d4ydr33m3r Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 2 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε Προσπαθώ να οπτικοποιήσω αυτό που έγραψες και γελάω. Πάω να ψάξω για κάνα πέτσινο σώβρακο. Kinky καταστάσεις😛... OT τωρα αλλα δεν μπορω γελαω.. Spoiler Φανταζεσαι να πεσεις σε κανα kinky τελωνειακο υπαλληλο αεροδρομιου και να την πατησεις ετσι; rofl Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2022 από xartemporas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
optimus prime Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 30 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν φτάνει που έκανε λάθος για την θολούρα στο F1 22, το έβαλε και thumbnail..AMD biased μέχρι το κόκκαλο οι τύποι. Για κανα μονιτορ ειναι αυτοι το πολυ,πανε τωρα να το παιξουνε αναλυτες που μεχρι πριν μερικες μερες δεν ξερανε καν πως δουλευει το DLSS 3.0. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Westbaum Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Gaming Trio ο παίκτης,limit στα 450W,3030mhz max https://www.3dmark.com/pr/1769285 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
azazil1190 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 https://www.pcgamesn.com/nvidia/dlss-3-no-rtx-4000-requirement 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Marvel’s Spider-Man Remastered & Bright Memory Infinite – Native 4K vs DLSS 2 Quality vs DLSS 3 Quality Benchmarks ''Let’s start with Marvel’s Spider-Man Remastered. This game is very CPU-heavy when you max it out, even at 4K. On Ultra settings and with maximum Ray Tracing, we were getting a minimum of 45fps and an average of 51fps. The game was simply unplayable (regarding both input latency and smoothness). DLSS 2 Quality did not bring any performance improvements. By enabling DLSS 3 Quality, we were able to get a minimum of 79fps and an average of 100fps. This made the game enjoyable on our PC system as it was buttery smooth. The game was also really responsive while playing, and felt MUCH BETTER than what we were getting at 50fps. This is another case of a CPU-bound game in which DLSS 3 does wonders. As for visual artifacts, we did not spot anything game-breaking. If you pause and examine individual frames, you may find some artifacts. While playing, though, we could not spot any.'' 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
optimus prime Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 58 λεπτά πριν, azazil1190 είπε https://www.pcgamesn.com/nvidia/dlss-3-no-rtx-4000-requirement Asus GeForce RTX 4090 TUF OC Review - ComputerBase 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deu164 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 5 ώρες πριν, Warlord1981 είπε Με την Aorus Master ρε παιδες τι παιζει; Πως τα πάει; Δεν βλεπω κανενα review. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν φτάνει που έκανε λάθος για την θολούρα στο F1 22, το έβαλε και thumbnail..AMD biased μέχρι το κόκκαλο οι τύποι. κανένα λάθος δεν έκανε, το έδειξε και το digital foundry που είναι τέρμα fun boys της nvidia όταν υπάρχει αλλαγή απότομη στην κάμερα, ουσιαστικά η εικόνα γεμίζει artifacts 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Marvel’s Spider-Man Remastered & Bright Memory Infinite – Native 4K vs DLSS 2 Quality vs DLSS 3 Quality Benchmarks ''Let’s start with Marvel’s Spider-Man Remastered. This game is very CPU-heavy when you max it out, even at 4K. On Ultra settings and with maximum Ray Tracing, we were getting a minimum of 45fps and an average of 51fps. The game was simply unplayable (regarding both input latency and smoothness). DLSS 2 Quality did not bring any performance improvements. By enabling DLSS 3 Quality, we were able to get a minimum of 79fps and an average of 100fps. This made the game enjoyable on our PC system as it was buttery smooth. The game was also really responsive while playing, and felt MUCH BETTER than what we were getting at 50fps. This is another case of a CPU-bound game in which DLSS 3 does wonders. As for visual artifacts, we did not spot anything game-breaking. If you pause and examine individual frames, you may find some artifacts. While playing, though, we could not spot any.'' Ναι κάποιος που θα αγοράσει 4090 με τον 9900κ θα παίζει... με 3080ti και 5800x3d 70 με 100 fps παίζω. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 5 λεπτά πριν, noFEARgr είπε κανένα λάθος δεν έκανε, το έδειξε και το digital foundry που είναι τέρμα fun boys της nvidia όταν υπάρχει αλλαγή απότομη στην κάμερα, ουσιαστικά η εικόνα γεμίζει artifacts Ναι μόνο που γι' αυτό δεν ευθύνεται το DLSS 3, το κάνει και με DLSS 2 και με FSR και με Intel XeSS. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jts Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Marvel’s Spider-Man Remastered & Bright Memory Infinite – Native 4K vs DLSS 2 Quality vs DLSS 3 Quality Benchmarks ''Let’s start with Marvel’s Spider-Man Remastered. This game is very CPU-heavy when you max it out, even at 4K. On Ultra settings and with maximum Ray Tracing, we were getting a minimum of 45fps and an average of 51fps. The game was simply unplayable (regarding both input latency and smoothness). DLSS 2 Quality did not bring any performance improvements. By enabling DLSS 3 Quality, we were able to get a minimum of 79fps and an average of 100fps. This made the game enjoyable on our PC system as it was buttery smooth. The game was also really responsive while playing, and felt MUCH BETTER than what we were getting at 50fps. This is another case of a CPU-bound game in which DLSS 3 does wonders. As for visual artifacts, we did not spot anything game-breaking. If you pause and examine individual frames, you may find some artifacts. While playing, though, we could not spot any.'' Αρκετά CPU heavy αλλά έχει και i9 9900k που έχει παλιώσει σχετικά πλέον. Πάντως μου κάνει εντύπωση που η αίσθηση στα 45-50fps είναι unplayable, είναι απ'τα λίγα παιχνίδια που παιζόταν εύκολα 30fps στο ps5. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Warlord1981 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Τι έχουμε ΄δω; Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2022 από Warlord1981 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
itanium Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Warlord1981 είπε Τι έχουμε ΄δω; Οτι τα ηλεκτρονικά έχουν γίνει εξυπνότερα για να προστατευθούν από τους χαζούς ιδιοκτήτες τους Ουσιαστικά το ic ρίχνει ρολόγια έτσι ώστε να μην χρειαστεί να τραβήξει τα ampere που θα τραβούσε με την default τάση, αν το έκανε αυτό κάποια dr mos θα την έκαναν από τον μάταιο τούτο κόσμο και θα ήταν μια χαρά ευκαιρία να φάει το AD 102 12 volt συνεχές..... Ο άσχετος όμως μέσος χρήστης του αρκεί να βλέπει χαμηλές θερμοκρασίες....η άγνοια είναι ευτυχία υπό προυποθέσεις Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2022 από itanium Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν φτάνει που έκανε λάθος για την θολούρα στο F1 22, το έβαλε και thumbnail..AMD biased μέχρι το κόκκαλο οι τύποι. Που έκανε λάθος; Το ότι είναι bug του engine του παιχνιδιού δε σημαίνει ότι έπρεπε να το ξέρει αυτό ο HWU. Η υπόλοιπη ανάλυσή του είναι πολύ καλή, ειδικά το τρέμουλο στα OSD είναι σοβαρό θέμα και φαίνεται πολύ εύκολα. Αν είναι biased το HWU, το Digital Foundry που τα βγάζει όλα τέλεια δεν είναι biased, είναι πληρωμένο. Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2022 από malakudi 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2022 2 λεπτά πριν, malakudi είπε Που έκανε λάθος; Το ότι είναι bug του engine του παιχνιδιού δε σημαίνει ότι έπρεπε να το ξέρει αυτό ο HWU. Η υπόλοιπη ανάλυσή του είναι πολύ καλή, ειδικά το τρέμουλο στα OSD είναι σοβαρό θέμα και φαίνεται πολύ εύκολα. Αν είναι biased το HWU, το Digital Foundry που τα βγάζει όλα τέλεια δεν είναι biased, είναι πληρωμένο. ακριβώς το ίδιο έδειξε και το digital foundry με το flight simulator όταν άλλαζε η κάμερα, αμφιβάλω ότι είναι bug Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα