Arkin Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, Tambas91 είπε το θυμόμουν πιο βαρύ πάντως που είχα παίξει με έκδοση του θείου αρκετό καιρό πριν.. σε 4k δε κράταγε 60 το κατέβασα και εγώ πριν λίγο αυτά βγάζω 2k native 4k native Εστρωσε αρκετα ναι δειχνει και πανεμορφο τρεχει και εξαιρετικα. Και το FG δινει απο τα μεγαλυτερα boost που εχω δει ως CPU BN. Δεν ξερω πως τρεχει με max LOD παει 300 ειδα απο 140 που ειναι stock αλλα θελει πολυ δυνατο CPU. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
this.is.elia Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Χθες πήρε ένα update γύρω στα 50GB πάντως και τώρα γράφει ότι έγινε reloaded edition. Μήπως βελτίωσαν και το perf; 2-3 φορές έχω ανοίξει αυτό το παιχνίδι από τότε που το αγόρασα να κάνω κανα benchmark και κάθε φορά τραβάει 50GB μέχρι να ξεκινήσει 😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 13 λεπτά πριν, Arkin είπε Εστρωσε αρκετα ναι δειχνει και πανεμορφο τρεχει και εξαιρετικα. Και το FG δινει απο τα μεγαλυτερα boost που εχω δει ως CPU BN. Δεν ξερω πως τρεχει με max LOD παει 300 ειδα απο 140 που ειναι stock αλλα θελει πολυ δυνατο CPU. κάνει διαφορα στο 300 από 68 πήγε 60 fps σε 4k σίγουρα έχει πάρει κάποια βελτίωση δε το θυμόμουν τόσο ελαφρύ... με HDR auto είναι όμορφο, επίσης βάλτε color granding: gritty+dark για να φύγει η κιτρινίλα και να κάνει τη νύχτα πιο σκοτεινή... το RTX HDR btw δε λειτουργεί με 2 monitor συνδεδεμένα ελπίζω στον κανονικό driver να το φτιάξουν... εδώ άλλο ένα με την ανάλυση που θα το παίξω όλα δεξιά είναι κρύσταλο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Starfield: FSR 3 vs DLSS 3 vs XeSS Comparison Review | TechPowerUp "If you want the most stable and clean image in Starfield—DLSS Super Resolution can deliver it" "The DLSS Frame Generation implementation in Starfield is excellent" "Unfortunately, despite the FSR implementation being updated from FSR 2.2 to FSR 3 with the latest patch, the quality of FSR upscaling remains the same as it was on launch day." "the main issue FSR upscaling has is a constant shimmering on many objects" Τους σκουπίσαμε και πάλι μέσα στην έδρα τους κιόλας αδέρφια. Μόνοι μας και όλοι τους. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου από just_a_dude 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, just_a_dude είπε Starfield: FSR 3 vs DLSS 3 vs XeSS Comparison Review | TechPowerUp "If you want the most stable and clean image in Starfield—DLSS Super Resolution can deliver it" "The DLSS Frame Generation implementation in Starfield is excellent" "Unfortunately, despite the FSR implementation being updated from FSR 2.2 to FSR 3 with the latest patch, the quality of FSR upscaling remains the same as it was on launch day." "the main issue FSR upscaling has is a constant shimmering on many objects" Τους σκουπίσαμε και πάλι μέσα στην έδρα τους κιόλας αδέρφια. Μόνοι μας και όλοι τους. μα δεν χρειαζεται ουτε fsr ουτε fg το starfield 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Εξαφανισαν απο προσωπου γης το καναλι Testing Games απο το youtube. Δεν υπαρχει κανενα βιντεο ουτε και το καναλι μεχρι προχθες ανεβαζε συνεχεια benchmarks. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 11 λεπτά πριν, Arkin είπε Εξαφανισαν απο προσωπου γης το καναλι Testing Games απο το youtube. Δεν υπαρχει κανενα βιντεο ουτε και το καναλι μεχρι προχθες "ανεβαζε συνεχεια benchmarks. " Ανέβαζε "benchmarks" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, kkatzos είπε Ανέβαζε "benchmarks" Ναι δεν ξερω αν ηταν fake η real. Υπαρχουν απειρα παντως με τελειως fake οχι βιντεο απλα με γραφηματα που μενουν οποτε σιγουρα κατι αλλο παιχτηκε εδω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr Aris Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, Tambas91 είπε Tο RTX HDR btw δε λειτουργεί με 2 monitor συνδεδεμένα ελπίζω στον κανονικό driver να το φτιάξουν... Το τεσταρες εσύ σε δικές σου οθόνες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 9 λεπτά πριν, Mr Aris είπε Το τεσταρες εσύ σε δικές σου οθόνες? ναι το έχει σαν προϋπόθεση ότι πρέπει να έχεις κλειστό το Auto HDR και να έχεις ένα monitor, όταν το απενεργοποίησα δούλεψε κανονικά... τώρα γιατί έχει αυτόν τον περιορισμό δε ξέρω. το RTX video πάντως λειτουργεί κανονικά με dual monitor 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 6 hours ago, panakos_thess said: HDD 4X1TB RAID 0 δηλαδη τεσσερις σκληρους 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, akoinonitos είπε μα δεν χρειαζεται ουτε fsr ουτε fg το starfield Ούτε καν install. 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panakos_thess Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 1 hour ago, 7nisiotis said: 90s Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ReaperX Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Ένα timespy έτσι για τους αριθμούς.. core 2950-3000 @1.075V ram +1200 14700K @5.6 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Westbaum Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου "Unfortunately, despite the FSR implementation being updated from FSR 2.2 to FSR 3 with the latest patch, the quality of FSR upscaling remains the same as it was on launch day. In Starfield, the main issue FSR upscaling has is a constant shimmering on many objects, such as thin steel objects, transparent materials, tree leaves and vegetation in general, laser sights and scopes, power lines and neon signs. These shimmering artifacts are visible across all resolutions and quality modes when standing still, but are even more noticeable in motion. The FSR 3 upscaling implementation also has visible pixelation on particles and disocclusion artifacts on NPCs, which is especially visible at lower resolutions such as 1080p. It is important to note all of these issues because AMD's Frame Generation solution can only be used in conjunction with FSR upscaling, which means that you can't enable the platform-agnostic technology together with native TAA or DLSS/XeSS, and unfortunately, running FSR 3 at native resolution doesn't save you from the visual issues that we found during our testing. These results indicate that the built-in FSR antialiasing itself is causing these artifacts." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα