Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτές οι υλοποιήσεις έχουν νόημα σε 4080/4090.Από κάτω λένε στην Ευρώπη είναι στα 800 ευρώ και εκεί πας κατευθείαν σε TI.Ανοησίες για κορόιδα,απορώ πως δεν έχει βγάλει ο Jensen και καμιά Aorus 4060TI,μας γλεντάει καλά ο γυαλάκιας😄.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aνέβασα τον core +6 και πήγα στο 3075 από 3045😧.Τomb Raider ανέβηκα 3fps και 45pts στο Port Royal.Aυτό που έμεινε είναι stress test Port Royal,αν κρασάρει θα κυλήσει δάκρυ😐.
IMG-1689.jpg


2024-01-17-195127.png
2024-01-17-222739.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Αυτό με το Robocop σε 4Κ δεν παίζει να ισχύει πάντως ούτε μια στο εκατομμύριο. Για την VRAM ναι, αλλά 48gb ram ούτε καν.

8Gb vram τρωει και 10gb ram

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσίμπησε άλλο ένα 50άρι κάτω η super και έπεσε στα 710 από σοβάρο κατάστημα.

MSI GeForce RTX 4070 Super 12GB GDDR6X Ventus 2X OC Κάρτα Γραφικών | Skroutz.gr

Για να δούμε που θα σταθεροποιηθεί....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο άσχετο, αλλά στα περίπου 60 καρέ ποιο είναι το μέσο PC latency που σας βγάζει το overlay της nvidia?

Παίζω με τις ρυθμίσεις στο Witcher 3 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ πιάνει 60+ σε σημεία, δεν νιώθει σαν 60+... Ανοίγω το overlay και βλέπω 80++ ms.

Έπρεπε να ανοίξω reflex + boost για να πέσει στα ~50 ms και να γίνει ανθρώπινο (προφανώς μιλάω για FG off), αλλά και πάλι φαίνεται αργό.

Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, just getting started said:

 

Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss?

Κατέβασε κάποια settings για να βγάζεις 60 fps χωρίς dlss/dldsr  και δες αν έχεις χαμηλότερο latency

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, just getting started είπε

Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss?

στα ίδια fps λογικά όχι. latency προκαλείται όταν βάλεις ένα ή περισσότερα frames στο περίμενε, όπως με το vsync για παράδειγμα ή με το frame gen. Να πω την αλήθεια βέβαια δεν το έχω τεστάρει το συγκεκριμένο με dldsr + dlss, αλλά η λογική λέει ότι το latency δεν επιρρεάζεται. Κανονικό render είναι.

Έχει επεξεργαστικό overhead όμως. Δηλαδή αν σε 4Κ monitor βάλεις DLSS Q θα δεις Χ fps. Αν πας σε 1440p και κάνεις DLDSR σε 4Κ και μετά βάλεις DLSS Q από πάνω τότε θα δεις λιγότερα από Χ fps. To downscale του DLDSR έχει overhead.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, just getting started είπε

Λίγο άσχετο, αλλά στα περίπου 60 καρέ ποιο είναι το μέσο PC latency που σας βγάζει το overlay της nvidia?

Παίζω με τις ρυθμίσεις στο Witcher 3 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ πιάνει 60+ σε σημεία, δεν νιώθει σαν 60+... Ανοίγω το overlay και βλέπω 80++ ms.

Έπρεπε να ανοίξω reflex + boost για να πέσει στα ~50 ms και να γίνει ανθρώπινο (προφανώς μιλάω για FG off), αλλά και πάλι φαίνεται αργό.

Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss?

Νομιζω το latency απο nvidia monitoring βαζει μεσα το συνολικο ενω πχ μεσω afterburner βλεπεις 16.6ms στο frametime latency. Δουλευει διαφορετικα δηλαδη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, Arkin said:

Νομιζω το latency απο nvidia monitoring βαζει μεσα το συνολικο ενω πχ μεσω afterburner βλεπεις 16.6ms στο frametime latency. Δουλευει διαφορετικα δηλαδη. 

Ναι όντως για το συνολικό μιλούσα. Αλλά και το ίδιο το render latency είναι αυξημένο για κάποιο λόγο. Στα 55 καρέ μου βγάζει 34-40 ms render latency που προφανώς έπρεπε να έχει γύρω στα 20

22 minutes ago, just_a_dude said:

στα ίδια fps λογικά όχι. latency προκαλείται όταν βάλεις ένα ή περισσότερα frames στο περίμενε, όπως με το vsync για παράδειγμα ή με το frame gen. Να πω την αλήθεια βέβαια δεν το έχω τεστάρει το συγκεκριμένο με dldsr + dlss, αλλά η λογική λέει ότι το latency δεν επιρρεάζεται. Κανονικό render είναι.

Έχει επεξεργαστικό overhead όμως. Δηλαδή αν σε 4Κ monitor βάλεις DLSS Q θα δεις Χ fps. Αν πας σε 1440p και κάνεις DLDSR σε 4Κ και μετά βάλεις DLSS Q από πάνω τότε θα δεις λιγότερα από Χ fps. To downscale του DLDSR έχει overhead.

Ναι και εγώ έτσι ήξερα, και έτσι λειτουργεί σε οποιαδήποτε άλλο παιχνίδι. Δεν ξέρω γιατί παθαίνει εγκεφαλικό το Witcher 3.

32 minutes ago, Aten-Ra said:

Κατέβασε κάποια settings για να βγάζεις 60 fps χωρίς dlss/dldsr  και δες αν έχεις χαμηλότερο latency

Όντως δοκίμασα με διαφορετικά settings, με κλειστό dldsr και ανοιχτό dlss είναι πένα, τέρμα smooth. Πέφτει το render latency στα φυσιολογικά 11-12 ms για 73 καρέ.

Τώρα αν πάω να κλείσω και το dlss, ενώ πιάνει 63 καρέ, το render latency έχει ανέβει στα 40!!! Ενώ προφανώς έπρεπε να είναι γύρω 15-16 ms.

Άντε βγάλε άκρη τώρα.

Αν κάνω record και αλλάζω αναλύσεις, θα πάθει εγκεφαλικό το αρχείο εγγραφής?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just getting started είπε

Λίγο άσχετο, αλλά στα περίπου 60 καρέ ποιο είναι το μέσο PC latency που σας βγάζει το overlay της nvidia?

Παίζω με τις ρυθμίσεις στο Witcher 3 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ πιάνει 60+ σε σημεία, δεν νιώθει σαν 60+... Ανοίγω το overlay και βλέπω 80++ ms.

Έπρεπε να ανοίξω reflex + boost για να πέσει στα ~50 ms και να γίνει ανθρώπινο (προφανώς μιλάω για FG off), αλλά και πάλι φαίνεται αργό.

Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss?

Έχει θέμα το Witcher όπως και το cyber με το latency.. πιστεύω ότι είναι θέμα της engine που χρησιμοποιούν , σε άλλα παιχνίδια δε το καταλαβαίνω σε αυτά τα 2 και ειδικά στο cyber κάνει μπαμ 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχαχαχαχα για αυτό και στο cyberpunk που δοκίμασα σε PC φίλου δεν μπορούσα να οδηγήσω με τίποτα?

Έστριβα και το έβλεπα να γίνεται μετά από ώρα.

Παίζει να είχε 90-100ms total latency σαν εμένα δηλαδή, ενώ είχε 4090 🤣

Dx11 Witcher 3 πάντως είναι κομπλέ, στο dx12 αρχίζει τα κουλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με 4000 series υπάρχει γνωστό πρόβλημα με το Youtube; όταν κάνω scroll κάνει κάτι σαν flickering. Στο ίδιο σύστημα με 1660Ti δεν είχα θέμα. 

Edge και Win11 με full updates. 

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...