Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Εντάξει αυτοί που έχουν 1080p Monitor μπορούν να βάλουν DSR/DLDSR/VSR στα 1440P και μετά να βάλουν DLSS/FSR και να έχουν καλύτερο αποτέλεσμα από το 1080p Native.

Το ίδιο ισχύει και με αυτούς που έχουν 1440p Monitors.

Όντως αλλά έχει και ένα κόστος αυτό. Το παρατήρησα όταν άλλαξα monitors. Στο 1440p native είχα λίγο καλύτερα fps απ' ότι στο 1080pαρι με dldsr σε 1440p. Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι το 1440p DLSS Q χρησιμοποιεί παραπάνω vram απ' ότι το 1080p, παρότι το πρώτο έχει 960p internal res.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2341

  • Arkin

    1934

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Aten-Ra said:

Εντάξει αυτοί που έχουν 1080p Monitor μπορούν να βάλουν DSR/DLDSR/VSR στα 1440P και μετά να βάλουν DLSS/FSR και να έχουν καλύτερο αποτέλεσμα από το 1080p Native.

Το ίδιο ισχύει και με αυτούς που έχουν 1440p Monitors.

Έτσι ακριβώς, έχω στο σπίτι 1080/23, 1440/27, 1440/24 και 4Κ/48

Τα πρώτα 2 ας πούμε, είναι πολύ κοντά σε ppi αλλά έτη φωτός σε θολούρα και σταθερότητα εικόνας. Ε μόλις ανοίξεις dldsr 2.25, είναι αρκετά κοντά και εκεί.

Το δε 4K/48, ψιλό απογοητευτικό από άποψη ppi/εικόνας για το επεξεργαστικό κόστος του (ακόμα και με dlss).

Edit: τώρα αν κάποιος είναι με 27αρι 1080 που το ppi είναι χάλια, και το dldsr δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό, δεν ξέρω πόσο χειρότερα μπορεί να δείχνει σε σχέση με native 1440/27.

Επεξ/σία από just getting started
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, just getting started είπε

Έτσι ακριβώς, έχω στο σπίτι 1080/23, 1440/27, 1440/24 και 4Κ/48

Τα πρώτα 2 ας πούμε, είναι πολύ κοντά σε ppi αλλά έτη φωτός σε θολούρα και σταθερότητα εικόνας. Ε μόλις ανοίξεις dldsr 2.25, είναι αρκετά κοντά και εκεί.

Το δε 4K/48, ψιλό απογοητευτικό από άποψη ppi/εικόνας για το επεξεργαστικό κόστος του (ακόμα και με dlss).

Edit: τώρα αν κάποιος είναι με 27αρι 1080 που το ppi είναι χάλια, και το dldsr δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό, δεν ξέρω πόσο χειρότερα μπορεί να δείχνει σε σχέση με native 1440/27.

Εγω ειχα 27αρα 1080P δεν υπηρχε επαφη στην εικονα μεταξυ 1080p και 1440p με vsr  και αν εβαζες 4κ με Vsr ειχες την εικονα που εχω τωρα με το κανουριο μονιτορ, τωρα αν παω να βαλω 4κ με Vsr δεν καταλαβαινω διαφορα

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, akoinonitos said:

Εγω ειχα 27αρα 1080P δεν υπηρχε επαφη στην εικονα μεταξυ 1080p και 1440p με vsr  και αν εβαζες 4κ με Vsr ειχες την εικονα που εχω τωρα με το κανουριο μονιτορ, τωρα αν παω να βαλω 4κ με Vsr δεν καταλαβαινω διαφορα

Ναι λογικά έχει diminishing returns από μια ανάλυση και μετά. 

Τώρα για το 27αρι 1080p πολύ καλό αυτό! 

Όλως τυχαίως θα πάω λογικά σήμερα να το δω και ο ίδιος, γιατί ένα φιλαράκι παίζει σε τέτοιο monitor και δεν έχει καταλάβει ότι παίζει μέσα στη θολούρα 😂

Είναι από αυτούς που βάζουν preset, παίζουν και δεν κοιτάνε ούτε fps ούτε αναλύσεις/dlss/dldsr κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, just getting started είπε

Είναι από αυτούς που βάζουν preset, παίζουν και δεν κοιτάνε ούτε fps ούτε αναλύσεις/dlss/dldsr κλπ.

τους ζηλεύω, δεν κάνω πλάκα. ευτυχία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

τους ζηλεύω, δεν κάνω πλάκα. ευτυχία.

Bρε καποτε ανοιγες game boy εβαζες pokemon red και απλα ησουν ευτυχισμενος ουτε γραφικα σε ενοιαζαν ουτε τιποτα.  Pure gaming εποχες. Τοτε ειχαμε ποσα 3-4 παιχνιδια ολα και ολα τα παιζαμε καθημερινα και απλα ειμασταν με το χαμογελο. Σημερα ποσα εχουμε 1000 1500 παιχνιδια? Και λες πιο να πρωτο παιξω. Δεν θεωρω οτι ειναι θεμα ομως οτι ηταν αλλες εποχες τοτε συγκριτικα με σημερα απλα οταν εισαι παιδι ολα τα βλεπεις αλλιως. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Arkin είπε

Bρε καποτε ανοιγες game boy εβαζες pokemon red και απλα ησουν ευτυχισμενος ουτε γραφικα σε ενοιαζαν ουτε τιποτα.  Pure gaming εποχες. Τοτε ειχαμε ποσα 3-4 παιχνιδια ολα και ολα τα παιζαμε καθημερινα και απλα ειμασταν με το χαμογελο. Σημερα ποσα εχουμε 1000 1500 παιχνιδια? Και λες πιο να πρωτο παιξω. Δεν θεωρω οτι ειναι θεμα ομως οτι ηταν αλλες εποχες τοτε συγκριτικα με σημερα απλα οταν εισαι παιδι ολα τα βλεπεις αλλιως. 

Αυτό και επίσης beggars can't be choosers. Εγώ όταν είχα σάπιο σύστημα πριν 10 χρόνια που δεν είχα στον ήλιο μοίρα έπαιζα με low και έλεγα και ευχαριστώ χαχα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο σε παιχνίδια. Αλλιώς στο desktop είναι πολύ θολό.

Ίσως μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το 2.25, αλλά δεν υπάρχει λόγος, δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα.

Σε κάποια παιχνίδια που είναι Fullscreen windowed (και όχι exclusive), θα πρέπει να αλλάξεις την desktop ανάλυση πριν ανοίξεις το παιχνίδι (ώστε να δει τις μεγαλύτερες αναλύσεις), αλλά κατά τα άλλα, δεν αλλάζεις την desktop ανάλυση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εναλλακτικά, μπορείς να ανεβάσεις το resolution scaling πάνω απο 100(Αν επιτρέπει το παιχνίδι γιατί μερικά πάνε μέχρι 100, λολ).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, JohnTheReaper89 said:

Στην ultrawide OLED G8 που έχω από το 125% scaling πάει αυτόματα στο 175% με 2.25 και είναι πολύ sharp η εικόνα καμία θολούρα δεν παρατηρώ...

Δεν το έχω δοκιμάσει σε 4κ πάνελ (μιας και δεν έχει νόημα λόγω performance cost in-game), εκεί λογικά είναι διαφορετικά τα πράγματα.

Σε 1080p/1440p πάνελ, δεν έχει νόημα να το ανοίξεις για desktop χρήση πάντως.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορεί να εκτείνει το μπάτζετ στην 4070 super, ε?

Από τις 2 αναγκαστικά, πάλι εξαρτάται από την διαφορά τιμής, αλλά κατά τη γνωμη μου καμιά από τις 2 😂

Προσωπικά θα πήγαινα σε 7700/7800 σε αυτά τα λεφτά, αλλιώς 4070super, αν μπορεί να ανέβει, και απλά να κατεβαίνει μια σκάλα dlss preset/textures όταν έρθει η ώρα.

Δυστυχώς αυτή τη γενιά όλες κάπου χάνουν, δεν υπάρχει ούτε σωστή/λάθος επιλογή, ούτε "future proof" κατά τη γνώμη μου (εκτός και αν μιλάς καθαρά για raster+vram, εκεί AMD πας πρακτικά).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...