Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέφτετε στην παγίδα να βαφτίζετε το DLSS ως πρόβλεψη...πιο μακριά από την πραγματικότητα δεν γίνεται ρε παιδιά. Η αλλαγή προοπτικής δεν είναι motion vector, όταν περιλάβουν και τέτοιες παραμέτρους όλα είναι δυνατά.

Επεξ/σία από morehp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, morehp είπε

Πέφτετε στην παγίδα να βαφτίζετε το DLSS ως πρόβλεψη...πιο μακριά από την πραγματικότητα δεν γίνεται ρε παιδιά

Ετσι παει πλεον διοτι χωρις DLSS με 4Κ και RT δεν θα παιζει ουτε σαν ταινια fps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, morehp είπε

Πέφτετε στην παγίδα να βαφτίζετε το DLSS ως πρόβλεψη...πιο μακριά από την πραγματικότητα δεν γίνεται ρε παιδιά

Αν έχω καταλάβει σωστά δεν κάνει πρόβλεψη όντως. Παίρνει το frame νούμερο 100 και το 102 ας πούμε, και φτιάχνει το ενδιάμεσο 101. Εξού και το input latency που αυξάνεται, μιας και την ώρα που η κάρτα έχει έτοιμο το frame 102 εσύ βλέπεις ακόμα το 100. 

Οκ, το εξήγησα σαν μπακάλης - αλλά νομίζω κάτι τέτοιο συμβαίνει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Herald είπε

Αν έχω καταλάβει σωστά δεν κάνει πρόβλεψη όντως. Παίρνει το frame νούμερο 100 και το 102 ας πούμε, και φτιάχνει το ενδιάμεσο 101. Εξού και το input latency που αυξάνεται, μιας και την ώρα που η κάρτα έχει έτοιμο το frame 102 εσύ βλέπεις ακόμα το 100. 

Οκ, το εξήγησα σαν μπακάλης - αλλά νομίζω κάτι τέτοιο συμβαίνει

Πρώτες εκδόσεις έκαναν απλά interpolation, μετά προστέθηκε το temporal στοιχείο με τα motion vectors, τώρα ηρθε το frame generation, μετά θα προστεθεί ότι άλλο θεωρούν πως βοηθά και αξίζει την επένδυση και τον χρόνο.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα κάνεις στοπ καρέ στο F1 που έχεις 200fps και π.χ. πηγαίνεις τέζα με 300kmh και αποφασίζεις να αλλάξεις κάμερα...ok αλλά ρεαλιστικό gameplay scenario δεν είναι. Τα ζυγίζεις και καταλήγεις το πόσο αξίζει να επενδύσεις για να βελτιώσεις το feature με βάση τα σενάρια που αντιμετωπίζεις.

Για εμένα αυτό απέχει αρκετά από το να βαφτίζεις το feature ως πρόβλεψη...

Επεξ/σία από morehp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Έσκασε rumour σήμερα ότι ετοιμάζεται 4090Ti(Προφανώς είναι σε αναμονή σε περίπτωση που βγει δυνατό το RDNA 3) και μιλάει για 10-20% performance uplift. 

Αν είναι full AD102 θα έχει αμέσως 12,5% παραπάνω cuda cores. Αν έχει και ταχύτερες GDDR6X (αναμένονται στα 27 Gbps ενώ ήδη έχουν βγει 24ρες - στην FE έχουν 21,5 Gbps) ναι το 15% είναι εφικτό, βάλε και παραπάνω power limit και πάμε στο 20%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, malakudi είπε

Αν είναι full AD102 θα έχει αμέσως 12,5% παραπάνω cuda cores. Αν έχει και ταχύτερες GDDR6X (αναμένονται στα 27 Gbps ενώ ήδη έχουν βγει 24ρες - στην FE έχουν 21,5 Gbps) ναι το 15% είναι εφικτό, βάλε και παραπάνω power limit και πάμε στο 20%.

+L2 cache

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Herald είπε

Αν έχω καταλάβει σωστά δεν κάνει πρόβλεψη όντως. Παίρνει το frame νούμερο 100 και το 102 ας πούμε, και φτιάχνει το ενδιάμεσο 101. Εξού και το input latency που αυξάνεται, μιας και την ώρα που η κάρτα έχει έτοιμο το frame 102 εσύ βλέπεις ακόμα το 100. 

Οκ, το εξήγησα σαν μπακάλης - αλλά νομίζω κάτι τέτοιο συμβαίνει

Αυτό συμβαίνει αλλά αν το 100 με το 102 είναι τελείως διαφορετικά (πχ αλλαγή scene) τότε υπάρχει θέμα και πρέπει κάπως να το λύνει (frame repeat ίσως)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Αυτό συμβαίνει αλλά αν το 100 με το 102 είναι τελείως διαφορετικά (πχ αλλαγή scene) τότε υπάρχει θέμα και πρέπει κάπως να το λύνει (frame repeat ίσως)

Το προβλημα ειναι με βαση τι κριτηρια και ποτε θα γινεται αυτο. Ποσο μεγαλη πρεπει να ειναι η αλλαγη; 

Τα artifacts σε αυτη την περιπτωση παντα θα υπαρχουν και δεν υπαρχει λυση . Το πιο ευκολο που μπορει να γινει , ειναι να αυξηθουν τοσο πολυ τα frames στο μελλον που να μην προλαβαινει το  ανθρωπινο ματι να δει το συγκεκριμο frame.

 

Επισης 

Δεν ξερω αν ειναι αληθεια βεβαια ( Απο αποψη hardware δεν εχουν καποια διαφορα οι 4xxx παντως)

image.jpeg.11a5e5a5a34f6964b09d779dd6d70bbc.jpeg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τώρα που διόρθωσαν και το θέμα με τις μνήμες που είχε η 3090 FE, ναι είναι μπόμπα και δεν χρειάζεται να δώσεις +500 ευρώ για να πάρεις ένα 5%.

Καλά τα λέτε εσείς,μαζί σας είμαι.Αλλά κάτι ξεχνάτε...Λίγοοοο βασικό.Τη FE δεν μπορούμε να τη βρούμε από πουθενά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Matrix7 είπε

Καλά τα λέτε εσείς,μαζί σας είμαι.Αλλά κάτι ξεχνάτε...Λίγοοοο βασικό.Τη FE δεν μπορούμε να τη βρούμε από πουθενά.

NBB.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://forums.overclockers.co.uk/threads/nvidia-4000-series.18948098/page-465
Μια ιδέα για τη διαθεσιμότητα των AIBs στην Αγγλία
Aorus/AIO από Δεκέμβριο

Επεξ/σία από Westbaum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
49 minutes ago, Herald said:

τι διάολο θα βγάλει στην επόμενη γενιά.

H επόμενη θα είναι και με chiplets ή κάνω λάθος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ότι και να κάνουν με το dlss, είναι απλά συμβιβασμός. Καλύτερα να χρησιμοποιούσαν τα επιπλέον τρανζίστορ για rasterization παρά για τον "optical flow accelerator" - προφάνως κάτι που ανακάλυψε το μαρκετινγκ της nvidia ώστε να μπει στα slides.

Σε περίεργες σκηνές, πάντα θα είναι χάλι. Χτυπητό παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι στο Ghostwire. Από την πρώτη πίστα, όταν αρχίσει να βρέχει. Η διαφορά μεταξύ native και dlss είναι περισσότερο από εμφανής. Είτε το dlss είναι στο quality είτε στο performance. Ειδικά στο performance είναι σαν 720p.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Το προβλημα ειναι με βαση τι κριτηρια και ποτε θα γινεται αυτο. Ποσο μεγαλη πρεπει να ειναι η αλλαγη; 

Τα artifacts σε αυτη την περιπτωση παντα θα υπαρχουν και δεν υπαρχει λυση . Το πιο ευκολο που μπορει να γινει , ειναι να αυξηθουν τοσο πολυ τα frames στο μελλον που να μην προλαβαινει το  ανθρωπινο ματι να δει το συγκεκριμο frame.

 

Επισης 

Δεν ξερω αν ειναι αληθεια βεβαια ( Απο αποψη hardware δεν εχουν καποια διαφορα οι 4xxx παντως)

image.jpeg.11a5e5a5a34f6964b09d779dd6d70bbc.jpeg

Κατσε τι ειναι αυτο?????whatttt?πως εκανε enabled το FRAME GENERATION στην 2χχχ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...