Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

58 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

150+ τιτλοι εχουν RT, λιγα ειναι αυτα με FULL RT/Path Tracing.

Kαι το RT μπαινει σιγα σιγα με Patches, το θεμα ειναι το ποσοι μπορουν να το τρεξουν.

Δεν προκειται για αν /θα/ ερχονται/ φτιαχνονται, ειναι δεδομενο.
Εφοσον μπορουν οι τρεχων καρτες γιατι να μη μπορουν οι επομενες που θα ειναι πιο δυνατες;
H AMD ναι παλευει να φτασει τη 3090 και δεν βλεπω να τη περναει ουτε στην επομενη γενια, ποσο μαλλον να φτασει 4090 5090.

 

Ξέρεις πολύ καλά γιατί οι επόμενες κάρτες που "θα είναι πιο δυνατές" δεν θα επαρκούν. Το βλέπουμε πόσα χρόνια τώρα. Μην ανακαλυπτουμε πάλι τον τροχό.

Δεν έχω ιδέα τί θα κάνει η ΑΜΔ. Αν κάνει κάτι καλό, έχει καλώς. Αν όχι, πάλι έχει καλώς, μετοχές δεν έχω.

Σήμερα έμαθα ότι αυτός που τα κάνει όλα καλά τόσα χρόνια, τελικά έχει 1-2 κάρτες όλες κι όλες, σε τμήμα που εμένα δεν με αφορά.

Τα υπόλοιπα είναι tech συζητήσεις. Ευπρόσδεκτες, αλλά να λείπουν οι γενικεύσεις σε όλα τα υπόλοιπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Όχι, δεν τα λέγαμε ανέκαθεν αυτά.

Όποτε τα λέγα"με" αυτά, γινόταν ο κακός χαμός. Ακόμα και τώρα το ίδιο γίνεται.

Από τη μία "υπάρχουν 150 παιγνίδια με rt" αλλά από την άλλη "μόνο ΡΤ, τα άλλα είναι οδοντόκρεμες". Από τη μία "150 παιγνίδια κι έρχονται συνέχεια", αλλά από την άλλη "ένας θάμνος είναι κ μια σκιά στο 1/8 της ανάλυσης, δεν είναι 28% η διαφορά".

Sorry, δεν πάει έτσι. Αν υπάρχουν 150 παιγνίδια, η διαφορά υπολογίζεται επί αυτών (ναι, διαφωνώ κι εγώ, αλλά έτσι είναι). Αν μετράμε μόνο ΡΤ, τότε όλεθρος σε ότι σχεδόν κυκλοφορεί και μόνο 1-2 κάρτες.

Είναι καλύτερη η πράσινη σε αυτόν τον τομέα? Ναι σαφώς, γενικά. Ειδικά, τα 2 fps δεν έχουν την παραμικρή διαφορά με τα 20 fps, τί να κάνουμε τώρα?

Oταν σου λενε οτι τα παιχνιδια με RT ειναι λιγα, εκει η απαντηση ειναι oτι υπαρχουν 150+ αρα δεν ειναι λιγα...
Οτι δεν εχει Path Tracing δεν ειναι στο ιδιο τσουβαλι, υπαρχουν καποια που εχουν τιμιο RT και καποια που εχουν φλουδα RT.
To πως μπορεις να το ξεχωρισεις ακομα και αν το ματι δεν μπορει να καταλαβει διαφορες ειναι το Performance hit που δεχεται με τον On/Off.
Oταν βλεπεις κατι Farcry 6 RT, Resident Evil RT , Jedi RT και εχουν ελαχιστες διαφορες στα FPS με On/Off δεν ειναι δυσκολο να καταλαβεις οτι εχουν βαλει μονο το option και μια σκια.

Το οτι το Path Tracing ειναι πολυ ανωτερο απο το RT η απο το φλουδα RT της AMD ειναι παλι ξεκαθαρο.
Οσοι εχουν εχουν στη κατοχη τους ή εχουν σκοπο να παρουν καρτες που μπορουν να τρεξουν "Heavy" ή Full RT/PT ειναι λογικο να τους απασχολουν ΜΟΝΟ αυτα και οχι οι "οδοντοκρεμες".

Τωρα για τις διαφορες και τα Average RT εξαρταται τι εξεταζεις...
1)Αν ψαχνεις να δεις ποια καρτα ειναι καλυτερη για RT τοτε κοιτας ΜΟΝΟ τα βαρια.
2)Αν θες να δεις αν η καρτα σου θα μπορει να ανταπεξελθει στα επομενα RT Games , τοτε κοιτας MONO τα βαρια.
3)Αν παιζεις 100 games το χρονο απλα για να τα τερματησεις σε 7 μερες, χωρις να σε ενδιαφερουν τα Max Settings τοτε κοιτας το τσουβαλι.
4)Αν θες να δικαιολογισεις το γιατι πηρες ΑΜD και οχι Nvidia, τοτε κοιτας τα τσουβαλια (Average Raster, Average RT) που μειωνονται οι διαφορες.
Ενω κανονικα θα επρεπε να εξεταζεις τις πραγματικες συνθηκες που θα παιξεις.(DLDSR ,DLSS/FSR , RT, PT κτλ)

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Οσοι εχουν εχουν στη κατοχη τους ή εχουν σκοπο να παρουν καρτες που μπορουν να τρεξουν "Heavy" ή Full RT/PT ειναι λογικο να τους απασχολουν ΜΟΝΟ αυτα και οχι οι "οδοντοκρεμες".

 

12 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Ενω κανονικα θα επρεπε να εξεταζεις τις πραγματικες συνθηκες που θα παιξεις.(DLDSR ,DLSS/FSR , RT, PT κτλ)

Συμφωνούμε απόλυτα στην 2η πρόταση η οποία κάνει την 1η κενή νοήματος.

Βασικά, και δεν νομίζω να διαφωνείς, το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η χρήση που θα κάνεις, στην προκειμένη τα παιγνίδια που εσύ θα παίξεις, σε όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα.

Τα υπόλοιπα, είναι γενικεύσεις χωρίς το παραμικρό νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

 

Συμφωνούμε απόλυτα στην 2η πρόταση η οποία κάνει την 1η κενή νοήματος.

Βασικά, και δεν νομίζω να διαφωνείς, το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η χρήση που θα κάνεις, στην προκειμένη τα παιγνίδια που εσύ θα παίξεις, σε όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα.

Τα υπόλοιπα, είναι γενικεύσεις χωρίς το παραμικρό νόημα.

Οχι ειναι 2 διαφορετικα πραγματα.
Εγω μπορει να κανω χρηση μονο Diablo 2 και Diablo 4 αλλα αν θελω να δω αν η καρτα μου θα αντεξει το Diablo 5 με RT ή αν επρεπε να αγορασω 7900xtx αντι για 4080 για να παιξω με περισσοτερα FPS 4K Max Settings RT τοτε με ενδιαφερει ποια ειναι καλυτερη και οχι αν μπορουν να το παιξουν και οι 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

image.png.fca858f3b90909e5c940b5429003c1a3.png
To demo του Psycho.4090 or go home.Ελπίζω η 5080 να δώσει το ~+30%>4090,αλλιώς δύσκολα τα κόβω τα πράγματα για τις υπόλοιπες κάρτες including 5070 και κάτω  για 2Κ UE5 games.Αν ισχύουν αυτά που λένε τελευταία για 5090 +50% σε raster και Χ2/3 σε RT,χλομό το 30% της 5080 και μάλλον 10-15% το κόβω αλλά είναι νωρίς ακόμα.Ίδωμεν το Δεκέμβρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, BlurayMoviesGreece said:

Τα games με full RT ειναι απειροελαχιστα γιατι ειναι απειροελαχιστες και οι καρτες που μπορουν να τα τρεξουν(μεχρι στιγμης).
Aν αφαιρεσεις και τα AMD sponsored, AMD favored που βαζουν ενα θαμνο RT για να περιλαμβανονται στα RT Αverage ή για να δειχνουν οτι και καλα μια χαρα παιζουν RT και oι AMD, ε δεν μενουν και πολλα games.
Οταν θα βγουν οι RTX 5000 λογικα θα δουμε και περισσοτερα RT games ή περισσοτερο Full RT με patches γιατι πλεον θα εχεις 5-6 ικανες καρτες για RT.

Έχουν ευθύνη και οι σκατοκονσολες. Αν μπορούσαν να ακολουθήσουν πιο κοντά θα βλέπαμε περισσότερο pushαρισμα. Αλλά δε γίνεται να το κάνουν αυτό σε φάση φαντάσου να εσκαγε τώρα ενα Crysis 4 και να έτρεχε μόνο στις κορυφαίες κάρτες από 4070 και πάνω με νορμάλ καρέ, τι θα γινόταν. Δεν συμβαίνει γιατί πρέπει να είναι παραπλήσια η εμπειρία ώστε να πουλάει παντού και να ρέει το χρήμα.

Βέβαια πλέον το πρόβλημα εντοπίζεται στην γραφή καλών ιστοριων, στο βάθος χαρακτήρων, στην γενικότερη όρεξη για δημιουργία χωρίς απλά για να υπάρχουν με "μηνύματα" να υποβόσκουν δίπλα με πολιτικοοικονομικα κίνητρα.

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

Έχουν ευθύνη και οι σκατοκονσολες. Αν μπορούσαν να ακολουθήσουν πιο κοντά θα βλέπαμε περισσότερο pushαρισμα. Αλλά δε γίνεται να το κάνουν αυτό σε φάση φαντάσου να εσκαγε τώρα ενα Crysis 4 και να έτρεχε μόνο στις κορυφαίες κάρτες από 4070 και πάνω με νορμάλ καρέ, τι θα γινόταν. Δεν συμβαίνει γιατί πρέπει να είναι παραπλήσια η εμπειρία ώστε να πουλάει παντού και να ρέει το χρήμα.

Βέβαια πλέον το πρόβλημα εντοπίζεται στην γραφή καλών ιστοριων, στο βάθος χαρακτήρων, στην γενικότερη όρεξη για δημιουργία χωρίς απλά για να υπάρχουν με "μηνύματα" να υποβόσκουν δίπλα με πολιτικοοικονομικα κίνητρα.

Aν μπορουσαν να ακολουθησουν πιο κοντα θα βλεπαμε καλυτερα textures, στα features θα ηταν τα ιδια.
Aν δηλαδη αντι για 6700 ειχαν 6950xt, παλι καταδικασμενες θα ηταν σε "Frame Annihilation" και "Fake Tracing".
Αν ομως ειχαν Nvidia και εκμεταλευονταν DLSS, DLSS 3, RR κτλ θα βλεπαμε περισσοτερα games με RT.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Aν μπορουσαν να ακολουθησουν πιο κοντα θα βλεπαμε καλυτερα textures, στα features θα ηταν τα ιδια.
Aν δηλαδη αντι για 6700 ειχαν 6950xt, παλι καταδικασμενες θα ηταν σε "Frame Annihilation" και "Fake Tracing".
Αν ομως ειχαν Nvidia και εκμεταλευονταν DLSS, DLSS 3, RR κτλ θα βλεπαμε περισσοτερα games με RT.

Αν δεν το γνωρίζεις , οι κονσόλες έχουν τοίχο στα Watt και στην τιμή στο ράφι. Με 200-220W και τιμή 500 USD αν έβαζαν NVIDIA (RTX 3000 + ARM)  θα είχαν χειρότερο Hardware από ότι έχουν τώρα και όχι καλύτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Αν δεν το γνωρίζεις , οι κονσόλες έχουν τοίχο στα Watt και στην τιμή στο ράφι. Με 200-220W και τιμή 500 USD αν έβαζαν NVIDIA (RTX 3000 + ARM)  θα είχαν χειρότερο Hardware από ότι έχουν τώρα και όχι καλύτερο.

Το ξερω αλλα αυτη τη στιγμη δεν συζηταμε για το MSRP ουτε για το πως θα ηταν αν ειχαν Nvidia στην ιδια τιμη.
Συζηταμε για το ποσο εκμεταλευονται τα features στα νεα games και το ποσο συχνα βγαινουν games με RT.
Για να δεις περισσοτερα RT Games θα πρεπει να ασχοληθει ο Πετσινος και οχι η θεια Λυσσα που πασχει σε αυτο το κομματι.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, 7nisiotis said:

έτρεχε μόνο στις κορυφαίες κάρτες από 4070 και πάνω

4070, 12gb κορυφαία κάρτα 🤣

Sorry δεν κρατήθηκα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Το ξερω αλλα αυτη τη στιγμη δεν συζηταμε για το MSRP ουτε για το πως θα ηταν αν ειχαν Nvidia στην ιδια τιμη.
Συζηταμε για το ποσο εκμεταλευονται τα features στα νεα games και το ποσο συχνα βγαινουν games με RT.
Για να δεις περισσοτερα RT Games θα πρεπει να ασχοληθει ο Πετσινος και οχι η θεια Λυσσα που πασχει σε αυτο το κομματι.

Δεν πάσχει καθόλου, όταν το παιχνίδι έχει κώδικα για να εκμεταλλεύεται και τις δυο αρχιτεκτονικές,  οι διαφορές σε RT είναι μικρές. Παράδειγμα το Avatar και το F1 2023 που και τα δυο έχουν RT Global Illumination + Reflections + Shadows.

Όταν όμως το παιχνίδι έχει κώδικα μόνο για μια αρχιτεκτονική, ακόμα και με λίγα RT Effects όπως Shadows + Ambient Occlusion οι διαφορές μπορεί να είναι τεράστιες, παράδειγμα στο A plaque Tale Requiem.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Δεν πάσχει καθόλου, όταν το παιχνίδι έχει κώδικα για να εκμεταλλεύεται και τις δυο αρχιτεκτονικές,  οι διαφορές σε RT είναι μικρές. Παράδειγμα το Avatar και το F1 2023 που και τα δυο έχουν RT Global Illumination + Reflections + Shadows.

Όταν όμως το παιχνίδι έχει κώδικα μόνο για μια αρχιτεκτονική, ακόμα και με λίγα RT Effects όπως Shadows + Ambient Occlusion οι διαφορές μπορεί να είναι τεράστιες, παράδειγμα στο A plaque Tale Requiem.

Μικρες; 
20-30% πισω ειναι στα κατα τα αλλα καλυτερα/αντιστοιχα μοντελα.
Αν το προβλημα ηταν ο κωδικας θα pushαρε και η θεια Λυσσα το RT αλλα στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σχοινι.
 

Screenshot_3.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Μικρες; 
20-30% πισω ειναι στα κατα τα αλλα καλυτερα/αντιστοιχα μοντελα.
Αν το προβλημα ηταν ο κωδικας θα pushαρε και η θεια Λυσσα το RT αλλα στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σχοινι.
 

Screenshot_3.jpg

16% πάνω η 4080  από την 7900ΧΤΧ, δεν έχουμε το χάλι που παρατηρούμε σε άλλα παιχνίδια RTX Sponsored που δεν έχουν καν τόσα RT Effects.

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Westbaum είπε

image.png.fca858f3b90909e5c940b5429003c1a3.png
To demo του Psycho.4090 or go home.Ελπίζω η 5080 να δώσει το ~+30%>4090,αλλιώς δύσκολα τα κόβω τα πράγματα για τις υπόλοιπες κάρτες including 5070 και κάτω  για 2Κ UE5 games.Αν ισχύουν αυτά που λένε τελευταία για 5090 +50% σε raster και Χ2/3 σε RT,χλομό το 30% της 5080 και μάλλον 10-15% το κόβω αλλά είναι νωρίς ακόμα.Ίδωμεν το Δεκέμβρη.

Tech Demo είναι. Προφανώς και αν χρησιμοποιηθεί θα γίνει optimization. Μπορεί και όχι βέβαια σκοπίμως για να πουλήσουν οι νέες κάρτες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, _Theo_ είπε

Tech Demo είναι. Προφανώς και αν χρησιμοποιηθεί θα γίνει optimization. Μπορεί και όχι βέβαια σκοπίμως για να πουλήσουν οι νέες κάρτες...

Όλα τα παιχνίδια από δω και πέρα η τα περισσότερα θα τα παίζουμε με dlss3/fsr3 +fg και θα πηγαίνουν μια χαρά(μιλάω για τους single τίτλους) Οπότε άνετα κάνει κάποιος σκιπ τις νέες.Ριχνουμε και από ultra σε very high/ high και έτοιμοι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...