Arkin Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου Μόλις τώρα, akoinonitos είπε το δοκιμσες και ειδες οτι δεν εχει διαφορα ? Δεν το δοκιμασα αλλα το 100% RS ειναι native ειτε ειναι η επιλογη στο dlss ειτε fsr ειτε tsr. DLAA πρακτικα με 100%. Δηλαδη εχουμε ειτε native[100% scale] η οταν πεσουμε εστω και στο 99% παει dlss/fsr/tsr quality. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
azazil1190 Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2 ώρες πριν, Westbaum είπε Για τρέξε αν έχεις χρόνο το 4Κ σε 85% από 75%,γιατί το διέγραψα το bench,έχω περιέργεια πόσο χάνει με το 10% res uplift. Δεν χανει τπτ στα ιδια ειναι απο οσο δειχνει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, Arkin είπε Δεν το δοκιμασα αλλα το 100% RS ειναι native ειτε ειναι η επιλογη στο dlss ειτε fsr ειτε tsr. DLAA πρακτικα με 100%. Δηλαδη εχουμε ειτε native[100% scale] η οταν πεσουμε εστω και στο 99% παει dlss/fsr/tsr quality. δοκιμασε το και θα δεις, σχεδον παντα εχουν διαφορα και ας μην εχεις Upscaling Επεξ/σία 18 Αυγούστου από akoinonitos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Westbaum Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 57 minutes ago, azazil1190 said: Δεν χανει τπτ στα ιδια ειναι απο οσο δειχνει To ψυλλιάστηκα κοιτώντας settings και similar hardware στο ιντερνετ.Βλακεία έκαναν εδώ.Έπρεπε να βάλουν DLSS Performance/Balanced/Quality/Native όπως σε άλλα παιχνίδια.Τώρα με DLSS Quality που είμαστε εδώ μέχρι να φτάσεις στο Balanced που είναι το 66/67% νομίζω η το 50% το performance δεν έχει σημασία πόσο SR βάζεις ενδιάμεσα. Btw στα ίδια είμαστε😊 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panakos_thess Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου Παντα οτι και αν δω απο benchmarks παντα θα δω διαφορες στα νουμερα σε καθε site και πολλες φορες ειναι off Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 16 minutes ago, Westbaum said: Βλακεία έκαναν εδώ.Έπρεπε να βάλουν DLSS Performance/Balanced/Quality/Native όπως σε άλλα παιχνίδια. Όχι ρε συ ούτε καν. Ίσα ίσα θα έπρεπε να είναι έτσι σε όλα τα παιχνίδια. PC είμαστε, θέλουμε να είναι όλα παραμετροποιήσιμα. Όποιος θέλει quality, ας το βάλει μόνος του 67%. Χέρια έχει. Ειδικά σε 1440 πχ, είναι βλακεία το μεγαλύτερο internal res που έχεις διαθέσιμο να είναι μόνο 960p όπως είναι με τα presets. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr Aris Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου Πάντως το bench δεν έχει ούτε μυρωδιά από Stutter, μακάρι να είναι και το παιχνίδι έτσι Στο tsr εμένα πάντως βγάζει όσα frames βγάζω με dlaa χωρίς fg👀 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, just getting started είπε Όχι ρε συ ούτε καν. Ίσα ίσα θα έπρεπε να είναι έτσι σε όλα τα παιχνίδια. PC είμαστε, θέλουμε να είναι όλα παραμετροποιήσιμα. Όποιος θέλει quality, ας το βάλει μόνος του 67%. Χέρια έχει. Ειδικά σε 1440 πχ, είναι βλακεία το μεγαλύτερο internal res που έχεις διαθέσιμο να είναι μόνο 960p όπως είναι με τα presets. Ακριβώς! Για παράδειγμα θα μπορείς να βάζεις το κατάλληλο ποσοστό ώστε να έχεις 50-55 fps (ξεκινάς από 100% και πέφτεις) μετά ανοίγεις και FG και είσαι τέλειος. Ενώ με τα fixed values μπορεί να ρίχνεις χωρίς λόγο πολύ την rendered res. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Mr Aris είπε Πάντως το bench δεν έχει ούτε μυρωδιά από Stutter, μακάρι να είναι και το παιχνίδι έτσι Στο tsr εμένα πάντως βγάζει όσα frames βγάζω με dlaa χωρίς fg👀 Ισως αλλαξε κατι μετα το update του benchmark ,και στο βιντεο του daniel owen αν θυμαμαι καλα ελεγε οτι με το tsr ειχε λιγοτερα fps Επεξ/σία 18 Αυγούστου από akoinonitos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 14 ώρες πριν, Mr Aris είπε Πάντως το bench δεν έχει ούτε μυρωδιά από Stutter, μακάρι να είναι και το παιχνίδι έτσι Στο tsr εμένα πάντως βγάζει όσα frames βγάζω με dlaa χωρίς fg👀 Μια χαρά φαίνονται τα traversal stutters σε 3-4 σημεία στο benchmark και συμβαίνουν ακριβώς στα ίδια σημεία όσες φορές κι αν τρέξεις το benchmark. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Μια χαρά φαίνονται τα traversal stutters σε 3-4 σημεία στο benchmark και συμβαίνουν ακριβώς στα ίδια σημεία όσες φορές κι αν τρέξεις το benchmark. και στην αρχη εχει stutters αλλα μαλλον ειναι απο το shader compilation γτ συνηθως το κανει μονο την πρωτη φορα που θα το τρεξεις Επεξ/σία 19 Αυγούστου από akoinonitos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr Aris Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Μια χαρά φαίνονται τα traversal stutters σε 3-4 σημεία στο benchmark και συμβαίνουν ακριβώς στα ίδια σημεία όσες φορές κι αν τρέξεις το benchmark. Βάλε off το overly του πετσινου και ξανά τρέξε, άψογα τρέχει το bench, τώρα κατά πόσο θα τρέχει έτσι και το παιχνίδι... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
optimus prime Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Δεν φτάνει το overlay,εγώ χωρίς έτρεξα το benchmark πολλές φορές σε δύο διαφορετικά συστήματα και όπως λέει ο Psycho έκανε στα ίδια σημεία stutter. Και αυτά δεν είναι τπτ,στις μάχες τα πράγματα γίνονται πιο hardcore, εκεί παιζουν κάτι παγώματα βαρβάτα. Επεξ/σία 19 Αυγούστου από optimus prime Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 1 ώρα πριν, optimus prime είπε Και αυτά δεν είναι τπτ,στις μάχες τα πράγματα γίνονται πιο hardcore, εκεί παιζουν κάτι παγώματα βαρβάτα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 1 ώρα πριν, optimus prime είπε Δεν φτάνει το overlay,εγώ χωρίς έτρεξα το benchmark πολλές φορές σε δύο διαφορετικά συστήματα και όπως λέει ο Psycho έκανε στα ίδια σημεία stutter. Και αυτά δεν είναι τπτ,στις μάχες τα πράγματα γίνονται πιο hardcore, εκεί παιζουν κάτι παγώματα βαρβάτα. Δεν δουλεύει σωστά το shader compilation λένε και θα το φτιάξουν(?) στο day 1 patch. Τα traversal παλεύονται, αν κάνει όμως shader stutters στις μάχες είναι πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα