Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που διακρίνει το RT(Ray Tracing) είναι η ακρίβεια και γι' αυτό πετυχαίνει φωτορεαλισμό. Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα παιχνίδια έχουν απλά 1-2 RT effects της πλάκας τα οποία δεν κάνουν κάμια φοβερή διαφορά(Αυτό συμβαίνει γιατί οι κονσόλες δεν τραβάνε ακόμα για path-tracing), ενώ το Alan Wake 2 ή το CP2077 έχουν path-tracing που μεταφράζεται σε ''full'' RT(Σκιές, φωτισμό, αντανακλάσεις) και γι' αυτό αλλάζει όλη η εικόνα όταν το ενεργοποιείς.

ΔΕΝ μπορείς να πετύχεις τέτοιο αποτέλεσμα με rasterization, το μόνο που μπορείς να πετύχεις είναι ο φωτισμός αν είναι pre-baked GI που σημαίνει ότι θα έχεις στο παιχνίδι έναν στάνταρ φωτισμό όπως στο Unity που είναι συνεχώς μέρα. Αν το παιχνίδι αλλάζει ώρα και ξημερώνει ή νυχτώνει, θέλει RTGI για το ίδιο αποτέλεσμα.

Τα SSR πετυχαίνουν αντανακλάσεις τύπου RT αλλά μόνο όταν κοιτάς από συγκεκριμένη γωνιά, αν κοιτάξει κάποιος προς τα κάτω ας πούμε θα παρατηρήσει ότι οι αντανακλάσεις εξαφανίζονται.

Γενικώς υπάρχει πολλή ημιμάθεια επί του θέματος και γι' αυτό γράφονται αυτά που γράφονται.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά υπάρχει ένας "ρατσισμός" απέναντι στο Ray Tracing μόνο και μόνο επειδή το προώθησε τόσο πολύ ο πέτσινος γιατί γενικά είναι μόδα να μισούμε την nvidia (λες και η AMD είναι φίλη μας που πάμε για μπύρες, ότι να 'ναι). 

Όπως τα Screen Space Reflections ήταν μια καλύτερη και πιο ακριβής μέθοδος από τα cube maps, έτσι και το Ray Tracing είναι μια καλύτερη και πιο ακριβής μέθοδος από τα Screen Space Reflections. Δεν είδα βέβαια κάποιον να διαμαρτύρεται για τα Screen Space Reflections.

Το ίδιο και για το Ray Tracing Global Illumination σε σχέση με τα static probe lights, κτλ, κτλ.

Σε μερικά χρόνια πιθανώς να βγει κάτι καλύτερο από το Ray Tracing. Έτσι γίνεται. Το ότι το προώθησε ο πέτσινος είναι απλά marketing-ιστικο, δεν έχει να κάνει με την αξία της τεχνολογίας στο rendering. Άλλωστε Ray και Path Tracing υπήρχε από χρόνια στο blender π.χ. Και επίσης δεν έχει καμιά μα καμιά εντελώς σχέση με το ΑΙ

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/1/2024 στις 2:16 ΜΜ, emiliosk είπε

Πιστέυεται ότι αξίζει κάποιος να δώσει 40 ευρώ ή 60 ευρώ παραπάνω για μία καλύτερη υλοποιήση?

Gainward GeForce RTX 4070 Super 12GB Ghost (foxstore.gr) 623

ZOTAC GAMING GeForce RTX 4070 SUPER Twin Edge OC (foxstore.gr) 669

MSI GeForce RTX 4070 Super Ventus 2X OC 12GB GDDR6X (foxstore.gr) 679

 

 

Τα ξεπούλησες και ανέβηκαν σε τιμές.

49 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Γενικά υπάρχει ένας "ρατσισμός" απέναντι στο Ray Tracing μόνο και μόνο επειδή το προώθησε τόσο πολύ ο πέτσινος γιατί γενικά είναι μόδα να μισούμε την nvidia (λες και η AMD είναι φίλη μας που πάμε για μπύρες, ότι να 'ναι). 

Όπως τα Screen Space Reflections ήταν μια καλύτερη και πιο ακριβής μέθοδος από τα cube maps, έτσι και το Ray Tracing είναι μια καλύτερη και πιο ακριβής μέθοδος από τα Screen Space Reflections. Δεν είδα βέβαια κάποιον να διαμαρτύρεται για τα Screen Space Reflections.

Το ίδιο και για το Ray Tracing Global Illumination σε σχέση με τα static probe lights, κτλ, κτλ.

Σε μερικά χρόνια πιθανώς να βγει κάτι καλύτερο από το Ray Tracing. Έτσι γίνεται. Το ότι το προώθησε ο πέτσινος είναι απλά marketing-ιστικο, δεν έχει να κάνει με την αξία της τεχνολογίας στο rendering. Άλλωστε Ray και Path Tracing υπήρχε από χρόνια στο blender π.χ. Και επίσης δεν έχει καμιά μα καμιά εντελώς σχέση με το ΑΙ

Άστα. Υποκρισία στο μέγιστο, επειδή δεν το έχει η AMD σαν κορυφαία προτεραιότητα ή δε μπορούν οι παλιότερες κάρτες να το τρέξουν.

1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Sacrilege

deadpool-shock-hands-to-face.gif

Άποψή του είναι, εσύ γιατί χαίρεσαι;:D

Οτι και να έγραψε με 4090 παίζει. Μπορεί ακόμη να την πουλήσει, να πάει σε 7900xtx ή ακόμη καλύτερα σε 6900xt και να παίζει raster.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O όρος ray tracing έκανε "ζημιά". Αν ήταν απλά π.χ. το ultra στα reflections, να έχεις δηλαδή low-cube maps, medium - ssr, high - ssr με καλύτερη ανάλυση και ultra - rt (χωρίς όμως να αναφέρεται η μέθοδος του rendering) όλοι θα έλεγαν "ααα τα ultra δείχνουν πιο ωραία αλλά είναι πολύ βαριά", όπως δηλαδή συμβαίνει σε κάθε game. Το ίδιο και για το φωτισμό και τα shadows. Αλλά βρήκε ο πέτσινος τρόπος να προωθήσει τις κάρτες του και flame-αρουν το RT το οποίο υπήρχε από πάντα στο offline rendering. Άσε που πολλοί νομίζουν ότι RTX = RT, λες και ο πέτσινος το εφηύρε. Ότι να 'ναι εντελώς!

Ότιδήποτε βελτιώνει τα γραφικά, το gameplay, το story, τoυς npc, και γενικά κάποιο aspect του gaming έστω και λίγο είναι καλοδεχούμενο. Σίγουρα ότι είναι καλύτερο θέλει και περισσότερη ισχύ και σίγουρα και οι 2 εταιρείες δίνουν με το ζόρι το perf αλλά αυτό δεν ακυρώνει την τεχνολογία. Να βγει δηλαδή μια τεχνολογία (δεν έχει σημασία αν θα είναι της AMD ή της NVIDIA) που θα βελτιώνει πάρα πολύ τους NPCs αλλά θα θέλεις δυνατό cpu, τότε τι θα λέμε αααα άχρηστη τεχνολογία, κτλ; 

Δεν βγάζει κανένα απολύτως νόημα. Πάντα όσο περνούσαν τα χρόνια έβγαιναν features που ήταν δύσκολο να τα τρέξεις.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα δεν αρεσει ο ορος ray tracing αλλα δεν ειναι οτι απλα το εφερε στο φως η nvidia. Ετσι λεγετε η τεχνολογια πως να το κανουμε δεν ειναι καποια τεχνολογια της nvidia οπως το DLSS. Και οπως χρησιμοποιειτε οπως πρεπει GI+SHADOWS+REFLECTIONS η εμπειρια ανεβαινει κατακορυφα στον οπτικο τομεα στο ρεαλισμο ουτε ΑΙ rendering ειναι ουτε τιποτα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από γραφικά όλα τα AAA games εδώ και μερικά χρόνια είναι πολύ καλά. Τα visuals δεν αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα στο αν θα παίξεις ή όχι ένα game πλέον. Όλα δείχνουν ωραία. Τo RT είναι απλά για να βελτιώνει τα visuals. Αν δεν έχεις κάρτα που να το σηκώνει, βάλτο στο off, είναι τόσο απλό!!! 

Ας ασχοληθούμε όμως με αυτά που μας κάνουν να μην θέλουμε να παίξουμε ένα game. Tο ηλίθιο ΑΙ, το ίδιο gameplay σε σχεδόν όλα τα games, τα ρηχά stories, κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Γενικά υπάρχει ένας "ρατσισμός" απέναντι στο Ray Tracing μόνο και μόνο επειδή το προώθησε τόσο πολύ ο πέτσινος γιατί γενικά είναι μόδα να μισούμε την nvidia (λες και η AMD είναι φίλη μας που πάμε για μπύρες, ότι να 'ναι). 

Δεν ισχύει αυτό ρε συ για τον απλούστατο λόγο ότι στο τέλος πάντα μιλάνε οι πωλήσεις, και ο πέτσινος έχει το 90% του μάρκετ share … άρα ο κόσμος προτιμάει καλύτερο rt, dlss κτλπ.. 

απλα αυτοί οι λίγοι στους οποίους δεν αρέσει «φωνάζουν» πολύ για να ακουστούν … κάτι σαν τους ψεκασμένους ..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Δεν ισχύει αυτό ρε συ για τον απλούστατο λόγο ότι στο τέλος πάντα μιλάνε οι πωλήσεις, και ο πέτσινος έχει το 90% του μάρκετ share … άρα ο κόσμος προτιμάει καλύτερο rt, dlss κτλπ.. 

απλα αυτοί οι λίγοι στους οποίους δεν αρέσει «φωνάζουν» πολύ για να ακουστούν … κάτι σαν τους ψεκασμένους ..

ναι α μπράβο αυτό εννοώ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Armoral είπε

Τα ξεπούλησες και ανέβηκαν σε τιμές.

Άστα. Υποκρισία στο μέγιστο, επειδή δεν το έχει η AMD σαν κορυφαία προτεραιότητα ή δε μπορούν οι παλιότερες κάρτες να το τρέξουν.

Άποψή του είναι, εσύ γιατί χαίρεσαι;:D

Οτι και να έγραψε με 4090 παίζει. Μπορεί ακόμη να την πουλήσει, να πάει σε 7900xtx ή ακόμη καλύτερα σε 6900xt και να παίζει raster.

Ξεπουλησε και εγώ δεν πήρα τίποτα. Άντε να δούμε τώρα εάν ξαναπέσουν σε αυτά τα επίπεδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, thanosAIAS είπε

Έιναι κουλό γιατί το ray tracing υποτίθεται ότι είναι θέμα επεξεργαστικής ισχύς.

Τρώει VRAM όμως γιατί δεν είναι πραγματικό ray tracing αλλά χακιές της Nvidia μέσω ΑΙ.

Όσο για το αν με το DLSS πέφτει η χρήση της VRAM, προσωπικά στο Hogwarts σε ανάλυση σχεδόν 4Κ με την 3080 ti έπαιξε με DLSS quality στα τέρματα, αλλά αν έβαζα και RTX κρασαρε λόγω VRAM.

Άρα δεν βοηθάει το DLSS αρκετά.

Έπρεπε να το ρίξω στο DLSS performance και ΠΑΛΙ κάποια textures τα θόλωνε, προφανώς δε χωρούσαν στη μνήμη.

Τα ίδια είδα και στο the last of us και σε άλλα games, οπότε πήρα μια 4090.

Μια χαρά μας δούλεψε με την 3080 ti και τα 12 GB.

Επεξεργαστική ισχύ εφάμιλλη σχεδόν της 3090. Να γιατί όμως η τελευταία έκανε 3500 όταν πήρα την 3080 ti για 2150.

Αν μπορούσα να ξανακάνω τις ίδιες επιλογές, θα αγόραζα μια 6900XT και θα την είχα ακόμη και θα έπαιζα τα πάντα με RTX off. 

Δεν άξιζε όσο έλεγαν. Και σε λίγα παιχνίδια μπήκε και μικρή διαφορά έκανε.

Και αυτά δεν τα λέω στον αέρα, τα έκανα και τα δοκίμασα.

Αποψη μου βέβαια.

Για αρχή (άποψη μου και μένα) κακώς έδωσες πάλι χρήματα στην πράσινη αφού θεωρείς ότι σε δούλεψε η θα σε δουλέψει στο μέλλον.Θα μπορούσες να πάρεις με μια 7900χτχ που είναι μια χαρά δυνατή αντί της 4090 και θα κέρδιζες και 1000€+ στην τσέπη ρέστα.

Δεύτερων:Επειδη είχα παράλληλα και 6900xtxh αλλά και 3090 .Μόνο με πολύ καλό oc η 6900χτ έπιανε σε 4κ στοκ καστομ 3090 ίσως να πέρναγε ελαφρά σε κάποια games(έπρεπε να σου κάτσει τρελό Μπιντ 6900 και να είσαι λίγο πριν το κρας).Όλα αυτά μόνο σε ράστερ γιατί με το που έμπαινε ο παράγοντας σοβαρού rt  η φάση γινόταν κλαφτα Χαράλαμπε.(slide show)

Από την άλλη θα μου πεις πόσα παιχνίδια έχουν σοβαρό rt? Δεκτό, μετρημένα στα δάχτυλα.Σε ράστερ μια χαρά τα πήγαινε τότε η 6900 σε 4κ αλλά από την άλλη γιατί να μην τα έχω όλα σε μια κάρτα ?(3090) και να παίζω και με rt on τους λίγους τίτλους που υπάρχουν με σωστό rt.

 

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

ναι α μπράβο αυτό εννοώ. 

Οποίος παίξει σοβαρό παιχνίδι με rt όπως cyber,metro,dl2 που οι διάφορες βγάζουν μάτι καταλαβαίνει γιατί το rt χρειάζεται παντού και πρέπει να είναι προτεραιότητα … βέβαια τα παιχνίδια χωλαίνουν σε αλλά πράγματα αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι και τα γραφικά εξελίσσονται 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Tambas91 είπε

Οποίος παίξει σοβαρό παιχνίδι με rt όπως cyber,metro,dl2 που οι διάφορες βγάζουν μάτι καταλαβαίνει γιατί το rt χρειάζεται παντού και πρέπει να είναι προτεραιότητα … βέβαια τα παιχνίδια χωλαίνουν σε αλλά πράγματα αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι και τα γραφικά εξελίσσονται 

βασικά ένα οffline rendering να είχες δει πριν 15 χρόνια ξέρω 'γω θα ήξερες τι αξία έχει το ray/path tracing. Και αυτά που βλέπουμε τώρα σε real time δεν είναι τίποτα. Με το Path Tracing πήραμε μια γεύση, αλλά αυτά δεν είναι τίποτα. Δεν είναι Full Ray Tracing που λέει ο πέτσας. Ακόμη υπάρχουν και οι παλιές τεχνικές μέσα, αλλιώς θα ήθελες 10x4090 :P 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλειοψηφία ΔΕΝ έχει πρόβλημα με το RT σαν τεχνολογία αλλά με την μείωση επιδόσεων με τις κάρτες που έχουν όταν ενεργοποιούν το RT και επιπλέον με τις τιμές που πρέπει να δώσεις για να πάρεις κάρτα να μπορείς να παίζεις με RT.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, emiliosk είπε

Ξεπουλησε και εγώ δεν πήρα τίποτα. Άντε να δούμε τώρα εάν ξαναπέσουν σε αυτά τα επίπεδα.

Κρίμα που δεν το είδα. Θα έπαιρνα για το pc του υιού 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...