Arkin Δημοσ. 22 Μαρτίου Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, Westbaum είπε H 7900ΧΤΧ πάνω από 4090🥺 Το pp αρχίζει να συρρικνώνει.. Δεν ισχυει. Απλα ειναι χωρις rebar στις nvidia το οποιο δινει πανω απο 10% για αυτο και αυτα τα αποτελεσματα. Μολις ανοιξει η nvidia το rebar λογικα σε επομενους drivers θα φανει το σωστο performance. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 22 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Μπορείς από τώρα να ανοίξεις το rebar μέσω NVIDIA Inspector..Και πάλι με 10% δεν είναι αρκετό για την 4090..Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 35% πάνω από την 7900XTX Επεξ/σία 22 Μαρτίου από Psycho_Warhead Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Θα έχουμε ωραία πράγματα με το FSR 3.1 αλλά για να πω την αλήθεια ... το DLSS + Ray Reconstruction είναι τέλειο. Εξαλείφει το μεγαλύτερο πρόβλημα του DLSS, το edge crawling / shimmering. Το DLSS Quality + RR είναι πραγματικά ισάξιο ή και καλύτερο από native + TAA ακόμα και με τα αυστηρά κριτήρια που έχω. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από kkatzos 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 43 λεπτά πριν, kkatzos είπε Θα έχουμε ωραία πράγματα με το FSR 3.1 αλλά για να πω την αλήθεια ... το DLSS + Ray Reconstruction είναι τέλειο. Εξαλείφει το μεγαλύτερο πρόβλημα του DLSS, το edge crawling / shimmering. Το DLSS Quality + RR είναι πραγματικά ισάξιο ή και καλύτερο από native + TAA ακόμα και με τα αυστηρά κριτήρια που έχω. Το πρόβλημα με το RR είναι ότι μπαίνει μόνο αν υπάρχει ray tracing. Οπότε π.χ. στο Forbidden West που βγήκε τώρα δεν μπορεί να μπει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 1 ώρα πριν, kkatzos είπε Θα έχουμε ωραία πράγματα με το FSR 3.1 αλλά για να πω την αλήθεια ... το DLSS + Ray Reconstruction είναι τέλειο. Εξαλείφει το μεγαλύτερο πρόβλημα του DLSS, το edge crawling / shimmering. Το DLSS Quality + RR είναι πραγματικά ισάξιο ή και καλύτερο από native + TAA ακόμα και με τα αυστηρά κριτήρια που έχω. εδώ βλέπουμε τον φούρνο στη γειτονιά του κάτζου... Spoiler σημειώστε αυτή την ημερα γιατί αυτά γίνονται μια φορα στα 100 χρονια 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aki Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kkatzos είπε Θα έχουμε ωραία πράγματα με το FSR 3.1 αλλά για να πω την αλήθεια ... το DLSS + Ray Reconstruction είναι τέλειο. Εξαλείφει το μεγαλύτερο πρόβλημα του DLSS, το edge crawling / shimmering. Το DLSS Quality + RR είναι πραγματικά ισάξιο ή και καλύτερο από native + TAA ακόμα και με τα αυστηρά κριτήρια που έχω. Η Αχίλλειος πτέρνα του Ray Reconstruction εξακολουθεί να είναι τα λεπτά καλώδια όμως, στο AW2 φαίνεται σπάσιμο και ghosting ακόμα και με DLAA και είναι και αργό παιχνίδι... δε θα βοηθούσε πχ στο Forza Horizon ακόμα και αν έμπαινε. Γενικότερα πάντως είναι εκπληκτικό και βοηθάει τις αδύναμες κάρτες να αποδίδουν τα μέγιστα. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από aki Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου Τέλειο δεν υπάρχει πάντως. Ίσως μόνο DLAA/ΤΑΑ σε 4Κ. Αλλά σε 1440p αν τα ψειρίσεις όλα έχουν θεματάκια. Ούτε το TAA είναι πάντα και παντού καλό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 16 λεπτά πριν, aki είπε Η Αχίλλειος πτέρνα του Ray Reconstruction εξακολουθεί να είναι τα λεπτά καλώδια όμως Στο CP2077 όμως κάνει θαύματα στις άκρες/λεπτή γεωμετρία. Θα κοιτάξω και το AW2 που λες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Αντιμεπωπίζω ένα περίεργο bottleneck στο forbidden west. Με DLAA έχω λίγο κάτω από 60fps με την gpu με το ζόρι να φτάνει 85% usage. Άρα cpu bottleneck; Λογικά ναι. Όταν βάζω DLSS Q ανεβαίνουν τα fps ενώ το gpu usage παραμένει ίδιο. Αν το limiting factor είναι το cpu πως ανεβαίνουν τα fps όταν πέφτει η ανάλυση; Δεν καταλαβαίνω. Και βρήκα και αυτό, έκανα ddu, αλλά τίποτα. Υ.Γ. Το γράφω εδώ γιατί μερικοί σπάνε μπάλες αν τολμήσεις και μιλήσεις για perf issues σε thread του game. Λες και το perf δεν είναι και αυτό κομμάτι του game. Τέλος πάντων. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από just_a_dude 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aki Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Αντιμεπωπίζω ένα περίεργο bottleneck στο forbidden west. Με DLAA έχω λίγο κάτω από 60fps με την gpu με το ζόρι να φτάνει 85% usage. Άρα cpu bottleneck; Λογικά ναι. Όταν βάζω DLSS Q ανεβαίνουν τα fps ενώ το gpu usage παραμένει ίδιο. Αν το limiting factor είναι το cpu πως ανεβαίνουν τα fps όταν πέφτει η ανάλυση; Δεν καταλαβαίνω. Και βρήκα και αυτό, έκανα ddu, αλλά τίποτα. Υ.Γ. Το γράφω εδώ γιατί μερικοί σπάνε μπάλες αν τολμήσεις και μιλήσεις για perf issues σε thread του game. Λες και το perf δεν είναι και αυτό κομμάτι του game. Τέλος πάντων. Το DLAA είναι μεγαλύτερη ανάλυση από το dlss quality και ορισμένες Engines κάνουν περισσότερα Draw Calls σε μεγαλύτερες αναλύσεις, τα οποία είναι CPU limited σενάρια. Πχ το καινούριο Dragons Dogma 2 είναι τέτοιο τυπικό σενάριο. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από aki 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 53 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Αντιμεπωπίζω ένα περίεργο bottleneck στο forbidden west. Με DLAA έχω λίγο κάτω από 60fps με την gpu με το ζόρι να φτάνει 85% usage. Άρα cpu bottleneck; Λογικά ναι. Όταν βάζω DLSS Q ανεβαίνουν τα fps ενώ το gpu usage παραμένει ίδιο. Αν το limiting factor είναι το cpu πως ανεβαίνουν τα fps όταν πέφτει η ανάλυση; Δεν καταλαβαίνω. Και βρήκα και αυτό, έκανα ddu, αλλά τίποτα. Υ.Γ. Το γράφω εδώ γιατί μερικοί σπάνε μπάλες αν τολμήσεις και μιλήσεις για perf issues σε thread του game. Λες και το perf δεν είναι και αυτό κομμάτι του game. Τέλος πάντων. ποση vram σου γεμιζει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 28 λεπτά πριν, akoinonitos είπε ποση vram σου γεμιζει? 10.7 alloc, 10.4 used. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aki Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Για να κρίνεις αν είναι V-RAM χρειάζεται να παρατηρήσεις και την System RAM. Εάν ρίχνοντας τα textures σε Medium δεις αύξηση στα Average/Min frames και μείωση της RAM μπορείς να αποφανθείς ότι είναι αυτό το πρόβλημα. Το used (ούτε το allocated) θα φτάσει ποτέ το φυσικό όριο των 12gb και τα υψηλής ανάλυσης textures κάνουν απότομα άλματα σε μέγεθος. Επίσης επειδή είναι Universal όριο στην GameEngine, θα ανεβάσει ταυτόχρονα ανάλυση σε πολλαπλά textures, άρα πιθανότατα μεγαλύτερο άλμα από 2gb για να μπορέσεις να το παρατηρήσεις. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από aki 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 54 λεπτά πριν, just_a_dude είπε 10.7 alloc, 10.4 used. δοκιμασε με χαμηλοτερα settings η και χαμηλοτερη αναλυση και δες αν αλλαζει κατι στο load της gpu 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε δοκιμασε με χαμηλοτερα settings η και χαμηλοτερη αναλυση και δες αν αλλαζει κατι στο load της gpu ναι το δοκίμασα και δεν άλλαξε. ούτε άλλαξε η ram. Ε λογικά cpu bn. θα δω όταν έρθει ο 3D τι θα γίνει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα