Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 minutes ago, prefuse said:

Να σου δώσω ένα παράδειγμα, ποια  κάρτα και ποιο CPU θα πρότεινες σε έναν επαγγελματία που δουλεύει πχ Photoshop?

Το photoshop είναι το πιο single threaded πράγμα που έχει υπάρξει. Γενικά όλη η σουίτα της adobe είναι εντελώς για τα μπάζα. Και δεν προβλέπεται να φτιαχθεί μιας και δεν τολμάνε να σπάσουν τον legacy κώδικα λόγω φόβου ασυμβατότητας με άπειρα projects απείρων επαγγελματιών από την εποχή των δεινοσαύρων. Τις προάλλες στη δουλειά έστειλα κάτι εικόνες με λίγο compositing στο photoshop σε γραφίστα. Μου είπε ότι δεν ανοίγουν, τον ρώτησα ποια έκδοση της σουίτας έχει - μου είπε ότι δουλεύει το ps 6. Νομίζω από το 1995 είναι αυτό, ίσως και πιο παλιό.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και ειχα την giga gaming oc k tuf k strix k zotac .Η ζοτακ σε αερα ειναι απο τις πιο κρυες σε αερα .Η πιο κρυα απο ολες στα του αερα ειναι η hof.Σε core-hotspot-memory ειδκα στις μνημες της (γελαω με τις θερμοκρασιες στην μνημη της)Πανω απο 58c δεν την εχω δει.Μετα απο wc η suprim liquid που ειχα ειναι απο τις τοπ ,το μονο αρνητικο η θερμοκρασια στις μνημες της.

Παρακάτω παράδειγμα hof μετα από μιας ώρα περίπου gaming εάν θυμάμαι καλά.Με curve δικό μου μέχρι 70% τα φάνς της.Σε διαφορετικά παιχνίδια 

 

IMG_20240124_205338.jpg

IMG_20240124_205316.jpg

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, this.is.elia είπε

Μου είπε ότι δεν ανοίγουν, τον ρώτησα ποια έκδοση της σουίτας έχει - μου είπε ότι δουλεύει το ps 6. Νομίζω από το 1995 είναι αυτό, ίσως και πιο παλιό.

Δε μπορείς να αγοράσεις Adobe, μόνο συνδρομή. Μάλλον Photoshop CS6 θα εννοούσε (creative suit 6) που είναι η τελευταία έκδοση που μπορούσε κάποιος να αγοράσει, πριν δέκα χρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 minutes ago, this.is.elia said:

Το photoshop είναι το πιο single threaded πράγμα που έχει υπάρξει. Γενικά όλη η σουίτα της adobe είναι εντελώς για τα μπάζα. Και δεν προβλέπεται να φτιαχθεί μιας και δεν τολμάνε να σπάσουν τον legacy κώδικα λόγω φόβου ασυμβατότητας με άπειρα projects απείρων επαγγελματιών από την εποχή των δεινοσαύρων. Τις προάλλες στη δουλειά έστειλα κάτι εικόνες με λίγο compositing στο photoshop σε γραφίστα. Μου είπε ότι δεν ανοίγουν, τον ρώτησα ποια έκδοση της σουίτας έχει - μου είπε ότι δουλεύει το ps 6. Νομίζω από το 1995 είναι αυτό, ίσως και πιο παλιό.

Όχι ακριβώς, το Photoshop δεν είναι ακριβώς single threaded αλλά είναι lightly multi threaded.

Αυτό που γράφεις ισχύει, γραφίστες και όχι μόνο, χρησιμοποιούν πολύ παλιές εκδόσεις προγραμμάτων και μόνο τυπογραφεία έχουν 2-3 εκδόσεις (με μια σίγουρα να είναι από τις τελευταίες) για να ανοίγουν ότι κουλό τους στείλουν.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι, ένας ειναι ο οικονομικός, άλλος το ότι οποία έκδοση έχεις μάθει, αυτη είναι η "καλύτερη" τέλος if it works, don't fix it.

Τέλος η έκδοση Photoshop ή whatever ή οι δυνατότητες του pc/Mac δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το αν κάνει καλή δουλειά κάποιος ή όχι, απλά εργαλεία είναι.

Εννοείται ποτέ δεν κάνεις update είτε windows/Mac os αν δεν επιβεβαιώσεις οτι όλα λειτουργούν όπως πριν (συνήθως υπάρχει 2 workstation ως test bench για νέες εκδόσεις προγραμμάτων και λειτουργικών)

Βλέπω ότι η rtx 4080 τρώει αρκετό ξύλο από την αρκετά φθηνότερη (και με περισσότερη vram) AMD 7900XT στο Davinci αλλά ουσιαστικά δεν υπάρχει σε 3d και έχει πιο ασταθή drivers απο τους Nvidia studio driver's.

Αλλά για Davinci και συγκεκριμένα workflow η 7900xt είναι ίσως ιδανική. Ξέρω ξέρω που τα γράφω αυτά.. 😁

Για gaming μάλλον ισχύει το αντίθετο;

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, icenex είπε

Καλα προφανως και θα το δοκιμασω απλα αν εστω και λιγο νιωσω οτι εχει μεγαλη αποκριση ειμαι σιγουρος οτι θα το βγαλω.

εγώ το έχω καταλάβει μονο στο the witcher και το cyber σχεδόν όσα fps και να έχεις... πιθανολογώ ότι είναι θέμα τις engine σε κάνα 2 αλλα games δε το κατάλαβα καν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, prefuse είπε

Βλέπω ότι η rtx 4080 τρώει αρκετό ξύλο από την αρκετά φθηνότερη (και με περισσότερη vram) AMD 7900XT στο Davinci αλλά ουσιαστικά δεν υπάρχει σε 3d και έχει πιο ασταθή drivers απο τους Nvidia studio driver's.

Αλλά για Davinci και συγκεκριμένα workflow η 7900xt είναι ίσως ιδανική. Ξέρω ξέρω που τα γράφω αυτά.. 😁

Το DaVinci Studio 18 αξιοποιεί τα AI acceleration cores των RTX, (πχ, quick mask, depth map, tracking, κτλ), τα οποία δεν τα κάνει τέλεια, αλλά εκμηδενίζει τον κόπο. Πόσο να κερδίσει κάποιος από το Export όταν ο περισσότερος χάνεται στο Montage;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 minutes ago, aki said:

Δε μπορείς να αγοράσεις Adobe, μόνο συνδρομή. Μάλλον Photoshop CS6 θα εννοούσε (creative suit 6) που είναι η τελευταία έκδοση που μπορούσε κάποιος να αγοράσει, πριν δέκα χρόνια.

Όχι, είχε σπασμένο το photoshop 6 από το '90 και το δουλεύει 30 χρόνια. Μιλάμε για αφοσίωση.

28 minutes ago, prefuse said:

Όχι ακριβώς, το Photoshop δεν είναι ακριβώς single threaded αλλά είναι lightly multi threaded.

Αυτό που γράφεις ισχύει, γραφίστες και όχι μόνο, χρησιμοποιούν πολύ παλιές εκδόσεις προγραμμάτων και μόνο τυπογραφεία έχουν 2-3 εκδόσεις (με μια σίγουρα να είναι από τις τελευταίες) για να ανοίγουν ότι κουλό τους στείλουν.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι, ένας ειναι ο οικονομικός, άλλος το ότι οποία έκδοση έχεις μάθει, αυτη είναι η "καλύτερη" τέλος if it works, don't fix it.

Τέλος η έκδοση Photoshop ή whatever ή οι δυνατότητες του pc/Mac δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το αν κάνει καλή δουλειά κάποιος ή όχι, απλά εργαλεία είναι.

Εννοείται ποτέ δεν κάνεις update είτε windows/Mac os αν δεν επιβεβαιώσεις οτι όλα λειτουργούν όπως πριν (συνήθως υπάρχει 2 workstation ως test bench για νέες εκδόσεις προγραμμάτων και λειτουργικών)

Βλέπω ότι η rtx 4080 τρώει αρκετό ξύλο από την αρκετά φθηνότερη (και με περισσότερη vram) AMD 7900XT στο Davinci αλλά ουσιαστικά δεν υπάρχει σε 3d και έχει πιο ασταθή drivers απο τους Nvidia studio driver's.

Αλλά για Davinci και συγκεκριμένα workflow η 7900xt είναι ίσως ιδανική. Ξέρω ξέρω που τα γράφω αυτά.. 😁

Για gaming μάλλον ισχύει το αντίθετο;

Το test που κάνουν στο resolve είναι κωμωδία. 

Τεστάρουν το πιο προφανές - και αυτό που ουσιαστικά κάνεις την λιγότερη ώρα: το rendering.

Εκεί επιβεβαιώνω ότι οι AMD είναι δυνατές. Μάλιστα, την 6900xt που είχα, τη χρησιμοποιούσα μόνο γι'αυτό το λόγο. Μόνο τότε άνοιγα το PC που την είχα εγκατεστημένη και την προτιμούσα από την 3080ti γι'αυτό το λόγο.

Σε οτιδήποτε άλλο κάνεις, το 99% της ώρας που θα χρησιμοποιείς την εφαρμογή - μέχρι να φτάσεις στο rendering δλδ, όπως το scrubbing στην timeline, η χρήση των trackers (απλός/planar/camera), ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ node στη Fusion, η amd  απλά καταποντίζεται πλήρως διότι δεν υπάρχει. Όλα τα κάνει fallback στo cpu. Αντίθετα, ακριβώς επειδή τα πάντα στη Fusion της Blackmagic είναι μόνο CUDA, μια κάρτα τύπου 1080Ti και πάνω απλά γαζώνει.

Και δεν αναφέρω καν τα στοιχεία που γράφει παραπάνω ο Aki όπως το magic mask, πολλά color correction στοιχεία που είναι το Α και το Ω (halation, relights, depth maps) στα οποία επίσης δεν υπάρχει AMD. Ακόμα και ο qualifier, το πιο στοιχειώδες εργαλείο για την πιο στοιχειώδη δουλειά, χτυπάει cuda. 

Πραγματικά λυπάμαι όσους αγοράζουν AMD βάση των reviews στο youtube για productivity. Ως χρήστης τους για κάποιο διάστημα, μπορώ να πω ότι η κατάσταση σε σχέση με την nvidia είναι εφιαλτική - και δεν υπερβάλλω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, this.is.elia said:

Όχι, είχε σπασμένο το photoshop 6 από το '90 και το δουλεύει 30 χρόνια. Μιλάμε για αφοσίωση.

Το test που κάνουν στο resolve είναι κωμωδία. 

Τεστάρουν το πιο προφανές - και αυτό που ουσιαστικά κάνεις την λιγότερη ώρα: το rendering.

Εκεί επιβεβαιώνω ότι οι AMD είναι δυνατές. Μάλιστα, την 6900xt που είχα, τη χρησιμοποιούσα μόνο γι'αυτό το λόγο. Μόνο τότε άνοιγα το PC που την είχα εγκατεστημένη και την προτιμούσα από την 3080ti γι'αυτό το λόγο.

Σε οτιδήποτε άλλο κάνεις, το 99% της ώρας που θα χρησιμοποιείς την εφαρμογή - μέχρι να φτάσεις στο rendering δλδ, όπως το scrubbing στην timeline, η χρήση των trackers (απλός/planar/camera), ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ node στη Fusion, η amd  απλά καταποντίζεται πλήρως διότι δεν υπάρχει. Όλα τα κάνει fallback στo cpu. Αντίθετα, ακριβώς επειδή τα πάντα στη Fusion της Blackmagic είναι μόνο CUDA, μια κάρτα τύπου 1080Ti και πάνω απλά γαζώνει.

Και δεν αναφέρω καν τα στοιχεία που γράφει παραπάνω ο Aki όπως το magic mask, πολλά color correction στοιχεία που είναι το Α και το Ω (halation, relights, depth maps) στα οποία επίσης δεν υπάρχει AMD. Ακόμα και ο qualifier, το πιο στοιχειώδες εργαλείο για την πιο στοιχειώδη δουλειά, χτυπάει cuda. 

Πραγματικά λυπάμαι όσους αγοράζουν AMD βάση των reviews στο youtube για productivity. Ως χρήστης τους για κάποιο διάστημα, μπορώ να πω ότι η κατάσταση σε σχέση με την nvidia είναι εφιαλτική - και δεν υπερβάλλω.

ανεφερα για συγκεκριμενα workflow και ανεφερα και το προβλημα των drivers, τα αναφερει και στο τελος του βιντεο

ας αφησουμε το rendering τσεκαρε GPU effects (που ειναι πολυ κοντα) αλλα κυριως FUSION

το ακριβως αντιθετο απο αυτα που λες.

βασικα σε ολα ειναι καλυτερη η 7900ΧΤ εκτος 8k media που αφορα ελαχιστους. εκτος και αν εκανε λαθος στο editing και τα εβαλε αναποδα :) αλλα και η database το ιδια πανω ειδα, λιγο που εψαξα.

και μετα εδω αλλα δεν βγαινει ακρη καθως ειναι διαφορετικα μηχανηματα cpu, ram κτλ

https://benchmarks.pugetsystems.com/benchmarks/?age=30&benchmark=&application=DaVinci+Resolve&specs=4080#results-table

τυχαια καποια που δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα, αλλα ok

https://benchmarks.pugetsystems.com/benchmarks/view.php?id=178221

https://benchmarks.pugetsystems.com/benchmarks/view.php?id=178513

το καλυτερο βεβαια ειναι να τα τρεξεις στο δικο σου συστημα και να δεις πως θα αλλαξει, βεβαια ο καθενας εχει διαφορετικα πραγματα που κανει αλλα παιρνεις μια ιδεα που και ποσο καλυτερο ή χειρότερο θα ειναι.

 

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, prefuse said:

ανεφερα για συγκεκριμενα workflow και ανεφερα και το προβλημα των drivers, τα αναφερει και στο τελος του βιντεο

ας αφησουμε το rendering τσεκαρε GPU effects (που ειναι πολυ κοντα) αλλα κυριως FUSION

το ακριβως αντιθετο απο αυτα που λες.

βασικα σε ολα ειναι καλυτερη η 7900ΧΤ εκτος 8k media που αφορα ελαχιστους. εκτος και αν εκανε λαθος στο editing και τα εβαλε αναποδα :) αλλα και η database το ιδια πανω ειδα, λιγο που εψαξα.

και μετα εδω αλλα δεν βγαινει ακρη καθως ειναι διαφορετικα μηχανηματα cpu, ram κτλ

https://benchmarks.pugetsystems.com/benchmarks/?age=30&benchmark=&application=DaVinci+Resolve&specs=4080#results-table

τυχαια καποια που δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα, αλλα ok

https://benchmarks.pugetsystems.com/benchmarks/view.php?id=178221

https://benchmarks.pugetsystems.com/benchmarks/view.php?id=178513

το καλυτερο βεβαια ειναι να τα τρεξεις στο δικο σου συστημα και να δεις πως θα αλλαξει, βεβαια ο καθενας εχει διαφορετικα πραγματα που κανει αλλα παιρνεις μια ιδεα που και ποσο καλυτερο ή χειρότερο θα ειναι.

 

Δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς δείχνουν οι πίνακές του. Δεν έχει κάποιο αναπαράξιμο context το βίντεο ώστε να το επιβεβαιώσω οπότε διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις. Ας έβαζε ένα node tree (το οποίο είναι και exportable πλέον νομίζω ως json) να ξέρουμε τί ακριβώς τεστάρει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, this.is.elia said:

Δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς δείχνουν οι πίνακές του. Δεν έχει κάποιο αναπαράξιμο context το βίντεο ώστε να το επιβεβαιώσω οπότε διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις. Ας έβαζε ένα node tree (το οποίο είναι και exportable πλέον νομίζω ως json) να ξέρουμε τί ακριβώς τεστάρει. 

χωρις να ειμαι ειδικος, (κανεις δεν ειναι σε αυτα, ουτε αλάνθαστος) αλλα γενικα διαβαζω πολλα πραγματα που ειναι παντελως λαθος.

απο οσα εχω διαβασει/καταλαβει ειναι τελειως διαφορερικο το gaming pc, απο το να στησεις ενα pc για δουλεια.. που και για δουλεια θελει συγκερκιμενα part αναλογα το προγραμμα που χρησιμοποιουμε περισσότερο. αν δηλαδη ακους καποιον να σου λεει "παρε τα καλυτερα'' ( μετάφραση ακριβότερα..) μπορει απλά να εχουμε πετάξει χρήματα χωρις απολυτως κανενα ωφελος.

ειναι σαν να δινεις 4090 των 2000+€ σε εναν που χρησιμοποιει photoshop μαζι με τον τελευταίο threadripper των 5000€, ενω με 1500-2000€ στηνεις καλυτερο μηχάνημα για την ιδια δουλεια.

αν ενδιαφέρεσαι κατεβαζεις και βλεπεις τι κανει/μετραει. τιποτα δεν ειναι καλυτερο απο το να εχεις πχ ενα δικο σου node tree που κανεις συνέχεια και να το δοκιμασεις με 2 διαφορετικες καρτες με ψιλοιδιες θερμοκρασιες δωματιου. το αμεσως επομενο, αν δεν μπορουμε να κανουμε το παραπάνω, ειναι τα pugetbench και τα αρθρα του

https://www.pugetsystems.com/labs/articles/PugetBench-for-DaVinci-Resolve-1523/

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, prefuse said:

χωρις να ειμαι ειδικος, (κανεις δεν ειναι σε αυτα, ουτε αλάνθαστος) αλλα γενικα διαβαζω πολλα πραγματα που ειναι παντελως λαθος.

απο οσα εχω διαβασει/καταλαβει ειναι τελειως διαφορερικο το gaming pc, απο το να στησεις ενα pc για δουλεια.. που και για δουλεια θελει συγκερκιμενα part αναλογα το προγραμμα που χρησιμοποιουμε περισσότερο. αν δηλαδη ακους καποιον να σου λεει "παρε τα καλυτερα'' ( μετάφραση ακριβότερα..) μπορει απλά να εχουμε πετάξει χρήματα χωρις απολυτως κανενα ωφελος.

ειναι σαν να δινεις 4090 των 2000+€ σε εναν που χρησιμοποιει photoshop μαζι με τον τελευταίο threadripper των 5000€, ενω με 1500-2000€ στηνεις καλυτερο μηχάνημα για την ιδια δουλεια.

αν ενδιαφέρεσαι κατεβαζεις και βλεπεις τι κανει/μετραει. τιποτα δεν ειναι καλυτερο απο το να εχεις πχ ενα δικο σου node tree που κανεις συνέχεια και να το δοκιμασεις με 2 διαφορετικες καρτες με ψιλοιδιες θερμοκρασιες δωματιου. το αμεσως επομενο, αν δεν μπορουμε να κανουμε το παραπάνω, ειναι τα pugetbench και τα αρθρα του

https://www.pugetsystems.com/labs/articles/PugetBench-for-DaVinci-Resolve-1523/

Συμφωνώ απόλυτα. Έτσι και αλλιώς, το game το φορτώνεις και τρέχεις το benchmark. Στο 90% των περιπτώσεων μεταξύ runs, όλα τα settings μένουν ίδια μιας και φοτρώνονται από cloud save οπότε δεν σε νοιάζει να ξανατσεκάρεις όλα τα options για να επιβεβαιώσεις συνέπεια/συνοχή μεταξύ benchmark runs σε διαφορετικές κάρτες.

Αντίθετα σε ένα τόσο περίπλοκο λογισμικό όπως το resolve, 1000+1 πράγματα μπορεί να πάνε λάθος. Πρέπει να βεβαιωθείς για τα settings του decoding/debauering, να τσεκάρεις-ξετσεκάρεις όλες τις ρυθμίσεις για τα smart bins, fusion cache, proxy caches, retiming, frame interpolation και χίλια δυο άλλα που δεν μου έρχονται στο μυαλό αυτήν την στιγμή. Γενικά πολύ δύσκολο έως αδύνατο να κρατηθεί κάποιο consistency μεταξύ των runs.

Επιπλέον υπάρχουν θεμελιώδεις διαφορές στο memory allocation μεταξύ παιχνιδιών και εφαρμογών. Τα παιχνίδια είναι πολύ 'στατικά' σε αυτό το θέμα αντίθετα με την πλήρως δυναμική συμπεριφορά των productivity λογισμικών.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, this.is.elia said:

Συμφωνώ απόλυτα. Έτσι και αλλιώς, το game το φορτώνεις και τρέχεις το benchmark. Στο 90% των περιπτώσεων μεταξύ runs, όλα τα settings μένουν ίδια μιας και φοτρώνονται από cloud save οπότε δεν σε νοιάζει να ξανατσεκάρεις όλα τα options για να επιβεβαιώσεις συνέπεια/συνοχή μεταξύ benchmark runs σε διαφορετικές κάρτες.

Αντίθετα σε ένα τόσο περίπλοκο λογισμικό όπως το resolve, 1000+1 πράγματα μπορεί να πάνε λάθος. Πρέπει να βεβαιωθείς για τα settings του decoding/debauering, να τσεκάρεις-ξετσεκάρεις όλες τις ρυθμίσεις για τα smart bins, fusion cache, proxy caches, retiming, frame interpolation και χίλια δυο άλλα που δεν μου έρχονται στο μυαλό αυτήν την στιγμή. Γενικά πολύ δύσκολο έως αδύνατο να κρατηθεί κάποιο consistency μεταξύ των runs.

Επιπλέον υπάρχουν θεμελιώδεις διαφορές στο memory allocation μεταξύ παιχνιδιών και εφαρμογών. Τα παιχνίδια είναι πολύ 'στατικά' σε αυτό το θέμα αντίθετα με την πλήρως δυναμική συμπεριφορά των productivity λογισμικών.

με την σειρα μου, σύμφωνο απολυτα, αν και για gaming pc δεν γνωρίζω σχεδον τιποτα* το μονο που γνωρίζω, ειναι να μην εμπιστεύομαι gamers για στησιμο workstation.

*οχι οτι στα workstation εχω μεταπτυχιακο αλλα για ενα χρόνο που ασχολούμαι με pc, βλεπω οτι κατι κανω..να ναι καλα τα αρθρα του puget και η nab που ετυχε να παρακολουθησω μερικα σεμιναρια της adobe και BMD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, icenex said:

Καλα προφανως και θα το δοκιμασω απλα αν εστω και λιγο νιωσω οτι εχει μεγαλη αποκριση ειμαι σιγουρος οτι θα το βγαλω.Προφανως μιλαω για τραγικη αποκριση οχι να μην ειναι αισθητη και επειδη αυτο ειναι και υποκειμενικο τι αντιλαμβανει ο εγκεφαλος του καθενος μενει να το δω στην πραξη.

Σκέψου ότι σαν added latency, το FG προσθέτει λιγότερο από όσο προσθέτει το vsync. Οπότε αν έχεις συνηθίσει vsync σε παιχνίδια, τότε σίγουρα δεν θα σε ενοχλήσει το FG.

Από λίγο που έχω δοκιμάσει, vsync πρέπει να προσθέτει καμιά 25 ms, ενώ το FG 10-15 ms (ανάλογα και τον τίτλο βέβαια).

Προσωπικά πάντως καταλαβαίνω πάντα πότε τα πραγματικά καρέ είναι κάτω από 60. Οπότε για μένα πέρα από ακραία CPU bottleneck σενάρια, ψιλό περιττό μου φαίνεται. Δεν υπάρχει περίπτωση να το ανοίξω με 45-50 fps πχ, και να δίνει αίσθηση 40, δεν έχει κανένα νόημα κατά τη γνώμη μου.

Από την άλλη σε κακό γραμμένα παιχνίδια που έχουν ασταθή frame times, βοηθάει κάπως να τα σταθεροποιήσει. Οπότε είναι καθαρά per game περίπτωση, και σίγουρα όχι κάτι που θα με έκανε να διαλέξω κάρτα.

Το dlss 2 ας πούμε από την άλλη, θεωρώ αξίζει κάποια έξτρα χρήματα (αν και αυτό είναι λίγο ανάλογα το παιχνίδι, πχ rdr2 και god of war δεν μου αρέσει). Όπως και το dldsr αν είσαι σε 1080p monitor, αλλιώς και αυτό δεν αποτελεί σημαντικός παράγοντας για επιλογή κάρτας κατά τη γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...