Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, valantis123 είπε

Έχει το GTA DLSS? με mod γίνεται? δουλεύει στο online ? guide? 

thanks 😋

Όχι DLSS αλλά DLDSR. Απλά είναι παρόμοιο πράγμα. Δηλαδή το DLSS θα σου κάνει upscale στην native πχ από 1080 σε native 1440. Αν όμως έχεις ένα 1080 monitor μπορείς πάλι να επωφεληθείς από το AI (όχι για ταχύτητα αλλά για ποιότητα) με το DLDSR που θα σου κάνει upscale σε  back buffer σε 1440p με AI (ενώ το σκέτο DSR θα κάνει render σε 1440p back buffer χωρίς AI) και μετά θα κάνει downscale σε 1080p. Το αποτέλεσμα είναι full screen antialiasing (Super Sampling) + extra λεπτομέρειες από το AI + καλύτερη ταχύτητα από το native 1440p. Ενώ το σκέτο dsr θα είναι μόνο full screen antialiasing (Super Sampling) + ελάχιστα πιο αργό από το native 1440p ( λόγω του downscale). Το μειονέκτημα του DLDSR είναι ότι μπορεί να παρουσιάσει artifacts... Αν έχεις ήδη 1440p μόνιτορ μπορείς να βάλεις το DLDSE να σου κάνει render σε μεγαλύτερη ανάλυση με AI πχ 4Κ και μετά downscale σε 1440P.

Ελπίζω να ήμουν σαφής και να μην σε μπέρδεψα.

DSDSR μπορείς να βάλεις σε όλα τα παιχνίδια από τα global settings της nvidia

image.png.2347b0e93e332226c141841b7d17160d.png

Εδώ η διαφορά μεταξύ 1080p native και 1080p που έχει γίνει downscale από 2880x1620 (x2.25) σε 1080p. Και η δύο εικόνες είναι σε 1080p στο τέλος, δηλαδή. Για να σε προλάβω, δεν πρόκειται απλά για αύξηση contrast.

image.png.9f28567f7fa45aebff0074e96435dbf9.png

Και η διαφορά μεγέθους στα 2 αρχεία. Το DLDSR έχει περισσότερη λεπτομέρεια και άρα μεγαλύτερο μέγεθος γιατί δεν μπορεί να συμπιεσθεί τόσο όσο το άλλο. Και τα 2 είναι 1920x1080

image.png.3dcf1f6134ddcf658412d4279606b6b2.png

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Πάντως το DLDSR 1440p έχει χειρότερη απόδοση από native 1440p.

Όχι στα παλιά παιχνίδια με χαμήλης ανάλυσης textures. Δες την από πάνω εικόνα πως προσθέτει λεπτομέρειες το DLDSR. Αν σου βάλω σκέτο DSR 1440p (δηλαδή native rendering) είναι το ίδιο με το native 1080p όταν γίνει downscale (απλά με καλύτερο antialiasing)

Εξάλλου το DLDSR δεν είναι για να παίζεις σε μικρότερη ανάλυση από τη native αλλά σε μεγαλύτερη και μετά να κάνεις downscale. Οπότε η μόνη σύγκριση ποιότητας είναι μεταξύ DSR 1440 σε 1080 και DLDSR 1440 σε 1080. Αυτό που λες εσύ είναι DLSS και συνήθως γίνεται για αύξηση της ταχύτητας αν και στα παλιότερα παιχνίδια θα προσθέσει και λεπτομέρεια. Για αυτό βλέπεις ότι σε κάποιες συγκρίσεις είναι καλύτερο το dlss από το native.

 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν γίνεται αυτο. Σαν να λες to dlss από 1080 σε 1440 έχει χειρότερα fps από το native 1440.

Το DLDSR εννοώ. Αν τρέξεις game σε 1440p monitor και μετά τρέξεις το ίδιο game σε 1080p monitor με 2.25x DLDSR ώστε να πας την ανάλυση στα 1440p, τότε στην πρώτη περίπτωση θα έχει παραπάνω fps. Έχει overhead το downscale.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το DLDSR εννοώ. Αν τρέξεις game σε 1440p monitor και μετά τρέξεις το ίδιο game σε 1080p monitor με 2.25x DLDSR ώστε να πας την ανάλυση στα 1440p, τότε στην πρώτη περίπτωση θα έχει παραπάνω fps. Έχει overhead το downscale.

Μόνο το dsr θα είναι πιο αργό. Το dldsr θα κάνει με ai upscale οπότε θα υπερκαλύψει τη διαφορά τη διαφορά του downscale.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Εδώ η διαφορά μεταξύ 1080p native και 1080p που έχει γίνει downscale από 2880x1620 (x2.25) σε 1080p. Και η δύο εικόνες είναι σε 1080p στο τέλος, δηλαδή. Για να σε προλάβω, δεν πρόκειται απλά για αύξηση contrast.

Σίγουρα γίνεται κάτι τέτοιο;

Βελτιώνει δηλαδή το DLDSR και την ποιότητα των textures; Πρώτη φορά το ακούω.

Και αν συμβαίνει στα παλιά παιχνίδια γιατί να μη συμβαίνει και στα καινούρια;

13 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το DLDSR εννοώ. Αν τρέξεις game σε 1440p monitor και μετά τρέξεις το ίδιο game σε 1080p monitor με 2.25x DLDSR ώστε να πας την ανάλυση στα 1440p, τότε στην πρώτη περίπτωση θα έχει παραπάνω fps. Έχει overhead το downscale.

Μήπως εννοείς ότι 1080p native vs 1080p με 2.25x DLDSR το πρώτο θα έχει περισσότερα fps; Γιατί αυτό ισχύει.

Επεξ/σία από kkatzos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Σίγουρα γίνεται κάτι τέτοιο;

Βελτιώνει δηλαδή το DLDSR και την ποιότητα των textures; Πρώτη φορά το ακούω.

Και αν συμβαίνει στα παλιά παιχνίδια γιατί να μη συμβαίνει και στα καινούρια;

Μήπως εννοείς ότι 1080p native vs 1080p με 2.25x DLDSR το πρώτο θα έχει περισσότερα fps; Γιατί αυτό ισχύει.

Το DSDSR είναι AI upscaling που όταν έχεις απλή εικόνα χωρίς πολλές λεπτομέρεις, αυτό τείνει να προσθέτει δικές τους. Δεν βελτιώνει άμεσα τα textures αλλά γενικά την εικόνα. Όταν έχεις χαμηλή ανάλυσης textures σε ένα παιχνίδι και το κάνεις render σε υψηλή ανάλυση τότε έχει αρκετό περιθώριο να προσθέσει δικά του "φανταστικά" pixel... Δες και την εικόνα που έβαλα παραπάνω.

1) Το native 1440p είναι πιο ΑΡΓΟ από το 1080p που έχει γίνει upscale με DL-DSR σε 1440 (με AI δηλαδή και όχι native 1440) και μετά downscale σε 1080.

2) Το native 1440p είναι πιο ΓΡΗΓΟΡΟ από το 1080p που έχει γίνει upscale με DSR σε 1440 (χωρίς AI δηλαδή, native) και μετά downscale σε 1080.

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορεί να είναι το dldsr γρηγορότερο από το αντίστοιχο native, όπως ούτε και το dsr. Είναι απλά αδύνατο.

1 hour ago, Retromaniac said:

1) Το native 1440p είναι πιο ΑΡΓΟ από το 1080p που έχει γίνει upscale με DL-DSR σε 1440 (με AI δηλαδή και όχι native 1440) και μετά downscale σε 1080.

2) Το native 1440p είναι πιο ΓΡΗΓΟΡΟ από το 1080p που έχει γίνει upscale με DSR σε 1440 (χωρίς AI δηλαδή, native) και μετά downscale σε 1080.

Η διαφορά του dldsr με το dsr (πέρα από το image quality), είναι ότι χρησιμοποιεί deep learning για το downscale. Δεν σημαίνει όμως ότι αυτό είναι με μηδενικό κόστος.

Με τη λογική σου 1080p dlss quality (720p internal) θα είχε ίδιες επιδόσεις με το 1440p dlss performance (επίσης 720p internal) κάτι που απλά δεν ισχύει γιατί και ο deep learning αλγόριθμος έχει το κόστος του.

Dldsr (πχ 1080p 2.25 --> 1620p) είναι πιο βαρύ από το αντίστοιχο 2.25 dsr, αλλά με το αντίστοιχο (σχεδόν) image quality του 4.00 dsr (internal 2160p)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, just getting started είπε

Δεν μπορεί να είναι το dldsr γρηγορότερο από το αντίστοιχο native, όπως ούτε και το dsr. Είναι απλά αδύνατο.

Η διαφορά του dldsr με το dsr (πέρα από το image quality), είναι ότι χρησιμοποιεί deep learning για το downscale. Δεν σημαίνει όμως ότι αυτό είναι με μηδενικό κόστος.

Με τη λογική σου 1080p dlss quality (720p internal) θα είχε ίδιες επιδόσεις με το 1440p dlss performance (επίσης 720p internal) κάτι που απλά δεν ισχύει γιατί και ο deep learning αλγόριθμος έχει το κόστος του.

Dldsr (πχ 1080p 2.25 --> 1620p) είναι πιο βαρύ από το αντίστοιχο 2.25 dsr, αλλά με το αντίστοιχο (σχεδόν) image quality του 4.00 dsr (internal 2160p)

Το dldsr δεν χρησιμοποιεί ai για το downscaling αλλά για το upscaling. Το downscaling είναι απλά ένα average με ένα φίλτρο.

Ακόμη και στο control panel στο λέει. Same quality, 2x more efficient από το dsr.

Κάπου έχεις μπερδευτεί και είναι λογικό με όλα αυτά ακρωνύμια.

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Κατι εχουν παθει τελευταια και μιλανε ξεκαθαρα για το DLSS.

 

Λογικο ειναι. Το dlss απλα το ανοιγεις σε καθε περιπτωση το fsr σκεφτομουν να το ανοιξω οχι οτι ηταν κακο αλλα λιγο καποια artifacts λιγο το oversharpening σε σημεια το ανοιγες μονο οταν η καρτα τα εβρισκε πραγματικα σκουρα. Το dlss ειχε ghosting πριν την εκδοση 2.5.1 μολις το διορθωσαν και αυτο τοτε το ανοιγεις και ας καθεται η καρτα ειναι free performance η καλυτερη καταναλωση/θερμοκρασιες οταν η καρτα ηδη δεν εχει θεμα να maxarei το monitor. 

Λεγαμε οτι κριμα τερμα το native πριν καιρο και τελικα οτι τεχνολογια εχουν βγαλει μονο βελτιωνετε και την αξιοποιουμε στο επακρο. Τωρα και με τα fsr 3 dlss mod κτλ πηραν αερα και ζωη και παλιοτερες καρτες που μονο καλο ειναι για καθε gamer. 

Καποιοι θα πουν οτι ναι αλλα σαν το native δεν εχει και οντως ετσι ηταν πριν κανα χρονο οταν ομως βελτιωνονται τοσο οι τεχνολογιες και σε πολλα παιχνιδια λογο ΤΑΑ εχουμε καλυτερη εικονα με dlss τοτε παυει να ισχυει οτι το native ειναι παντα το καλυτερο. 

Τεμπελιαζουν βεβαια παραπανω οι devs με το optimization αλλα σαμπως δεν γινονταν παλιοτερα? Να θυμισω arkham knight η ac unity η jedi fallen order τα παραδειγματα πολλα. Απλα μπηκε και το ray tracing σημερα γονατισαν ολα τα cpu και εδεσε το γλυκο και κυριως για αυτο εβγαλαν τα frame generation οχι για να δωσει αερα στην καρτα αλλα για να δωσει αερα στα cpu στα θεοβαρα παιχνιδια με ray tracing. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, Retromaniac said:

Το dldsr δεν χρησιμοποιεί ai για το downscaling αλλά για το upscaling. Το downscaling είναι απλά ένα average με ένα φίλτρο.

Ακόμη και στο control panel στο λέει. Same quality, 2x more efficient από το dsr.

Κάπου έχεις μπερδευτεί και είναι λογικό με όλα αυτά ακρωνύμια.

Το DLDSR δεν κανει upscaling, κάνει render σε μεγαλύτερη ανάλυση και μετά με AI κάνει downscale στην native ανάλυση του Monitor.

To DLSS χρησιμοποίει ΑΙ για να κάνει upscaling.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...