BlurayMoviesGreece Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Gigabyte RTX 4070 SUPER AORUS Master features max TDP of 350W, 3% slower than 4070Ti out of the box Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Westbaum Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Αυτές οι υλοποιήσεις έχουν νόημα σε 4080/4090.Από κάτω λένε στην Ευρώπη είναι στα 800 ευρώ και εκεί πας κατευθείαν σε TI.Ανοησίες για κορόιδα,απορώ πως δεν έχει βγάλει ο Jensen και καμιά Aorus 4060TI,μας γλεντάει καλά ο γυαλάκιας😄. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Westbaum Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Aνέβασα τον core +6 και πήγα στο 3075 από 3045😧.Τomb Raider ανέβηκα 3fps και 45pts στο Port Royal.Aυτό που έμεινε είναι stress test Port Royal,αν κρασάρει θα κυλήσει δάκρυ😐. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 12 ώρες πριν, just_a_dude είπε Αυτό με το Robocop σε 4Κ δεν παίζει να ισχύει πάντως ούτε μια στο εκατομμύριο. Για την VRAM ναι, αλλά 48gb ram ούτε καν. 8Gb vram τρωει και 10gb ram 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, akoinonitos είπε 8Gb vram τρωει και 10gb ram Αυτό ακούγεται λογικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
emiliosk Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Τσίμπησε άλλο ένα 50άρι κάτω η super και έπεσε στα 710 από σοβάρο κατάστημα. MSI GeForce RTX 4070 Super 12GB GDDR6X Ventus 2X OC Κάρτα Γραφικών | Skroutz.gr Για να δούμε που θα σταθεροποιηθεί.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου New RTX Remix Path Tracing Screenshots for Dark Messiah of Might and Magic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Λίγο άσχετο, αλλά στα περίπου 60 καρέ ποιο είναι το μέσο PC latency που σας βγάζει το overlay της nvidia? Παίζω με τις ρυθμίσεις στο Witcher 3 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ πιάνει 60+ σε σημεία, δεν νιώθει σαν 60+... Ανοίγω το overlay και βλέπω 80++ ms. Έπρεπε να ανοίξω reflex + boost για να πέσει στα ~50 ms και να γίνει ανθρώπινο (προφανώς μιλάω για FG off), αλλά και πάλι φαίνεται αργό. Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 5 minutes ago, just getting started said: Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss? Κατέβασε κάποια settings για να βγάζεις 60 fps χωρίς dlss/dldsr και δες αν έχεις χαμηλότερο latency Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just_a_dude Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 13 λεπτά πριν, just getting started είπε Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss? στα ίδια fps λογικά όχι. latency προκαλείται όταν βάλεις ένα ή περισσότερα frames στο περίμενε, όπως με το vsync για παράδειγμα ή με το frame gen. Να πω την αλήθεια βέβαια δεν το έχω τεστάρει το συγκεκριμένο με dldsr + dlss, αλλά η λογική λέει ότι το latency δεν επιρρεάζεται. Κανονικό render είναι. Έχει επεξεργαστικό overhead όμως. Δηλαδή αν σε 4Κ monitor βάλεις DLSS Q θα δεις Χ fps. Αν πας σε 1440p και κάνεις DLDSR σε 4Κ και μετά βάλεις DLSS Q από πάνω τότε θα δεις λιγότερα από Χ fps. To downscale του DLDSR έχει overhead. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 26 λεπτά πριν, just getting started είπε Λίγο άσχετο, αλλά στα περίπου 60 καρέ ποιο είναι το μέσο PC latency που σας βγάζει το overlay της nvidia? Παίζω με τις ρυθμίσεις στο Witcher 3 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ πιάνει 60+ σε σημεία, δεν νιώθει σαν 60+... Ανοίγω το overlay και βλέπω 80++ ms. Έπρεπε να ανοίξω reflex + boost για να πέσει στα ~50 ms και να γίνει ανθρώπινο (προφανώς μιλάω για FG off), αλλά και πάλι φαίνεται αργό. Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss? Νομιζω το latency απο nvidia monitoring βαζει μεσα το συνολικο ενω πχ μεσω afterburner βλεπεις 16.6ms στο frametime latency. Δουλευει διαφορετικα δηλαδη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 8 minutes ago, Arkin said: Νομιζω το latency απο nvidia monitoring βαζει μεσα το συνολικο ενω πχ μεσω afterburner βλεπεις 16.6ms στο frametime latency. Δουλευει διαφορετικα δηλαδη. Ναι όντως για το συνολικό μιλούσα. Αλλά και το ίδιο το render latency είναι αυξημένο για κάποιο λόγο. Στα 55 καρέ μου βγάζει 34-40 ms render latency που προφανώς έπρεπε να έχει γύρω στα 20 22 minutes ago, just_a_dude said: στα ίδια fps λογικά όχι. latency προκαλείται όταν βάλεις ένα ή περισσότερα frames στο περίμενε, όπως με το vsync για παράδειγμα ή με το frame gen. Να πω την αλήθεια βέβαια δεν το έχω τεστάρει το συγκεκριμένο με dldsr + dlss, αλλά η λογική λέει ότι το latency δεν επιρρεάζεται. Κανονικό render είναι. Έχει επεξεργαστικό overhead όμως. Δηλαδή αν σε 4Κ monitor βάλεις DLSS Q θα δεις Χ fps. Αν πας σε 1440p και κάνεις DLDSR σε 4Κ και μετά βάλεις DLSS Q από πάνω τότε θα δεις λιγότερα από Χ fps. To downscale του DLDSR έχει overhead. Ναι και εγώ έτσι ήξερα, και έτσι λειτουργεί σε οποιαδήποτε άλλο παιχνίδι. Δεν ξέρω γιατί παθαίνει εγκεφαλικό το Witcher 3. 32 minutes ago, Aten-Ra said: Κατέβασε κάποια settings για να βγάζεις 60 fps χωρίς dlss/dldsr και δες αν έχεις χαμηλότερο latency Όντως δοκίμασα με διαφορετικά settings, με κλειστό dldsr και ανοιχτό dlss είναι πένα, τέρμα smooth. Πέφτει το render latency στα φυσιολογικά 11-12 ms για 73 καρέ. Τώρα αν πάω να κλείσω και το dlss, ενώ πιάνει 63 καρέ, το render latency έχει ανέβει στα 40!!! Ενώ προφανώς έπρεπε να είναι γύρω 15-16 ms. Άντε βγάλε άκρη τώρα. Αν κάνω record και αλλάζω αναλύσεις, θα πάθει εγκεφαλικό το αρχείο εγγραφής? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, just getting started είπε Λίγο άσχετο, αλλά στα περίπου 60 καρέ ποιο είναι το μέσο PC latency που σας βγάζει το overlay της nvidia? Παίζω με τις ρυθμίσεις στο Witcher 3 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ πιάνει 60+ σε σημεία, δεν νιώθει σαν 60+... Ανοίγω το overlay και βλέπω 80++ ms. Έπρεπε να ανοίξω reflex + boost για να πέσει στα ~50 ms και να γίνει ανθρώπινο (προφανώς μιλάω για FG off), αλλά και πάλι φαίνεται αργό. Υπάρχει περίπτωση να έχει input lag overhead η όλη διαδικασία dldsr + dlss? Έχει θέμα το Witcher όπως και το cyber με το latency.. πιστεύω ότι είναι θέμα της engine που χρησιμοποιούν , σε άλλα παιχνίδια δε το καταλαβαίνω σε αυτά τα 2 και ειδικά στο cyber κάνει μπαμ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Αχαχαχαχα για αυτό και στο cyberpunk που δοκίμασα σε PC φίλου δεν μπορούσα να οδηγήσω με τίποτα? Έστριβα και το έβλεπα να γίνεται μετά από ώρα. Παίζει να είχε 90-100ms total latency σαν εμένα δηλαδή, ενώ είχε 4090 🤣 Dx11 Witcher 3 πάντως είναι κομπλέ, στο dx12 αρχίζει τα κουλά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Με 4000 series υπάρχει γνωστό πρόβλημα με το Youtube; όταν κάνω scroll κάνει κάτι σαν flickering. Στο ίδιο σύστημα με 1660Ti δεν είχα θέμα. Edge και Win11 με full updates. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από liakinen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα