Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2269

  • Arkin

    1825

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Το forbidden West θα είναι δυνατό απλά όχι με RT και τέτοια.

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Μέχρι να βγουν τα Black Myth και Stalker 2 δεν βλέπω κάτι δυνατό σε visuals.

Πιο πιθανό να κερδίσει τον πόλεμο η Ουκρανία παρά να βγει το Stalker 2 σε καλή κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tambas91 είπε

σε παρακαλώ θες να μου απαριθμήσεις τις 8-10 φορες και να σου παραθέσω και εγώ??

Δε χρειάζεται εγώ να πω κάτι.

Δες το βίντεο και μέτρα. Ποσοτικά και ποιοτικά.

1 ώρα πριν, Tambas91 είπε

μιλάω για μεγαθήρια τίτλους και όχι τρολιές indies... ορίστε starfield (και με κίνηση) που το έχω πρόχειρο δες τις κεραίες και τα κάγκελα χορό που ρίχνουν, επειδή μιλάμε για τσόντες μη το ανοίξετε όσοι είστε κάτω τον 18 :P :

Το Starfield έχει καλή υλοποίηση DLSS. Με DLSS θα το παίξω και εγώ.

Εσύ παρουσιάζεις ένα σημείο, εγώ θα παρουσιάσω ένα άλλο σημείο. Δε χρειάστηκε να ψάξω, εκεί ακριβώς που το είχα αφήσει, στην αρχή. Θα δεις ότι πέρα από edge crawling υπάρχει και ένα άσχημο ghosting+crawling στα σίδερα ψηλά στο βάθος. Και μιλάμε για 1440p.

Το βλέπεις και στο βίντεο του HWU. Θεωρώ ότι μια από τις 8 (στις 10) είναι και αυτή.

 

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

αλλά το ΤΑΑ έχει πολλές φορές πρόβλημα με τις οριζόντιες γραμμές, φαίνονται διακεκομμένες.

Αυτό που λέει ο Γιάννης ισχύει. Ίσχυε σε μεγαλύτερο βαθμό παλιότερα, τώρα κάπως το έχουν βελτιώσει.

Γιάννη, είναι απλό γιατί συμβαίνει αυτό. Το TAA δεν προσθέτει ψεύτικη πληροφορία. Έχει περιορισμένες δυνατότητες να κάνει resolve λεπτές γραμμές αλλά είναι πιστό την πραγματικότητα. Το DLSS βάζει τεχνητή πληροφορία και παχαίνει τη γραμμή, άρα δεν της λείπουν κομμάτια. Αλλά δεν είναι το πραγματικό αυτό που βλέπεις, δεν είναι αυτό που θα ήθελε να δείξει ο dev/artist. Για να καταλάβεις τι θέλω να πω δοκίμασε το σημείο που λείπουν κομμάτια από τη γραμμή με ΤΑΑ + resolution scale 200% και θα δεις ότι η γραμμή είναι όντως πολύ πιο λεπτή από ότι με DLSS.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά όντως είναι ψεύτικη πληροφορία απλά ας πούμε είναι necessary evil για να δείχνει καλύτερο. Προφανώς αν σε παίρνει παίζεις native 4K και είναι κρύσταλλο (εγώ αυτό κάνω με DLDSR σε games που δεν είναι τέρμα βαριά).

Αυτό που σίγουρα συμβαίνει, και καθώς ήμουν σε 1080p/24αρι πριν και μπορώ να κάνω τη σύγκριση, είναι ότι στο 1080p το DLSS είναι compromise συνολικά. Τουλάχιστον στα μάτια μου ήταν. Σε 1440p δεν είναι συνολικά γιατί ούτε το ΤΑΑ δεν είναι 100% τέλειο παντού. Σε 1440p και σε 4Κ το βάζεις άνετα και είναι ""τζάμπα"" perf (ειδικά σε 4Κ).

Ωστόσο επειδή έχω καταφέρει να αποβάλω το όλα δεξιά και το να παίζω με rtss ανοιχτώ, προτιμώ να ρίξω μερικά settings + DLAA ή DLDSR 4K + DLSS Q. Απλά σε games που έχουν δυνατό RT τι settings να ρίξεις; Δεν σε παίρνει, οπότε και θες DLSS εκεί. Ελπίζω οι 70αρες της 5000 σειράς να κάνουν native RT και DLSS PT @ 60fps.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Δε χρειάζεται εγώ να πω κάτι.

Δες το βίντεο και μέτρα. Ποσοτικά και ποιοτικά.

έχω δοκιμάσει gow, tlou, hzd, ds, starfield, metro, αυτά είναι που μου έρχονται πρόχειρα από αυτά που έχω παίξει και έχω δει με τα ματια μου, χωρίς να προσπαθώ να ψάξω ατέλειες ούτε να κάνω 100x zoom για να βρω διαφορες εε ρε συ δεν είδα κάτι τόσο τρανταχτό που να με κάνει να το βάλω off

και ξαναλέω μιλάμε για μια ανάλυση που και από μονη τις έχει αρνητικά στη μια περίπτωση μπορεί να έχει ghosting και moire pattern (που δεν είναι τόσο καλο το dlss) στην άλλη θα τρεμοπαίζουν οι κεραίες και τα σύρματα... δε νομίζω τώρα οποιος παίζει σε 1080p να έχει τρελες απαιτήσεις από image quality ενώ τα extra fps θα του κάνουν διαφορα... just my opinion

16 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Το Starfield έχει καλή υλοποίηση DLSS. Με DLSS θα το παίξω και εγώ.

Εσύ παρουσιάζεις ένα σημείο, εγώ θα παρουσιάσω ένα άλλο σημείο. Δε χρειάστηκε να ψάξω, εκεί ακριβώς που το είχα αφήσει, στην αρχή. Θα δεις ότι πέρα από edge crawling υπάρχει και ένα άσχημο ghosting+crawling στα σίδερα ψηλά στο βάθος. Και μιλάμε για 1440p.

Το βλέπεις και στο βίντεο του HWU. Θεωρώ ότι μια από τις 8 (στις 10) είναι και αυτή.

φαντάσου σε αυτό το σημείο το είδα χωρίς καν να το ψάξω.. απλά άνοιξα το παιχνίδι στο τελευταίο save και μου χτύπησε το μάτι μπαμ, είναι εκεί που είχα τραβήξει και το προηγούμενο video για το reshade

και κάπου εδώ συμφωνούμε! εγώ είδα αυτό εσύ είδες κάτι άλλο στο dlss που σε χάλασε.. και τα 2 έχουν ατέλειες εγώ προτιμώ όμως αυτό που θα μου δώσει ακόμα 10-20 fps ποσο μάλλον άμα είχα και μικρότερη κάρτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

έχω δοκιμάσει gow, tlou, hzd, ds, starfield, metro, αυτά είναι που μου έρχονται πρόχειρα από αυτά που έχω παίξει και έχω δει με τα ματια μου, χωρίς να προσπαθώ να ψάξω ατέλειες ούτε να κάνω 100x zoom για να βρω διαφορες εε ρε συ δεν είδα κάτι τόσο τρανταχτό που να με κάνει να το βάλω off

και ξαναλέω μιλάμε για μια ανάλυση που και από μονη τις έχει αρνητικά στη μια περίπτωση μπορεί να έχει ghosting και moire pattern (που δεν είναι τόσο καλο το dlss) στην άλλη θα τρεμοπαίζουν οι κεραίες και τα σύρματα... δε νομίζω τώρα οποιος παίζει σε 1080p να έχει τρελες απαιτήσεις από image quality ενώ τα extra fps θα του κάνουν διαφορα... just my opinion

ds, hzd έχουν λίγο ως πολύ σάπιο TAA. Στο tlou με DLSS έχει shimmering στο νερό. Βέβαια εσύ είσαι και σε 4Κ που εκεί δείχνει σίγουρα καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

ds, hzd έχουν λίγο ως πολύ σάπιο TAA. Στο tlou με DLSS έχει shimmering στο νερό. Βέβαια εσύ είσαι και σε 4Κ που εκεί δείχνει σίγουρα καλύτερο.

όλα τα παιχνίδια τα δοκιμάζω και στο μικρό monitor που έχω (2560x1080) για να δω πως φαίνονται σε ultrawide.. το 4k το αφήνω απ έξω εκεί και fsr βάζω δε με νοιάζει :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Ελπίζω οι 70αρες της 5000 σειράς να κάνουν native RT και DLSS PT @ 60fps.

Ακομα και αν κανουν, συντομα δεν θα κανουν και θα θες παλι DLSS Q σε νεους τιτλους για τα εξτρα FPS.
Oι καρτες εξελισσονται αλλα εξελισσονται και τα παιχνιδια.
Το Raster RT Ultra ειναι για τις 5080 5090 οπως τωρα ειναι για τις 4080 4090 με ελαχιστες εξαιρεσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, just_a_dude said:

Τι φάση; Μας διαβάζει το DF και είπε να φτιάξει βίντεο; :P

Καλή δουλειά έκανε να δείξει τα θέματα του TAA αλλά στο τέλος κατέληξε λίγο λάθος θεωρώ. Οκ εννοείται καλοδεχούμενη η επιλογή για on/off, αλλά σε αυτό το σημείο του gaming είναι απαραίτητο το TAA. Η επιλογή off δεν είναι ρεαλιστική.

Η λύση είναι απλά να κάνουν οι devs καλύτερο tuning για να είναι λιγότερο θολό, ή τουλάχιστον να δίνουν ένα slider τύπου "TAA intensity" που θα επιτρέπει στους χρήστες να το φέρουν στα μέτρα τους.

Όπως πχ είχες αναφέρει προηγουμένως ότι θεωρείς το TAA του hzd άθλιο, εγώ το βρήκα εξαιρετικό στο να κάνει κάτι διαφορετικό: ήταν το λιγότερο θολό TAA των τελευταίων χρόνων που δοκίμασα σε 1080p. Προφανώς όμως παρέχοντας το χειρότερο anti aliasing γεμάτο shimmering. Παρόλα αυτά το προτιμώ από αυτό του rdr2/god of war για παράδειγμα που είναι βαζελίνη και παθαίνεις μυωπία βλέποντας τα.

Θέλω να πω, κάθε χρήστης παίζει σε διαφορετικές αναλύσεις, οπότε έχει και διαφορετικές προτιμήσεις/απαιτήσεις που η επιλογή του on/off δεν εξυπηρετεί ρεαλιστικά τίποτα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...