Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, akoinonitos είπε

το δοκιμσες και ειδες οτι δεν εχει διαφορα ?

Δεν το δοκιμασα αλλα το 100% RS ειναι native ειτε ειναι η επιλογη στο dlss ειτε fsr ειτε tsr. DLAA πρακτικα με 100%. Δηλαδη εχουμε ειτε native[100% scale] η οταν πεσουμε εστω και στο 99% παει dlss/fsr/tsr quality. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2279

  • Arkin

    1843

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

2 ώρες πριν, Westbaum είπε

 

Για τρέξε αν έχεις χρόνο το 4Κ σε 85% από 75%,γιατί το διέγραψα το bench,έχω περιέργεια πόσο χάνει με το 10% res uplift.

Δεν χανει τπτ στα ιδια ειναι απο οσο δειχνει

 

85 4k.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν το δοκιμασα αλλα το 100% RS ειναι native ειτε ειναι η επιλογη στο dlss ειτε fsr ειτε tsr. DLAA πρακτικα με 100%. Δηλαδη εχουμε ειτε native[100% scale] η οταν πεσουμε εστω και στο 99% παει dlss/fsr/tsr quality. 

δοκιμασε το και θα  δεις, σχεδον παντα εχουν διαφορα και ας μην εχεις Upscaling

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 minutes ago, azazil1190 said:

Δεν χανει τπτ στα ιδια ειναι απο οσο δειχνει

 

85 4k.jpg

To ψυλλιάστηκα κοιτώντας settings και similar hardware στο ιντερνετ.Βλακεία έκαναν εδώ.Έπρεπε να βάλουν DLSS Performance/Balanced/Quality/Native όπως σε άλλα παιχνίδια.Τώρα με DLSS Quality που είμαστε εδώ μέχρι να φτάσεις στο Balanced που είναι το 66/67% νομίζω η το 50% το performance δεν έχει σημασία πόσο SR βάζεις ενδιάμεσα.

Btw στα ίδια είμαστε😊
2024-08-13-222356.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Westbaum said:

Βλακεία έκαναν εδώ.Έπρεπε να βάλουν DLSS Performance/Balanced/Quality/Native όπως σε άλλα παιχνίδια.

Όχι ρε συ ούτε καν. Ίσα ίσα θα έπρεπε να είναι έτσι σε όλα τα παιχνίδια.

PC είμαστε, θέλουμε να είναι όλα παραμετροποιήσιμα. Όποιος θέλει quality, ας το βάλει μόνος του 67%. Χέρια έχει.

Ειδικά σε 1440 πχ, είναι βλακεία το μεγαλύτερο internal res που έχεις διαθέσιμο να είναι μόνο 960p όπως είναι με τα presets.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το bench δεν έχει ούτε μυρωδιά από Stutter, μακάρι να είναι και το παιχνίδι έτσι 

Στο tsr εμένα πάντως βγάζει όσα frames βγάζω με dlaa χωρίς fg👀 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just getting started είπε

Όχι ρε συ ούτε καν. Ίσα ίσα θα έπρεπε να είναι έτσι σε όλα τα παιχνίδια.

PC είμαστε, θέλουμε να είναι όλα παραμετροποιήσιμα. Όποιος θέλει quality, ας το βάλει μόνος του 67%. Χέρια έχει.

Ειδικά σε 1440 πχ, είναι βλακεία το μεγαλύτερο internal res που έχεις διαθέσιμο να είναι μόνο 960p όπως είναι με τα presets.

Leonardo Di Caprio Look GIF by Once Upon A Time In Hollywood

Ακριβώς! Για παράδειγμα θα μπορείς να βάζεις το κατάλληλο ποσοστό ώστε να έχεις 50-55 fps (ξεκινάς από 100% και πέφτεις) μετά ανοίγεις και FG και είσαι τέλειος. Ενώ με τα fixed values μπορεί να ρίχνεις χωρίς λόγο πολύ την rendered res.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Mr Aris είπε

Πάντως το bench δεν έχει ούτε μυρωδιά από Stutter, μακάρι να είναι και το παιχνίδι έτσι 

Στο tsr εμένα πάντως βγάζει όσα frames βγάζω με dlaa χωρίς fg👀 

 

Ισως αλλαξε κατι μετα το update του benchmark ,και στο βιντεο του daniel owen αν θυμαμαι καλα  ελεγε οτι με το tsr ειχε λιγοτερα fps

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Mr Aris είπε

Πάντως το bench δεν έχει ούτε μυρωδιά από Stutter, μακάρι να είναι και το παιχνίδι έτσι 

Στο tsr εμένα πάντως βγάζει όσα frames βγάζω με dlaa χωρίς fg👀 

 

Μια χαρά φαίνονται τα traversal stutters σε 3-4 σημεία στο benchmark και συμβαίνουν ακριβώς στα ίδια σημεία όσες φορές κι αν τρέξεις το benchmark.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Μια χαρά φαίνονται τα traversal stutters σε 3-4 σημεία στο benchmark και συμβαίνουν ακριβώς στα ίδια σημεία όσες φορές κι αν τρέξεις το benchmark.

και στην αρχη εχει stutters αλλα μαλλον ειναι απο το shader compilation γτ συνηθως το κανει μονο την πρωτη φορα που θα το τρεξεις

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Μια χαρά φαίνονται τα traversal stutters σε 3-4 σημεία στο benchmark και συμβαίνουν ακριβώς στα ίδια σημεία όσες φορές κι αν τρέξεις το benchmark.

Βάλε off το overly του πετσινου και ξανά τρέξε, άψογα τρέχει το bench, τώρα κατά πόσο θα τρέχει έτσι και το παιχνίδι... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν φτάνει το overlay,εγώ χωρίς έτρεξα το benchmark πολλές φορές σε δύο διαφορετικά συστήματα και όπως λέει ο Psycho έκανε στα ίδια σημεία stutter.

Και αυτά δεν είναι τπτ,στις μάχες τα πράγματα γίνονται πιο hardcore, εκεί παιζουν κάτι παγώματα βαρβάτα.

 

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, optimus prime είπε

Δεν φτάνει το overlay,εγώ χωρίς έτρεξα το benchmark πολλές φορές σε δύο διαφορετικά συστήματα και όπως λέει ο Psycho έκανε στα ίδια σημεία stutter.

Και αυτά δεν είναι τπτ,στις μάχες τα πράγματα γίνονται πιο hardcore, εκεί παιζουν κάτι παγώματα βαρβάτα.

 

Δεν δουλεύει σωστά το shader compilation λένε και θα το φτιάξουν(?) στο day 1 patch. Τα traversal παλεύονται, αν κάνει όμως shader stutters στις μάχες είναι πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...