Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Westbaum είπε

"Unfortunately, despite the FSR implementation being updated from FSR 2.2 to FSR 3 with the latest patch, the quality of FSR upscaling remains the same as it was on launch day. In Starfield, the main issue FSR upscaling has is a constant shimmering on many objects, such as thin steel objects, transparent materials, tree leaves and vegetation in general, laser sights and scopes, power lines and neon signs. These shimmering artifacts are visible across all resolutions and quality modes when standing still, but are even more noticeable in motion. The FSR 3 upscaling implementation also has visible pixelation on particles and disocclusion artifacts on NPCs, which is especially visible at lower resolutions such as 1080p. It is important to note all of these issues because AMD's Frame Generation solution can only be used in conjunction with FSR upscaling, which means that you can't enable the platform-agnostic technology together with native TAA or DLSS/XeSS, and unfortunately, running FSR 3 at native resolution doesn't save you from the visual issues that we found during our testing. These results indicate that the built-in FSR antialiasing itself is causing these artifacts."

banana minions GIF

Τελικά το fsr3 στο SF

 

 

Επεξ/σία από azazil1190
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To fsr3 frame gen είναι μια χαρά, smooth as butter. Tο upscaling κομμάτι είναι οκ, παίζεις κανονικά σε 1440p και πάνω, απλά αν έχεις δει DLSS είναι δύσκολο να πας σε FSR. Το κακό είναι ότι και σε native mode να το βάλεις είναι το ίδιο ή χειρότερο από το ΤΑΑ οπότε δεν έχει νόημα, ενώ το DLAA είναι πάντα καλύτερο. Είναι κάποια πράγματα που έχει ο πέτσινος που "κακομαθαίνεις" και θες ένα δυνατό κίνητρο για να τα αφήσεις. Για παράδειγμα το RTX Video με HDR και upscaling. Αυτό το χρησιμοποιώ συνέχεια και εκτός gaming (ΥΤ, Twitch και streaming μπάλα, μπάσκετ, κτλ).

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το κακό είναι ότι και σε native mode να το βάλεις είναι το ίδιο ή χειρότερο από το ΤΑΑ οπότε δεν έχει νόημα

Το ΤΑΑ είναι καλό στο Starfield, άνετα καλύτερο από το DLSS.

Τα έχει κάνει σκατά η AMD, θα έπρεπε τουλάχιστον σε native να μη χρησιμοποιεί καθόλου Upscaling

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Το ΤΑΑ είναι καλό στο Starfield, άνετα καλύτερο από το DLSS.

όχι καλύτερο από DLAA όμως αυτό θέλω να πω. Με AMD δεν έχεις DLAA

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως στο starfield και με 35fps να ανοίξεις fg δεν ενοχλεί το latency... επίσης το fsr fg έχει ακόμα λιγότερο latency, αν μπορούσες να βάλεις dlss με fsr fg νομίζω θα ήταν το ιδανικό...

σε αλλα παιχνίδια μπαίνει dlss με fsr fg?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Tambas91 είπε

πάντως στο starfield και με 35fps να ανοίξεις fg δεν ενοχλεί το latency... επίσης το fsr fg έχει ακόμα λιγότερο latency, αν μπορούσες να βάλεις dlss με fsr fg νομίζω θα ήταν το ιδανικό...

σε αλλα παιχνίδια μπαίνει dlss με fsr fg?

όχι, είναι στο fsr pipeline. Δεν ξέρω μήπως γίνεται με το dlss3 to fsr3 mod.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

όχι καλύτερο από DLAA όμως αυτό θέλω να πω. Με AMD δεν έχεις DLAA

Πρέπει να ξαναγυρίσοουν στο σχεδιαστήριο.

Το Frame Generation κομμάτι είναι της AMD είναι καλό.

Το upscaling κομμάτι έχει θέμα. Όχι απλά έχει θέμα. Τους έχουν περάσει και η Intel και η εταιρία κατασκευής 3D engines και διανομής παιχνιδιών 🤩

 

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

όχι, είναι στο fsr pipeline. Δεν ξέρω μήπως γίνεται με το dlss3 to fsr3 mod.

 

2 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

αν μπορούσες να βάλεις dlss με fsr fg νομίζω θα ήταν το ιδανικό

Γίνεται και ενεργοποιεί και το Reflex κανονικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

όχι, είναι στο fsr pipeline. Δεν ξέρω μήπως γίνεται με το dlss3 to fsr3 mod.

επίσης πέρα απ το latency στο συγκεκριμένο παιχνίδι ο συνδυασμός fsr βγάζει πιο πολλά fps από dlss...σε 4k είναι δελεαστικό το fsr

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

Καθίστε βρε εσείς. Γίνεται να βάλεις FSR3 Frame Gen με DLSS Upscaling; Σίγουρα; Αφού στα settings διαλέγεις είτε DLSS είτε FSR και μετά βάζεις ΟΝ το frame gen.

Με το mod εννοείται.

(Δηλαδή ανοίγεις DLSS FG αλλά στην πραγματικότητα είναι FSR FG)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Με το mod εννοείται.

(Δηλαδή ανοίγεις DLSS FG αλλά στην πραγματικότητα είναι FSR FG)

Ναι όντως, σταμάτησε να λειτουργεί το μυαλό μου, μετά το κατάλαβα ότι εννοείς το mod :P

Καλή φάση πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Westbaum είπε

"Unfortunately, despite the FSR implementation being updated from FSR 2.2 to FSR 3 with the latest patch, the quality of FSR upscaling remains the same as it was on launch day. In Starfield, the main issue FSR upscaling has is a constant shimmering on many objects, such as thin steel objects, transparent materials, tree leaves and vegetation in general, laser sights and scopes, power lines and neon signs. These shimmering artifacts are visible across all resolutions and quality modes when standing still, but are even more noticeable in motion. The FSR 3 upscaling implementation also has visible pixelation on particles and disocclusion artifacts on NPCs, which is especially visible at lower resolutions such as 1080p. It is important to note all of these issues because AMD's Frame Generation solution can only be used in conjunction with FSR upscaling, which means that you can't enable the platform-agnostic technology together with native TAA or DLSS/XeSS, and unfortunately, running FSR 3 at native resolution doesn't save you from the visual issues that we found during our testing. These results indicate that the built-in FSR antialiasing itself is causing these artifacts."

Μα γιατί αφού ο πέτσινος χρεώνει και καλά για hardware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ εξηγούν λίγο γιατί δεν το δίνει και στις άλλες rtx, ότι και καλά το dlss fg χρησιμοποιεί "high resolution internal buffers" με αποτέλεμα το πιο αδύναμο flow accelerator στις προηγούμενες rtx δεν θα την πάλευε το ίδιο καλά. Το οποίο ίσως κατά ένα ποσοστό να είναι αλήθεια αλλά πιο πολύ συμβαίνει φυσικά για να αγοράζουμε τις καινούργιες και όπως φαίνεται η πρακτική αυτή λειτουργεί οπότε ο πέτσινος δεν έχει κανένα λόγο να το δώσει στις προηγούμενες κάρτες και πιθανώς αν είναι χειρότερο (έστω και λίγο) να επιρρεαστεί το branding.

Κάτι τέτοιο συνέβει με την Intel. Το XeSS που δουλεύει μόνο στις intel είναι καλύτερο από το "ελεύθερο" XeSS αλλά και από το FSR, αλλά δεν το ξέρει κανένας, εκτός από τα 12 άτομα που έχουν intel κάρτα, και όλοι νομίζουν ότι είναι σαν το FSR ή και χειρότερο κάποιες φορές.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εδώ εξηγούν λίγο γιατί δεν το δίνει και στις άλλες rtx, ότι και καλά το dlss fg χρησιμοποιεί "high resolution internal buffers" με αποτέλεμα το πιο αδύναμο flow accelerator στις προηγούμενες rtx δεν θα την πάλευε το ίδιο καλά. Το οποίο ίσως κατά ένα ποσοστό να είναι αλήθεια αλλά πιο πολύ συμβαίνει φυσικά για να αγοράζουμε τις καινούργιες και όπως φαίνεται η πρακτική αυτή λειτουργεί οπότε ο πέτσινος δεν έχει κανένα λόγο να το δώσει στις προηγούμενες κάρτες και πιθανώς αν είναι χειρότερο (έστω και λίγο) να επιρρεαστεί το branding.

Κάτι τέτοιο συνέβει με την Intel. Το XeSS που δουλεύει μόνο στις intel είναι καλύτερο από το "ελεύθερο" XeSS αλλά και από το FSR, αλλά δεν το ξέρει κανένας, εκτός από τα 12 άτομα που έχουν intel κάρτα, και όλοι νομίζουν ότι είναι σαν το FSR ή και χειρότερο κάποιες φορές.

πάντως το fsr fg τολμώ να πω ότι σε σημεία είναι ίσο αν όχι καλύτερο από το dlss fg (και δουλεύει και παντού χωρίς ειδικό HW) σε αντίθεση με τον απλό dlss vs fsr που ο πρώτος υπερέχει ξεκάθαρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Εδώ εξηγούν λίγο γιατί δεν το δίνει και στις άλλες rtx, ότι και καλά το dlss fg χρησιμοποιεί "high resolution internal buffers" με αποτέλεμα το πιο αδύναμο flow accelerator στις προηγούμενες rtx δεν θα την πάλευε το ίδιο καλά.

Συγκεκριμένα λέει ότι "αυτό τους είπαν" σε ενημέρωση που τους έκανε η Nvidia.

Όποιος θέλει το πιστεύει.

4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

και πιθανώς αν είναι χειρότερο (έστω και λίγο) να επιρρεαστεί το branding.

1) Τι χειρότερο; Πόσο χειρότερο; Εδώ η "υποδεέστερη" AMD έβγαλε FG με πάρα πολύ καλά αποτελέσματα. Motion interpolation είναι, δεν είναι πυρηνική φυσική.

2) Θα επηρεαστεί το branding δηλαδή από το DLSS FG στις RTX3000 αλλά δεν επηρεάζεται το branding από το DLSS Ultra Performance;

Αύριο βγάζουν, αν θέλουν, DLSS FG έστω και basic εκδοχη για τις RTX3000 αλλά υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και βέβαια θα βρεθεί σε δύσκολη θέση ο Πέτσας. Αλλά μικρό το κακό, υπάρχει και το mod για όποιον θέλει.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...