Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mε  DLSS 3/quality πιστεύω η 4090 θα κρατήσει μια 5ετία σε 4k ακόμα κι αν σε raster δε θα μπορεί να max τους πιο απαιτητικούς τίτλους το 2027.Αύτό μου λέει 🔮 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

On December 14th, all The Witcher 3: Wild Hunt PC players will receive a free update that adds various gameplay changes, new quest content, and new graphics features that take full advantage of the latest PCs and laptops.

Here’s what to expect:

  • RTX Global Illumination (RTXGI) adds more immersive and realistic outdoor ray-traced lighting
  • Ray-traced ambient occlusion improves shading around objects occluding light
  • Ray-traced shadows improve the fidelity, clarity and visibility of shadows
  • Ray-traced reflections increase the accuracy and quality of reflections on bodies of water and other suitably reflective surfaces

On top of that, Ultra+ settings increase draw distances, foliage density, background character detail, asset quality, and more. Texture resolutions are increased and environments gain new geometric detail. The list goes on!

Ώρα να ξαναζήσουμε την παιχνιδάρα !

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tsfanis είπε

Ακόμα και σε 4Κ σε κεντρικά σημεία της πόλης που έχει πολύ κόσμο (Cuberpunk) η κάρτα πνίγεται άσχημα. Είμαι κοντά στα 50-70 fps ας πούμε με 55-75% usage GPU. Εκεί πρέπει να κάνω συμβιβασμό να ρίξω κάποιο setting που βαράει CPU. (δε δοκίμασα ακριβώς τα setting που λες, αλλά παρόμοια. Αν προλάβω θα τα δοκιμάσω σήμερα.). Τώρα στα υπόλοιπα μέρη πάει αέρας. 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, αυτό το 50-70 fps σε τέτοιες περιπτώσεις αν με την αλλαγή σε 10900Κ μπορεί να πάει η GPU στο 65-85% fps ώστε να γίνει 70-90 και να έχει νόημα η αλλαγή. 

Επίσης στο RDR και METRO δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Αντίστοιχο πρόβλημα με το CYBERPUNK είδα στο KINGDOME COME με τις σκιές και ειδικά όταν είναι μέσα σε πόλη. Στο από medium σε high 20-30fps διαφορά λόγω cpu.  όλα τα άλλα τέρμα.

10900K στα 5Ghz με ram στα 3500Mhz και ~46ns latency δεν πέφτει κάτω από ~75fps στα χειρότερα σημεία με γρήγορη οδήγηση. Μιλάμε για το 0,1% του χάρτη και την τελευταία, βαριά έκδοση(1.61) σε ultra preset. 50 καρέ είναι πολύ χαμηλό για 8/16 CPU ακόμα και σε Psycho. Δεν φαίνεται λογικό, ειδικά με τη συχνότητα και τις RAM που λες.

Περιττό να πω ότι στα υπόλοιπα games τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα.

Στα subtimings 3-4 είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά(συνήθως περιορισμένη). Τα υπόλοιπα είναι σαν να μην υπάρχουν. Η μνήμη άλλωστε είναι το πιο ύπουλο υποσύστημα. Ώρες ατέλειωτες σταθερός στο TM5(στα 3600Mhz), στο CP2077 κ.α. και κράσαρα μετά από λίγες ώρες στο handbrake. Που δεν ανεβάζει θερμοκρασίες GPU και κουτιού. Ή ακόμα και μέσα στο 5 λεπτο(!!!) στο AC Odyssey, το οποίο αποδείχθηκε το καλύτερο test. Άλλο να περνάς bench και άλλο να βασίζεσαι σε ένα μηχάνημα. Δεν έχει νόημα το ψείρισμα της RAM.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2022 στις 1:43 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε

Το Freesync είναι κατώτερο πάντως, δεν υποστηρίζει το range του G-Sync(1-360Hz) αλλά (48-240Hz).

Να το πιάσουμε απο την αρχή, 

α) Ξέρω τουλάχιστον 3 οθόνες που έχουν freesync range απο τα 30Hz.

β) Υπάρχει άνθρωπος που θα κάτσει να παίξει με κάτω απο 30fps (μη σου πώ ότι ακόμα και τα 48 απαράδεκτα είναι) ?
Ωραία τα νούμερα αλλά να έχουν και αξία στην πράξη 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, harderos είπε

Παρήγγειλα την Manli 4090 παιδιά, τσίπης αλλά high end τσίπης:Ρ

Αυτό είναι σαν να προτιμάς να πας στην Ινδία αντί για το Μετροπόλιταν για να σου ξηλώσουν το νεφρό.🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, harderos είπε

Παρήγγειλα την Manli 4090 παιδιά, τσίπης αλλά high end τσίπης:Ρ

Απ' τις ομορφότερες υλοποιήσεις για 'μένα. Αν το λοιπό σύστημα δείχνει μιλιταριστικό ειδικά. Αυτά τα αλφάδια πάλι μια απ' τις πιο πρωτοποριακές ιδέες ως τώρα.

Θα την έπαιρνα εγώ, αλλά δεν κάνει ενδοκοινοτικές συναλλαγές το εν λόγω κατάστημα (θέλω τιμολόγιο με Ρουμάνικο ΑΦΜ).

Επεξ/σία από RothFTP
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, azazil1190 είπε

Άντε να αρχίσουν να πιάνουν τόπο οι 4ρες.

Ελπίζω να είναι καλά γραμμένο το παιχνίδι.

Απ' ότι διαβάζω stutter fest στο PC, κλασσική Unreal Engine. Ελπίζω το patch να βοηθήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

Απ' ότι διαβάζω stutter fest στο PC, κλασσική Unreal Engine. Ελπίζω το patch να βοηθήσει.

Το περίεργο θα ήταν να μην έχει..

Άρα κομπλέ πάμε γερά 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Westbaum είπε

Πήρε ένα ωραίο 5άρι απ΄το Gamespot😕

Λίγο υπερβολικός στην βαθμολογία ο αφανας.

Εδώ έχουν δώσει καλύτερες βαθμολογίες σε παιχνιδια που είναι για πέταμα.

Anyway αν αρέσει σε εμάς(που το πληρώσαμε δεν το πήραμε τσάμπα) δεν μας νοιάζει η αναφορά τους και η αξιολόγηση τους.(προσωπικά το συγκεκριμένο σάιτ έχω σταματήσει να το παίρνω και στα σοβαρά)

 

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποια υλοποίηση εχει τις περισσότερες display port & hdmi?

ολες έχουν limit στο HDMI 2.1 στα 24 Gbps ή υπάρχει υλοποίηση με full 48 Gbps;

φαντάζομαι οτι αφού εχουν ολες το ιδιο chip, καμία δεν σηκώνει 4 x 4k οθονες...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, azazil1190 είπε

Άντε να αρχίσουν να πιάνουν τόπο οι 4ρες.

Ελπίζω να είναι καλά γραμμένο το παιχνίδι.

 

IMG_20221201_234521.jpg

Δυστυχώς δεν είναι λόγω Unreal Engine 4 (με στοιχεία από 5) Stuttering mess+Denuvo Hit+κλασσική "φροντίδα" pc ports ως δεύτερης κατηγορίας 

 

 

Για να διορθωθεί (μάλλον ελαττωθεί όσο γίνεται περισσότερο) το shader compilation stuttering θα πρέπει να περιμένουμε Unreal Engine 5 . 1  ΚΑΘΑΡΟ παιχνίδι, όχι 4, όχι σκέτο 5. 

Βέβαια ούτε τότε παίζει να φτιαχτεί εντελώς καθώς αναφέρεται ως " minimize " όχι eliminate 

The new automated Pipeline State Object (PSO) caching for DX12 simplifies the process needed to prepare a game for shipping in DX12. This is the biggest PC feature of this latest version. After all, this automated system will minimize shader compilation stutters in a lot of UE5.1 games.

Αν και περιμένω το παιχνίδι φανατικά ίσως ευτυχώς που δεν έκανα κίνηση να το αγοράσω χθες 41€ μαζί με το Dead Island 2. 

Το Stuttering είναι ότι χειρότερο υπάρχει αυτή την στιγμή στο PC gaming καταστρέφοντας την εμπειρία ενώ έχεις φτιάξει ένα ικανό σύστημα με τόσο κόπο. Σαν να φοράς καλά παπούτσια και να τα λερώνεις σε λάσπες.

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθιστε να παρουμε το παιχνιδι,να παιξουμε με τα settings,γιατι πολλες φορες ακουω παραπονα για stuttering και απλα φταινε τα τερματισμενα settings.Θελει λιγο ψαξιμο με τα quality options.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...