Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2277

  • Arkin

    1837

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε ανάλογα το studio. Oι nixxes μια χαρά optimized games έχουν και της UE5 τα περισσότερα μια χαρά optimized είναι. Ούτε stutters όπως είχε η UE4 και pushάρουν και visuals.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε stutters έχουμε ακόμα..Απλά έχει βελτιωθεί η κατάσταση λόγω shader compilation στο menu.Τα traversal stutters δεν τα έχουν φτιάξει όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει σχέση με το directstorage, υπάρχουν παιχνίδια που είναι και open-world(GTA V π.χ) που δεν έχουν ίχνος stuttering(Shader ή Traversal).

Είναι της μηχανής γραφικών το πρόβλημα και πρέπει να το διορθώσει η EPIC που τους πήρε 15 χρόνια να δώσουν λύση για το shader stutter..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν έχει σχέση με το directstorage, υπάρχουν παιχνίδια που είναι και open-world(GTA V π.χ) που δεν έχουν ίχνος stuttering(Shader ή Traversal).

Είναι της μηχανής γραφικών το πρόβλημα και πρέπει να το διορθώσει η EPIC που τους πήρε 15 χρόνια να δώσουν λύση για το shader stutter..

Ξέρω ότι είναι της μηχανής το συγκεκριμένο θέμα αλλά με direct storage δεν θα υπήρχαν αυτά τα stutters. Δες πχ avatar σε unreal 5 και μηδέν stutter πουθενά. Στο hogwarts παραδόξως δεν ξέρω τι έκαναν αλλά δεν υπάρχουν Traversal. Υπήρχαν στις πρώτες εκδόσεις αλλά τώρα όταν αλλάζεις περιοχή δεν κάνει το micro stutter που έκανε. Το χάλι των 2 jedi στα Traversal δεν πρέπει να το έχουμε ξανά δει αλλού πάντως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν παιχνίδια που έχουν directstorage και πάλι τα έχουν τα stutter-άκια τους. Δυστυχώς δεν έκανε κάτι το φοβερό αυτό το feature, πέρα από το ότι έκανε τα loading times πιο γρήγορα.

Το stuttering είναι καθαρά θέμα μηχανής γραφικών και δεν έχει να κάνει με το directstorage καθόλου. Το CP 2077 ακόμα και με τα πάντα όλα ανοιχτά + path tracing, δεν έχει ίχνος stuttering γιατί η RED Engine είναι καλή μηχανή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό. Έχει να κάνει με το πόσο καλή είναι η μηχανή στο να ξε-φορτώνει την προηγούμενη περιοχή και να φορτώνει την επόμενη ώστε να είναι έτοιμη όταν φτάσεις εκεί. Αλλιώς θα πρέπει να την φορτώσει την ίδια στιγμή οπότε θα έχει stutter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Arkin said:

Δες πχ avatar σε unreal 5 και μηδέν stutter πουθενά.

Δεν ξέρω αν το διαβάζω λάθος, αλλά το avatar δεν είναι στην unreal.

Και η unreal 5 κάθε άλλο από 0 stutter είναι σε CPU bound σενάρια. Είχαν βγάλει και πριν κάνα δυο μήνες βίντεο στο digital foundry, που ενώ πήρε updates για καλύτερο CPU usage, πάλι ένα χάλι είναι αν έχεις γρήγορο traversal. Τα δε τωρινά παιχνίδια, δεν έχουν καν αυτή τη έκδοση.

17 minutes ago, Arkin said:

Στο hogwarts παραδόξως δεν ξέρω τι έκαναν αλλά δεν υπάρχουν Traversal. Υπήρχαν στις πρώτες εκδόσεις αλλά τώρα όταν αλλάζεις περιοχή δεν κάνει το micro stutter που έκανε.

Μια χαρά υπάρχουν ακόμα, πριν ένα μήνα το πήρα το παιχνίδι. Όποτε ανοίγουν-κλείνουν πόρτες στο κάστρο, στην κυριολεξία σχεδόν παγώνει το παιχνίδι στιγμιαία από το asset streaming.

Το ότι το κρύβει το FG σχετικά καλά, είναι άλλο θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, just getting started είπε

Δεν ξέρω αν το διαβάζω λάθος, αλλά το avatar δεν είναι στην unreal.

Και η unreal 5 κάθε άλλο από 0 stutter είναι σε CPU bound σενάρια. Είχαν βγάλει και πριν κάνα δυο μήνες βίντεο στο digital foundry, που ενώ πήρε updates για καλύτερο CPU usage, πάλι ένα χάλι είναι αν έχεις γρήγορο traversal. Τα δε τωρινά παιχνίδια, δεν έχουν καν αυτή τη έκδοση.

Μια χαρά υπάρχουν ακόμα, πριν ένα μήνα το πήρα το παιχνίδι. Όποτε ανοίγουν-κλείνουν πόρτες στο κάστρο, στην κυριολεξία σχεδόν παγώνει το παιχνίδι στιγμιαία από το asset streaming.

Το ότι το κρύβει το FG σχετικά καλά, είναι άλλο θέμα.

Snowdrop είναι έχεις δίκιο κάποιοι έγραφαν για unreal 5 Fake news. 

Το hogwarts η εκδοση που ειχε σπάσει η πρωτη κάθε φορά που άνοιγες πόρτα είχε το λοξυγκα με την επίσημη όμως δεν το κάνει αυτό καθόλου και μου είχε φανεί περίεργο και όταν το ξεκίνησα συγκριτικά με την σπασμένη που είχα δοκιμάσει που είχε και memory leak. Ειχα και τοτε fg οπότε κάτι έχουν αλλάξει για να αποφευχθούν όσο γίνεται τα Traversal. Στο fallen order παράδειγμα κάθε φορά που αλλάζεις περιοχή κάνει 2 3 micro stutters ακομα και με dxvk έχει αυτα τα χάλια σε ότι συστημα και αν το βάλεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Υπάρχουν παιχνίδια που έχουν directstorage και πάλι τα έχουν τα stutter-άκια τους. Δυστυχώς δεν έκανε κάτι το φοβερό αυτό το feature, πέρα από το ότι έκανε τα loading times πιο γρήγορα.

Το stuttering είναι καθαρά θέμα μηχανής γραφικών και δεν έχει να κάνει με το directstorage καθόλου. Το CP 2077 ακόμα και με τα πάντα όλα ανοιχτά + path tracing, δεν έχει ίχνος stuttering γιατί η RED Engine είναι καλή μηχανή.

Εγω οπως παιζω χωρις rt/pt εχω stutters κανονικοτατα οταν αλλαζω περιοχη

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Εγω οπως παιζω χωρις rt/pt εχω stutters κανονικοτατα οταν αλλαζω περιοχη

Πριν από 20-25 μέρες το τελείωσα μαζί με το Phantom Liberty. 60-70 ώρες παιχνιδιού. Με RT/PT/FG.

Μου έκανε εντύπωση η παντελής απουσία stuttering.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...