Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, just getting started είπε

Λοιπόν, ήρθε η κάρτα από χθες, βέβαια σήμερα βρήκα χρόνο να την βάλω.

Πρώτες εντυπώσεις 5 λεπτά μετά την εγκατάσταση:

Δοκίμασα DLAA στο spiderman, και ακόμα και σε 1080p κάνει μαγικά, έχει καθαρίσει η εικόνα πλήρως.

ΑΛΛΑ, αυτό που πρόσεξα επίσης, είναι κάτι που είπε και άλλο μέλος πριν κάποιες μέρες.

Τώρα που πιάνει σχετικά ψιλά καρέ η κάρτα, ξαφνικά και το FSR Quality σε 1080p βλέπεται. Ναι οκ είναι εμφανώς χειρότερο από το dlss, και προφανώς μακριά από το DLAA, αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτήν την απίστευτη θολούρα που έβλεπα με την γριά 470. Παίζει όντως δλδ να είναι tied στα fps το πόσο καλή εικόνα δίνει το fsr. Πήγε από unplayable σε 1080p σε "good enough"

Κάτι άλλο που πρόσεξα, μάλλον πρέπει να υπολειτουργεί κάτι, ή απλά τρώει απίστευτο μπουκάλι η 4070, γιατί από συνολική κατανάλωση σε παιχνίδι έπεσα από 250watt πριν σε 220-230watt τώρα (μέτρηση από τοίχο). Κάτι που δεν δύναται, μιας και η κάρτα όχι μόνο έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, αλλά και ο επεξεργαστής χρησιμοποιείται πολύ περισσότερο. Κάτι πρέπει να έχω φειλάρει δλδ 😂

Ποσο usage εχεις στην καρτα ρε συ, αν εισαι χαμηλα λογικο να εχεις χαμηλη καταναλωση. Καλοδουλευτη!

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

41 minutes ago, akoinonitos said:

Ποσο usage εχεις στην καρτα ρε συ, αν εισαι χαμηλα λογικο να εχεις χαμηλη καταναλωση. Καλοδουλευτη!

Ευχαριστώ!

Ναι δεν είχα ψάξει ακόμα για το overlay να δω χρήση καταναλώσεις κλπ..

Τώρα που το άνοιξα μαζί με dldsr για 1440p (δεν είχε επιλογή 4K για κάποιο λόγο), πήγε κανονικά η κατανάλωση της κάρτας 190watt, και συνολική συστήματος ~305 in game. Το μπουκάλι δλδ σε 1080p ήταν απίστευτο.

Το overlay όμως (εκτός και αν έχω κάνει κάτι λάθος) μακράν χειρότερο του adrenaline.

Δεν έχει επιλογές για ram/vram/CPU temps και άλλα. Ούτε επιλογή μεγέθους/transparency/χρώμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, just getting started είπε

Το overlay όμως (εκτός και αν έχω κάνει κάτι λάθος) μακράν χειρότερο του adrenaline.

Δεν έχει επιλογές για ram/vram/CPU temps και άλλα. Ούτε επιλογή μεγέθους/transparency/χρώμα.

ναι είναι σάπιο τελείως. χίλιες φορές afterburner + rtss

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/11/2023 στις 9:49 ΠΜ, just_a_dude είπε

Τα DDU και οι προσευχές είναι για την AMD. Στην NVIDIA τους περνάς ασάλιωτους, express. Εγώ ούτε καν κλείνω τα παράθυρα που έχω ανοιχτά όταν περνάω drivers. Χύμα όλα.

Καλά μην τρελαίνεσαι άρχοντα και εγώ τόσα άπειρα χρόνια με την 570 ασαλιωτους τους περνούσα τους drivers ούτε φυσικά έκλεινα παράθυρα κλπ. Αυτό το παραμύθι σταματήστε το. Και εγώ Nvidia έχω τώρα οκ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, niko13 είπε

Από την άλλη ρε συ το upscaler θα το χρησιμοποιήσεις κατά κύριο λόγο όταν θα έχεις χαμηλά fps σε native για να μπορέσεις να παίξεις σε αξιοπρεπή fps.Τι να το κάνω κι αν είναι good enough σε ψηλά fps.Εκτος κι αν κάποιος παίζει shooter games και κυνηγάει τα max fps.

To DLAA ειναι σε Raster , και οπου υπαρχει επιλογη για DLAA ειναι καλυτερο απο τα υπολοιπα.
Eπισης οταν εχεις πολλα FPS σε Raster και δεν χρειαζεσαι Upscale , μπορεις να βαλεις DLDSR+DLSS Q και παλι θα εχεις καλυτερη εικονα απο Raster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Petition να μπει το DLAA σε όλα τα games 😂

Επιτέλους γλίτωσα από τη θολούρα του native TAA.

Βασικά ανάλογα, πάει και με βάση την υλοποίηση σε κάθε παιχνίδι? Στο spiderman ας πούμε, θεωρείται καλό?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, just getting started είπε

Petition να μπει το DLAA σε όλα τα games 😂

Επιτέλους γλίτωσα από τη θολούρα του native TAA.

Βασικά ανάλογα, πάει και με βάση την υλοποίηση σε κάθε παιχνίδι? Στο spiderman ας πούμε, θεωρείται καλό?

Αυτες τις εντυπωσεις για το DLAA vs TAA , για το DLSS vs FSR κτλ κανονικα επρεπε να τα γραψεις και στο " Βοήθεια για Αναβάθμιση Κάρτας γραφικών" θα βοηθησει πολλους να καταλαβουν γιατι αυτοι με τις μικροτερες καρτες απο τη 4070 θα πρεπει να μη κοιτανε μονο τη τιμη και τα FPS.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, δυστυχώς όμως δεν είναι το DLAA σε όλα τα παιχνίδια... Και το dlss σε κίνηση σε 1080p είναι επίσης απλά οκ (φυσικά καλύτερο από fsr). Συνεχίζω να πιστεύω ότι για 1080p (που προορίζονται οι φθηνότερες κάρτες) είναι καλύτερο να μην κοιτάς σε upscalers και απλά να κοιτάς να πάρεις το περισσότερο performance/μνήμη που μπορείς.

Όπως επίσης δεν έχουν όλα τα παιχνίδια upscalers. Οπότε και εκεί το περισσότερο raster θα έχει πλεονεκτήματα.

Γενικά δεν θεωρώ ότι στις φθηνότερες κάρτες είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, όπως είναι πχ στις κατηγορίες 4080++ που απλά οι Nvidia τα κάνουν όλα. Δεν υπάρχει η τέλεια επιλογή στις φθηνές κάρτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, just getting started είπε

Κοίτα, δυστυχώς όμως δεν είναι το DLAA σε όλα τα παιχνίδια... Και το dlss σε κίνηση σε 1080p είναι επίσης απλά οκ (φυσικά καλύτερο από fsr). Συνεχίζω να πιστεύω ότι για 1080p (που προορίζονται οι φθηνότερες κάρτες) είναι καλύτερο να μην κοιτάς σε upscalers και απλά να κοιτάς να πάρεις το περισσότερο performance/μνήμη που μπορείς.

Όπως επίσης δεν έχουν όλα τα παιχνίδια upscalers. Οπότε και εκεί το περισσότερο raster θα έχει πλεονεκτήματα.

Γενικά δεν θεωρώ ότι στις φθηνότερες κάρτες είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, όπως είναι πχ στις κατηγορίες 4080++ που απλά οι Nvidia τα κάνουν όλα. Δεν υπάρχει η τέλεια επιλογή στις φθηνές κάρτες.

Oταν πρωτοβγηκε το DLSS, ελεγαν "δεν εχουν ολα τα παιχνιδια DLSS".
Oταν πρωτοβγηκε το FG ,ελεγαν "δεν εχουν ολα τα παιχνιδια DLSS 3".
Oταν πρωτοβγηκε το RT ,ελεγαν "δεν εχουν ολα τα παιχνιδια RT".
Πλεον τα υποστηριζουν αρκετα και ειδικα τα πιο γνωστα/καινουρια games.
Oποτε δεν καταλαβαινω τη λογικη "δεν το εχουν ολα".
Σε οσα το εχουν θα ειναι καλυτερες και σε οσα δεν το εχουν θα ειναι ιδιες αλλα οσο περναει ο καιρος θα γινονται καλυτερες και οχι χειροτερες.
Επισης μη ξεχναμε οτι δεν υπαρχει ή το ενα ή το αλλο, η μια πλευρα εχει και τα 2 Upscale και η αλλη πλευρα εχει μονο το 1 αρα παλι ειναι καλυτερα.
Αυτοι που επιλεγουν να αγορασουν τις Low Εnd ειναι συνηθως και αυτοι που τις κρατανε περισσοτερα χρονια και δεν αλλαζουν καθε 1-2 χρονια , οποτε ο πιο βασικος παραγοντας επιλογης GPU θα πρεπει να ειναι το αναποφεκτο Upscale και οχι τα 5-10FPS Raster που θα παιξουν στο 1/5 των παιχνιδιων για κανα 6μηνο/χρονο.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BlurayMoviesGreece είπε

To DLAA ειναι σε Raster , και οπου υπαρχει επιλογη για DLAA ειναι καλυτερο απο τα υπολοιπα.
Eπισης οταν εχεις πολλα FPS σε Raster και δεν χρειαζεσαι Upscale , μπορεις να βαλεις DLDSR+DLSS Q και παλι θα εχεις καλυτερη εικονα απο Raster.

Μωρέ ναι αλλά τι σχέση έχει με αυτό που έγραψα εγώ?Απάντησα στο γιατί και να δουλεύει καλύτερα το fsr στα υψηλά frames προσωπικά δεν μου λέει κ πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, niko13 είπε

Μωρέ ναι αλλά τι σχέση έχει με αυτό που έγραψα εγώ?Απάντησα στο γιατί και να δουλεύει καλύτερα το fsr στα υψηλά frames προσωπικά δεν μου λέει κ πολλά.

Ok τοτε εγω το καταλαβα λαθος, ετσι οπως το εθεσες ηταν και σαν να λες οτι το Upscale δεν χρειαζεται οταν μπορεις να παιξεις Raster.
Oποτε εδωσε 2 περιπτωσεις που και Raster να παιζει παλι ειναι προτιμοτερο να εχεις DLAA Raster(Νvidia) αντι για TAA Raster(AMD) ή DLDSR+DLSS Q αντι για TAA Raster.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Ok τοτε εγω το καταλαβα λαθος, ετσι οπως το εθεσες ηταν και σαν να λες οτι το Upscale δεν χρειαζεται οταν μπορεις να παιξεις Raster.
Oποτε εδωσε 2 περιπτωσεις που και Raster να παιζει παλι ειναι προτιμοτερο να βαλεις DLAA Raster αντι για TAA Raster ή DLDSR+DLSS Q.

Σου έστησα παγίδα με το upscaler ο άτιμος και τσουπ..😁Όχι ρε, είχε 470 πριν το παιδί και έκανε χρήση fsr σε χαμηλα fps.Τωρα έτσι για το γαμωτο δοκίμασε με την καινούργια σε 1080p/fsr quality και σε υψηλότερα fps το βρηκε καθαρότερο.

Επεξ/σία από niko13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, niko13 είπε

Σου έστησα παγίδα με το upscaler και τσουπ..😁Όχι ρε, είχε 470 πριν το παιδί και έκανε χρήση fsr σε χαμηλα fps.Τωρα έτσι για το γαμωτο δοκίμασε με την καινούργια σε 1080p/fsr quality και σε υψηλότερα fps το βρηκε καθαρότερο.

Νομιζω οτι τα Upscale δουλευουν διαφορετικα απο καρτα σε καρτα αλλης εταιριας.
Δηλαδη το ιδανικο θα ηταν να συγκρινουμε FSR σε AMD καρτα και DLSS σε Nvidia και οχι και τα 2 σε Nvidia.
To ΧeSS πχ μπορει να το χρησιμοποιουν ολοι αλλα δουλευει διαφορετικα/καλυτερα αν εχεις Intel GPU παρα αν το τρεχεις σε AMD GPU.
Aν λοιπον συγκρινεις XeSS vs FSR σε AMD Gpu ειναι λιγο αδικο για το ΧeSS που εχει αποδειχτει καλυτερο γιατι και αυτο ειναι με ΑΙ και μπορει να διορθωσει μεχρι και ατελειες του Raster οπως το DLSS. 

Screenshot_30.jpg

Screenshot_31.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, just getting started είπε

Τώρα που το άνοιξα μαζί με dldsr για 1440p (δεν είχε επιλογή 4K για κάποιο λόγο), πήγε κανονικά η κατανάλωση της κάρτας 190watt, και συνολική συστήματος ~305 in game. Το μπουκάλι δλδ σε 1080p ήταν απίστευτο.

Πράγματι, το DLDSR  περιορίζεται σε 2 αναλύσεις μεγαλύτερης της Native.

1) Native*1.78 , και 2) Native*2.25

Σε 1080p έχουμε (1) 1440p, και (2) 1620p

Το σενάριο (2) είναι εφάμιλλο της ποιότητας που θα έπαιρνες από σκέτο DSR με Native*4.00, δηλαδή super sample από 4K (2160p) αλλά με το performance penalty της 1620p.

4 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Νομιζω οτι τα Upscale δουλευουν διαφορετικα απο καρτα σε καρτα αλλης εταιριας.
Δηλαδη το ιδανικο θα ηταν να συγκρινουμε FSR σε AMD καρτα και DLSS σε Nvidia και οχι και τα 2 σε Nvidia.
To ΧeSS πχ μπορει να το χρησιμοποιουν ολοι αλλα δουλευει διαφορετικα/καλυτερα αν εχεις Intel GPU παρα αν το τρεχεις σε AMD GPU.
Aν λοιπον συγκρινεις XeSS vs FSR σε AMD Gpu ειναι λιγο αδικο για το ΧeSS που εχει αποδειχτει καλυτερο γιατι και αυτο ειναι με ΑΙ και μπορει να διορθωσει μεχρι και ατελειες του Raster οπως το DLSS. 

Το ξαναδιάβασα το argument παλιότερα αλλά δε νομίζω ότι ισχύει για το FSR που είναι hardware agnostic αλγόριθμος. Το input->output αποτέλεσμα είναι το ίδιο πάντα. Ίσως σε AMD να δείχνει subjectively καλύτερο γιατί οι μικροδιαφορές που έχουν οι Nvidia/AMD στο rendering+gama είναι fine tuned για AMD προφανώς, και το λίγο ταχύτερο raster βοηθάει στο resolve. Αλλά όλα τα shimmering προβλήματα παραμένουν.

Το XeSS απαιτεί συγκεκριμένο Hardware για τον αλγόριθμο που αν δεν το εντοπίσει, κάνει fallback σε χρήση διαφορετικού αλγορίθμου που δουλεύει και κυρίως δείχνει διαφορετικά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Oταν πρωτοβγηκε το RT ,ελεγαν "δεν εχουν ολα τα παιχνιδια RT".
Πλεον τα υποστηριζουν αρκετα και ειδικα τα πιο γνωστα/καινουρια games.
Oποτε δεν καταλαβαινω τη λογικη "δεν το εχουν ολα".

Εδώ όμως βγήκαν σωστοί όσοι το έλεγαν αυτό τότε, γιατί ούτε όλα όσα βγαίνουν έχουν RT, ούτε όλα όσα έχουν είναι σωστό RT που να αξίζει. Επίσης είναι λάθος να πάρεις φθηνή κάρτα ποντάροντας στο RT. Όταν ήδη βγαίνει ένα Alan wake 2 και βγάζει knock out την 4070. Οι δε χρήστες 2000 series πρακτικά τα μόνα RT που θα ανοίξουν είναι αυτά που το RT είναι μούφα. Δηλαδή, πόσα παιχνίδια με καλό RT πρόλαβαν παίξουν οι χρήστες των 2000? Αντίστοιχη ερώτηση για χρήστες 3000 και 4000. Η κάθε γενιά αντέχει πολύ λίγο στο RT.

1 hour ago, BlurayMoviesGreece said:

Αυτοι που επιλεγουν να αγορασουν τις Low Εnd ειναι συνηθως και αυτοι που τις κρατανε περισσοτερα χρονια και δεν αλλαζουν καθε 1-2 χρονια , οποτε ο πιο βασικος παραγοντας επιλογης GPU θα πρεπει να ειναι το αναποφεκτο Upscale και οχι τα 5-10FPS Raster που θα παιξουν στο 1/5 των παιχνιδιων για κανα 6μηνο/χρονο.

Αυτό για να σου απαντήσω, πρέπει να έχω μια 3060/4060 στα χέρια μου, σε έναν τίτλο που ζορίζονται σε 1080p, τόσο ώστε ρίχνοντας ρυθμίσεις δεν μπορείς να τον τρέξεις αξιοπρεπώς. Γιατί προσωπικά μιλώντας, μόνο τότε θα άνοιγα upscaler. Αλλά μιλάμε για κάρτα που είναι πρακτικά end of life σε αυτό το σημείο.

Για να απαντήσω δλδ πιο σίγουρα, θα έπρεπε να κάνω συγκριτικό 1080p/dlss quality/high settings vs 1080p/native/medium settings και να δω πιο αποτέλεσμα θα μου άρεσε περισσότερο για το performance που δίνει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...