Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εγώ πάντως δίνω μια ευκαιρία στην AMD. Όλα δεξιά με Frame gen και fsr quality και δείχνει μια χαρά.

Υ.Γ. Φυσικά όταν βγει DLSS3 θα βάλω αυτό.

Της έδωσα χθες όχι η κίνηση δεν είναι αυτή που πρέπει μακάρι να ήταν. 2 λεπτά και το έβγαλα. Βάλε τις ρυθμίσεις που πρότεινα θα είσαι μόνιμα 90fps με dlss quality με ένα 98% των γραφικών των όλα δεξιά. Πέρα ότι τρώει κάτι σκαλωματα με fsr 3 με κλειστό κάνεις 500 alt tabs και δεν νιώθει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Της έδωσα χθες όχι η κίνηση δεν είναι αυτή που πρέπει μακάρι να ήταν. 2 λεπτά και το έβγαλα. Βάλε τις ρυθμίσεις που πρότεινα θα είσαι μόνιμα 90fps με dlss quality με ένα 98% των γραφικών των όλα δεξιά. Πέρα ότι τρώει κάτι σκαλωματα με fsr 3 με κλειστό κάνεις 500 alt tabs και δεν νιώθει 

βάλε borderless, πάει καλύτερα.

ναι δεν είναι όπως το DLSS3 αλλά παίζεις μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

βάλε borderless, πάει καλύτερα.

ναι δεν είναι όπως το DLSS3 αλλά παίζεις μια χαρά.

Borderless έχω από την αρχή πάντα για ακαριαιο alt tab. 

Βάλε από εδώ τις optimized ρυθμίσεις τέρμα κάτω και πες μου αν δεις διαφορά στην εικόνα. Ένα 70% boost με πρακτικά το 98% των γραφικών. Καλό το όλα δεξιά αλλά όταν έχει σημεία που βλέπεις 45αρια βάζεις optimized για να πας μόνιμα 80 90fps να ευχαριστηθεις το παιχνίδι όπως πρέπει. Δεν είναι λύση το fsr 3 σε καμια περιπτωση ούτε μπορώ να βλέπω όλη την περιοχή των huds να λαγκαρουν σαν να πηγαίνουν ξεχωριστά με την υπόλοιπη εικόνα. Όταν βγει dlss 3 mod αν δεν το έχουμε τερματίσει σε 3 4 μέρες θα το βάλουμε εννοείται για την ώρα δοκίμασε τα παρακάτω και πες μου. Βγάλε και screens δίπλα δίπλα να δεις διαφορές. 

https://www.rockpapershotgun.com/avatar-frontiers-of-pandora-pc-performance-and-best-settings-to-use

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, xartemporas είπε

Θα ηθελα να το δοκιμασω και εγω να δω πως παει με την 3090 αλλα δεν θελω να τα σκασω για το game, ίσως βαλω συνδρομή, θα δώ.

Συνδρομή is the way. Το παιχνίδι είναι κάπου 25 30 ώρες. Και με ένα 15αρι παίζεις και ότι άλλο θες. Χθες έλιωσα 7 ώρες και βλέπω σε 5 μέρες να το τελειώνω. Και 5 μέρες ακόμα θα κάνω με το mirage και σκέφτομαι για μετά. Φίλος το πήρε έπαιξε 5 ώρες όλο το μήνα λέω καλά τσάμπα το 15αρι. Η συνδρομή αξίζει άπειρα αν το λιώνεις 2 νέα παιχνίδια 80 ευρώ για αγορά σήμερα τα παίζεις με 15. Σκέφτομαι για far cry 6 μετά αν έχω 20 μέρες ακόμα αν και ήδη έχει πέσει στα 18 ευρώ η gold. Ίσως motorfest που κρατάει τιμή και είναι και μικρό. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι το game έχει potential για optimized settings, αν κρατήσεις ψηλά το vegatation ώστε να κρατήσεις το art style είναι μια χαρά, και παίζεις με τα υπόλοιπα settings. να δούμε τι θα πουν και digital fountry και hardware unboxed για optimized settings.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, akoinonitos said:

καθε review που βλεπω εχουν και διαφορετικα αποτελεσματα ,μια χαρα τα  review sites παλι :lol:

 

Το Computerbase.de έκανε το test σε μια συγκεκριμένη περιοχή ενώ το gamegpu.tech έτρεξε το build in benchmark, αναμενόμενο να έχουν διαφορές.

https://www.computerbase.de/2023-12/avatar-frontiers-of-pandora-benchmark-test/3/

https://gamegpu.tech/action-/-fps-/-tps/avatar-frontiers-of-pandora-pc-performance-benchmarks-for-graphics-cards-and-processors

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

ναι το game έχει potential για optimized settings, αν κρατήσεις ψηλά το vegatation ώστε να κρατήσεις το art style είναι μια χαρά, και παίζεις με τα υπόλοιπα settings. να δούμε τι θα πουν και digital fountry και hardware unboxed για optimized settings.

Το objects details στο 25 κανει καλη δουλεια αλλα ειναι θεοβαρο. Κατι sun shadows και volumetric τι low τι high το ιδιο και το αυτο δεν αλλαζει τιποτα. Οποτε προφανως προτιμαμε ενα 2-3% πιο κατω γραφικα για 70-80% πανω fps δεν το συζηταμε. Μακαρι να κανουν optimized settings οι DF η HU αλλα μεχρι τοτε θα το εχουμε τερματισει. 

Τα παρακατω screens ειναι με τα optimized settings τι αλλο να ζητησεις πραγματικα. Με dlss quality και εχω 90+fps. Κανει τρομερη δουλεια και το reshade βεβαια.

Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2

Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2
Avatar-Frontiers-of-Pandora-Screenshot-2

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Το Computerbase.de έκανε το test σε μια συγκεκριμένη περιοχή ενώ το gamegpu.tech έτρεξε το build in benchmark, αναμενόμενο να έχουν διαφορές.

https://www.computerbase.de/2023-12/avatar-frontiers-of-pandora-benchmark-test/3/

https://gamegpu.tech/action-/-fps-/-tps/avatar-frontiers-of-pandora-pc-performance-benchmarks-for-graphics-cards-and-processors

Εντωμεταξύ δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουν αυτό. Στα games που δεν έχουν in-game ενταξει λογικό να τρέξεις σε τυχαία περιοχή. αλλά αν υπάρχει benchmark έτοιμο τρέξε αυτό να βγάζουμε άκρη..

27 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το objects details στο 25 κανει καλη δουλεια αλλα ειναι θεοβαρο. Κατι sun shadows και volumetric τι low τι high το ιδιο και το αυτο δεν αλλαζει τιποτα. Οποτε προφανως προτιμαμε ενα 2-3% πιο κατω γραφικα για 70-80% πανω fps δεν το συζηταμε. Μακαρι να κανουν optimized settings οι DF η HU αλλα μεχρι τοτε θα το εχουμε τερματισει.

ο καλύτερος τρόπος για να παίζεις έχω καταλήξει ότι είναι DLAA + Optimized + FG (το σωστό, το δεξιό της nvidia, όχι κομουνιστο-fsr3). Εκτός βέβαια αν δεν είσαι πλεμπέος και έχεις 4090 και τα βάζεις όλα δεξιά + DLAA :P

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Εντωμεταξύ δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουν αυτό. Στα games που δεν έχουν in-game ενταξει λογικό να τρέξεις σε τυχαία περιοχή. αλλά αν υπάρχει benchmark έτοιμο τρέξε αυτό να βγάζουμε άκρη..

ο καλύτερος τρόπος για να παίζεις έχω καταλήξει ότι είναι DLAA + Optimized + FG (το σωστό, το δεξιό της nvidia, όχι κομουνιστο-fsr3). Εκτός βέβαια αν δεν είσαι πλεμπέος και έχεις 4090 και τα βάζεις όλα δεξιά + DLAA :P

Και το dlss quality μια χαρα ειναι και πολυ crispy δεν ειναι οτι δειχνει θολο αντιθετως. Αν υπηρχε dlss 3 fg τοτε θα ηταν ολα δεξια και θα παιζαμε με 80-90fps με optimized θα πηγαινε 140. Γενικα ειναι παρα πολυ optimized το παιχνιδι για αυτο που βλεπεις στην οθονη τωρα λογικο παντα καποιες ρυθμισεις να ειναι για την επομενη γενια και να γονατιζουν τα παντα οι οποιες και παλι δεν δικαιολογουν τη διαφορα στην εικονα απλα δεν ειναι για το σημερινο hardware. Ανεκαθεν το εκανε αυτο η ubisoft οπως και η rockstar με τα advanced settings ειδικα το object details απο watch dogs εποχη γονατιζε τα παντα το 2 ακομα και σημερα ποσα χρονια μετα με 100% details γονατιζει πολλες καρτες σε μεγαλες αναλυσεις. Το θεμα ειναι οτι παιζουμε κατι next gen επιτελους και μπραβο στον Γιαννη απο το DSO που ειπε για το νεο crysis στα γραφικα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβαλα και εγώ το robocop να δω πώς είναι αυτά τα ψεύτικα frames γιατί παίζω full backlog που δεν έχουν τέτοια κοκοψωνια, ανοίγω FG παπ το stuttering  πήγαινε γοννα... βάζω τα τελευταία DLL τσουπ κομπλέ το το FG... ξεκινάω να παίξω... κάθε φορά που ξεκινάει cutscene crash.... διαβάζω ότι έχει θέμα με το DLSS και το FG και τρώει crashes αι σιχτιρ λέω ε και το παίζω με xess quality 😅

πάει καμία βδομάδα+ που γίνανε τα παραπάνω δεν ξέρω αν το φτιάξανε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Έβαλα και εγώ το robocop να δω πώς είναι αυτά τα ψεύτικα frames γιατί παίζω full backlog που δεν έχουν τέτοια κοκοψωνια, ανοίγω FG παπ το stuttering  πήγαινε γοννα... βάζω τα τελευταία DLL τσουπ κομπλέ το το FG... ξεκινάω να παίξω... κάθε φορά που ξεκινάει cutscene crash.... διαβάζω ότι έχει θέμα με το DLSS και το FG και τρώει crashes αι σιχτιρ λέω ε και το παίζω με xess quality 😅

πάει καμία βδομάδα+ που γίνανε τα παραπάνω δεν ξέρω αν το φτιάξανε.

Οντως τοσα θεματα? Το demo ειχα παιξει με dlss+fg crash κανενα αλλα ειχε μπολικα stutter τοτε τα οποια διορθωσαν με επομενο patch. Λογικα καποιο conflict με την τελευταια εκδοση FG που περασες και σου δημιουργει τα crash.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εγώ είχα παίξει το demo με fg και dlss q μπάλα πήγαινε. δεν ξέρω αν χάλασε κάτι βέβαια στην τελική έκδοση

Ισως το επαιξες πιο μετα γιατι λιγες μερες μετα που το επαιξα ειχε παρει μεγαλο patch που διορθωνε το stutter. 5 Οκτωβριου το ειχα παιξει θυμασαι ποτε το επιασες? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...