Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H παραγωγή παίζει να έχει ήδη αρχίσει, δεν θα μας το πούνε όμως επίσημα αφού είναι εμπορικό μυστικό. Τώρα το πότε θα το ρίξουν στην αγορά είναι άλλο θέμα. Η NVIDIA μπορεί να θέλει να ξεστοκάρει 3ΧΧΧ πρώτα αλλά η AMD δεν έχει λόγο να περιμένει, μόλις είναι έτοιμη θα τις ρίξει οπότε θα αναγκαστεί να ακολουθήσει και η NVIDIA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, omghi2u είπε

Αν ισχυουν αυτα που λεει/υποθετει ο Jay , spring-summer 2023 θα κανει την εμφανιση της η πρωτη καρτα της σειρας 4000

Δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση στο εκατομμύριο να συμβεί αυτό που γράφεις, εκτός αν υποννοείς ότι υπάρχει κρυφή συμφωνία από πίσω και των δύο να τις αργήσουν 1 χρόνο για να φύγει το υπάρχον stock. Αλλά και πάλι όσο γελοίο και αν ακούγεται αυτή την στιγμή, δε θα θέλουν να δώσουν μερίδιο στην ιντέλα στο low segment.

Αυτό που είναι το πιο πιθανό να γίνει, είναι αυτό που έχει γραφτεί. Σταδιακή μείωση της παραγωγής σε Ampere/RDNA2 και λανσάρισμα ναυαρχίδας Q4 2022 (4090/7900). Οι υπόλοιπες θα αρχίσουν να βγαίνουν από του χρόνου Γενάρη-Φλεβάρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο θεωρω οτι ειναι το πιο πιθανο σεναριο οπως αλλωστε εχει ακουστει, να γινει push back το ολο release schedule που αλλωστε δεν ηταν ενιαιο ουτως ή αλλως και να ερθει η μεγαλη Q4 να πουλησει δυνατα σαν πρωτη καρτα και πιο ακριβη και μετα να περασουμε στα υπολοιπα segments.. Ειναι και ενας εξυπνος τροπος marketing να φευγει ολο το στοκ παντα και γρηγορα.. Το κανουν εδω και καιρο, ξεκινησαν με μερες διαφορα και τωρα πλεον ειναι μηνας και ισως και λιγο παραπανω η διαφορα με 4070/4060 κ.ο.κ (η 4080 δεν νομιζω οτι θα αργησει παραπανω απο μηνα)

*παντως πραγματικα δειχνουν οτι μας κοροιδευουν κανονικα και στοκ υπηρχε και μαλιστα υπεραρκετο (προσωπικα δεν πιστευα με τιποτα τοσο πολυ,  αλλα δειχνουν οτι αυτο συνεβη τελικα κρατουσαν στοκ και τις τιμες τεχνητα ψηλα, δεν μπορει οι τελευταιοι παραγωγικοι μηνες να δημιουργησουν τοσο μεγαλο στοκ, ουτε τοσος κοσμος προτιμα να αγορασει τις mining μεταχειρες), βολευε και την ολη αλυσιδα να το παρουσιαζει ελλιπες με διαφορες εκφανσεις και δικαιολογιες, απο την nvidia, μεχρι τους χονδρεμπορους και τα μεγαλα ιντερνετικα μαγαζια και τους προμηθευτες λιανικης σε μικροτερο βαθμο.. Υπηρξε σαφεστατα μια περιοδος που με το mining ειδικα ειχαμε μεγαλο θεμα αλλα σιγουρα οχι στον βαθμο που το παρουσιαζαν.. Αν δω τετοια καραγκιοζιλικια παλι με τεραστιες διαφορες μετα τους πρωτους μηνες και δεν ομαλοποιηθουν οι τιμες με διαφορες δικαιολογιες παιζει και να φανε ακυρο μεχρι να δω πραγματικα δικαιες τιμες.. Η κοροιδια ειναι κατι παραπανω απο εμφανης πλεον..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και έστω ότι βγαίνει η 4090 τον Σεπτέμβριο. Και υπάρχει και διαθεσιμότητα και σε κάπως φυσιολογική τιμή.  Μην ξεχνάμε ότι θα απαιτεί ουσιαστικά καινούριο τροφοδοτικό. Πόσα τροφοδοτικά έχουν κυκλοφορήσει με το  600w  12πινο;

Επίσης αναρωτιέμαι με ποιο game θα κάνουν showcase.  Με το cyberpunk που θα κοντεύει 2 ετών; Πότε είπαμε ότι κυκλοφορεί το επόμενο παιχνίδι που θα πούμε γουαου για τα γραφικά του;

Εκτός αν κάνουν showcase με competitive τίτλους να τρέχουν σε 1000fps.  Ή με κανά demo της unreal engine 5.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανα Demo πιο σίγουρο. Αν και πλέον showcase κάνουν με προτεραιότητα σε RT/DLSS upgrades ή λοιπές λεπτομέρειες και προς το τέλος ένα performance συγκριτικό με την προηγούμενη γενιά

- τιμές -

- καλό σας βράδυ

jensen out

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δώστε φράγκα για κάρτες να τρώτε το stuttering με το κουτάλι, τώρα που όλα τα studios σχεδόν θα είναι με UE5 θα γίνει party. 

Δοκιμάζω τώρα Hell Let Loose , UE 4 game και το gpu usage ειναι τραμπολίνο σε DX11, θα δω σε 12αρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, zaratustra είπε

Και έστω ότι βγαίνει η 4090 τον Σεπτέμβριο. Και υπάρχει και διαθεσιμότητα και σε κάπως φυσιολογική τιμή.  Μην ξεχνάμε ότι θα απαιτεί ουσιαστικά καινούριο τροφοδοτικό. Πόσα τροφοδοτικά έχουν κυκλοφορήσει με το  600w  12πινο;

Επίσης αναρωτιέμαι με ποιο game θα κάνουν showcase.  Με το cyberpunk που θα κοντεύει 2 ετών; Πότε είπαμε ότι κυκλοφορεί το επόμενο παιχνίδι που θα πούμε γουαου για τα γραφικά του;

Εκτός αν κάνουν showcase με competitive τίτλους να τρέχουν σε 1000fps.  Ή με κανά demo της unreal engine 5.

 

Στα 450W θα είναι η 4090, το μοντέλο με τα 600W+ θα έρθει αργότερα λένε σε μορφή 4090Ti ή Titan.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Δώστε φράγκα για κάρτες να τρώτε το stuttering με το κουτάλι, τώρα που όλα τα studios σχεδόν θα είναι με UE5 θα γίνει party. 

Ισως το Direct Storage σωσει την κατασταση με αυτο το θεμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Arkin είπε

Ισως το Direct Storage σωσει την κατασταση με αυτο το θεμα. 

Στο asset streaming stutter θα βοηθήσει λογικά αλλά η UE έχει πρόβλημα με shader stutter που φτιάχνεται μόνο αν κάνεις pre-compile όπως τα CoD ή το Horizon: Zero Dawn.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Στο asset streaming stutter θα βοηθήσει λογικά αλλά η UE έχει πρόβλημα με shader stutter που φτιάχνεται μόνο αν κάνεις pre-compile όπως τα CoD ή το Horizon: Zero Dawn.

Κατσε το Zero Dawn ειχε οντως να κανει compile τα shaders οσο ειμαστε στο μενου πριν μπουμε στο παιχνιδι το θεμα ειναι οτι ποτε δεν εκατσα να το κανω να παει δηλαδη 100% και ποτε δεν ειχα stutter μεσα στο παιχνιδι με τα τελευταια patches που το επαιξα. Το Fallen Order νομιζω ειναι ενα απο τα παιχνιδια που εχει το μεγαλυτερο θεμα με στιγμιαια σπαστικα stutters εκει να δουμε αν κανει κατι το direct storage. Γενικα το πολυ μικρο mictostutters που ισα που το καταλαβαινεις καθε 5-10 λεπτα παει στο καλο δεν ειναι κατι εκεινα τα μεγαλυτερης διαρκειας ειναι που χαλανε την συνολικη εμπειρια του gameplay το smoothness. Ας στρωθουν να βγαλουν μια σωστη UE5 στο θεμα του smoothness μιας και ηδη απο την UE3 ειχαμε πανεμορφα crispy γραφικα ειναι το ατου της μηχανης αλλα το θεμα με το stutter ακομα να το εξαλειψουν τελειως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η UE5 προς το παρόν έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την UE4 σε αυτό το θέμα απ' ότι λένε οπότε καλά κρασιά. Έχει και asset streaming stutters(Π.χ. The Ascent ή The Medium που έπεφτες σε μονοψήφια FPS απ' τα κολλήματα) και το shader stutter που είναι τα μικρά σπαστικά κάθε φορά που φορτώνει νέα περιοχή.

Η κονσόλα δεν έχει τα shader stutters γιατί έχει pre-compiled shaders ενώ στο PC θα πρέπει να γίνεται pre-compile στο menu γιατί υπάρχουν πολλά διαφορετικά configurations και ο developer δεν μπορεί να τα δώσει έτοιμα όπως στις κονσόλες.

Το HZD στο PC αρχικά δεν είχε pre-compilation, το πρόσθεσαν αργότερα με patch. 

Το πρόβλημα είναι ότι μόνο οι ΑΑΑ devs θα ασχοληθούν να το φτιάξουν(Π.χ. The Coalition - Gears of War) αυτό και αν, οι indie devs που χρησιμοποιούν την UE θα μας δίνουν παιχνίδια με stutters.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...