Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Αν δεν υπάρχει tensor cores bottleneck(=πολύ χαμηλό frame rate σε native) κάπου εκεί είναι η διαφορά.

Το DLSS 2.x διπλασιάζει σχεδόν τις επιδόσεις. Το DLSS 3 φτιάχνει ένα επιπλέον καρέ. Άρα, άλλος ένας διπλασιασμός σε κάθε DLSS setting(quality, balanced κτλ.). Βάλε και την αύξηση στο raster και βρίσκεσαι κάπου ανάμεσα σε 3Χ και 4Χ διαφορά από την 3090 με dlss 2.x.

Τι σχέση έχει το άθλιο frame interpolation των τηλεοράσεων και του PowerDVD που υπάρχει εδώ και αιώνες(με το αντιαισθητικό soap opera effect) με το DLSS 3 που παίρνει δεδομένα από 4 πηγές της μηχανής γραφικών για να εκτιμήσει πώς θα είναι το επόμενο καρέ;

Δεν διπλασιάζει το DLSS 2.x τις επιδόσεις. Οι επιδόσεις είναι διπλάσιες σε 1440p σε σχέση με 4K, και το DLSS 2 απλώς ρεντεριάζει σε 1440p και κάνει upscale σε 4K. Ένα πολύ καλό upscale, αλλά upscale.

Καμία σχέση το PowerDVD και οι παλιές τηλεοράσεις με video processors σαν αυτούς που έχει πχ η κορυφαία Sony σήμερα. Από κει και πέρα, κάθε τεχνική κατασκευής frame είναι δεδομένο πως δε θα είναι το ίδιο με το native render. 2Χ και 4Χ απόδοση από του πουθενά δεν υφίσταται.

Ο πέτσινος μας δουλεύει ψιλό γαζί, γεμίζει τις κάρτες του με tensor cores επειδή το απαιτούν οι datacenter εκδόσεις και πουλάει παπά για 2Χ και 4Χ απόδοση σε gaming.

50 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Θα έχουμε μπόλικα artifacts με DLSS 3 απ' ότι φαίνεται..

6ab92de20687a9f077a1eca19d1f397a55fee4f1

Θα μας πουν πάλι τα ίδια, ότι κάνετε stop καρέ και zoom 400% για να δείτε διαφορές.

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2351

  • Arkin

    1955

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

2 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δεν διπλασιάζει το DLSS 2.x τις επιδόσεις. Οι επιδόσεις είναι διπλάσιες σε 1440p σε σχέση με 4K, και το DLSS 2 απλώς ρεντεριάζει σε 1440p και κάνει upscale σε 4K. Ένα πολύ καλό upscale, αλλά upscale.

Καμία σχέση το PowerDVD και οι παλιές τηλεοράσεις με video processors σαν αυτούς που έχει πχ η κορυφαία Sony σήμερα. Από κει και πέρα, κάθε τεχνική κατασκευής frame είναι δεδομένο πως δε θα είναι το ίδιο με το native render. 2Χ και 4Χ απόδοση από του πουθενά δεν υφίσταται.

Ο πέτσινος μας δουλεύει ψηλό γαζί, γεμίζει τις κάρτες του με tensor cores επειδή το απαιτούν οι datacenter εκδόσεις και πουλάει παπά για 2Χ και 4Χ απόδοση σε gaming.

Θα μας πουν πάλι τα ίδια, ότι κάνετε stop καρέ και zoom 400% για να δείτε διαφορές.

 

Συμφωνώ εν μέρη σε όσα λες.ΑΛΛΑ εν κινήσει δεν νομίζω να μπορεί κάποιος να διακρίνει τα οποία αρτιφακτς

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Τα πραγματικά νούμερα θα είναι κάπως έτσι:

4090 =3090 + 70% (Μέσος όρος σε 4Κ)

4080 16GB = 3090 + 40% (4K)

καιρό είχε να δώσει τέτοιο boost σε raster

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Συμφωνώ εν μέρη σε όσα λες.ΑΛΛΑ εν κινήσει δεν νομίζω να μπορεί κάποιος να διακρίνει τα οποία αρτιφακτς

Με αυτή τη λογική όμως, εν κινήσει δύσκολα μπορείς να διακρίνεις και τη διαφορά 4K με 1440p, οπότε γιατί να παίζεις σε 4K; Πχ μία τεχνική που μειώνει την ανάλυση σε κίνηση και αυξάνει την ανάλυση σε στατικές σκηνές θα ήταν παρομοίως αποτελεσματική. Για να μη πούμε ότι από τις αποστάσεις που παίζει συνήθως κάποιος σε μία 4K TV, είναι αμφίβολο και αν μπορεί με το μάτι του να διακρίνει τη λεπτομέρεια της ανάλυσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Εμείς θα τα δώσουμε ; :P

τώρα από 3080/3080ti/3090 κοιτάς για upgrade τουλάχιστον σε 4080 16ρα......είναι το τι θέλει να δώσει σε € ο καθένας από εκεί και πέρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, malakudi είπε

Με αυτή τη λογική όμως, εν κινήσει δύσκολα μπορείς να διακρίνεις και τη διαφορά 4K με 1440p, οπότε γιατί να παίζεις σε 4K; Πχ μία τεχνική που μειώνει την ανάλυση σε κίνηση και αυξάνει την ανάλυση σε στατικές σκηνές θα ήταν παρομοίως αποτελεσματική. Για να μη πούμε ότι από τις αποστάσεις που παίζει συνήθως κάποιος σε μία 4K TV, είναι αμφίβολο και αν μπορεί με το μάτι του να διακρίνει τη λεπτομέρεια της ανάλυσης.

Και αυτό έχει μια λογική που λες.Σε 4κ είναι πιο crispy η εικόνα στην απόσταση που παίζω στην ολεντ.

 

Επεξ/σία από azazil1190
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, BabisTs είπε

καιρό είχε να δώσει τέτοιο boost σε raster

Καλημερα στην ομαδα. Οχι και τοσο. 2080 με 3080 αναλογο ηταν το boost..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, kostiger είπε

Καλημερα στην ομαδα. Οχι και τοσο. 2080 με 3080 αναλογο ηταν το boost..

Η σύγκριση που έκανα ήταν έναντι του προηγούμενου flagship (3090) και όχι 3080 vs 4080......τέτοιο boost είχαμε καιρό να δούμε το Χ80 να σκάει τόσο στα αυτιά σε προηγούμενο flagship 

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Δεν διπλασιάζει το DLSS 2.x τις επιδόσεις. Οι επιδόσεις είναι διπλάσιες σε 1440p σε σχέση με 4K, και το DLSS 2 απλώς ρεντεριάζει σε 1440p και κάνει upscale σε 4K. Ένα πολύ καλό upscale, αλλά upscale.

Καμία σχέση το PowerDVD και οι παλιές τηλεοράσεις με video processors σαν αυτούς που έχει πχ η κορυφαία Sony σήμερα. Από κει και πέρα, κάθε τεχνική κατασκευής frame είναι δεδομένο πως δε θα είναι το ίδιο με το native render. 2Χ και 4Χ απόδοση από του πουθενά δεν υφίσταται.

Ο πέτσινος μας δουλεύει ψιλό γαζί, γεμίζει τις κάρτες του με tensor cores επειδή το απαιτούν οι datacenter εκδόσεις και πουλάει παπά για 2Χ και 4Χ απόδοση σε gaming.

Θα μας πουν πάλι τα ίδια, ότι κάνετε stop καρέ και zoom 400% για να δείτε διαφορές.

 

H αλήθεια είναι ότι στο video του DF ούτε σε 0.25 ταχύτητα δεν είδα προβλήματα σαν αυτά που δείχνουν οι στατικές εικόνες. 
 

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Εμείς θα τα δώσουμε ; :P

Αν βγεί βαρβάτος τίτλος που δεν τραβάει στις 3xxx, θα κάνουμε μόκο και θα σπρώξουμε :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Με αυτή τη λογική όμως, εν κινήσει δύσκολα μπορείς να διακρίνεις και τη διαφορά 4K με 1440p, οπότε γιατί να παίζεις σε 4K; Πχ μία τεχνική που μειώνει την ανάλυση σε κίνηση και αυξάνει την ανάλυση σε στατικές σκηνές θα ήταν παρομοίως αποτελεσματική. Για να μη πούμε ότι από τις αποστάσεις που παίζει συνήθως κάποιος σε μία 4K TV, είναι αμφίβολο και αν μπορεί με το μάτι του να διακρίνει τη λεπτομέρεια της ανάλυσης.

Ό,τι κάνει η Amd με το radeon boost δηλαδή, το οποίο λοιδορήθηκε/δεν χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας.

2 ώρες πριν, Arkin είπε

120fps με artifacts? 

60fps με Dlss 2 quality η fsr 2.1?

30fps native? 

Η δεύτερη επιλογή νομίζω είναι η καλύτερη. 

Για μένα καλύτερα native για να έχω σωστή εικόνα χωρίς artifacts και ghosting και να ρίξω καμιά βαριά ρύθμιση από ultra σε high όπου κερδίσεις ένα σκασμό fps και δεν καταλαβαίνεις ουσιαστική διαφορά στην εικόνα. Τώρα αν κάποιος έχει ψυχολογικά του στυλ όλα δεξιά, οκ απλά απο περιέργεια, αυτό δεν θα έπρεπε να ισχύει και για την ανάλυση; Το dlss quality δεν είναι ένα κλικ αριστερά από τη native;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, BabisTs είπε

Η σύγκριση που έκανα ήταν έναντι του προηγούμενου flagship (3090) και όχι 3080 vs 4080......τέτοιο boost είχαμε καιρό να δούμε το Χ80 να σκάει τόσο στα αυτιά σε προηγούμενο flagship 

Θεωρησα πως ηταν γενικοτερο το σχολιο σου. Οχι οτι ηταν μικρο το περιπου 50% που χωριζε την 2080ti με την 3090. Μενει να επιβεβαιωθουν και σε πραγματικες συνθηκες οι διαφορες, κατι που θα συμβει πιστευω, αλλα να το δουμε και στην πραξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chrisde είπε

Ό,τι κάνει η Amd με το radeon boost δηλαδή, το οποίο λοιδορήθηκε/δεν χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας.

Dynamic Resolution σε πόσα παιγνίδια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, chrisde είπε

Tώρα αν κάποιος έχει ψυχολογικά του στυλ όλα δεξιά, οκ απλά απο περιέργεια, αυτό δεν θα έπρεπε να ισχύει και για την ανάλυση; Το dlss quality δεν είναι ένα κλικ αριστερά από τη native;

Δεν έχω ψυχολογικά του στυλ όλα δεξία, αλλά για να σου απαντήσω, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ παιχνίδια που απλά δεν βλέπονται χωρίς το DLSS. Το native render για κάποιο λόγο είναι για τα μπάζα. Αν σου βάλω εικόνες πχ. από τα 2 τελευταία COD μεταξύ native και DLSS PERFORMANCE (όχι quality), δεν θα ξέρεις τι είναι τί. Προφανώς σε κίνηση το DLSS perf κάνει ghosting, αλλά το quality είναι άψογο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...