Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2341

  • Arkin

    1934

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τι φάση, 1fps η 3080 και 3fps η 3060? 😛

Memory starved scenario σε 4k I presume? imagine οτι και η 2080Ti εχει περισσοτερο απο αυτη με σαφεστατα χαμηλοτερο rt performance.. προφανως και ειναι υπολογισμενο για να δειξει συγκεκριμενα πραγματα που θελουν.. Ενα showcase ειναι το portal rtx, ενα interactive intense path traced playable demo..

Δες στο reconstructed πως περνει τα πανω της η 3080.. 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.techpowerup.com/review/the-callisto-protocol-benchmark-test-performance-analysis/


Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα για τα επερχόμενα unreal engine 5 games😔
O τύπος ήταν έτοιμος να βάλει τα κλάματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέτσινος στην επόμενη ομιλία
"The RTX 4080 can be up to 18 times faster than its predecessor, so the price increase isn't something noteworthy.
The more you spend, the more you save!"

35 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τι φάση, 1fps η 3080 και 3fps η 3060? 😛

Η έξτρα vram χαρίζει αποδόσεις έως και 200% πάνω!!!!!!

Επεξ/σία από hln3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Westbaum είπε

https://www.techpowerup.com/review/the-callisto-protocol-benchmark-test-performance-analysis/

Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα για τα επερχόμενα unreal engine 5 games😔
O τύπος ήταν έτοιμος να βάλει τα κλάματα.

Σας το είχα πει ότι τα πράγματα για το PC gaming δεν θα είναι καλά με τόσα UE 5 παιχνίδια που είναι να βγουν αν δεν λύσουν άμεσα τα shader και τα traversal stutters.

Δυστυχώς είναι πολλά και γνωστά.

All Games Confirmed To Be Using Unreal Engine 5 So Far

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι βέβαια μιλάμε για path tracing..Τόσο πιάνει και στο Quake 2 RTX που έχει path tracing.

Μόνο που το Portal είναι unplayable με RTX3060 στα 1080p, στο Quake 2 RTX βγάζει 50-60fps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, hln3 είπε

 

Η έξτρα vram χαρίζει αποδόσεις έως και 200% πάνω!!!!!!

Αν η σκηνή απαιτεί παραπάνω memory bandwidth και είναι και τόσο χαμηλά τα fps, μάντεψε ποια θα τελειώσει πρώτη.. δεν σε σώζει φυσικά τίποτα σε fillrate έχει απομείνει εκεί, απλά η 2080Ti και η 3060 είχαν λίγο παραπάνω μνήμη και ξέμειναν 1-2fps μετά . Δες με dlss που χρησιμοποιείται χαμηλότερη ανάλυση πριν το upscaling πως η 3080 περνει κεφάλι. 

Ξαναλέμε το portal RTX χρησιμοποιεί στα όρια του unplayable path tracing για να δείξει πόσο ισχυρή είναι η Ada Lovelace και πόσο βοηθάει το dlss3. 

Μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν λιγότερα δείγματα και light sources για να μην είναι χαωτικοι οι υπολογισμοί, ουσιαστικά για να φλεξαρουν το έκαναν όχι για να παίξουμε portal με full tracing solutions.. και προφανώς μόνο σε ένα τόσο controlled environment μπορούσαν να κάνουν τόσο extravagant path tracing use

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Σας το είχα πει ότι τα πράγματα για το PC gaming δεν θα είναι καλά με τόσα UE 5 παιχνίδια που είναι να βγουν αν δεν λύσουν άμεσα τα shader και τα traversal stutters.

Δυστυχώς είναι πολλά και γνωστά.

All Games Confirmed To Be Using Unreal Engine 5 So Far

Λύσεις έχει ρε συ όμως ακόμη και πέρα από το precompilation , το εξηγεί να δουλεύουν μαζί στην δημιουργία.. συνήθως βαριουνται και κάνουν λάθη στον κώδικα.. Να ενημερωθούν λέει ο Alex γιατί δεν θα ξανά κάνει review σε τέτοια χάλια αν τα ξαναδεί.. η Unreal είναι πάρα πολύ flexible και με φοβερά εργαλεία

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ η Respawn δεν μπόρεσε να λύσει τα traversal stutters στο Fallen Order και υπάρχει και στις κονσόλες. Τουλάχιστον τα traversal παλεύονται αφού είναι μόνο όταν φορτώνει νέα area, αυτά που δεν παλεύονται είναι τα shader stutters τα οποία είναι συχνά και ενοχλητικά. Δε νομίζω ότι δίνει εύκολες λύσεις η UE για το shader compilation, τώρα στην 5.1 αποφάσισαν να βελτιώσουν το PSO Collection, άρα μέχρι τώρα και η EPIC αγνοούσε το πρόβλημα. Δεν έχω παίξει Unreal Engine παιχνίδι που να μην έχει το παραμικρό stuttering, όλα έχουν είτε λίγο, είτε πολύ. Το πιο optimized είναι το Gears of War που χρησιμοποιεί heavily modified UE και είναι τεράστιο studio(The Coalition).

The Callisto Protocol gets a second PC performance patch, aiming to improve PSO caching and further reduce stutters

Έφαγαν κράξιμο και έπεσαν με τα μούτρα τώρα..Πριν το κυκλοφορήσουν δεν τον είδαν ότι είναι unplayable ; Τι περίμεναν ότι θα το καταπιούν οι PCάδες ; Πρέπει να σοβαρευτούν οι devs, γενικότερα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Εδώ η Respawn δεν μπόρεσε να λύσει τα traversal stutters στο Fallen Order και υπάρχει και στις κονσόλες. Τουλάχιστον τα traversal παλεύονται αφού είναι μόνο όταν φορτώνει νέα area, αυτά που δεν παλεύονται είναι τα shader stutters τα οποία είναι συχνά και ενοχλητικά. Δε νομίζω ότι δίνει εύκολες λύσεις η UE για το shader compilation, τώρα στην 5.1 αποφάσισαν να βελτιώσουν το PSO Collection, άρα μέχρι τώρα και η EPIC αγνοούσε το πρόβλημα. Δεν έχω παίξει Unreal Engine παιχνίδι που να μην έχει το παραμικρό stuttering, όλα έχουν είτε λίγο, είτε πολύ. Το πιο optimized είναι το Gears of War που χρησιμοποιεί heavily modified UE και είναι τεράστιο studio(The Coalition).

The Callisto Protocol gets a second PC performance patch, aiming to improve PSO caching and further reduce stutters

Έφαγαν κράξιμο και έπεσαν με τα μούτρα τώρα..Πριν το κυκλοφορήσουν δεν τον είδαν ότι είναι unplayable ; Τι περίμεναν ότι θα το καταπιούν οι PCάδες ; Πρέπει να σοβαρευτούν οι devs, γενικότερα.

Και εγω αυτης της αποψης ημουν αφου τα λεγαμε, το ζητημα ειναι ομως οτι απλα τους το εκαναν πιο ευκολο, προφανως και το κυριο ζητημα ειναι οτι τα θελουν ολα στο χερι και οχι να σκεφτουν λυσεις. Τους πιεζει ο χρονος; Βαριουνται; Ειναι ανενημερωτοι; Λιγο απο ολα; 

Οταν ομως βλεπεις οτι μετα απο 1-2 patch η κατασταση εστω βελτιωνεται ή και δραματικα οπως στην περιπτωση του Calisto γιατι να μην πιστεψω το DF οτι κανουν απιστευτες προχειροδουλειες;

Θα πρεπει να δουλευτουν και αλλες μηχανες το μονο σιγουρο, να δωθει λυση μεχρι και για τις μηχανες της Ubi αναφερθηκαν και ειδικα την Snowdrop..

Αν ξεκινησει και ενα ειδους review embargo οπως αυτο που σκεφτεται ο Alex και το κανουν μερικα μεγαλα gaming sites θα βοηθησει σιγουρα..

Και εγω δεν ξαναπερνω πλεον αν δεν δω οτι δουλευει απροσκοπτα κανενα.. Ειναι κοροιδια και το εχουν κανει νορμα.. Βγαλτο τωρα να πιασουμε το release window μην εχουμε γκρινιες και σιγα σιγα θα παρει τα patch.. παρε και full price.. ενταξει και η κοροιδια εχει τα ορια της..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Οταν ομως βλεπεις οτι μετα απο 1-2 patch η κατασταση εστω βελτιωνεται ή και δραματικα οπως στην περιπτωση του Calisto γιατι να μην πιστεψω το DF οτι κανουν απιστευτες προχειροδουλειες;

Όχι απλά 1-2 patch, αλλά 1-2 patch σε 3-4 ημέρες (καλά, day-1 το 1ο, ουσιαστικά).

Δηλαδή, πότε εντόπισαν το πρόβλημα, πότε βρήκαν τη λύση, πότε δοκίμασαν μήπως προκαλεί κάποιο άλλο θέμα και πήρε το ok για διάθεση?

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Όχι απλά 1-2 patch, αλλά 1-2 patch σε 3-4 ημέρες (καλά, day-1 το 1ο, ουσιαστικά).

Δηλαδή, πότε εντόπισαν το πρόβλημα, πότε βρήκαν τη λύση, πότε δοκίμασαν μήπως προκαλεί κάποιο άλλο θέμα και πήρε το ok για διάθεση?

Ετσι ειναι και η κοροιδια εχει τα ορια της.. Να υπαρχουν μερικα "inherent" issues θες ( σε φαση ανεπαισθητα ή μικρα stutters να το καταλαβω δεν ειμαι και τοσο ευαισθητος προσωπικα) αλλα τοσο χοντροειδεστατα πραγματα ειναι πασιφανεστατη κοροιδια.. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Και εγω αυτης της αποψης ημουν αφου τα λεγαμε, το ζητημα ειναι ομως οτι απλα τους το εκαναν πιο ευκολο, προφανως και το κυριο ζητημα ειναι οτι τα θελουν ολα στο χερι και οχι να σκεφτουν λυσεις. Τους πιεζει ο χρονος; Βαριουνται; Ειναι ανενημερωτοι; Λιγο απο ολα; 

Οταν ομως βλεπεις οτι μετα απο 1-2 patch η κατασταση εστω βελτιωνεται ή και δραματικα οπως στην περιπτωση του Calisto γιατι να μην πιστεψω το DF οτι κανουν απιστευτες προχειροδουλειες;

Θα πρεπει να δουλευτουν και αλλες μηχανες το μονο σιγουρο, να δωθει λυση μεχρι και για τις μηχανες της Ubi αναφερθηκαν και ειδικα την Snowdrop..

Αν ξεκινησει και ενα ειδους review embargo οπως αυτο που σκεφτεται ο Alex και το κανουν μερικα μεγαλα gaming sites θα βοηθησει σιγουρα..

Και εγω δεν ξαναπερνω πλεον αν δεν δω οτι δουλευει απροσκοπτα κανενα.. Ειναι κοροιδια και το εχουν κανει νορμα.. Βγαλτο τωρα να πιασουμε το release window μην εχουμε γκρινιες και σιγα σιγα θα παρει τα patch.. παρε και full price.. ενταξει και η κοροιδια εχει τα ορια της..

Έχουν αλλάξει οι εποχές - και ότι και να κάνεις δεν αλλάζει αυτό. Εδώ πουλάνε (με κανονικά λεφτά, ευρώπουλα που λέμε) την δυνατότητα του να συμμετέχεις σε....prealpha. Πληρώνεις και ταυτόχρονα, τεστάρις και το παιχνίδι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Herald είπε

Έχουν αλλάξει οι εποχές - και ότι και να κάνεις δεν αλλάζει αυτό. Εδώ πουλάνε (με κανονικά λεφτά, ευρώπουλα που λέμε) την δυνατότητα του να συμμετέχεις σε....prealpha. Πληρώνεις και ταυτόχρονα, τεστάρις και το παιχνίδι. 

Ναι η βιομηχανια μεγαλωνει αυτο που περιγραφεις ομως ειναι αλλο, το να συμμετεχεις εθελουσια σε ενα project που βρισκεται υπο κατασκευη ειναι δικο σου θεμα και το επιλεγεις, εδω μιλαμε οτι βγαζουν κατι σε κυκλοφορια επισημα που ουσιαστικα ηθελε το πολυ 2-3 μερες σοβαρης αναπτυξης για να βγει εστω λιγο συμμαζεμενο. Που σημαινει οτι απλα δεν ενδιαφερονται, σου λεει βγαλτο και μετα θα δουμε.. 

Αρα επιστροφη χρηματων σωρηδον θελει, οχι πλεον αγοραζω απο πριν, review embargos οπως ειπε ο Alex του DF, με τετοιο review backlog που εχω δεν μπορω εγω να πιανω καθε τρεις και λιγο ενα τιτλο, δεν θα τελειωσω ποτε και ειναι στο φιναλε και αδικο για αυτους που το εκαναν σωστα εξ αρχης να δινει τοσο εμφαση στα προβληματικα, τουλαχιστον να σοβαρευτει λιγο η κατασταση.

Θα αρχισω προσωπικα να πιστευω οτι γινεται απλα για το publicity, απλα για να ακουγεται το ονομα του παιχνιδιου.. 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...