Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Προσπαθώ να οπτικοποιήσω αυτό που έγραψες και γελάω. Πάω να ψάξω για κάνα πέτσινο σώβρακο. Kinky καταστάσεις😛...

OT τωρα αλλα δεν μπορω γελαω.. 

Spoiler

Φανταζεσαι να πεσεις σε κανα kinky τελωνειακο υπαλληλο αεροδρομιου και να την πατησεις ετσι; rofl

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν φτάνει που έκανε λάθος για την θολούρα στο F1 22, το έβαλε και thumbnail..AMD biased μέχρι το κόκκαλο οι τύποι.

Για κανα μονιτορ ειναι αυτοι το πολυ,πανε τωρα να το παιξουνε αναλυτες που μεχρι πριν μερικες μερες δεν ξερανε καν πως δουλευει το DLSS 3.0.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Marvel’s Spider-Man Remastered & Bright Memory Infinite – Native 4K vs DLSS 2 Quality vs DLSS 3 Quality Benchmarks

''Let’s start with Marvel’s Spider-Man Remastered. This game is very CPU-heavy when you max it out, even at 4K. On Ultra settings and with maximum Ray Tracing, we were getting a minimum of 45fps and an average of 51fps. The game was simply unplayable (regarding both input latency and smoothness). DLSS 2 Quality did not bring any performance improvements.

By enabling DLSS 3 Quality, we were able to get a minimum of 79fps and an average of 100fps. This made the game enjoyable on our PC system as it was buttery smooth. The game was also really responsive while playing, and felt MUCH BETTER than what we were getting at 50fps. This is another case of a CPU-bound game in which DLSS 3 does wonders. As for visual artifacts, we did not spot anything game-breaking. If you pause and examine individual frames, you may find some artifacts. While playing, though, we could not spot any.''

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν φτάνει που έκανε λάθος για την θολούρα στο F1 22, το έβαλε και thumbnail..AMD biased μέχρι το κόκκαλο οι τύποι.

κανένα λάθος δεν έκανε,  το έδειξε και το digital foundry που είναι τέρμα fun boys  της nvidia  όταν υπάρχει αλλαγή απότομη στην κάμερα,  ουσιαστικά η εικόνα γεμίζει artifacts 

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Marvel’s Spider-Man Remastered & Bright Memory Infinite – Native 4K vs DLSS 2 Quality vs DLSS 3 Quality Benchmarks

''Let’s start with Marvel’s Spider-Man Remastered. This game is very CPU-heavy when you max it out, even at 4K. On Ultra settings and with maximum Ray Tracing, we were getting a minimum of 45fps and an average of 51fps. The game was simply unplayable (regarding both input latency and smoothness). DLSS 2 Quality did not bring any performance improvements.

By enabling DLSS 3 Quality, we were able to get a minimum of 79fps and an average of 100fps. This made the game enjoyable on our PC system as it was buttery smooth. The game was also really responsive while playing, and felt MUCH BETTER than what we were getting at 50fps. This is another case of a CPU-bound game in which DLSS 3 does wonders. As for visual artifacts, we did not spot anything game-breaking. If you pause and examine individual frames, you may find some artifacts. While playing, though, we could not spot any.''

Ναι κάποιος που θα αγοράσει 4090 με τον 9900κ θα παίζει...

με 3080ti και 5800x3d  70 με 100 fps  παίζω. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

κανένα λάθος δεν έκανε,  το έδειξε και το digital foundry που είναι τέρμα fun boys  της nvidia  όταν υπάρχει αλλαγή απότομη στην κάμερα,  ουσιαστικά η εικόνα γεμίζει artifacts 

Ναι μόνο που γι' αυτό δεν ευθύνεται το DLSS 3, το κάνει και με DLSS 2 και με FSR και με Intel XeSS.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Marvel’s Spider-Man Remastered & Bright Memory Infinite – Native 4K vs DLSS 2 Quality vs DLSS 3 Quality Benchmarks

''Let’s start with Marvel’s Spider-Man Remastered. This game is very CPU-heavy when you max it out, even at 4K. On Ultra settings and with maximum Ray Tracing, we were getting a minimum of 45fps and an average of 51fps. The game was simply unplayable (regarding both input latency and smoothness). DLSS 2 Quality did not bring any performance improvements.

By enabling DLSS 3 Quality, we were able to get a minimum of 79fps and an average of 100fps. This made the game enjoyable on our PC system as it was buttery smooth. The game was also really responsive while playing, and felt MUCH BETTER than what we were getting at 50fps. This is another case of a CPU-bound game in which DLSS 3 does wonders. As for visual artifacts, we did not spot anything game-breaking. If you pause and examine individual frames, you may find some artifacts. While playing, though, we could not spot any.''

Αρκετά CPU heavy αλλά έχει και i9 9900k που έχει παλιώσει σχετικά πλέον. Πάντως μου κάνει εντύπωση που η αίσθηση στα 45-50fps είναι unplayable, είναι απ'τα λίγα παιχνίδια που παιζόταν εύκολα 30fps στο ps5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Warlord1981 είπε

Τι έχουμε ΄δω;

Οτι τα ηλεκτρονικά έχουν γίνει εξυπνότερα για να προστατευθούν από τους χαζούς ιδιοκτήτες τους

Ουσιαστικά το ic ρίχνει ρολόγια έτσι ώστε να μην χρειαστεί να τραβήξει τα ampere που θα τραβούσε με την default τάση, αν το έκανε αυτό κάποια dr mos θα την έκαναν από τον μάταιο τούτο κόσμο και θα ήταν μια χαρά ευκαιρία να φάει το AD 102 12 volt συνεχές.....

Ο άσχετος όμως μέσος χρήστης του αρκεί να βλέπει χαμηλές θερμοκρασίες....η άγνοια είναι ευτυχία υπό προυποθέσεις

Επεξ/σία από itanium
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν φτάνει που έκανε λάθος για την θολούρα στο F1 22, το έβαλε και thumbnail..AMD biased μέχρι το κόκκαλο οι τύποι.

Που έκανε λάθος; Το ότι είναι bug του engine του παιχνιδιού δε σημαίνει ότι έπρεπε να το ξέρει αυτό ο HWU.

Η υπόλοιπη ανάλυσή του είναι πολύ καλή, ειδικά το τρέμουλο στα OSD είναι σοβαρό θέμα και φαίνεται πολύ εύκολα.

Αν είναι biased το HWU, το Digital Foundry που τα βγάζει όλα τέλεια δεν είναι biased, είναι πληρωμένο.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, malakudi είπε

Που έκανε λάθος; Το ότι είναι bug του engine του παιχνιδιού δε σημαίνει ότι έπρεπε να το ξέρει αυτό ο HWU.

Η υπόλοιπη ανάλυσή του είναι πολύ καλή, ειδικά το τρέμουλο στα OSD είναι σοβαρό θέμα και φαίνεται πολύ εύκολα.

Αν είναι biased το HWU, το Digital Foundry που τα βγάζει όλα τέλεια δεν είναι biased, είναι πληρωμένο.

ακριβώς το ίδιο έδειξε και το digital foundry  με το flight simulator όταν άλλαζε η κάμερα, αμφιβάλω ότι είναι bug 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...