optimus prime Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, Psycho_Warhead said: Δεν δουλεύει σωστά το shader compilation λένε και θα το φτιάξουν(?) στο day 1 patch. Τα traversal παλεύονται, αν κάνει όμως shader stutters στις μάχες είναι πρόβλημα. Τι να φτιάξουν ρε Psycho,παιχνιδια για κινητά έκαναν πριν από αυτό. Όλα τα βραχια,δέντρα που έχουν στο παιχνίδι είναι copy /paste από Megascans. Τα assets που έχουν βάλει στον κόσμο είναι μηδαμινα.. Επεξ/σία 19 Αυγούστου από optimus prime 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 12 λεπτά πριν, optimus prime είπε Τι να φτιάξουν ρε Psycho,παιχνιδια για κινητά έκαναν πριν από αυτό. Όλα τα βραχια,δέντρα που έχουν στο παιχνίδι είναι copy /paste από Megascans. Τα assets που έχουν βάλει στον κόσμο είναι μηδαμινα.. Εκαναν παιχνίδια για κινητά τα 7 άτομα του αρχικού studio μόνο που στο παιχνίδι το studio πήγε στους 150 ανθρώπους δεν το έφτιαξαν οι 7 δηλαδή. 20 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν δουλεύει σωστά το shader compilation λένε και θα το φτιάξουν(?) στο day 1 patch. Τα traversal παλεύονται, αν κάνει όμως shader stutters στις μάχες είναι πρόβλημα. Ήδη το benchmark μετά το πρώτο run τρέχει φλούδα μηδέν stutter. Μόνο τα traversal δεν ξέρω αν μπορούν να φτιάξουν τα οποία υπάρχουν σχεδόν σε κάθε unreal engine παιχνίδι. Τα υπόλοιπα αν υπάρχουν με day one patch θα γίνει φλούδα και η μάχη. Φαίνεται το μεράκι τους εδώ έδωσαν patch στο benchmark τη δεύτερη μέρα που βγήκε. Θα το υποστηρίξουν απίστευτα και μπράβο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
optimus prime Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, Arkin said: Εκαναν παιχνίδια για κινητά τα 7 άτομα του αρχικού studio μόνο που στο παιχνίδι το studio πήγε στους 150 ανθρώπους δεν το έφτιαξαν οι 7 δηλαδή Ναι και μαζεύτηκε όλη η Dream Team της Tengen θελεις να μου πεις τωρα 12 minutes ago, Arkin said: Ήδη το benchmark μετά το πρώτο run τρέχει φλούδα μηδέν stutter. Δεν μπορω να καταλαβω αυτο που γράφετε συνέχεια σαν δικαιολογια... Τι πάει να πει την πρώτη φορά έκανε και μετά όχι,που αυτό δεν συμβαίνει στην δική μου περίπτωση. Δλδ είναι σαν να μου λες ότι είναι ένα από αυτά τα μαργαριτάρια της Unreal όπου χρειάζεται να κάνουμε ένα playthrough με stutter και hitching για να τρέχει νεράκι στο 2ο playthrough. Γιατί για μια τέτοια περίπτωση εμένα μου φαίνεται. Επεξ/σία 19 Αυγούστου από optimus prime Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 8 λεπτά πριν, optimus prime είπε Ναι και μαζεύτηκε όλη η Dream Team της Tengen θελεις να μου πεις τωρα Δεν μπορω να καταλαβω αυτο που γράφετε συνέχεια σαν δικαιολογια... Τι πάει να πει την πρώτη φορά έκανε και μετά όχι,που αυτό δεν συμβαίνει στην δική μου περίπτωση. Δλδ είναι σαν να μου λες ότι είναι ένα από αυτά τα μαργαριτάρια της Unreal όπου χρειάζεται να κάνουμε ένα playthrough με stutter και hitching για να τρέχει νεράκι στο 2ο playthrough. Γιατί για μια τέτοια περίπτωση εμένα μου φαίνεται. Κοίτα δεν ξέρω ποιοι μαζεύτηκαν εγώ είπα ότι 7 άτομα ήταν που έφτιαξαν τα 2 παιχνίδια στο κινητό ίσως λιγότεροι μιας και το wukong ξεκίνησε με 7 και σήμερα είναι 157 και το βλέπεις και από τη δουλειά που έχουν ρίξει στο παιχνίδι από ότι έχουμε δει και διαβάσει. Για την unreal το έχω δει και σε άλλα παιχνίδια αυτό. Πέρα από ένα υποτυπώδες Shader compile που κάνει στην αρχή φτιάχνει Shaders on the fly οσο παίζουμε και έπειτα δεν κάνει το micro stutter. Στο benchmark την πρώτη φορά είδα 4 5 micro stutter έπειτα κανενα εχω ανεβάσει και βίντεο και είναι φλούδα. Θέματα της μηχανής όλα αυτά. Μόνο τα traversal θα μείνουν εκτός αν κάνουν καμία μαεστρία τα τσακάλια εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 5 hours ago, optimus prime said: Όλα τα βραχια,δέντρα που έχουν στο παιχνίδι είναι copy /paste από Megascans. Από πραγματικά μέρη όμως. Έχεις πάρει χαμπάρι που διαδραματίζεται και από που εμπνέεται ο τίτλος; Βέβαια αυτά δεν θα στα μάθει η νέα Ubisoft που είναι μανούλα στην copy paste ουσία... https://boundingintocomics.com/2024/08/06/ubisoft-pays-for-influencers-to-travel-to-la-visit-disneyland-as-part-of-star-wars-outlaws-marketing-campaign/ [...] The subsequent story involves the creation of the 2020 demo video to attract talent and continuous development. The intricate buildings and models in Black Myth are the result of Yang Qi leading the team across China to scan them, as there were hardly any high-quality models of Chinese architecture available in the market. Previously, most models used in games were from Japan due to the lack of large-scale AAA games in China. Μιλάμε για ΑΑΑ δουλειά και ταλέντο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου https://store.steampowered.com/app/2515020/FINAL_FANTASY_XVI/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr Aris Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 20 λεπτά πριν, Fulgore είπε https://store.steampowered.com/app/2515020/FINAL_FANTASY_XVI/ Και demo? Αυτά είναι, πως τρέχει το δοκίμασες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panakos_thess Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου περιμενουμε ακομα optimized nvidia drivers boost by 60% https://www.nvidia.com/en-us/design-visualization/software/rtx-experience/ νεο ειναι αυτο>? αλλαξε το menu τον drivers Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 1 ώρα πριν, Mr Aris είπε Και demo? Αυτά είναι, πως τρέχει το δοκίμασες? Εγώ όχι, από youtuber είναι το παραπάνω(είμαι με entry κάρτα μέχρι τις γιορτές που θα γίνει αγορά). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panakos_thess Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου βγηκε demo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Westbaum Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Στις 18/8/2024 στις 1:02 ΠΜ, Arkin είπε Πως τεσταρει ο HU? 1440P Cinematic 75% Resolution Scale FG+ RT very high. Και δινει 87fps average στην 4080super. Tεσταρα μολις και εγω με ιδιες ακριβως ρυθμισεις. 102fps average και 89fps low απο τα 73 του HU. 17% διαφορα στα average για πιο λογο? Και μένα μου έβγαλε ένα 14.2% επάνω. Και είμαι και με DSR που χάνει και λίγο από το downscale. Επεξ/σία 20 Αυγούστου από Retromaniac Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Αργά σήμερα (20/8) οι νέοι drivers. Με υποστήριξη για το ολοκαίνουριο Black Myth Wukong κ.α. ... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PadPoet Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 1 hour ago, Retromaniac said: Και μένα μου έβγαλε ένα 14.2% επάνω. Και είμαι και με DSR που χάνει και λίγο από το downscale. Κάπου πήρε το μάτι μου ότι κάνανε update το benchmark με νέα έκδοση, παίζει να είχε την παλιά το HU Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 7 λεπτά πριν, PadPoet είπε Κάπου πήρε το μάτι μου ότι κάνανε update το benchmark με νέα έκδοση, παίζει να είχε την παλιά το HU Και με την παλιά ίδια fps έβγαζα πάντως δεν άλλαξε κάτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα