Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2293

  • Arkin

    1880

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

31 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τελικά τι έκανες εσύ με το καλώδιο ?

έχω βάλει τον αντάπτορα του φούρναρη... δεν έχω προλάβει ακόμα να στείλω email στη be quiet 

λες να πάρω κάνα corsair που λέτε ότι είναι καλύτερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε ναι προφανώς αν μιλάμε για 60FPS θα θέλει FG + Upscaling.

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: Τελικά το FG είναι μούφα ή όχι; Επίσης ισχύει ότι για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχεις το λιγότερο 60 καρέ κατά M.O;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, _Theo_ είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: Τελικά το FG είναι μούφα ή όχι; Επίσης ισχύει ότι για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχεις το λιγότερο 60 καρέ κατά M.O;

Είναι το ακριβώς αντίθετο από μουφα. Τα 60fps minimum είναι ας πούμε το ιδανικό ώστε να έχεις το latency των 60 και το smoothness των 100 με fg. Δουλεύει μια χαρά και από τα 40 βάση δηλαδή παίζεις άνετα με 60 70fps με fg ενώ χωρίς με βάση 40 δεν μπορείς. Είναι η καλύτερη must τεχνολογία των τελευταίων χρόνων. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: Τελικά το FG είναι μούφα ή όχι; Επίσης ισχύει ότι για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχεις το λιγότερο 60 καρέ κατά M.O;

είναι ανάλογα την υλοποίηση.. στο cyber είναι ανούσιο γιατί έχει άπειρο lag, σε αλλα παιχνίδια χαλάνε το HUD και οι υπότιτλοι, στο starfield ήταν πολύ καλο... σε γενικές γραμμές άμα πιάνεις 60 το αφήνεις κλειστό 

ο άρκιν πάντα γραφει με μια δόση ενθουσιασμού 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: Τελικά το FG είναι μούφα ή όχι; Επίσης ισχύει ότι για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχεις το λιγότερο 60 καρέ κατά M.O;

καλό είναι αλλά τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου από την εμπειρία που έχω με το FG είναι feature "πολυτελείας" και όχι κάτι που θα σε σώσει όταν η κάρτα δεν μπορεί. Καλό είναι να έχεις 50+ fps και να στα κάνει σχεδόν 100. Ή να έχεις καλά fps του τύπου 60-70 και να πας 100+ αν έχεις το ανάλογο monitor για το motion fluidity που λέμε. Και εννοείται σε single player μόνο λόγω του input lag.

Και έχει να κάνει και με την υλοποίηση. Στα games της Projekt Red είναι σάπιο. Ακόμη και με πολλά fps το νιώθεις βαρύ. Ενώ στο Forbidden West και στο Starfield για παράδειγμα είναι πάρα πολύ καλό και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε συνδυασμό με το DLAA για native image quality.

Γενικά είναι καλό απλά όχι τόσο καλό όσο λέει το marketing του πέτσινου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: Τελικά το FG είναι μούφα ή όχι; Επίσης ισχύει ότι για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχεις το λιγότερο 60 καρέ κατά M.O;

Μούφα fps είναι σίγουρα.

Σε κάποια παιχνίδια, 3rd person κυρίως, δεν ενοχλεί καθόλου και μπορούν όντως να συγκριθούν με πραγματικά rendered fps.

Ακόμα και με σχετικά χαμηλά αρχικά fps (40-50 π.χ.).

Αλλά σε κάποια άλλα παιχνίδια, π.χ. Cyberpunk 2077 προσθέτει ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ input lag και ένα βάρος στην κίνηση του παιχνιδιού που δεν παλεύεται με λίγα αρχικά fps. Εκεί πρέπει να έχεις αρχικά 70+ ώστε να φτάνεις στα 110-120fps τελικά για να είναι ευχάριστη η εμπειρία.

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ενώ στο Forbidden West και στο Starfield για παράδειγμα είναι πάρα πολύ καλό και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε συνδυασμό με το DLAA για native image quality.

Εδώ να πω ότι στο Starfield και το FSR upscaling είναι πολύ καλό. Δεν έχω ξαναδεί τόσο καλή υλοποίηση, από μια πρώτη επαφή που είχα.

Είναι το πρώτο παιχνίδι που βλέπω και δε βάζω DLSS αλλά FSR.

Θα το δω περισσότερο για να έχω καλύτερη άποψη

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Εδώ να πω ότι στο Starfield και το FSR upscaling είναι πολύ καλό. Δεν έχω ξαναδεί τόσο καλή υλοποίηση, από μια πρώτη επαφή που είχα.

Είναι το πρώτο παιχνίδι που βλέπω και δε βάζω DLSS αλλά FSR.

Θα το δω περισσότερο για να έχω καλύτερη άποψη

Το Starfield μπορεί να το βρίζουμε για κάποια πράγματα αλλά όντως σε ότι έχει να κάνει με image quality είναι top χωρίς υπερβολή. DLSS2,3, DLAA, FSR είναι τέλεια και γενικά η εικόνα είναι τόσο καθαρή. Και τα textures σε εσωτερικούς χώρους είναι άψογα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από αυτά που ανέφεραν τα παιδιά, το FG κάνει και την εικόνα ελάχιστα πιο "soft" και θολή.

Είναι σχεδόν σαν να πέφτεις μια σκάλα dlss μόλις το ανοίξεις.

Και γενικά η μόνη περίπτωση που το έχω ανοίξει μέχρι στιγμής είναι στο Jedi Survivor, που στον kobboh είναι stutter fest αν δεν έχεις τουλάχιστον 7600/5800x3d. Και εκεί ακόμα δεν είναι αρκετό για να "κρύψει" τα χαμηλά 1% lows.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, just getting started είπε

Πέρα από αυτά που ανέφεραν τα παιδιά, το FG κάνει και την εικόνα ελάχιστα πιο "soft" και θολή.

Είναι σχεδόν σαν να πέφτεις μια σκάλα dlss μόλις το ανοίξεις.

Και γενικά η μόνη περίπτωση που το έχω ανοίξει μέχρι στιγμής είναι στο Jedi Survivor, που στον kobboh είναι stutter fest αν δεν έχεις τουλάχιστον 7600/5800x3d. Και εκεί ακόμα δεν είναι αρκετό για να "κρύψει" τα χαμηλά 1% lows.

Δεν ισχυει αυτο με την πιο soft εικονα με το FG ανοιχτο. Πρακτικα το FG δεν επιδραει καθολου στην εικονα στην αναλυση δηλαδη απλα προσθετει ενα ενδιαμεσο frame δηλαδη μονο στην κινηση αν μπορεις να δεις καποιο artifact και αυτο το βλεπεις αν ειναι παρα πολυ χαμηλα τα native fps. Μπορω να βγαλω οσα screens θελετε διπλα διπλα με dlss quality και dlss+fg και η διαφορα δεν θα υπαρχει ουτε με 500% ζουμ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να σου πω, προσωπικά βλέπω διαφορά ακόμα και σε 4K στην τηλεόραση. Ακόμα και με DLAA.

Προφανώς μιλάω σε κίνηση.

Και στο spiderman το πρόσεξα και ειδικά στο cyberpunk.

Οπότε μιας και το spiderman είναι πανάλαφρο έκλεισα το FG με συνοπτικές διαδικασίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εβγαλα μολις μερικα screens. 

DLAA

DLAA-FG-OFF.png

DLSS OFF FG OFF

DLSS-OFF-FG-OFF.png

DLSS ON FG OFF

DLSS-QUALITY-FG-OFF.png

DLSS ON FG ON

DLSS-QUALITY-FG-ON.png

4 λεπτά πριν, just getting started είπε

Τι να σου πω, προσωπικά βλέπω διαφορά ακόμα και σε 4K στην τηλεόραση. Ακόμα και με DLAA.

Προφανώς μιλάω σε κίνηση.

Και στο spiderman το πρόσεξα και ειδικά στο cyberpunk.

Οπότε μιας και το spiderman είναι πανάλαφρο έκλεισα το FG με συνοπτικές διαδικασίες.

Το spiderman το τελειωσα απο την αρχη με FG on και dlss quality+max ray tracing ειχα μονιμα 97fps χωρις FG επεφτα και στα 70 και με uncap fps πηγαινε και 150 με το fg. Ουτε artifacts ουτε χαμηλη ποιοτητα ειδα. Εχω ολο το παιχνιδι στο youtube ανεβασμενο και ακομα και εκει με την οποια συμπιεση η εικονα ειναι κρυσταλλο οπως και η κινηση. Δεν ξερω τι γινεται σε 4Κ η σε πιο μεγαλες οθονες σιγουρα παιζει ρολο και αυτο λογο του χαμηλου PPI που εχουν οι τηλεορασεις γιατι δεν βρισκω κατι αλλο ωστε να βλεπεις τα παραπανω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο πιο θολό με FG. Όχι σαν να πηγαίνεις από Quality σε Balanced, αλλά είναι ένα κλικ πιο θολό. Εγώ που είμαι ψείρας το καταλαβαίνω. Ωστόσο στα games που σε αφήνει να βάλεις DLAA + FG, είναι ανεπαίσθητη η διαφορά. Εγώ έτσι παίζω στα games που σε αφήνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...