Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά στο dying light 2 οχι μόνο σπέρνει, θερίζει κιόλας.

2Χ πραγματικό πάνω από 3090 ti

"Ένα 30% παραπάνω θα μας έδιναν το πολύ και θα λέγαμε και ευχαριστώ"

Βέβαια εδώ ο Steve κάτι πρέπει να έχει μπλέξει πάλι, αλλά και από το review του Digital Foundry προκύπτει πολύ μεγάλη διαφορά από 3090/ti στο συγκεκριμένο.

image.png.e23da789fd9dd4b0110bd70daf6ae9a4.png

 

Επεξ/σία από AlexandrosKle
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
5 minutes ago, hln3 said:

Βασικα τέσταρε κανείς σε Pcie 3.0; Θα ψαξω μια να δω...

To review του DSOG είναι σε PCI-E 3.0

  

43 minutes ago, john2gr said:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξύ, η κάρτα από ρολόγια παίζει γύρω στα 2700 με 2750 mhz περίπου στο gaming κατα μέσο όρο. Αν ισχύουν αυτά με το oc που ξεπερνάνε τα 3000 mhz οι κάρτες, + το oc στις μνήμες, άμα της δώσεις ρεύμα θα γίνεται υπερ-τούμπανο.

Επεξ/σία από AlexandrosKle
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Thresh είπε

To review του DSOG είναι σε PCI-E 3.0

  

 

Σωστός
αλλα τον βαλανε σε pcie 3.0 cpu :P
Καλύτερα σε κάποιο νέο cpu και να του κόβουν στο μισο τα lanes, και να είχε ο ιδιος reviewer σύγκριση για pcie scaling...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, kkatzos είπε

Τουλάχιστον σε 1080p το DLSS Quality (για τα άλλα δε συζητάμε καν) έχει το εξής πρόβλημα σε αρκετά παιχνίδια. Το είχα εντοπίσει στο CP2077 πρώτη φορά.

Ενώ αν είσαι ακίνητος έχει ωραία εικόνα ... σε γρήγορη κίνηση οι λεπτές γραμμές σε πεθαίνουν στο aliasing/shimmering όπως θες πες το. Με native + TAA δεν έχω τέτοιο θέμα. Απαράδεκτο, γι'αυτό και προσπαθώ να το αποφεύγω στα παιχνίδια που το κάνουν (δεν το κάνουν όλα).

Φαντάζομαι έχει σχέση με το αυξημένο sharpening όταν υπάρχει κίνηση. Αυτό που φαίνεται στο βίντεο δεν είναι τίποτα. Στο BF2042 είναι απαράδεκτο...

Αυτός το περιγράφει ωραία:

I completely agree.

Ever since DLSS version 2.3, a sharpening effect has been included and in most games it is overdone and there is no option to adjust the amount of sharpening applied. It just looks too grainy and oversharpened. It is worse in motion because the sharpen effect is increased to compensate for the blurring due to temporal reconstruction.

GoW is the latest offender and with DLSS on it looks like the sharpening effect has been dialed up to 11. Quality mode looks nowhere near as clean as native. The constant camera movement does not help also.

Οπότε από ότι καταλαβαίνω υπάρχει σε όλες τις αναλύσεις ... αλλά μην πούμε τίποτα μη θίξουμε τον πέτσινο...

 

Αυτό που λες υπάρχει και χωρίς DLSS σε κάποια engines στα μακρινά αντικείμενα(π.χ. στο Cyberpunk σε γραμμές καλωδίων, γραμμές στην άκρη πλακιδίων στα πατώματα κλπ). Απλά με το reconstruction ενισχύεται. Ενώ σε engines που δεν υπάρχουν τέτοιες αστάθειες(π.χ. Spiderman) δυσκολεύεσαι πολύ να το ξεχωρίσεις από το native.

Γι αυτό και λέω για 95%+ της native. Βάζω μέσα και κάποια υποβάθμιση(ανάλογη και του πόσο blurry ή sharp έχει ρυθμιστεί το DLSS στον πυρήνα του, μιας και είναι TAA) όπου αν δεν συγκρίνεις άμεσα με το original game δεν ξέρεις αν είναι τα artifacts του engine ή του DLSS. Για τα textures δεν το συζητάμε. Είσαι αν όχι στο 100%, στο 99% του native με σωστό στήσιμο από τον dev.

υ.γ.: BTW, αν το sharpness setting αφορά τον DLSS αλγόριθμο(όχι post-processing δηλαδή) δύσκολα βλέπεις κόκκο αν δεν το παρακάνεις. Όπως στις τελευταίες εκδόσεις του CP2077.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, hln3 είπε

Εδώ αν δεν υπάρχει RT νιώθεις πως η 3080 περιοριζεται απο εναν 5600Χ, νομίζω πως το minimum γι'αυτες τις gpu είναι 12700, 12900, 5800Χ3d ή Ryzen 7XXX.

Πώς προκύπτει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το efficiency δειχνει πολυ καλο εναντι ampere αλλα ας σκεφτουμε οτι οι ampere ειχαν το χειροτερο efficiency μεχρι σημερα. Τα 4nm της TSMC εκαναν το θαυμα τους προφανως μιας και οι επιδοσεις ειναι πολυ δυνατες με τις αντιστοιχες τιμες βεβαια για να μην ξεχνιομαστε. 100% πανω απο 3070ti η 6800 και με 5 φορες πανω χρηματα. 

 

Screenshot_2.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, AlexandrosKle είπε

Καλά στο dying light 2 οχι μόνο σπέρνει, θερίζει κιόλας.

2Χ πραγματικό πάνω από 3090 ti

"Ένα 30% παραπάνω θα μας έδιναν το πολύ και θα λέγαμε και ευχαριστώ"

Βέβαια εδώ ο Steve κάτι πρέπει να έχει μπλέξει πάλι, αλλά και από το review του Digital Foundry προκύπτει πολύ μεγάλη διαφορά από 3090/ti στο συγκεκριμένο.

image.png.e23da789fd9dd4b0110bd70daf6ae9a4.png

 

Θα ξεπεράσει και το 4Χ σε κάποια games με DLSS 3. Είναι 2+ γενιές μπροστά. Πιστεύω δε ότι η AMD δεν θα έχει το machine learning power για DLSS 3 κλώνο σε αυτή τη γενιά. Εκτός ίσως από τα τοπ μοντέλα της.

Μακάρι να δούμε αντίστοιχα και για τις φθηνότερες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...