Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, just_a_dude είπε

https://www.dsogaming.com/screenshot-news/first-screenshots-for-vampire-the-masquerade-bloodlines-with-rtx-remix-path-tracing/

@Arkin γράφω εδώ για να μην ξεφεύγουμε στο θέμα των 5000 Series.

Είναι ανάλογα και στον άνθρωπο αλλά εγώ νιώθω αρκετό το input lag στο CP77 με FG ακόμη και με καλά fps. Τώρα είναι η υλοποίηση, είναι το ότι first person και θες καλύτερη απόκριση, δεν ξέρω.

Με αφορμή αυτό, να πω, αν και ξέρω ότι θα στεναχωρήσω πολύ τον @Tambas91 ότι έχω απομυθοποιήσει το RT. Όχι επειδή δεν είναι καλό σαν τεχνική, αλλά επειδή είναι σε πολύ λίγα games και ακόμη πιο λίγα από αυτά αξίζουν σαν games. Και σχεδόν όλα είναι παλιότερα, δεν βλέπω κινητικότητα. Είχαμε το AW2 που όμως για να παίξεις σαν άνθρωπος θες υπερ-κάρτα και τον Αύγουστο θα έχουμε το Black Myth που ίσως και εκεί να θες υπερ-υπερ-κάρτα.

Για το DLAA και το RTX HDR Video ξαναέπαιρνα άνετα nvidia, εκτός αν κάνει τις ίδιες βλακείες ο πέτσινος και θες 9 κατοστάρικα πάλι για σοβαρή κάρτα με 16GB.

Αναμφιβολα ειναι και πως εχεις μαθει αλλα σκεψου παιζαμε στα 30fps με ps3 γρηγορα παιχνιδια fps κτλ χωρις προβλημα δεν θα μας πειραξουν τωρα τα 80fps με fg. Αν εχεις μαθει στα 120+ ομως λογικο αυτο που γραφεις. Στα 60 με fg το 2077 στις μαχες ειχε θεματα το ειχα γραψει οταν το τεσταρα σε οδηγηση μεσα στην πολη ηταν πολυ οκ στα 80 για μενα ειναι και στις μαχες. Το ιδανικο ειναι 100fps native παντου αλλα το path tracing κοστιζει παρα πολυ οποτε θελουμε κανα 2 γενιες ακομα για να πεις οτι θα το ευχαριστηθω native και αυτο παιζετε. Να σου πω την αληθεια το RT ηταν δυνατο και στο guardians of the galaxy ειχε καποια μερη στο interior αλλα και νερο κτλ πολυ δυνατα δεν ειναι δηλαδη μονο 2077 AW και portal. Μην βλεπουμε δηλαδη αυτα τα 3 και ξεχναμε ολα τα αλλα. 

Διαβαζα για χαλια RT στο hogwarts και το βρηκα παρα πολυ δυνατο απο σκιες μεχρι reflections χωρις rt δειχνει τερμα flat ο κοσμος με rt βλεπεις το 3D στα αντικειμενα σαν να εχουν βαθος αν ειχε και GI θα ηταν το απολυτο στο interior κομματι. 

Το ποσο βαρυ ειναι το RT και ποσο ρολο παιζει σε καθε παιχνιδι φαινεται και απο το ποσο drop εχει η καθε καρτα οταν το ανοιγεις. Οπου βλεπεις να πεφτουν 10% οι nvidia και 20% οι amd δεν εχει πολυ οπου πεφτουν 30-40% οι nvidia και 70% οι amd εχει πολυ. 

Αν σκεφτω θα σου βρω πανω απο 50 καλα παιχνιδια που αξιζουν με RT. Μην βλεπουμε μονο αυτα με path tracing η τα μεγαλα ΑΑΑ. Απο little nightmares 2 μεχρι Daydream Forgotten Sorrow στο οποιο ειχα ανοιξει rt με την 6800xt και ειδα μονοψηφια fps μεχρι μεγαλα ΑΑΑ που λες ε σιγα το rt οπως το hogwarts συγκριτικα με 2077 AW και ομως η διαφορα ειναι τεραστια. 

Βλεπουμε στο youtube video με rt on vs off το οποιο ριχνει 90% συμπιεση στα παντα και η πραγματικοτητα ειναι τελειως διαφορετικη οταν το βλεπεις στην οθονη σου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1851

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

https://www.techpowerup.com/review/horizon-forbidden-west-performance-benchmark/
Aυτό που έχει σημασία απ'το άρθρο είναι που ο W1zzard έβαλε την 4090 πάνω από XTX.Μπορώ να πάω στην παρέλαση αύριο χωρίς κόμπλεξ😊
image.png.ee3918a7f9735c7684c7645fbcf16682.png

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η vram αυτή είναι ψιλομούφα πάντως. με dlaa σε 3-4 συνεχόμενες ώρες που έριξα χθες με hwinfo64 ανοιχτό είδα 10.7 alloc και 10.4 used. Τα fps είναι σωστά, τόσα βλέπω και εγώ.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Είναι ανάλογα και στον άνθρωπο αλλά εγώ νιώθω αρκετό το input lag στο CP77 με FG ακόμη και με καλά fps. Τώρα είναι η υλοποίηση, είναι το ότι first person και θες καλύτερη απόκριση, δεν ξέρω.

βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι είναι θέμα engine.. και το tw3 είναι βαρύ όταν ανοίγεις fg απλά επειδή είναι 3rd person εμενα δε με ενοχλούσε όπως στο cyber (για εμενα είναι unplayble) στο starfield και στο aw2 πολύ καλύτερο το fg ακόμα και με χαμηλότερα fps.. με καλύτερη υλοποίηση το fg της amd στο starfield και τη χειρότερη πάλι το fg της amd στο tlou (από όσα έχω δοκιμάσει)

τώρα στο άλλο σκέλος δε διαφωνώ κάπου.. τα καλά rt games δεν είναι πάνω από τα δάχτυλα του ενός χεριού γιατί καλός η κακός οι κάρτες που παίζουν στην αγορά είναι 2070 και 3060 και το ps5 και xbox στο θέμα rt είναι για κλάματα...σιγά μη κάτσουν οι Devs να προγραμματίζουν παιχνίδια για κάρτες από 4070 και πάνω που έχει ένα 5% αν ισχύουν οι φήμες για τη δύναμη του ps5 pro ίσως δούμε κάνα σοβαρό rt εκτος από σκιές... 

όπως και νάχει γνώμη μου είναι ότι το μέλλον βρίσκετε σε τεχνικές τύπου lumen που μπαίνει μέσα και το sw κομμάτι εκτος απ το hw

πάντως πέρα από το rt εγώ το rtx hdr και το rtx video - upscaling δε το αλλάζω με τίποτα, αν και δε θέλω να λέω μεγάλα λόγια κάρτα δε με βλέπω να αλλάζω αν δε δώσει καμια τεχνολογία καινούργια ο πέτσινος η 4090 μια χαρά θα βγάλει ακόμα μια γενιά σε 4k με dlss

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

η vram αυτή είναι ψιλομούφα πάντως. με dlaa σε 3-4 συνεχόμενες ώρες που έριξα χθες με hwinfo64 ανοιχτό είδα 10.7 alloc και 10.4 used. 

Λέει πάνω στην γωνία ότι είναι με rtx 4090 τα νούμερα αυτά.

Αν δεις πχ και από τον γνωστό  youtuber σε 4Κ με 4090, γύρω στα 9000-9200 εχει σε μνήμη μέγιστα(σε used)

Σε 4070 πχ όντως 1-2 video που είδα, είχαν πάνω απο 10.000.

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Λέει πάνω στην γωνία ότι είναι με rtx 4090 τα νούμερα αυτά.

Αν δεις πχ και από τον γνωστό  youtuber σε 4Κ με 4090, γύρω στα 9000-9200 εχει σε μνήμη μέγιστα(σε used)

Σε 4070 πχ όντως 1-2 video που είδα, είχαν πάνω απο 10.000.

περίεργο όντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

περίεργο όντως

Αν αυτό σου φαίνεται περίεργο, που να δεις τι ''μαγικα'' γίνονται στο άλλο παιχνιδι που βγήκε πρόσφατα..

Το οποίο παρόλα αυτά έχει σχεδον τον 10πλάσιο κόσμο από το Horizon 

image.png.47fd97da264696551a0f27e727a6e1f8.png

Δεν τραβάνε οι nvidia σε Ray Tracing :D 

image-134-720x288.png

''Dragon’s Dogma 2 plays and looks like an indie game with lots of visual artifacts and janky gameplay. While the average performance is decent, there’s plenty of micro-stuttering with random freezes. The GeForce cards, in particular, suffer from (some sort of) CPU or driver overhead that severely handicaps the average frame rates. The Radeons deliver higher averages but much worse lows.''

https://www.hardwaretimes.com/dragons-dogma-2-benchmarks/

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Tambas91 said:

βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι είναι θέμα engine.. και το tw3 είναι βαρύ όταν ανοίγεις fg απλά επειδή είναι 3rd person εμενα δε με ενοχλούσε όπως στο cyber (για εμενα είναι unplayble)

Μα το θεό και εγώ, μόλις πήρα cyberpunk και δοκιμάζω path tracing σε 1440p dlss balanced και λέω όλα καλά, πιάνει σχεδόν 50 fps, βάζω και FG πάει 85-90. Ε, δεν ήταν playable... Εδώ και στα 60++ στο cyberpunk βλέπω μεγαλύτερο average PC latency από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι. Η οδήγηση unplayable.

Στο δε Witcher 3 έκανα μόλις δοκιμή συγκεκριμένα για το latency.

Με RT off 1080p dlss quality βγάζει 144 fps με 64 ms απόκριση.

Ίδιες ρυθμίσεις 1620p dlss ultra performance πάλι 142 fps, δίνει 39 ms απόκριση, που φαίνεται άνετα και με κλειστό counter.

Κάνω reboot το game, ίδια καρέ, 20ms latency.

Και στις 3 περιπτώσεις 99% GPU usage και reflex κλειστό. Άντε βγάλε άκρη.

Επίσης μετά τις δοκιμές για κάποιο λόγο έχασα 20gb από τον σκληρό, και βλέπω μέσω space sniffer 24gb στο φάκελο ProgramData/nvidia/Streamline/Witcher 3 24gb αρχεία 😂🤔. Τι έχουν κάνει εδώ? Να τα σβήσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, just getting started είπε

Μα το θεό και εγώ, μόλις πήρα cyberpunk και δοκιμάζω path tracing σε 1440p dlss balanced και λέω όλα καλά, πιάνει σχεδόν 50 fps, βάζω και FG πάει 85-90. Ε, δεν ήταν playable... Εδώ και στα 60++ στο cyberpunk βλέπω μεγαλύτερο average PC latency από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι. Η οδήγηση unplayable.

Στο δε Witcher 3 έκανα μόλις δοκιμή συγκεκριμένα για το latency.

Με RT off 1080p dlss quality βγάζει 144 fps με 64 ms απόκριση.

Ίδιες ρυθμίσεις 1620p dlss ultra performance πάλι 142 fps, δίνει 39 ms απόκριση, που φαίνεται άνετα και με κλειστό counter.

Κάνω reboot το game, ίδια καρέ, 20ms latency.

Και στις 3 περιπτώσεις 99% GPU usage και reflex κλειστό. Άντε βγάλε άκρη.

Επίσης μετά τις δοκιμές για κάποιο λόγο έχασα 20gb από τον σκληρό, και βλέπω μέσω space sniffer 24gb στο φάκελο ProgramData/nvidia/Streamline/Witcher 3 24gb αρχεία 😂🤔. Τι έχουν κάνει εδώ? Να τα σβήσω?

Το CP77 χρειάζεται οποιοσδήποτε το VSync=OFF και ίσως το Reflex ενεργοποιημένο. Ίσως και να απενεργοποιήσετε το Frame Limiter από τον Driver της Nvidia εάν χρησιμοποιείτε το DLSS-3 FG.

Είναι το μοναδικό παιχνίδι που έχει άθλιο Input Lag με vsync και στην 60hz οθόνη μου είναι παντελώς unplayable, εκτός και εάν παραδόξως κάνω 30fps-limit και βάλω το dlss-fsr-fg mod, το οποίο ενεργοποιεί το Reflex και vsync-off στο παιχνίδι, αλλά με vsync-on στον driver για το συγκεκριμένο. Ναι το κάνει πιο playable στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, just getting started είπε

Μα το θεό και εγώ, μόλις πήρα cyberpunk και δοκιμάζω path tracing σε 1440p dlss balanced και λέω όλα καλά, πιάνει σχεδόν 50 fps, βάζω και FG πάει 85-90. Ε, δεν ήταν playable... Εδώ και στα 60++ στο cyberpunk βλέπω μεγαλύτερο average PC latency από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι. Η οδήγηση unplayable.

Στο δε Witcher 3 έκανα μόλις δοκιμή συγκεκριμένα για το latency.

Με RT off 1080p dlss quality βγάζει 144 fps με 64 ms απόκριση.

Ίδιες ρυθμίσεις 1620p dlss ultra performance πάλι 142 fps, δίνει 39 ms απόκριση, που φαίνεται άνετα και με κλειστό counter.

Κάνω reboot το game, ίδια καρέ, 20ms latency.

Και στις 3 περιπτώσεις 99% GPU usage και reflex κλειστό. Άντε βγάλε άκρη.

Επίσης μετά τις δοκιμές για κάποιο λόγο έχασα 20gb από τον σκληρό, και βλέπω μέσω space sniffer 24gb στο φάκελο ProgramData/nvidia/Streamline/Witcher 3 24gb αρχεία 😂🤔. Τι έχουν κάνει εδώ? Να τα σβήσω?

στο tw3 έβγαζα γύρω στα 90 fps (με fg) θυμάμαι και λόγο του 3rd και του controller το έπαιξα άνετα, το δε cyber δεν παλεύετε πραγματικά... μύριζε σάπιο γενικά από την πρώτη μέρα, αν εξαιρέσεις το pt με το rr που κάναν παπάδες στα υπόλοιπα το παιχνίδι είναι να μη πω..

πήγα και εγώ στο φάκελο από περιέργεια να δω τι έχει και μου έχει ένα φάκελο με DMP αρχεία από το hogwarts legacy αλλα είναι μονο 6 mb... πραγματικά δε ξέρω τι είναι εσένα εγώ λέω μέχρι να τελειώσεις το παιχνίδι να μη τον διαγράψεις πάντως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aki είπε

Το CP77 χρειάζεται οποιοσδήποτε το VSync=OFF και ίσως το Reflex ενεργοποιημένο. Ίσως και να απενεργοποιήσετε το Frame Limiter από τον Driver της Nvidia εάν χρησιμοποιείτε το DLSS-3 FG.

Είναι το μοναδικό παιχνίδι που έχει άθλιο Input Lag με vsync και στην 60hz οθόνη μου είναι παντελώς unplayable, εκτός και εάν παραδόξως κάνω 30fps-limit και βάλω το dlss-fsr-fg mod, το οποίο ενεργοποιεί το Reflex και vsync-off στο παιχνίδι, αλλά με vsync-on στον driver για το συγκεκριμένο. Ναι το κάνει πιο playable στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Ο γενικος κανονας για FG στις nvidia ειναι

vsync on απο control panel vsync off απο το παιχνιδι

-3fps κατω απο το monitor cap στο control panel και unlocked in game

Δεν θελει κατι αλλο και ετσι δουλευει καλυτερα

Το reflex παντα on και αν τραβαει και το cpu +boost

Με cap πχ απο riva tuner δεν δουλευει καθολου το FG. 

Και σε cpu bound σεναρια δινει το μεγαλυτερο boost καποιες φορες μεχρι και 100% πανω ενω σε gpu bound δινει απο 30 εως 50%

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Arkin είπε

Ο γενικος κανονας για FG στις nvidia ειναι

vsync on απο control panel vsync off απο το παιχνιδι

-3fps κατω απο το monitor cap στο control panel και unlocked in game

Δεν θελει κατι αλλο και ετσι δουλευει καλυτερα

Το reflex παντα on και αν τραβαει και το cpu +boost

Με cap πχ απο riva tuner δεν δουλευει καθολου το FG. 

Και σε cpu bound σεναρια δινει το μεγαλυτερο boost καποιες φορες μεχρι και 100% πανω ενω σε gpu bound δινει απο 30 εως 50%

Πράγματι, αναφέρθηκα σε fixed 60hz οθόνη προηγουμένως για το πώς να προσπεράσεις το τρομακτικό Lag πρόβλημα στο CP77 αν είναι κάποιος ΟΚ να έχει FG+RT+dlss quality με μόλις 60fps, που όπως είπα παραδόξως έχει καλύτερη απόκριση από το default (από τις δοκιμές μου).

Βέβαια η 144hz VRR δεν έχει τέτοια θέματα αλλά το Reflex βελτιώνει ακόμα και σε αυτή το responsiveness. 

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...