Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Westbaum είπε

H 7900ΧΤΧ πάνω από 4090🥺 Το pp αρχίζει να συρρικνώνει..
image.png.7b90f9357ff654829c73a079b4019010.png

Δεν ισχυει. Απλα ειναι χωρις rebar στις nvidia το οποιο δινει πανω απο 10% για αυτο και αυτα τα αποτελεσματα. Μολις ανοιξει η nvidia το rebar λογικα σε επομενους drivers θα φανει το σωστο performance. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείς από τώρα να ανοίξεις το rebar μέσω NVIDIA Inspector..Και πάλι με 10% δεν είναι αρκετό για την 4090..Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 35% πάνω από την 7900XTX

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα έχουμε ωραία πράγματα με το FSR 3.1 αλλά για να πω την αλήθεια ... το DLSS + Ray Reconstruction είναι τέλειο. Εξαλείφει το μεγαλύτερο πρόβλημα του DLSS, το edge crawling / shimmering.

Το DLSS Quality + RR είναι πραγματικά ισάξιο ή και καλύτερο από native + TAA ακόμα και με τα αυστηρά κριτήρια που έχω.

 

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Θα έχουμε ωραία πράγματα με το FSR 3.1 αλλά για να πω την αλήθεια ... το DLSS + Ray Reconstruction είναι τέλειο. Εξαλείφει το μεγαλύτερο πρόβλημα του DLSS, το edge crawling / shimmering.

Το DLSS Quality + RR είναι πραγματικά ισάξιο ή και καλύτερο από native + TAA ακόμα και με τα αυστηρά κριτήρια που έχω.

 

Το πρόβλημα με το RR είναι ότι μπαίνει μόνο αν υπάρχει ray tracing. Οπότε π.χ. στο Forbidden West που βγήκε τώρα δεν μπορεί να μπει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Θα έχουμε ωραία πράγματα με το FSR 3.1 αλλά για να πω την αλήθεια ... το DLSS + Ray Reconstruction είναι τέλειο. Εξαλείφει το μεγαλύτερο πρόβλημα του DLSS, το edge crawling / shimmering.

Το DLSS Quality + RR είναι πραγματικά ισάξιο ή και καλύτερο από native + TAA ακόμα και με τα αυστηρά κριτήρια που έχω.

 

εδώ βλέπουμε τον φούρνο στη γειτονιά του κάτζου... :P 

Spoiler

We're dead anyway': Gazans fight over bread as bakeries shut and flour runs  low

σημειώστε αυτή την ημερα γιατί αυτά γίνονται μια φορα στα 100 χρονια

  • Haha 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Θα έχουμε ωραία πράγματα με το FSR 3.1 αλλά για να πω την αλήθεια ... το DLSS + Ray Reconstruction είναι τέλειο. Εξαλείφει το μεγαλύτερο πρόβλημα του DLSS, το edge crawling / shimmering.

Το DLSS Quality + RR είναι πραγματικά ισάξιο ή και καλύτερο από native + TAA ακόμα και με τα αυστηρά κριτήρια που έχω.

 

Η Αχίλλειος πτέρνα του Ray Reconstruction εξακολουθεί να είναι τα λεπτά καλώδια όμως, στο AW2 φαίνεται σπάσιμο και ghosting ακόμα και με DLAA και είναι και αργό παιχνίδι... δε θα βοηθούσε πχ στο Forza Horizon ακόμα και αν έμπαινε. Γενικότερα πάντως είναι εκπληκτικό και βοηθάει τις αδύναμες κάρτες να αποδίδουν τα μέγιστα.

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, aki είπε

Η Αχίλλειος πτέρνα του Ray Reconstruction εξακολουθεί να είναι τα λεπτά καλώδια όμως

Στο CP2077 όμως κάνει θαύματα στις άκρες/λεπτή γεωμετρία. Θα κοιτάξω και το AW2 που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντιμεπωπίζω ένα περίεργο bottleneck στο forbidden west. Με DLAA έχω λίγο κάτω από 60fps με την gpu με το ζόρι να φτάνει 85% usage. Άρα cpu bottleneck; Λογικά ναι. Όταν βάζω DLSS Q ανεβαίνουν τα fps ενώ το gpu usage παραμένει ίδιο. Αν το limiting factor είναι το cpu πως ανεβαίνουν τα fps όταν πέφτει η ανάλυση; Δεν καταλαβαίνω.

Και βρήκα και αυτό, έκανα ddu, αλλά τίποτα.

Screenshot2024-03-23130047.png.9cffb54f86a5f276f41073d26ec1a28f.png

Υ.Γ. Το γράφω εδώ γιατί μερικοί σπάνε μπάλες αν τολμήσεις και μιλήσεις για perf issues σε thread του game. Λες και το perf δεν είναι και αυτό κομμάτι του game. Τέλος πάντων.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Αντιμεπωπίζω ένα περίεργο bottleneck στο forbidden west. Με DLAA έχω λίγο κάτω από 60fps με την gpu με το ζόρι να φτάνει 85% usage. Άρα cpu bottleneck; Λογικά ναι. Όταν βάζω DLSS Q ανεβαίνουν τα fps ενώ το gpu usage παραμένει ίδιο. Αν το limiting factor είναι το cpu πως ανεβαίνουν τα fps όταν πέφτει η ανάλυση; Δεν καταλαβαίνω.

Και βρήκα και αυτό, έκανα ddu, αλλά τίποτα.

Screenshot2024-03-23130047.png.9cffb54f86a5f276f41073d26ec1a28f.png

Υ.Γ. Το γράφω εδώ γιατί μερικοί σπάνε μπάλες αν τολμήσεις και μιλήσεις για perf issues σε thread του game. Λες και το perf δεν είναι και αυτό κομμάτι του game. Τέλος πάντων.

Το DLAA είναι μεγαλύτερη ανάλυση από το dlss quality και ορισμένες Engines κάνουν περισσότερα Draw Calls σε μεγαλύτερες αναλύσεις, τα οποία είναι CPU limited σενάρια. Πχ το καινούριο Dragons Dogma 2 είναι τέτοιο τυπικό σενάριο.

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Αντιμεπωπίζω ένα περίεργο bottleneck στο forbidden west. Με DLAA έχω λίγο κάτω από 60fps με την gpu με το ζόρι να φτάνει 85% usage. Άρα cpu bottleneck; Λογικά ναι. Όταν βάζω DLSS Q ανεβαίνουν τα fps ενώ το gpu usage παραμένει ίδιο. Αν το limiting factor είναι το cpu πως ανεβαίνουν τα fps όταν πέφτει η ανάλυση; Δεν καταλαβαίνω.

Και βρήκα και αυτό, έκανα ddu, αλλά τίποτα.

Screenshot2024-03-23130047.png.9cffb54f86a5f276f41073d26ec1a28f.png

Υ.Γ. Το γράφω εδώ γιατί μερικοί σπάνε μπάλες αν τολμήσεις και μιλήσεις για perf issues σε thread του game. Λες και το perf δεν είναι και αυτό κομμάτι του game. Τέλος πάντων.

ποση vram σου γεμιζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να κρίνεις αν είναι V-RAM χρειάζεται να παρατηρήσεις και την System RAM. Εάν ρίχνοντας τα textures σε Medium δεις αύξηση στα Average/Min frames και μείωση της RAM μπορείς να αποφανθείς ότι είναι αυτό το πρόβλημα.

Το used (ούτε το allocated) θα φτάσει ποτέ το φυσικό όριο των 12gb και τα υψηλής ανάλυσης textures κάνουν απότομα άλματα σε μέγεθος. Επίσης επειδή είναι Universal όριο στην GameEngine, θα ανεβάσει ταυτόχρονα ανάλυση σε πολλαπλά textures, άρα πιθανότατα μεγαλύτερο άλμα από 2gb για να μπορέσεις να το παρατηρήσεις.

Επεξ/σία από aki
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

δοκιμασε με χαμηλοτερα settings η και χαμηλοτερη αναλυση και δες αν αλλαζει κατι στο load της gpu

ναι το δοκίμασα και δεν άλλαξε. ούτε άλλαξε η ram. Ε λογικά cpu bn. θα δω όταν έρθει ο 3D τι θα γίνει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...