Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Και εγώ το 80 % των παιχνιδιων που εχω παιξει τα τελευταία χρόνια δεν ειχαν καν rt, αλλα αυτα τα παιχνιδια παιζουνε και στην παλια 1080ti που ειχα, δεν πηρα 3090 για να παίζω αυτα. Αυτο εξηγώ ουσιαστικα, οτι αν δεν σε ενδιαφερει το rt καλη ωρα όπως εσενα, δεν εχεις λογο να κοιτας για 4η γενια. Ουτε καν για 3η θα ελεγα, με μια 2070s / 2080 μια χαρα παιζουν ολα, και στα πολυ βαρια ανοίγεις και dlss αν χρειαστεί. 

Μα εσύ μίλησες ότι οι κάρτες της amd θα μείνουν στο ράφι αν δεν έχουν καλό RT βάση των προσωπικών σου θέλω. Εσύ που διάλεξες να αγοράσεις κάρτα για να παίξεις 2-3 RT παιχνίδια, είσαι η εξαίρεση στον κανόνα, όχι ο κανόνας. Το RT με ενδιαφέρει και εμένα, απλά δεν το λαμβάνω και τόσο υπόψη όταν θα αγοράσω νέα κάρτα για τον λόγο ότι τα παιχνίδια που υποστηρίζουν RT είναι ελάχιστα. Έτσι θα κάνει και περισσότερος κόσμος που είναι συνειδητοποιημένος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, TR-909 είπε

Gross Profit 

  • NVIDIA gross profit for the quarter ending July 31, 2022 was $2.915B, a 30.84% decline year-over-year.
  • NVIDIA gross profit for the twelve months ending July 31, 2022 was $17.977B, a 28.77% increase year-over-year.
  • NVIDIA annual gross profit for 2022 was $17.475B, a 68.09% increase from 2021.
  • NVIDIA annual gross profit for 2021 was $10.396B, a 53.61% increase from 2020.
  • NVIDIA annual gross profit for 2020 was $6.768B, a 5.62% decline from 2019.

Revenue

  • NVIDIA revenue for the quarter ending July 31, 2022 was $6.704B, a 3.03% increase year-over-year.
  • NVIDIA revenue for the twelve months ending July 31, 2022 was $29.738B, a 35.81% increase year-over-year.
  • NVIDIA annual revenue for 2022 was $26.914B, a 61.4% increase from 2021.
  • NVIDIA annual revenue for 2021 was $16.675B, a 52.73% increase from 2020.
  • NVIDIA annual revenue for 2020 was $10.918B, a 6.81% decline from 2019.

Δεν εχουν να φανε οι καημενοι. Εριξαν 5 δις και καλα στο R&D και εβγαλαν 27 δις. Ενω το 2020 11 δις. Με τις τιμες των 4xxx θελουν να βγαλουν 40-50 δις καθαρα το 2023. Θα το καταφερουν αν δεν αλλαξουν οι αγοραστες. Και δεν παει μονο στην nvidia αυτο αλλα σε καθε εταιρια που προσπαθει να ξεζουμισει τους φαν της. 

3 λεπτά πριν, mutexlock είπε

Μα εσύ μίλησες ότι οι κάρτες της amd θα μείνουν στο ράφι αν δεν έχουν καλό RT βάση των προσωπικών σου θέλω. Εσύ που διάλεξες να αγοράσεις κάρτα για να παίξεις 2-3 RT παιχνίδια, είσαι η εξαίρεση στον κανόνα, όχι ο κανόνας. Το RT με ενδιαφέρει και εμένα, απλά δεν το λαμβάνω και τόσο υπόψη όταν θα αγοράσω νέα κάρτα για τον λόγο ότι τα παιχνίδια που υποστηρίζουν RT είναι ελάχιστα. Έτσι θα κάνει και περισσότερος κόσμος που είναι συνειδητοποιημένος.

Το RT για την ωρα ειναι για 2077 και metro enchanced οπουδηποτε αλλου δεν αλλαζει πολλα πραγματα αντε να προσθεσει καμια αντανακλαση και μεχρι εκει. Το RDR 2 παραμενει το πιο ομορφο παιχνιδι οπτικα σε φωτισμο και αληθοφανεια και δεν εχει καθολου RT. Απλα καπως πρεπει να πουλησουν και αυτοι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mutexlock είπε

Μα εσύ μίλησες ότι οι κάρτες της amd θα μείνουν στο ράφι αν δεν έχουν καλό RT βάση των προσωπικών σου θέλω. Εσύ που διάλεξες να αγοράσεις κάρτα για να παίξεις 2-3 RT παιχνίδια, είσαι η εξαίρεση στον κανόνα, όχι ο κανόνας. Το RT με ενδιαφέρει και εμένα, απλά δεν το λαμβάνω και τόσο υπόψη όταν θα αγοράσω νέα κάρτα για τον λόγο ότι τα παιχνίδια που υποστηρίζουν RT είναι ελάχιστα. Έτσι θα κάνει και περισσότερος κόσμος που είναι συνειδητοποιημένος.

Μα γιαυτα τα ελαχιστα παιχνίδια αναβαθμίζει ο κόσμος. Ποσα παιχνιδια υπαρχουν που δεν δουλεύουν άψογα σε μια 3060ti ας πουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη ue5 υποψην θα πεσει πολυ ray tracing και πολλες απο τις καρτες μας θα πιασουν πατο...

 

Hardware Ray Tracing in Unreal Engine | Unreal Engine 5.0 Documentation

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά αν έστηνα PC σήμερα θα έπαιρνα 3090 με αυτές τις τιμές (ή 6800 ΧΤ από κοκκινη)

Λογικά όμως η κοκκινη θα βγάλει κατι πιο ανταγωνιστικό τιμολογιακά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Στη ue5 υποψην θα πεσει πολυ ray tracing και πολλες απο τις καρτες μας θα πιασουν πατο...

 

Hardware Ray Tracing in Unreal Engine | Unreal Engine 5.0 Documentation

Ακόμα κι αν περάσουμε καθαρά σε ''next-gen'' only τίτλους για PS5/XSS/XSX μην ξεχνάμε ότι τα παιχνίδια θα έχουν βάση το XSS που έχει 4 TFLOPs GPU.

Αυτά που θα είναι πιο ζόρικα φαντάζομαι θα είναι τα καθαρά PS5 παιχνίδια όταν έρθουν στο PC.

42 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το RT για την ωρα ειναι για 2077 και metro enchanced οπουδηποτε αλλου δεν αλλαζει πολλα πραγματα αντε να προσθεσει καμια αντανακλαση και μεχρι εκει. Το RDR 2 παραμενει το πιο ομορφο παιχνιδι οπτικα σε φωτισμο και αληθοφανεια και δεν εχει καθολου RT. Απλα καπως πρεπει να πουλησουν και αυτοι.

Και Dying Light 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ακόμα κι αν περάσουμε καθαρά σε ''next-gen'' only τίτλους για PS5/XSS/XSX μην ξεχνάμε ότι τα παιχνίδια θα έχουν βάση το XSS που έχει 4 TFLOPs GPU.

Η pc εκδοση δεν θα εχει τα reflections της κονσολας που θα ειναι 1/4 resolution,κτλ....

Oτι και βαση να εχουν την εκδοση του pc θα την πουσαρουν..

Αλλιως θα παιζαμε ολα τα παιχνιδια στην κονσολα και το pc θα το ειχαμε για Excel και για να μπαινουμε στο Insomnia..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Herald είπε

Μα γιαυτα τα ελαχιστα παιχνίδια αναβαθμίζει ο κόσμος.

Αυτή η άποψη παίζει να ισχύει για 2-3 άτομα μέσα σε αυτό το Thread και μέχρι εκεί. Έξω από εδώ η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Ξέρω αρκετό κόσμο που θέλει να αναβαθμίσει τώρα γιατί πήγε σε 4Κ οθόνες και κάποιοι πήγαν κατευθείαν σε 4Κ 144Hz (μέσα σε αυτούς και εγώ). Κανένας από αυτούς δεν είπε ότι θα αναβαθμίσει για να παίξει (πάλι) cyberpunk/Metro ή για να μπορεί να παίξει τα μελλοντικά RT παιχνίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Η pc εκδοση δεν θα εχει τα reflections της κονσολας που θα ειναι 1/4 resolution,κτλ....

Oτι και βαση να εχουν την εκδοση του pc θα την πουσαρουν..

Αλλιως θα παιζαμε ολα τα παιχνιδια στην κονσολα και το pc θα το ειχαμε για Excel και για να μπαινουμε στο Insomnia..

Σιγά το push-άρισμα..Για παράδειγμα στο Spiderman είναι καλύτερα τα RT reflections στο PC ναι, αλλά έμειναν εκεί. Δεν έβαλαν RTGI, RT Shadows κλπ κλπ.

Αυτά μόνο αν τύχει και τα σκάσει ο πέτσινος όπως έγινε στο CP 2077.

5 λεπτά πριν, mutexlock είπε

Αυτή η άποψη παίζει να ισχύει για 2-3 άτομα μέσα σε αυτό το Thread και μέχρι εκεί. Έξω από εδώ η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Ξέρω αρκετό κόσμο που θέλει να αναβαθμίσει τώρα γιατί πήγε σε 4Κ οθόνες και κάποιοι πήγαν κατευθείαν σε 4Κ 144Hz (μέσα σε αυτούς και εγώ). Κανένας από αυτούς δεν είπε ότι θα αναβαθμίσει για να παίξει (πάλι) cyberpunk/Metro ή για να μπορεί να παίξει τα μελλοντικά RT παιχνίδια.

Το 4Κ σε θέλει να τα ακουμπάς μόνιμα για την high-end GPU. Έχουμε δρόμο ακόμα μέχρι να γίνει mainstream.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Σιγά το push-άρισμα..Για παράδειγμα στο Spiderman είναι καλύτερα τα RT reflections στο PC ναι, αλλά έμειναν εκεί. Δεν έβαλαν RTGI, RT Shadows κλπ κλπ.

Αυτά μόνο αν τύχει και τα σκάσει ο πέτσινος όπως έγινε στο CP 2077.

Εαν προσεξεις στην 1η εικονα που δειχνει τα μενου του editor σου εχει επιλογη για software ray tracing (κονσολες) και hardware ray tracing που θα εχει το pc..

Hardware Ray Tracing in Unreal Engine | Unreal Engine 5.0 Documentation

Εχεις τρεξει πολλα παιχνιδια με RT εσυ στο pc που δεν εχουν χρειαστει DLSS?

Πως μου λες οτι 'σιγα το πουσαρισμα'',εαν ηταν ετσι δεν θα το χρειαζομασταν να μας ξελασπωνει..

Μονο το Resident Evil Village θυμαμαι εγω το οποιο επιτηδες δεν το πουσαραν για να το τρεχουν τα μπρυκια της AMD.

 

12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το 4Κ σε θέλει να τα ακουμπάς μόνιμα για την high-end GPU. Έχουμε δρόμο ακόμα μέχρι να γίνει mainstream.

Nαι ετσι παει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Εαν προσεξεις στην 1η εικονα που δειχνει τα μενου του editor σου εχει επιλογη για software ray tracing (κονσολες) και hardware ray tracing που θα εχει το pc..

Hardware Ray Tracing in Unreal Engine | Unreal Engine 5.0 Documentation

Εχεις τρεξει πολλα παιχνιδια με RT εσυ στο pc που δεν εχουν χρειαστει DLSS?

Πως μου λες οτι 'σιγα το πουσαρισμα'',εαν ηταν ετσι δεν θα το χρειαζομασταν να μας ξελασπωνει..

Μονο το Resident Evil Village θυμαμαι εγω το οποιο επιτηδες δεν το πουσαραν για να το τρεχουν τα μπρυκια της AMD.

 

Ήθελες DLSS ακόμα και για λίγα πράγματα γιατί το HW δεν τραβούσε, ειδικά με τις Turing. Όσο δυναμώνει το HW θα επιτρέπει πιο πολλά RT effects και καλύτερες επιδόσεις με DLSS/FSR/XeSS. Έτσι κι αλλιώς αυτές οι λύσεις είναι το μέλλον, το native resolution πεθαίνει σιγά σιγά.

Όπου να 'ναι θα ενεργοποιηθεί το FSR 2.0 και στις κονσόλες.

Το RE: Village έχει πετσοκομμένο RT λόγω AMD sponsorship. Μπρίκια δεν θα τις έλεγα τις AMD πλέον, σε raster 1080/1440P μοιράζουν τσαγάκι στα Ampere.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ήθελες DLSS ακόμα και για λίγα πράγματα γιατί το HW δεν τραβούσε, ειδικά με τις Turing. Όσο δυναμώνει το HW θα επιτρέπει πιο πολλά RT effects και καλύτερες επιδόσεις με DLSS/FSR/XeSS. Έτσι κι αλλιώς αυτές οι λύσεις είναι το μέλλον, το native resolution πεθαίνει σιγά σιγά.

Όπου να 'ναι θα ενεργοποιηθεί το FSR 2.0 και στις κονσόλες.

Το RE: Village έχει πετσοκομμένο RT λόγω AMD sponsorship. Μπρίκια δεν θα τις έλεγα τις AMD πλέον, σε raster 1080/1440P μοιράζουν τσαγάκι στα Ampere.

Δεν με νοιαζει τι κανουν στο raster,μιλαμε για rt τωρα.

Εδω θα ειμαστε και θα δεις οταν θα σκασουν οι πρωτοι ΑΑΑ τιτλοι της UE5.

Κατσε να δεις επισης και το Witcher 3 κιολας που θα σκασει και αυτο σε λιγο full rt..

Θα το φυσαμε και δεν θα κρυωνει..

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, johnmt2 είπε

3080 ti vs 4080 12gb πόσο % διαφορες έχουν περίπου 

Φυσιολογικά το ti θα ξεφεύγει σε απόλυτα νούμερα λόγω bus και bios.....το τσίρκο  θα κυμανθεί limited μέσω bios (285-366) μόνο από aibs.....αλλά γενικά μέσα στις άκρες τα ίδια.....

Επεξ/σία από BabisTs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν με νοιαζει τι κανουν στο raster,μιλαμε για rt τωρα.

Εδω θα ειμαστε και θα δεις οταν θα σκασουν οι πρωτοι ΑΑΑ τιτλοι της UE5.

Κατσε να δεις επισης και το Witcher 3 κιολας που θα σκασει και αυτο σε λιγο full rt..

Θα το φυσαμε και δεν θα κρυωνει..

Δυο πράγματα από εμένα για το RT,

Ότι και hardware να βγάλει η AMD , αν το παιχνίδι είναι NVIDIA Sponsored δεν θα έχει καμία πιθανότητα να φτάσει τις NVIDIA. Από την άλλη μεριά αν το παιχνίδι είναι AMD Sponsored θα έχει τόσο RT που να βγάζει αξιοπρεπή απόδοση και όχι να βάζουν τόσο RT που να βγάζεις 15-20fps.

Δεύτερον, οι κονσόλες έχουν IP της AMD και αν είναι neutral το παιχνίδι θα έχει καλή RT απόδοση και σε AMD.  

57 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Εαν προσεξεις στην 1η εικονα που δειχνει τα μενου του editor σου εχει επιλογη για software ray tracing (κονσολες) και hardware ray tracing που θα εχει το pc..

 

Και το PS5 αλλά και τα XB Series X/S έχουν hardware RT (RDNA2)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...