Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Gdros07 είπε

Πήρα 4090 πριν ένα μήνα μπορώ να κάνω redeem τον κωδικό για το black myth?

Μπορεις κανονικα ναι. Παιζει στα 31-32 ευρω απο οτι ειδα σημερα στο kinguin για κουπονι απο nvidia. Μετα σε επομενα bundles δεν θα μπορεις να κανεις αλλο κλειδι redeem προφανως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2341

  • Arkin

    1934

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

53 minutes ago, Arkin said:

4 φορες πανω performance με fsr/dlss+fg+rt. 27 vs 99 fps. 

Το αξιοσημείωτο είναι πως σε native 4k RT off η 4090 είναι ~45%>7900ΧΤΧ σε raster με 53fps vs 36fps.

O τύπος κάνει λάθος γύρω στο 7λεπτο όταν με FG on,RT off/res 67% και 112 vs 97 fps υπονοεί πως τα 15 fps διαφοράς εδώ είναι το ίδιο με τη διαφορά των 17 fps σε native 4k.

To 15% εδώ δε συγκρίνεται με το 45% σε native.In truth η 4090 έπρεπε να είναι παραπάνω από 112fps με 67% res/FG on,αλλά το load 99% και στις 2 κάρτες οδηγεί στο συμπέρασμα πως η 4090 απλά αποδίδει καλύτερα σε heavy load. 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, panakos_thess said:

Και τι ειναι φιλε? απλα θα ειναι ποιο ευκολο απο souls

Δεν θα είναι 'καθαρό' Souls λέμε. Κάτι σε φάση GoW με γαρνιτούρα - θα λέγαμε σε κάποιο βαθμό - ορισμένων souls-like "στοιχείων".

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειπαν οτι θα ειναι πιο ευκολο απο souls αρκετα μην περιμενετε ενα ακομα elden ring η ενα sekiro πχ θα ειναι σε πιο mainstream επιπεδο και οχι για αυτους τους λιγους που λιωνουν με souls παιχνιδια. Και μεθαυριο βγαινουν early reviews οποτε θα ξερουμε και τι να περιμενουμε απο ratings. 

 

Eπισης μια πολυ ωραια αναλυση γιατι το benchmark ισως ειναι και πιο απαιτητικο συγκριτικα με τις μαχες που θα εχουμε στο παιχνιδι

In simple terms, for Unreal Engine 5, scenes with high-density vegetation are the most demanding. Therefore, if the game can run smoothly in scenes with dense vegetation, other scenarios should also be manageable with ease (the first demo video of Unreal Engine 5 featured barren rocks without any plants).

 

First, the three most important graphic technologies in Unreal Engine 5 are "Nanite, Lumen, and Virtual Shadow Map (VSM)." These three features are closely intertwined and connected. Nanite provides a massive number of polygons to represent model details, while Lumen and VSM further enhance the details and texture of Nanite models through global illumination (GI) and projections accurate to each polygon.

In terms of optimizing Unreal Engine 5 game graphics, the main consideration is how to optimize these three aspects. For Nanite, for "opaque objects," such as mountains, ground, buildings, etc., there is almost no need for special optimization. As long as the number of polygons in a single model is not exaggerated to tens of millions of triangles, causing excessive storage space and package size, there is no problem. However, the main issue with Nanite is the performance optimization of "semi-transparent and masked objects," such as trees, grass, and other vegetation, which can have a significant impact on frame rates. That's why everyone now understands why the first example of Unreal Engine 5, "Ancient Valley," is a barren desert scene without vegetation.

Vegetation usually comes with "Masked" (to make the edges of the vegetation more natural) and "World Position Offset" (to achieve dynamic swaying and shaking of plants). These two have a huge cost for the VSM projection mentioned earlier. Therefore, it can be said that as long as the "vegetation" in the game is optimized, the biggest optimization issue in the Unreal Engine 5 scene is basically solved. The issues that people used to worry about in games, such as too many enemies on the screen, too many effects, and too many models, are actually small problems for Unreal Engine 5.

Speaking of the performance test demo of "Black Myth," everyone can see the details of the vegetation all over the mountains, and I have already felt the efforts made by the game science for optimization. To solve the "vegetation optimization" problem I just mentioned, the best solution at this stage is only one, that is, all the leaves of the plants are made into polygons, and no mask is used. Yes, it used to be just a leaf drawing with a mask, and now it is necessary to manually cut out the shape of all the leaves. This will take a huge amount of manpower, work, and care, but they did not compromise, in order to restore the lush feeling of the Journey to the West that everyone imagines. In summary, the current performance test is a scene in the game that is very easy to drop frames and stutter with a large amount of "vegetation." As long as everyone can run smoothly, the actual game operation is basically no problem.

So if everyone has serious frame drops and stuttering, just appropriately reduce the corresponding "Nanite, Lumen, Virtual Shadow Map (VSM)" in the image settings "Special Effects Quality," "Global Illumination," "Shadow Quality," and resolution, which can greatly improve efficiency. By the way, everyone must remember to update the "graphics card driver." Unreal Engine 5 calls some of the latest rendering functions of the graphics card, and if the driver is not updated, it is easy to crash.

 

Και εδω ποσο απαιτητικo ειναι καθε setting

wukong-benchmark-tool-tested-most-taxing

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ειναι και παιχνιδάρα στο campaign οχι σαν τα άθλια καινούργια. Μακάρι να το βγάλουν επίσημα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Arkin said:

Μακάρι να το βγάλουν επίσημα.

Μπα. Δεν υπάρχουν ελπίδες αναβίωσης τέτοιων παιχνιδιών πια. Οι "εποχές" και το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο άλλαξε. Μόνο fortniteσαπιοlooking fps από την σειρά αυτήν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ωραίο αλλά τεράστια διαφορά κάνουν τα τεξτουρς που έχει δεν έχουν καμία σχέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, panakos_thess said:

μην φορεσει γυαλια αυτο στο Wukong

Άλλη μυθολογία το ένα, άλλο το άλλο. Το B M Wukong κυκλοφορεί σε 4 μέρες, το από πάνω ... σε κάνα χρόνο και βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, 7nisiotis said:

Άλλη μυθολογία το ένα, άλλο το άλλο. Το B M Wukong κυκλοφορεί σε 4 μέρες, το από πάνω ... σε κάνα χρόνο και βλέπουμε.

δεν λεω για την μυθολογια λεω οτι ειναι περιπου ιδια παιχνιδια και απο οτι φενεται ειναι ΤΡΟΜΕΡΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, panakos_thess said:

δεν λεω για την μυθολογια λεω οτι ειναι περιπου ιδια παιχνιδια και απο οτι φενεται ειναι ΤΡΟΜΕΡΟ

Δεν αντιλέγω , έχει δυνατή άνθηση το είδος τα τελευταία χρονιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...