Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

43 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

30% uplift πάντως μπορείς να το πάρεις αν ρίξεις 2-3 settings. Εγώ έχω καταλήξει ότι το DLSS το έχω για το βαρύ RT και στα υπόλοιπα ρίχνω μερικά settings + DLAA. Εκτός αν με όλα δεξιά την παλεύει σε native προφανώς. 

καλά και πάλι και settings να ρήξεις η ποσοστιαία διαφορα ίδια θα μείνει, και άμα δεις στο video κάπου κερδίζει το καθένα κάπου χάνει... άμα δηλαδή δε κάτσεις με μεγενθυντικό φακό και να κοιτάζεις τους φράχτες να βρείς διαφορες ούτε που θα καταλάβεις τίποτα είναι λες και ανεβαίνεις 1,5 tier παραπάνω για 95% τις εικόνας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Έχω και εγώ αυτήν τη απορία. Τι είναι αυτό το DLDSR;; Το ανοίγουμε πάντα στα παιχνίδια; Παίζει ρόλο η δυναμικότητα της κάρτας; Με το PC της υπογραφής γενικά να το ανοίγω ή όχι;;

Είναι downscale, το αντίθετο του DLSS δηλαδή. Κάνει render σε υψηλότερη ανάλυση από την native ανάλυση του monitor και μετά κάνει downscale για να "χωρέσει" στο monitor. Το factor καθορίζει το ποια θα είναι αυτή η ανάλυση. Αν έχεις 1440p monitor και βάλεις  2.25x και ανοίξεις ένα game θα δεις σαν επιλογή και το 4Κ πλέον. Άρα είναι feature πολυτελείας, πρέπει να σου περισσεύει gpu power για να το βάλεις και κάνει μεγάλη διαφορά.

Αυτό υπήρχε πάντα (και η AMD το έχει), απλά στις RTX κάρτες χρησιμοποιεί και τους tensor cores και κάτι βελτιώνει. Νομίζω παίρνεις 4Κ εικόνα με μικρότερο κόστος. Κάτι τέτοιο και καλά. Γενικά βοηθάει σε games που έχουν άθλιο ΤΑΑ ή σε ελαφριά παλιότερα games που έχεις τη gpu να κάθεται.

Ή μπορείς να το συνδυάσεις με το DLSS, άρα το DLSS θα έχει σαν βάση μεγαλύτερη ανάλυση οπότε θα φαίνεται πιο καλό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Είναι downscale, το αντίθετο του DLSS δηλαδή. Κάνει render σε υψηλότερη ανάλυση από την native ανάλυση του monitor και μετά κάνει downscale για να "χωρέσει" στο monitor. Το factor καθορίζει το ποια θα είναι αυτή η ανάλυση. Αν έχεις 1440p monitor και βάλεις  2.25x και ανοίξεις ένα game θα δεις σαν επιλογή και το 4Κ πλέον. Άρα είναι feature πολυτελείας, πρέπει να σου περισσεύει gpu power για να το βάλεις και κάνει μεγάλη διαφορά.

Αυτό υπήρχε πάντα (και η AMD το έχει), απλά στις RTX κάρτες χρησιμοποιεί και τους tensor cores και κάτι βελτιώνει. Νομίζω παίρνεις 4Κ εικόνα με μικρότερο κόστος. Κάτι τέτοιο και καλά. Γενικά βοηθάει σε games που έχουν άθλιο ΤΑΑ ή σε ελαφριά παλιότερα games που έχεις τη gpu να κάθεται.

Ή μπορείς να το συνδυάσεις με το DLSS, άρα το DLSS θα έχει σαν βάση μεγαλύτερη ανάλυση οπότε θα φαίνεται πιο καλό.

Άρα με την RTX 4060 Ti είναι απαγορευτικό για μένα, μόνο σε πιο παλιά παιχνίδια. Ευχαριστώ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

καλά και πάλι και settings να ρήξεις η ποσοστιαία διαφορα ίδια θα μείνει, και άμα δεις στο video κάπου κερδίζει το καθένα κάπου χάνει... άμα δηλαδή δε κάτσεις με μεγενθυντικό φακό και να κοιτάζεις τους φράχτες να βρείς διαφορες ούτε που θα καταλάβεις τίποτα είναι λες και ανεβαίνεις 1,5 tier παραπάνω για 95% τις εικόνας

απλά λέω καλύτερα να ρίξεις settings + DLAA γιατί στην ουσία το DLAA έχει όλα τα καλά του DLSS χωρίς όμως τα αρνητικά. Και αν το game δεν έχει DLAA υπάρχει και άλλος https://github.com/emoose/DLSSTweaks

Το είχα χρησιμοποιήσει αυτό για να βάλω DLAA στο RDR2 που έχει ΑΘΛΙΟ TAA, και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο.

12 λεπτά πριν, αποστόλης είπε

3440 x 1400 ultra wide!

σε ultra wide δεν βγαίνει 4Κ ακριβώς γιατί είναι διαφορετικό το aspect ratio. Με την 4070Ti που έχεις δοκίμασε το 1.78x ratio, και σε παλιά και ελαφριά το 2.25x

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, _Theo_ said:

Άρα με την RTX 4060 Ti είναι απαγορευτικό για μένα, μόνο σε πιο παλιά παιχνίδια. Ευχαριστώ!

Ανάλογα την ανάλυση που παίζεις. Ναι δεν έχει νόημα για πάνω από 1440p internal με την κάρτα σου, αλλά σίγουρα μπορείς να δοκιμάσεις dldsr 1.78/2.25 + dlss balanced αν σου περισσεύει λίγο performance στην native ανάλυση σου.

Έτσι θα έχεις καλύτερο anti aliasing και σίγουρα πολύ πιο καθαρή εικόνα από οποιοδήποτε παιχνίδι με κακή υλοποίηση TAA (βλέπε rdr2 πχ που αναφέρθηκε πιο πριν).

Γενικά δεν υπάρχει λόγος να μην έχει κάποιος ανοιχτό το dldsr 1.78 και 2.25 στο control panel, και απλά να παίξει λίγο σε συνδιασμό με dlss για να βρει sweetspot ανάλογα το παιχνίδι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βάζω full dldsr σε 1080 που παίζω και απλά κατεβάζω ρυθμισης για να παρω FPS έχει καλή διαφορά απο native, αλλά 1.78 με 2.25 δεν έχω καταλάβει διαφορά (αυτά σε λάπτοπ 15.6) 😋

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Tambas91 είπε

πέρα απ την πλακα από αυτό που βλέπω στο video χωρίς να υπάρχουν τρανταχτές διαφορες, το uplift που παίρνεις με το dlss σε fps είναι τέτοιο που ακόμα και σε 1080p το ανοίγεις χωρίς δεύτερη σκέψη...

Αυτό κατάλαβες εσύ; 🤣

Εκτός και αν κρίνεις από στατικές εικόνες, όπως έκανες και παλιότερα.

Βαρέθηκα να ακούω στο βίντεο ότι το DLSS είναι πολύ καλό όντως ακίνητος αλλά με μεγάλη απώλεια ποιότητας εν κινήσει. Αυτό ακριβώς που λέω εδώ και τόσο καιρό, μην ανατρέχω σε παλιά posts και κουράζω/ομαι.

Σε 1080p είναι ξεκάθαρο πιστεύω. Το DLSS το ανοίγεις μόνο σε παιχνίδια που το Native/TAA είναι κακό (π.χ Death Stranding) ή έχεις ανάγκη κάθε τελευταίο fps.

Τα ίδια ισχύουν, με μειούμενη τάση όμως, όσο ανεβαίνουμε ανάλυση. Σε 1440p πολλές φορές θα ανοίξεις DLSS γιατί τα πάει αρκετά καλά και σε 4Κ θα το έχεις πάντα ανοικτό γιατί:

α) Είναι τέτοια η ανάλυση/ppi που οι ατέλειες δύσκολα διακρίνονται (τουλάχιστον σε monitors).

β) Σε 4Κ το DLSS τα καταφέρνει ακόμα καλύτερα.

γ) Αναγκάζεσαι αφού μόνο 4090 (και αν) μπορεί να τρέχει τίτλους ΑΑΑ σε native 4K.

2 ώρες πριν, Tambas91 είπε

και άμα δεις στο video κάπου κερδίζει το καθένα κάπου χάνει

Κάπου κερδίζει και κάπου χάνει σίγουρα αλλά το ένα κερδίζει 8 στις 10 και με μεγάλη διαφορά ενώ το άλλο στις 2 κερδίζει με μικρή διαφορά. Δεν έβαλε και κανένα τίτλο Forza να δούμε τσόντα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το DLSS σε 1080p ίσως την παλεύει πιο καλά σε συνδυασμό με Ray Reconstruction, αλλά αυτό δουλεύει μόνο με RΤ, οπότε κάρτες τύπου 4060 είναι άκυρες έτσι και αλλιώς. Γενικά τα petsinos features δεν έχουν και ιδιαίτερο νόημα σε οτιδήποτε κάτω από 4070 performance like.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάρτα Γραφικών MSI GeForce RTX 4060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC | Public

Καλησπερα ! οι 2 καρτες εχουν τεραστια διαφορα ωστε να δικαιολογουν τοσα πολλα ευρω ;

 

Κάρτα Γραφικών MSI GeForce RTX 4060 Ti 8GB GDDR6 Ventus 2X Black OC | Public

 

Η μια ειναι η Black η ακριβη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Boubis1411 είπε

Κάρτα Γραφικών MSI GeForce RTX 4060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC | Public

Καλησπερα ! οι 2 καρτες εχουν τεραστια διαφορα ωστε να δικαιολογουν τοσα πολλα ευρω ;

Κάρτα Γραφικών MSI GeForce RTX 4060 Ti 8GB GDDR6 Ventus 2X Black OC | Public

image.png.0867404bb45cf9dd4c1d71780fd29985.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, johnmt2 είπε

Κλέψιμο 

κλεψιμο τι ακριβωςς ;

20 λεπτά πριν, Fulgore είπε

image.png.0867404bb45cf9dd4c1d71780fd29985.png

οχι ειναι 2 καρτες ιδιο μοντελο απλα την 1 την βαφτισαν Black -αυτο ρωταω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...