονικά

MSRP

GTX470 = $349

GTX670 = $399

GTX770 = $399

GTX970 = $329

GTX1070 = $379 - Founder = $449

GTX2070 = $499 - Founder = $599

GTX3070 = $499

GTX4070Ti = $799

 

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/File:Moore's_Law_Transistor_Count_1970-2020.png

Moore's_Law_Transistor_Count_1970-2020.p

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το ότι ο πέτσινος ψάχνει δικαιολογίες για να ανεβάσει τις τιμές, είναι γεγονός. Φαίνεται απ' τα μικρότερα μοντέλα, όχι απ' την 4090 που είναι niche product.

Δεν έχει νόημα το damage control κάποιων, είτε εδώ, είτε στο δίπλα νήμα για τις RDNA 3. Όπως ειπώθηκε και από άλλους, θα έχουν μεγάλη πτώση οι πωλήσεις τους οπότε κοπανάνε τιμές και ό,τι αρπάξουν από τα ''αρρωστάκια''.

Οι υπόλοιποι θα περιμένουν την επόμενη γενιά και βλέπουμε..Πόσες φορές όμως πρέπει να ειπωθούν τα ίδια και τα ίδια ; Δεν βαρεθήκατε ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Αυτός είναι που ανεβάζει τιμές ανά δυο χρόνια, στους υπόλοιπους βλέπω πως ο νόμος συνεχίζει κανονικά

Ο 'νόμος' του μουρ, το βάζω σε εισαγωγικά καθώς δεν πρόκειται για κάποιο νόμο της φυσικής αλλά για μια εμπειρική παρατήρηση, δεν έχει πουθενά στον 'ορισμό' του την τιμή. Μια πρόβλεψη της δεκαετίας του 70 είναι ο νόμος του μουρ. Δεν ισχύουν οι ίδιες συνθήκες, μην ξαναγράφουμε υπεραυτονόητα πράματα. Είναι πλέον αδύνατον να διπλασιάζονται τα τρανζίστορ με παράλληλη μείωση του κόστους παραγωγής και δεν φταίει ούτε ο πέτσινος ούτε η ομάδα σου. 

10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

θα έχουν μεγάλη πτώση οι πωλήσεις τους οπότε κοπανάνε τιμές και ό,τι αρπάξουν από τα ''αρρωστάκια''.

+10

πλυμμήρα από gpus στην αγορά λόγω mining + ότι το παλαιότερο hardware δεν γίνεται obsolete πλέον τόσο εύκολα, με κάρτες όπως 3060ti, 6700-6800 είναι καβάλα στ' άλογο ο gamer, λογικό να μην υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον εκτός απ 'τους πειραγμένους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Ο 'νόμος' του μουρ, το βάζω σε εισαγωγικά καθώς δεν πρόκειται για κάποιο νόμο της φυσικής αλλά για μια εμπειρική παρατήρηση, δεν έχει πουθενά στον 'ορισμό' του την τιμή. Μια πρόβλεψη της δεκαετίας του 70 είναι ο νόμος του μουρ. Δεν ισχύουν οι ίδιες συνθήκες, μην ξαναγράφουμε υπεραυτονόητα πράματα. Είναι πλέον αδύνατον να διπλασιάζονται τα τρανζίστορ με παράλληλη μείωση του κόστους παραγωγής και δεν φταίει ούτε ο πέτσινος ούτε η ομάδα σου. 

https://www.intel.com/content/www/us/en/newsroom/opinion/moore-law-now-and-in-the-future.html

In 1965, Intel co-founder Gordon Moore predicted that the number of transistors on a chip would double roughly every two years, with a minimal rise in cost1. This prediction became known as Moore’s Law and is depicted in Figure 1. The more transistors or components on a device, the cost per device is reduced while the performance per device is increased.

original-moore-graph.png.rendition.intel

For over 40 years, Intel engineers have continually innovated to squeeze more and more transistors onto ever-smaller chips and maintain the pace of Moore’s Law. In the mid to late 2010s, as it has several times before, the industry predicted that “Moore’s Law is dead.” To paraphrase a famous saying, I feel the reports of the death of Moore’s Law are greatly exaggerated. Innovation is not dead, and we will maintain Moore’s Law as we always have, through innovation – innovation in process, in packaging and in architecture. It will be a challenge as always – and Intel is up to the challenge.

id-transistor-graphic-16x9.jpg.rendition

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κατά τα άλλα, προσθέτει κάποιο input lag ναι αλλά η εικόνα είναι εντελώς smooth και artifacts ΔΕΝ υπάρχουν.

Πως το ξέρεις αυτό;

Οι διάφορες αναλύσεις έδειχναν μπόλικα artifacts αλλά στα διψήφια fps δεν τα εντόπιζε το μάτι/εγκέφαλος λόγω της ταχύτατης εναλλαγής των fps. Μόνο σε screenshot.

Στο Witcher τα 35fps μέσα στην πόλη που θα γίνουν 60 ή 70 πλέον δεν είναι τόσο πολλά. Λογικά μια χαρά artifacts θα υπάρχουν και θα γίνονται αντιληπτά. Αρκεί ο παρατηρητής να μην είναι biased. Τώρα ποιος ιδιοκτήτης 4080/4090 δεν είναι biased (εγώ θα ήμουν πάντως ;) )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Πως το ξέρεις αυτό;

Οι διάφορες αναλύσεις έδειχναν μπόλικα artifacts αλλά στα διψήφια fps δεν τα εντόπιζε το μάτι/εγκέφαλος λόγω της ταχύτατης εναλλαγής των fps. Μόνο σε screenshot.

Στο Witcher τα 35fps μέσα στην πόλη που θα γίνουν 60 ή 70 πλέον δεν είναι τόσο πολλά. Λογικά μια χαρά artifacts θα υπάρχουν και θα γίνονται αντιληπτά. Αρκεί ο παρατηρητής να μην είναι biased. Τώρα ποιος ιδιοκτήτης 4080/4090 δεν είναι biased (εγώ θα ήμουν πάντως ;) )

Όταν και αν πάρεις 4000 σειρά, θα το δεις και μόνος σου ότι ΔΕΝ υπάρχουν artifacts..Το μόνο που ίσως ενοχλήσει κάποιους είναι το ανεβασμένο input lag, γι' αυτό και δεν προτείνεται για competitive FPS παιχνίδια(Αυτά έτσι κι' αλλιώς έχουν μπόλικα frames).

Ένα Witcher 3 ή ένα Spiderman όμως που πολλοί τα παίζουν και με gamepad, δεν έχουν θέμα.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 949 ευρώ στη Γερμανία η Gigabyte RTX 4070 Ti Eagle

Ένα 50ρικο πάνω από το θεωρητικό MSRP (799$ => 753 euro +19% VAT =>  896 euro)

https://www.caseking.de/gigabyte-geforce-rtx-4070-ti-eagle-12g-12288-mb-gddr6x-gcgb-477.html?sPartner=117&utm_source=idealo&utm_medium=cpc&utm_campaign=idealo&wt_mc=preisvergleich.idealo.feed

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Όταν και αν πάρεις 4000 σειρά, θα το δεις και μόνος σου ότι ΔΕΝ υπάρχουν artifacts.

Καλά, μην το λές.

Εγώ βλέπω συνεχώς aliasing/flickering στο DLSS 2 που άλλοι ποτέ δεν είχαν (ήθελαν) να δουν.

Και εδώ τα περισσότερα ppi δε σώζουν ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

https://www.intel.com/content/www/us/en/newsroom/opinion/moore-law-now-and-in-the-future.html

In 1965, Intel co-founder Gordon Moore predicted that the number of transistors on a chip would double roughly every two years, with a minimal rise in cost1. This prediction became known as Moore’s Law and is depicted in Figure 1. The more transistors or components on a device, the cost per device is reduced while the performance per device is increased.

original-moore-graph.png.rendition.intel

For over 40 years, Intel engineers have continually innovated to squeeze more and more transistors onto ever-smaller chips and maintain the pace of Moore’s Law. In the mid to late 2010s, as it has several times before, the industry predicted that “Moore’s Law is dead.” To paraphrase a famous saying, I feel the reports of the death of Moore’s Law are greatly exaggerated. Innovation is not dead, and we will maintain Moore’s Law as we always have, through innovation – innovation in process, in packaging and in architecture. It will be a challenge as always – and Intel is up to the challenge.

id-transistor-graphic-16x9.jpg.rendition

ότι ακριβώς έγραψα δηλαδή μαντεψιά της 10ετιας του '70 και καμία αναφορά πουθενά στην τιμή. έβαλες και λίγο μάρκετινγκ της Intel μόνο εσύ κατάλαβες γιατί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

ότι ακριβώς έγραψα δηλαδή μαντεψιά της 10ετιας του '70 και καμία αναφορά πουθενά στην τιμή. έβαλες και λίγο μάρκετινγκ της Intel μόνο εσύ κατάλαβες γιατί. 

The more transistors or components on a device, the cost per device is reduced while the performance per device is increased.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, malakudi είπε

Στα 949 ευρώ στη Γερμανία η Gigabyte RTX 4070 Ti Eagle

Ένα 50ρικο πάνω από το θεωρητικό MSRP (799$ => 753 euro +19% VAT =>  896 euro)

https://www.caseking.de/gigabyte-geforce-rtx-4070-ti-eagle-12g-12288-mb-gddr6x-gcgb-477.html?sPartner=117&utm_source=idealo&utm_medium=cpc&utm_campaign=idealo&wt_mc=preisvergleich.idealo.feed

Το Πλαίσιο κλασσικά αισχροκερδεί. 150-200 ευρώ διαφορά από το caseking (έχοντας υπολογίσει και τη διαφορά 5% στο ΦΠΑ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ptz13 είπε

Το Πλαίσιο κλασσικά αισχροκερδεί. 150-200 ευρώ διαφορά από το caseking (έχοντας υπολογίσει και τη διαφορά 5% στο ΦΠΑ).

ούτε χαρτί πλέον από αυτούς!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχολούμαι με Η/Υ από το 1990, κάποιοι για να δικαιολογήσουν τον πέτσινο θα μας βάλουν να ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε.

Οι H/Y και γενικότερα οτιδήποτε βασίζεται σε transistor δεν είναι αμάξια, δεν είναι σπίτια, δε συγκρίνονται με κανένα άλλο τεχνολογικό κατασκεύασμα. 30+ χρόνια ισχύει το ότι σε κάθε γενιά θα έχεις καλύτερες επιδόσεις στην ίδια σχεδόν τιμή. Άλλες φορές η αύξηση ήταν 30-40%, άλλες έφτανε και 70-80 και 90%. Αυτό είναι κανόνας.

 

  • Like 14
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...