Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Το πρόβλημα είναι ότι οι devs έχουν επαναπαυθεί σε αυτά και το optimization είναι ακόμα πιο ανύπαρκτο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Ναι δυστυχως αυτο ισχυει, και στην επομενη γενια (εκτος της 5090) δεν θα δωσουν πιστευω πολυ raster, πιο πολυ rt , καλυτερους upscalers κτλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ε ανάλογα το studio. Oι nixxes μια χαρά optimized games έχουν και της UE5 τα περισσότερα μια χαρά optimized είναι. Ούτε stutters όπως είχε η UE4 και pushάρουν και visuals. Επεξ/σία 26 Ιουλίου από just_a_dude Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Ε stutters έχουμε ακόμα..Απλά έχει βελτιωθεί η κατάσταση λόγω shader compilation στο menu.Τα traversal stutters δεν τα έχουν φτιάξει όμως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Ούτε πρόκειται να φτιάξουν τα traversal. Μόνο με direct storage ίσως λυθούν αλλα το σνομπάρουν όσο δεν πάει πέρα από nixxes. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Δεν έχει σχέση με το directstorage, υπάρχουν παιχνίδια που είναι και open-world(GTA V π.χ) που δεν έχουν ίχνος stuttering(Shader ή Traversal). Είναι της μηχανής γραφικών το πρόβλημα και πρέπει να το διορθώσει η EPIC που τους πήρε 15 χρόνια να δώσουν λύση για το shader stutter.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν έχει σχέση με το directstorage, υπάρχουν παιχνίδια που είναι και open-world(GTA V π.χ) που δεν έχουν ίχνος stuttering(Shader ή Traversal). Είναι της μηχανής γραφικών το πρόβλημα και πρέπει να το διορθώσει η EPIC που τους πήρε 15 χρόνια να δώσουν λύση για το shader stutter.. Ξέρω ότι είναι της μηχανής το συγκεκριμένο θέμα αλλά με direct storage δεν θα υπήρχαν αυτά τα stutters. Δες πχ avatar σε unreal 5 και μηδέν stutter πουθενά. Στο hogwarts παραδόξως δεν ξέρω τι έκαναν αλλά δεν υπάρχουν Traversal. Υπήρχαν στις πρώτες εκδόσεις αλλά τώρα όταν αλλάζεις περιοχή δεν κάνει το micro stutter που έκανε. Το χάλι των 2 jedi στα Traversal δεν πρέπει να το έχουμε ξανά δει αλλού πάντως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Υπάρχουν παιχνίδια που έχουν directstorage και πάλι τα έχουν τα stutter-άκια τους. Δυστυχώς δεν έκανε κάτι το φοβερό αυτό το feature, πέρα από το ότι έκανε τα loading times πιο γρήγορα. Το stuttering είναι καθαρά θέμα μηχανής γραφικών και δεν έχει να κάνει με το directstorage καθόλου. Το CP 2077 ακόμα και με τα πάντα όλα ανοιχτά + path tracing, δεν έχει ίχνος stuttering γιατί η RED Engine είναι καλή μηχανή. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Αυτό. Έχει να κάνει με το πόσο καλή είναι η μηχανή στο να ξε-φορτώνει την προηγούμενη περιοχή και να φορτώνει την επόμενη ώστε να είναι έτοιμη όταν φτάσεις εκεί. Αλλιώς θα πρέπει να την φορτώσει την ίδια στιγμή οπότε θα έχει stutter. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 16 minutes ago, Arkin said: Δες πχ avatar σε unreal 5 και μηδέν stutter πουθενά. Δεν ξέρω αν το διαβάζω λάθος, αλλά το avatar δεν είναι στην unreal. Και η unreal 5 κάθε άλλο από 0 stutter είναι σε CPU bound σενάρια. Είχαν βγάλει και πριν κάνα δυο μήνες βίντεο στο digital foundry, που ενώ πήρε updates για καλύτερο CPU usage, πάλι ένα χάλι είναι αν έχεις γρήγορο traversal. Τα δε τωρινά παιχνίδια, δεν έχουν καν αυτή τη έκδοση. 17 minutes ago, Arkin said: Στο hogwarts παραδόξως δεν ξέρω τι έκαναν αλλά δεν υπάρχουν Traversal. Υπήρχαν στις πρώτες εκδόσεις αλλά τώρα όταν αλλάζεις περιοχή δεν κάνει το micro stutter που έκανε. Μια χαρά υπάρχουν ακόμα, πριν ένα μήνα το πήρα το παιχνίδι. Όποτε ανοίγουν-κλείνουν πόρτες στο κάστρο, στην κυριολεξία σχεδόν παγώνει το παιχνίδι στιγμιαία από το asset streaming. Το ότι το κρύβει το FG σχετικά καλά, είναι άλλο θέμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 7 λεπτά πριν, just getting started είπε Δεν ξέρω αν το διαβάζω λάθος, αλλά το avatar δεν είναι στην unreal. Και η unreal 5 κάθε άλλο από 0 stutter είναι σε CPU bound σενάρια. Είχαν βγάλει και πριν κάνα δυο μήνες βίντεο στο digital foundry, που ενώ πήρε updates για καλύτερο CPU usage, πάλι ένα χάλι είναι αν έχεις γρήγορο traversal. Τα δε τωρινά παιχνίδια, δεν έχουν καν αυτή τη έκδοση. Μια χαρά υπάρχουν ακόμα, πριν ένα μήνα το πήρα το παιχνίδι. Όποτε ανοίγουν-κλείνουν πόρτες στο κάστρο, στην κυριολεξία σχεδόν παγώνει το παιχνίδι στιγμιαία από το asset streaming. Το ότι το κρύβει το FG σχετικά καλά, είναι άλλο θέμα. Snowdrop είναι έχεις δίκιο κάποιοι έγραφαν για unreal 5 Fake news. Το hogwarts η εκδοση που ειχε σπάσει η πρωτη κάθε φορά που άνοιγες πόρτα είχε το λοξυγκα με την επίσημη όμως δεν το κάνει αυτό καθόλου και μου είχε φανεί περίεργο και όταν το ξεκίνησα συγκριτικά με την σπασμένη που είχα δοκιμάσει που είχε και memory leak. Ειχα και τοτε fg οπότε κάτι έχουν αλλάξει για να αποφευχθούν όσο γίνεται τα Traversal. Στο fallen order παράδειγμα κάθε φορά που αλλάζεις περιοχή κάνει 2 3 micro stutters ακομα και με dxvk έχει αυτα τα χάλια σε ότι συστημα και αν το βάλεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Υπάρχουν παιχνίδια που έχουν directstorage και πάλι τα έχουν τα stutter-άκια τους. Δυστυχώς δεν έκανε κάτι το φοβερό αυτό το feature, πέρα από το ότι έκανε τα loading times πιο γρήγορα. Το stuttering είναι καθαρά θέμα μηχανής γραφικών και δεν έχει να κάνει με το directstorage καθόλου. Το CP 2077 ακόμα και με τα πάντα όλα ανοιχτά + path tracing, δεν έχει ίχνος stuttering γιατί η RED Engine είναι καλή μηχανή. Εγω οπως παιζω χωρις rt/pt εχω stutters κανονικοτατα οταν αλλαζω περιοχη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 4 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Εγω οπως παιζω χωρις rt/pt εχω stutters κανονικοτατα οταν αλλαζω περιοχη ίσως να είναι από το auto save Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε ίσως να είναι από το auto save αν θυμαμαι καλα οταν κανει autosave το βγαζει πανω δεξια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 1 ώρα πριν, akoinonitos είπε Εγω οπως παιζω χωρις rt/pt εχω stutters κανονικοτατα οταν αλλαζω περιοχη Πριν από 20-25 μέρες το τελείωσα μαζί με το Phantom Liberty. 60-70 ώρες παιχνιδιού. Με RT/PT/FG. Μου έκανε εντύπωση η παντελής απουσία stuttering. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα