Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Odyss3us είπε


οι 7900 δεν ειναι nextgen, το chiplet design α λα threadripper αποδειχθηκε μουφα, συγχρονη καρτα χωρις βαρβατο RT και υποστηριξη DLSS δεν ειναι futureproof γιαυτο βλεπεις/προβλεπεις να πεφτει γρηγοροτερα η αξια τους, αυτη τη στιγμη το DLSS3 μπορει να θεωρειται αδιαφορο αλλα σε 1-2 χρονια οταν βγουν περισσοτερα games τυπου Cyberpunk που θα γονατιζουν τις καρτες περισσοτερο κι απο το furmark κατι που ηδη κανει το συγκεκριμενο παιχνιδι, τοτε θα ειναι must
-η amd δεν τολμησε να παρουσιασει αντιστοιχες επιδοσεις με το δικο της FSR ουτε καν σε καποια δικα της sponsored games-

εγω συνειδητα εκανα την υπερβαση και επενδυσα στην 4080, τα τελευταια 25 χρονια αναβαθμιζω καθε 2η-3η γενια (αναβαθμισα απο 2070 Super) και τετοια διαφορα σε επιδοσεις δεν εχω ξαναδει,
τερματισα το Plague Tale Requiem με undervolt την καρτα απο το Afterburner με Power Limit 44% και ειχα καταναλωση 145Watt και average framerate 85fps στα 1440p ολα ultra, τη στιγμη που η 2070 Super αγκομαχουσε να βγαλει τα μισα frames στα 220Watt που τερματιζει, 
αυτο θα πει efficiency αρχιτεκτονικης κυριοι, οχι πλακωνω τους πυρηνες στη σιλικονη κι οτι βγει..
-και αυτα χωρις να εχω τον ταχυτερο επεξεργαστη που καταναλωνε during gameplay μολις 65W-
αυτες οι καρτες 4080-4090 σε 4k εχουν bottleneck ακομα και με i9 13900K, οποτε μια μελλοντικη αναβαθμιση του επεξεργαστη θα ξεκλειδωσει ακομα περισσοτερη ισχυ που σημαινει extra futureproοf, συν οτι θελεις κι ενα 4k monitor τουλαχιστον στα 120Hz αν σεβεσαι τα ματακια σου

αυτα ολα (συν βεβαια ενα βαρβατο κουτι με καλη ψυξη +τροφοδοτικο) ειναι παραγοντες που καθε χρηστης πρεπει να λαβει υποψην στο budget του κι οχι να αλληθωριζει μοναχα στα 1200$ του msrp και να κοροιδευει τον εαυτο του λεγοντας οτι θα κερδισει 200 ευρω αν παρει amd που περιμενει να πεσει στα 999 απο 1199

Όταν θα μπει 2 x chiplet στην επόμενη σε πυρήνα, (με χαμηλότερα ίσως ρολόγια λόγω TDP) θα δεις πως το chiplet design μόνο μουφα δεν είναι. Γιατί θα έχει και RT X2 και Raster X2, απλά η αναλογία ισχύος Raster/Rt θα είναι Raster Favor.

Φαίνεται εξάλλου από το τι κάνουν οι Epyc, Ripper στην αγορά, όπου ο ανταγωνιστής έχει σηκώσει λευκή πετσέτα....

Καλό είναι να μην γενικεύουμε. 

Προς το παρόν, δεν υπάρχει πλήρες chiplet προϊόν για να κρίνουμε.  Η 7900 δεν είναι chiplet στον πυρήνα για να μπορέσει ο κατασκευαστής να ανεβάσει επιδόσεις προσθέτοντας chiplets. 

Είναι όμως μια αρχή προς αυτή την κατεύθυνση.

Επεξ/σία από adtakhs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2350

  • Arkin

    1951

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, adtakhs είπε

Όταν θα μπει 2 x chiplet στην επόμενη σε πυρήνα, (με χαμηλότερα ίσως ρολόγια λόγω TDP) θα δεις πως το chiplet design μόνο μουφα δεν είναι. Γιατί θα έχει και RT X2 και Raster X2, απλά η αναλογία ισχύος Raster/Rt θα είναι Raster Favor.

Φαίνεται εξάλλου από το τι κάνουν οι Epyc, Ripper στην αγορά, όπου ο ανταγωνιστής έχει σηκώσει λευκή πετσέτα....

Καλό είναι να μην γενικεύουμε. 

Προς το παρόν, δεν υπάρχει πλήρες chiplet προϊόν για να κρίνουμε.  Η 7900 δεν είναι chiplet στον πυρήνα για να μπορέσει ο κατασκευαστής να ανεβάσει επιδόσεις προσθέτοντας chiplets. 

Είναι όμως μια αρχή προς αυτή την κατεύθυνση.

Σε κάθε γενιά τα ίδια λέμε. Κάτσε να μπουν 80 cus, κάτσε αυτό κάτσε εκείνο κάτσε το άλλο.

Πάντως σαν προσέγγιση παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, θα ήθελα να δω πολυπύρηνες gpu και το δυνατότητα να βελτιώνουν τις επιδόσεις ανά γενιά εντυπωσιακά.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Armoral είπε

Πάντως σαν προσέγγιση παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, θα ήθελα να δω πολυπύρηνες cpu και το δυνατότητα να βελτιώνουν τις επιδόσεις ανά γενιά εντυπωσιακά.

ωραίο θα ήταν το x2 κάθε γενιά αλλα πολύ φοβάμαι και το x2 στη τιμή όπως το πάει το καρτέλ :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Armoral είπε

Σε κάθε γενιά τα ίδια λέμε. Κάτσε να μπουν 80 cus, κάτσε αυτό κάτσε εκείνο κάτσε το άλλο.

Πάντως σαν προσέγγιση παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, θα ήθελα να δω πολυπύρηνες cpu και το δυνατότητα να βελτιώνουν τις επιδόσεις ανά γενιά εντυπωσιακά.

Βρε εσύ τα ίδια λέμε.

Το θέμα εδώ είναι πως για πρώτη φορά τείνει να σπάσει αυτό το καρκίνωμα, όπου σε κάθε λιθογραφία υπάρχει πεπερασμένο όριο για το μέγεθος (τρανζίστορ) των chip, όπου μετά για να βγάλουν επιδόσεις χρονίζουν ψηλά τις κάρτες κάνοντάς τες καταβόθρες ενέργειας.

Έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ρετουσαρισμενο RDNA3 με chiplets στον πυρήνα.

Χαμηλά ρολογάκια για efficiency, πολλαπλά cores με πολλαπλασιασμό των chiplets , και ανάλογα το βαλαντιο να επιλέγεις το θες.

 

4 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

ωραίο θα ήταν το x2 κάθε γενιά αλλα πολύ φοβάμαι και το x2 στη τιμή όπως το πάει το καρτέλ :P

Με πολλαπλά chiplets για την ίδια επίδοση, υποτίθεται πως μειώνεται το κόστος.

Απλά θα μπορούν να βγάλουν και μεγαλύτερα μοντέλα από ότι τους επιτρέπει σήμερα η λιθογραφία.

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Βρε εσύ τα ίδια λέμε.

Το θέμα εδώ είναι πως για πρώτη φορά τείνει να σπάσει αυτό το καρκίνωμα, όπου σε κάθε λιθογραφία υπάρχει πεπερασμένο όριο για το μέγεθος (τρανζίστορ) των chip, όπου μετά για να βγάλουν επιδόσεις χρονίζουν ψηλά τις κάρτες κάνοντάς τες καταβόθρες ενέργειας.

Έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ρετουσαρισμενο RDNA3 με chiplets στον πυρήνα.

Χαμηλά ρολογάκια για efficiency, πολλαπλά cores με πολλαπλασιασμό των chiplets , και ανάλογα το βαλαντιο να επιλέγεις το θες.

 

Δεν ξέρω ποια από τις δύο επιλογές είναι η χειρότερη.

Βέβαια και η Apple σε multicore design έχει μεταβεί, με καθόλου ασχημα αποτελεσματα σε producrtuvity τουλάχιστον, οπότε μένει να δούμε στο μέλλον πως θα διαμορφωθεί η κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Odyss3us είπε

τερματισα το Plague Tale Requiem με undervolt την καρτα απο το Afterburner με Power Limit 44% και ειχα καταναλωση 145Watt και average framerate 85fps στα 1440p ολα ultra, τη στιγμη που η 2070 Super αγκομαχουσε να βγαλει τα μισα frames στα 220Watt που τερματιζει, 
αυτο θα πει efficiency αρχιτεκτονικης κυριοι, οχι πλακωνω τους πυρηνες στη σιλικονη κι οτι βγει..
-και αυτα χωρις να εχω τον ταχυτερο επεξεργαστη που καταναλωνε during gameplay μολις 65W-

Για δώσε λεπτομέρειες για το UV, link αν έχεις 

Ποιον επεξεργαστή έχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το chiplet design απ' ότι φαίνεται είναι το μέλλον γενικά, για να κρατηθεί το κόστος σε χαμηλό επίπεδο και να παίρνουμε καλό boost επιδόσεων ανά γενιά.

Η NVIDIA δείχνει να το καθυστερεί πάντως αφού οι φήμες λένε ότι και οι επόμενες RTX 5000 / Blackwell θα είναι σε μονολιθικό design. Θα δείξει..

Επίσης, απ΄την έκδοση DLSS 2.5.1 απενεργοποιείται αυτόματα το sharpening και οι developers θα πρέπει να χρησιμοποιούν το NIS αν θέλουν ρύθμιση sharpening.

Επιτέλους γιατί αυτό το ''forced sharpening'' ήταν καρκίνος.

PSA: DLSS DLL version 2.5.1 completely disables DLSS sharpen in existing games.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Odyss3us είπε

εγω συνειδητα εκανα την υπερβαση και επενδυσα στην 4080, τα τελευταια 25 χρονια αναβαθμιζω καθε 2η-3η γενια (αναβαθμισα απο 2070 Super) και τετοια διαφορα σε επιδοσεις δεν εχω ξαναδει,

Έχουν υπάρξει. Για την ακρίβεια η αμέσως προηγούμενη γενιά

249% τη δείχνει το TPU, δηλαδή +149% απόδοση

1.jpg.baefb997590fce6aa51a650f5db7e6a7.jpg

και βλέπουμε περίπου το ίδιο με τη μετάβαση 1070Ti --> 3080 με

236%, δηλαδή +136%

2.jpg.ecff36ec4c4c5e985b81ca04b1406d6e.jpg

Μάλιστα κάποιος που αναβάθμιζε από 1070Τι σε 3080 θα πάθαινε γενικά πολιτισμικό σοκ με DLSS + RT + VRS + DX12 async compute κτλ κτλ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, adtakhs είπε

Όταν θα μπει 2 x chiplet στην επόμενη σε πυρήνα, (με χαμηλότερα ίσως ρολόγια λόγω TDP) θα δεις πως το chiplet design μόνο μουφα δεν είναι. Γιατί θα έχει και RT X2 και Raster X2, απλά η αναλογία ισχύος Raster/Rt θα είναι Raster Favor.

Φαίνεται εξάλλου από το τι κάνουν οι Epyc, Ripper στην αγορά, όπου ο ανταγωνιστής έχει σηκώσει λευκή πετσέτα....

Καλό είναι να μην γενικεύουμε. 

Προς το παρόν, δεν υπάρχει πλήρες chiplet προϊόν για να κρίνουμε.  Η 7900 δεν είναι chiplet στον πυρήνα για να μπορέσει ο κατασκευαστής να ανεβάσει επιδόσεις προσθέτοντας chiplets. 

Είναι όμως μια αρχή προς αυτή την κατεύθυνση.

Μήπως μιλάς για την τεχνολογία που ΘΑΑΑΑΑΑ αναπτύξουν οι άχρηστοι και το διαλλαλούν από την στιγμή που αγόρασαν την ΑΤΙ, δηλαδή κοντά 15 χρόνια;

Για αυτή την τεχνολογία μιλάς, που νομίζουν ότι ΘΑΑΑΑΑΑ φτιάξουν το τέλειο τσιπάκι που θα βρει μέχρι και λύσεις για την θεραπεία του καρκίνου, και όλα αυτά χωρίς προγραμματιστές που θα αναπτύξουν τα απαραίτητα ΑΡΙ's;

Αναφέρεσε στην εταιρία που πήρε ένα ανοιχτού κώδικα φίλτρο, το FSR, και το προμόταρε ως δικιά της λύση ως αντίπαλο δέος για το DLSS, όπου ο πέτσινος ανέπτυσε αυτή την τεχνολογία τουλάχιστον 2 χρόνια πριν;

Μας δουλεύεις;

Κανείς δεν γενικεύει. Απλά οι κόκκινοι είναι άχρηστοι.

Τώρα, μετά από τόσα χρόνια αρχίζουν και προσλαμβάνουν προγραμματιστές για να αναπτύξουν τα απαραίτητα API's.

Κάτι που η intel και η nvidia έχουν στρατιές πριν ακόμα προχωρήσουν στον σχεδιασμό των τσιπ.

Πιο συγκεκριμένα η intel έχει ήδη αναπτύξει API's για τις πιο κουλές εφαρμογές και μόλις τώρα, σιγά σιγά, βγαίνουν τα τσιπάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@adtakhs αν και είμαστε offtopic, chiplet design για τον πυρήνα δε προβλέπεται άμεσα. Στο GCD τα shader blocks επικοινωνούν όλα μεταξύ τους μέσω της κοινής L2. Αν έχεις 2 GCD αυτό είναι αδύνατο, θα πρέπει να επικοινωνούν μέσω του infinity fabric που είναι πολύ πιο αργό, άρα θα έχεις θέματα latency όταν ένα workload δε θα μπορεί να σπάσει σε ένα μόνο GCD και θα χρειάζεται 2. Ουσιαστικά αν έχεις 2 GCD θα μιλάμε για ένα πολύ γρήγορο SLI μέσω του infinity fabric και infinity cache, αλλά δε θα είναι το ίδιο με single GCD. Πιθανότατα θα θέλει και υποστήριξη από game engines.

Οπότε δε το βλέπω να συμβαίνει σύντομα, τουλάχιστον σε gaming cards. Σε κάρτες για rendering κτλ πιθανότατα θα το δούμε.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Έχουν υπάρξει. Για την ακρίβεια η αμέσως προηγούμενη γενιά

249% τη δείχνει το TPU, δηλαδή +149% απόδοση

1.jpg.baefb997590fce6aa51a650f5db7e6a7.jpg

και βλέπουμε περίπου το ίδιο με τη μετάβαση 1070Ti --> 3080 με

236%, δηλαδή +136%

2.jpg.ecff36ec4c4c5e985b81ca04b1406d6e.jpg

Μάλιστα κάποιος που αναβάθμιζε από 1070Τι σε 3080 θα πάθαινε γενικά πολιτισμικό σοκ με DLSS + RT + VRS + DX12 async compute κτλ κτλ.

Tο performance summary στα παραπανω πινακακια των 2070super και 1070ti με την 4080 και 3080 αντιστοιχα, αφορουν 1080p αναλυση?

Αν ναι, το πραγματικο perfomance gap με την 4080 ειναι παραπανω γιατι  οι 4080/4090(ειδικα η δευτερη) ειναι τοσο γρηγορες που το μπουκαλι παει συννεφο ακομη και με 13900Κ στα 1080p.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...