Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Καλά κλασσικά τρίχες κατσαρές είναι όλα αυτά, όπως και με την πετσοκομμένη Vram, όπως η Apple που έβγαινε και έλεγε ότι τα 8gb ram της= 16gb ram σε Windows και γέλαγε ο κόσμος.

Βέβαια δεν κράζω τον Πέτσινο, γιατί και η amd να ηταν στην θέση του, τα ίδια(ίσως και χειρότερα)θα έκανε με 70% και βάλε μερίδιο αγοράς.

Πάντως όλες οι τεχνολογίες του πέτσινου είναι καλύτερες. τώρα είναι λόγω του dedicated hardware ή ότι απλά έχει καλύτερους devs; My bet is on both, απλά δεν πιστεύω ότι το hardware έχει τόοοοοοσο καθοριστικό ρόλο όπως υποστηρίζει ο πέτσινος, αλλά σίγουρα παίζει κάποιο ρόλο. Το αν αξίζει ή όχι το αποφασίζει ο καθένας και μιλάει με το πορτοφόλι του. Θα είχει ενδιαφέρον να βλέπαμε ένα gpu agnostic upscaling από την nvidia, αλλά δεν πρόκειται. 

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Μπρε μην τρως κι εσύ τον παπά ότι οι πράσινες τεχνολογίες λειτουργούν μόνο με το ουμπερ-ντουπερ ειδικό πράσινο hw.

Οχι δεν το πιστευω αυτο πιστευω ομως οτι ειναι αληθεια οτι το FG πχ θα τρεξει καλυτερα με τους tensors των 4000 απο οτι στους 3000. Μην ξεχναμε οτι το FSR FG δουλευουν σαν κανονικο Frame Interpolation δηλαδη προσθετει ξερα frames αναμεσα στα πραγματικα ενω συμφωνα με την nvidia τουλαχιστον το FG που εχει βαλει χρησιμοποιει AI ωστε να προβλεψει το προηγουμενο και το επομενο frame και βαση αυτων φτιαχνει το ενδιαμεσο. Ιδια λογικη με το κλασικο Frame Interpolation αλλα πιο εξελιγμενη. 

Κατι αντιστοιχο κανει και το DLSS. Το κλασικο upscaling απλα ριχνει αναλυση και την ξανα ανεβαζει με αλγοριθμο προσθετοντας και ενα ποσοστο sharpening. Το DLSS δουλευει συμφωνα με nvidia παντα παλι με AI και supercomputers που αναλυουν τα δεδομενα απο καθε παιχνιδι που εχει dlss και το upscaling γινεται πολυ πιο ομαλα. 

Δεν ξερω προφανως αν ολα αυτα που γραφουν ειναι 100% accurate ξερω αυτο που βλεπω και παιζω στην οθονη μου. Το FSR 2 το ανοιγα με 6700xt/6800xt υπο προυποθεσεις το DLSS το ανοιγω πριν καν μπω στο παιχνιδι απο τις ρυθμισεις παντα βαζω dlss quality και δεν ξανα ασχολουμαι. Το ιδιο και οπου υπαρχει FG το ανοιγω παντα. 

Κανενας δεν ειναι fan boy καμιας εταιριας τουλαχιστον εγω που 4 χρονια αγοραζα amd καρτες και εχω και amd cpu οποτε κρινω με αυτα που ειδα ολα τα χρονια. 

 

the AI analyses the previous frames and predicts what the next frame should look like, based on in-game dynamics. It then generates and seamlessly inserts this frame into the gameplay, creating the illusion of smooth and uninterrupted motion.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλιστα. Καλύτερο το FG της AMD από το DLSS 3. Κάτι μάθαμε και σήμερα. Καλά το ότι στο Starfield όλα δουλεύουν τέλεια και δεν υπάρχει και latency, πλέον μιλάμε για φανατικούς οπαδούς.

4 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Συνέχεια της κουβέντας για το FG σε RTX3000 ήταν η απάντησή μου, αλλά με μια παράθεση λιγότερη.

Όσο για το ban, τί να κάνουμε...κάποια πειραγμένα dll είναι πιο ίσα από τα υπόλοιπα, στη φάρμα των ζώων.

 

Έλεος Πέτρο, τι δράμα περνάει η AMD λέμε. Μήπως φταίει και λίγο η ίδια που δε φρόντισε να το τσεκάρει πρώτα;

4 ώρες πριν, BabisTs είπε

Ας το έδινε και στις 3000 series και ας έπαιζε υποδεέστερα ( αφού πρώτα το ξεκαθαριζε προκαταβολικά ότι δεν θα παίζει το ίδιο καλά στις 3000 series....θα το έβλεπαν και οι ίδιοι οι users σε realtime μετά) ...τώρα απλά δεν είναι πιστευτός ο πέτσινος.

Εδώ η AMD μας έλεγε ότι δεν έπαιζε σε x370 η σειρά 5000 και έβαλε όλο τον κόσμο να αλλάξει μητρική. Τι ψάχνεις τώρα; Εταιρίες είναι, ότι τις συμφέρει κάνουν.

4 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Μπρε μην τρως κι εσύ τον παπά ότι οι πράσινες τεχνολογίες λειτουργούν μόνο με το ουμπερ-ντουπερ ειδικό πράσινο hw.

Πάρε Nvidia να δεις το φως σου και όχι αλχημείες 2-3 βήματα πίσω και έλα να τα πούμε μετά αν γίνεται ή όχι. Τεχνολογίες της πράσινης είναι, για να λειτουργήσουν σωστά θέλουν το δικό της hardware.

Μην ξεχνάς την AMD και τη σειρά 5000 και τις μητρικές X370 που και καλά δεν έπαιζαν. Εταιρίες είναι, θα πουν και μισή αλήθεια, τη δουλειά τους κάνουν, εμείς κρίνουμε από κάτω.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Armoral είπε

Μάλιστα. Καλύτερο το FG της AMD από το DLSS 3. Κάτι μάθαμε και σήμερα.

Στο Starfield παίζει όντως να είναι πράγματι ή στην χειρότερη είναι ισάξιο. Το πρόβλημα είναι το fsr upscaling, όχι το frame gen. Που 'ντάξει από 1440p και πάνω παίζεις και με fsr, απλά το DLSS είναι καλύτερο.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Στο Starfield παίζει όντως να είναι πράγματι ή στην χειρότερη είναι ισάξιο. Το πρόβλημα είναι το fsr upscaling, όχι το frame gen. Που 'ντάξει από 1440p και πάνω παίζεις και με fsr, απλά το DLSS είναι καλύτερο.

Δηλαδή στο Starfield έχουμε κακή υλοποίηση. Έτσι είναι σωστά διατυπωμένο.

Κι εγώ στο Avatar με FSR3 έπαιξα και δικό τους Frame Gen λόγω έλλειψης άλλης επιλογής τότε, δεν είχα θέμα αλλά θα ήταν σίγουρα καλύτερα με DLSS 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Armoral είπε

Δηλαδή στο Starfield έχουμε κακή υλοποίηση. Έτσι είναι σωστά διατυπωμένο.

Κι εγώ στο Avatar με FSR3 έπαιξα και δικό τους Frame Gen λόγω έλλειψης άλλης επιλογής τότε, δεν είχα θέμα αλλά θα ήταν σίγουρα καλύτερα με DLSS 3.

ίσα ίσα στο starfield το dlss3 είναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις. Εντάξει μην τρελένεσαι τόσο, δεν είναι κακό να υπάρχουν games που η AMD έχει ισάξιες τεχνολογίες. Καλό είναι.

Γενικά πάντως υπερβάλουν και οι 2 πλευρές. Στο μόνο που η nvidia έχει μεγάλη διαφορά είναι στα βαριά RT games αλλά είναι ελάχιστα, οπότε είναι ψιλο-irrelevant για την πλειοψηφία του κόσμου. Στα υπόλοιπα αλλού υπερέχει η nvidia (upscaling, fg, κατανάλωση), αλλού είναι ίδια, αλλού υπερέχει η AMD (τιμή, vram, raster στην ίδια τιμή). Μην κάνουμε πάλι την ίδια κουβέντα, ο καθένας βλέπει και αποφασίζει.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Arkin είπε

 

 

Ειναι αρκετα 15 βαθμοι ναι καπου 6-7 εχω δει διαφορα απο core temp με junction σε gaming. 15 ειναι αρκετοι. Το junction ειναι το πιο ζεστο σημειο της καρτας δεν ξερω απο ποσους αισθητηρες που περνει μετρηση οποτε οκ δεν ειναι κατι πολυ σημαντικο.

Μέχρι 15c μαξ,είναι οκ .(βάζω το spike στα Μαξ του gpuz/info)in game πυρήνας με hot spot το φυσιολογικό είναι όσο παίζεις να βλέπεις μέχρι 8-12c διαφορά Μαξ.

Παραπάνω μπορεί να θέλει σύντομα repaste.

Το 6-7c που βλέπεις εσύ στην δική σου κάρτα είναι επειδή είσαι καπ fps(αν εννοείς ότι μετά από gaming session σε gpuz/info το Μαξ που βλέπεις είναι μόνο 6-7c,που δεν παίζει με την καμία )

Τσεκαρε αυτό που σου λέω μετά από βαρύ παιχνίδι.Ασε gpuz από πίσω να τρέχει όσο παίζεις και βάλε τα σενσορς να σου δείξουν τα Μαξ.

 

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

ίσα ίσα στο starfield το dlss3 είναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις. Εντάξει μην τρελένεσαι τόσο, δεν είναι κακό να υπάρχουν games που η AMD έχει ισάξιες τεχνολογίες. Καλό είναι.

Γενικά πάντως υπερβάλουν και οι 2 πλευρές. Στο μόνο που η nvidia έχει μεγάλη διαφορά είναι στα βαριά RT games αλλά είναι ελάχιστα, οπότε είναι ψιλο-irrelevant για την πλειοψηφία του κόσμου. Στα υπόλοιπα αλλού υπερέχει η nvidia (upscaling, fg, κατανάλωση), αλλού είναι ίδια, αλλού υπερέχει η AMD (τιμή, vram, raster στην ίδια τιμή). Μην κάνουμε πάλι την ίδια κουβέντα, ο καθένας βλέπει και αποφασίζει.

Δεν τρελαίνομαι, χρησιμοποιώ ότι υπάρχει και ότι με βολεύει και γενικά δεν είμαι και πολύ ψείρας με το zoom, το shimmering και το latency. Αλλά δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους, ακόμη τουλάχιστον. Τα της Vram τα αφήνω στην άκρη. Και το PS5 έχει vram. Δε σημαίνει τίποτα αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Μέχρι 15c μαξ,είναι οκ .(βάζω το spike στα Μαξ του gpuz/info)in game πυρήνας με hot spot το φυσιολογικό είναι όσο παίζεις να βλέπεις μέχρι 8-12c διαφορά Μαξ.

Παραπάνω μπορεί να θέλει σύντομα repaste.

Το 6-7c που βλέπεις εσύ στην δική σου κάρτα είναι επειδή είσαι καπ fps(αν εννοείς ότι μετά από gaming session σε gpuz/info το Μαξ που βλέπεις είναι μόνο 6-7c,που δεν παίζει με την καμία )

Τσεκαρε αυτό που σου λέω μετά από βαρύ παιχνίδι.Ασε gpuz από πίσω να τρέχει όσο παίζεις και βάλε τα σενσορς να σου δείξουν τα Μαξ.

 

15c διαφορα εβλεπα στην 5700xt θυμαμαι σε gaming core-junction. Ναι 6-7 max βλεπω με cap θα παρατηρησω και με uncap σε καποιο benchmark θα εχω ανοιχτο το hwinfo να καταγραψει τα παντα. Γενικα επειδη δοκιμασα και με uncap σε alan wake και 2077 εχοντας απο πισω το hwinfo μετα απο ενα μισαωρο ηταν 65 και 72 η διαφορα τους uncap και με OC και max voltage εφτασε μεχρι 77 πυρηνα και 83 junction. Μου φανηκε περιεργο και μενα το junction να ειναι τοσο χαμηλο με μικρη αποσταση απο τον πυρηνα. Μνημες ειδα μεχρι 70 βαθμους με uncap οταν ειχα 77 core και κατω απο 60 με το κανονικο undervolt που παιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, just_a_dude said:

σαν υψηλό δεν είναι το hospot σε σχέση με το core temp ή οκ; σάπιο paste application from factory;

Screenshot(8).png.b2ee5fd83b41a1314f5efee1706b7964.png

Κι εμένα τέτοια διαφορά έχουν σε windforce.

62 πυρήνας, 60 μνήμη, με 78 hotspot, με 1300-1700 στροφές στοκ.

Γενικά από ότι έχω καταλάβει οι πιο φθηνές υλοποιήσεις πρέπει να έχουν σχετικά ψηλό hotspot. Με λίγο uv και στοκ ρολόγια πέφτει πολύ όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πραγματικο μαξ (σπαικ)θα το δειτε μονο εαν παιξετε αρκετη ωρα βαρυ παιχνιδι,πανω απο μια ωρα.Μεσα στο παιχνιδι ομως ειναι αλλιως πχ θα εχετε πυρηνα 60-62c και hot spot 67-70c

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

*12

Και ειναι καινουρια καρτα ακομα, μολις περασει μια σεζον καλοκαιρινη να μας πει του χρονου που θα κανει repaste!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Armoral είπε

Μάλιστα. Καλύτερο το FG της AMD από το DLSS 3. Κάτι μάθαμε και σήμερα. Καλά το ότι στο Starfield όλα δουλεύουν τέλεια και δεν υπάρχει και latency, πλέον μιλάμε για φανατικούς οπαδούς.

Eγω αλλο σκεφτομαι, εφοσον το FSR 3 ειναι "μια χαρα" και μπορουν να το εχουν ολοι γιατι τετοια καψα για το DLSS 3 :P

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...