Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Pascal moment αν ισχύουν τα παραπάνω, 80% πάνω το νέο x90 με ίδια κατανάλωση. Αυτό που είπε για RDNA 3 όμως δεν είναι καλό.

το θέμα είναι ότι άμα παίξει έξυπνα η amd και βάλει fsr2 στο control panel της (που θα το κάνει) αντί να το έχει μέσα σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, είναι λόγος αγοράς για εμενα τουλάχιστον, γιατί η nvidia σιγά μη κάτσει να βάλει dlss σε όλα τα games που κυκλοφορούν (και θα κυκλοφορήσουν).... σύμφωνα πάντα με τις φήμες αυτό θα σημαίνει 4k 120 για όσους έχουν oled... ιδωμεν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2302

  • Arkin

    1886

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά 5% διαφορά έχει η 3090Ti απ' την απλή..

 

Η Founder με την Founder είναι κοντά στο 10% στα 4Κ.

Αλλά το θέμα δεν είναι η διαφορά επιδόσεων αλλά η διαφορά στο TDP που είναι στα 100W μεταξύ αυτών των δυο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tambas91 είπε

το θέμα είναι ότι άμα παίξει έξυπνα η amd και βάλει fsr2 στο control panel της (που θα το κάνει) αντί να το έχει μέσα σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, είναι λόγος αγοράς για εμενα τουλάχιστον, γιατί η nvidia σιγά μη κάτσει να βάλει dlss σε όλα τα games που κυκλοφορούν (και θα κυκλοφορήσουν).... σύμφωνα πάντα με τις φήμες αυτό θα σημαίνει 4k 120 για όσους έχουν oled... ιδωμεν

Δεν θα γινει ποτε αυτο. Το FSR 2.0 οπως και το DLSS 2.x χρησιμοποιουν temporal upscaling κι οχι spatial upscaling. Για να λειτουργησει το temporal upscaling, πρεπει η μηχανη γραφικων να μπορει να το υποστηριξει. Ο τροπος που δουλευει ειναι με το να συγκρινει πολλαπλα frames και να δημιουργει την νεα upscaled εικονα. Αρα η μηχανη γραφικων οφειλει να προσφερει temporal frame data, διαφορετικα δεν δουλευει. Δεν ειναι καποιο μαγικο κουμπακι που απλα το πατας και δουλευει κοινως.

 

PS: Τοσο η NVIDIA οσο κι η AMD εχουν spatial upscaling τεχνικες στα control panel τους που μπορεις να χρησιμοποιησεις ηδη σε ολα τα παιχνιδια. Τα αποτελεσματα εννοειται ομως οτι δεν ειναι το ιδιο καλα με τα FSR 2.0 και DLSS 2.x που ειναι temporal upscalers.

Επεξ/σία από john2gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, john2gr είπε

Δεν θα γινει ποτε αυτο. Το FSR 2.0 οπως και το DLSS 2.x χρησιμοποιουν temporal upscaling κι οχι spatial upscaling. Για να λειτουργησει το temporal upscaling, πρεπει η μηχανη γραφικων να μπορει να το υποστηριξει. Ο τροπος που δουλευει ειναι με το να συγκρινει πολλαπλα frames και να δημιουργει την νεα upscaled εικονα. Αρα η μηχανη γραφικων οφειλει να προσφερει temporal frame data, διαφορετικα δεν δουλευει. Δεν ειναι καποιο μαγικο κουμπακι που απλα το πατας και δουλευει κοινως.

 

PS: Τοσο η NVIDIA οσο κι η AMD εχουν spatial upscaling τεχνικες στα control panel τους που μπορεις να χρησιμοποιησεις ηδη σε ολα τα παιχνιδια. Τα αποτελεσματα εννοειται ομως οτι δεν ειναι το ιδιο καλα με τα FSR 2.0 και DLSS 2.x που ειναι temporal upscalers.

το fsr1 δεν υπάρχει by default στο panel των amd? εκτος άμα το fsr2 χρησιμοποιεί τελείως διαφορετική τεχνική οποτε αυτό δε το ξέρω, σε αυτή την περίπτωση πάντως θα αξίζει nvidia γιατί τότε θα τα έχεις και τα 2 (fsr , dlss)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Tambas91 είπε

το fsr1 δεν υπάρχει by default στο panel των amd? εκτος άμα το fsr2 χρησιμοποιεί τελείως διαφορετική τεχνική οποτε αυτό δε το ξέρω, σε αυτή την περίπτωση πάντως θα αξίζει nvidia γιατί τότε θα τα έχεις και τα 2 (fsr , dlss)

FSR 1 και NVIDIA NIS (που ειναι στο Control Panel της πρασινης για ολα τα παιχνιδια) χρησιμοποιουν spatial upscaling τεχνικες. Τα FSR 2, DLSS και XeSS χρησιμοποιουν temporal upscaling τεχνικες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/4/2022 στις 4:19 ΜΜ, SabotazNic είπε

Για καμιά 4080 με βλέπω προσωπικά. Να είμαι καλυμμένος σε 4k gaming. Έτσι και αλλιώς, με κρατάει πίσω cpu τώρα (θα περιμένω επόμενους am5 να δω) 

Να σε κρατάει πίσω ο CPU σε 4k  ανάλυση δεν γίνεται , εκτός αν έχεις κανέναν celeron !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Να σε κρατάει πίσω ο CPU σε 4k  ανάλυση δεν γίνεται , εκτός αν έχεις κανέναν celeron !

Απανταω πιο μετα, για να ειμαι καλυμμενος σε 4κ θα παρω την 4080, γιατι τωρα με την 3070 οκ πιανω καλα fps αναλογως το game. cpu bottleneck τρωω σε 1440

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βγουν Ιούλη/Αύγουστο συνήθως οι high end πρώτα δε θα χρειάζονται και psu με 12 pin και ATX v3.0 compliant?Tα μόνα που'χω δει είναι κάνα δυο 1000+W στο guru3d με τιμές πάνω από 200 ευρώ και άγνωστες μάρκες.Δε τα βλέπω καλά τα πράματα.Mε βλέπω για RDNA 3  που θα'ναι λιγότερο ενεργοβόρες αν μπορώ να κρατήσω το υπάρχον.:(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...