Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4070 σε 1440p High RT High με DLSS Q εχει 55FPS βαζει ανετα FG δεν ειναι κανενα γρηγορο game.
4070Ti σε 1440p High RT High με DLSS Q εχει 66FPS δεν χρειαζεται να βαλει FG και αν βαλει θα ειναι μια χαρα.

Το Path Tracing oυσιαστικα δεν ειναι για τις current gen καρτες και ειδικα για τις Mid Range.
4080 4090 το παλευουν αλλα με FG.
Path Tracing ισως παιξει η 5070Τi και πανω χωρις FG.

Screenshot_17.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2281

  • Arkin

    1855

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

4070 σε 1440p High RT High με DLSS Q εχει 55FPS βαζει ανετα FG δεν ειναι κανενα γρηγορο game.
4070Ti σε 1440p High RT High με DLSS Q εχει 66FPS δεν χρειαζεται να βαλει FG και αν βαλει θα ειναι μια χαρα.

Το Path Tracing oυσιαστικα δεν ειναι για τις current gen καρτες και ειδικα για τις Mid Range.
4080 4090 το παλευουν αλλα με FG.
Path Tracing ισως παιξει η 5070Τi και πανω χωρις FG.

Screenshot_17.jpg

Όχι αν δεν παίζουν με path tracing πάνω από 60 fps δεν αξίζουν. Αυτό ακριβώς τίποτα άλλο.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, aki είπε

Κι' όμως είναι... Προσωπικά με απέτρεψε από αγορά 4070/ti αυτές τις μέρες. (το εννοώ)
Απομυθοποιεί το "πάρε nVidia/RTX για παίζουν τα πάντα, κάπως".

Η 4080 είναι οριακή σε 1440p με upscale και οι 3090ti/4070ti δεν αποδίδουν σε 1080p.
Μόνο ένα συμπέρασμα βγαίνει: δεν έχει νόημα η αγορά μεσαίας κατηγορίας.

Σωστά το έχεις καταλάβει. Είναι πολύ οριακές οι 4070Ti για 1440p ακόμα και με FG στα next gen. Πλάκα πλάκα οι κάρτες με το μεγαλύτερο life span ήταν οι Turing που ειρωνεύονταν και τα δέντρα.

Πιο κάτω στο Nightingale boss fight με high preset και RT high αναγκάστηκα σε 720p να ανοίξω και το FG γιατί έπεφτα κάτω από τα 55 καρέ. Μόνο έτσι θα τον έβγαζα σε hard που θέλει καλό σημάδι. Δεν είναι walking simulator οι μάχες του. Με ένα hit πεθαίνεις. Τα 60-70fps μετά από FG ΔΕΝ επαρκούν. BTW, φοβερό game. Καλύτερο gameplay από το πρώτο.

Μετά βέβαια συνεχίζει στο δάσος που βλέπεις πιο ανθρώπινες επιδόσεις και 60ρι μέχρι και σε 960p. Η ουσία είναι ότι αν αυτό συμβαίνει σήμερα τότε σε 1-2 χρόνια θα είναι για 1080p η 4070Ti στο αντίστοιχο Wake. 4070 και κάτω είναι περισσότερο για να μαξάρεις τα παλιότερα RT-και όχι μόνο-games.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά ό,τι να 'ναι..Επειδή είναι πολύ βαρύ το PT σημαίνει ότι οι κάρτες είναι για πέταμα. Χαμηλότερες ρυθμίσεις δεν υπάρχουν ; Μόνο το ''όλα δεξιά '' ;

Το αποτέλεσμα του Alan Wake 2 σε raster είναι φοβερό και πολύ κοντά στο PT, απλά παίζεις εκεί αν δεν έχεις 4080/4090 και είσαι πένα.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά ό,τι να 'ναι..Επειδή είναι πολύ βαρύ το PT σημαίνει ότι οι κάρτες είναι για πέταμα. Χαμηλότερες ρυθμίσεις δεν υπάρχουν ; Μόνο το ''όλα δεξιά '' ;

Το αποτέλεσμα του Alan Wake 2 σε raster είναι φοβερό και πολύ κοντά στο PT, απλά παίζεις εκεί αν δεν έχεις 4080/4090 και είσαι πένα.

Με 4080 είναι αυτά που γράφω πιο πάνω. 4070Ti αντέχει μόνο με optimized settings και μόνο με FG.

Το απλό RT τρώει αμέσως ένα 25% και είναι μόνο σκιές(και denoise). Ούτε καν reflections δεν έχεις αν δεν ανοίξεις έστω ένα PT low. Τους διέταξε ο πέτσινος ή όλα ή τίποτα. Δεν εξηγείται αλλιώς γιατί να μην υπάρχει παράλληλα μια ολοκληρωμένη RT λύση. Και το PT medium που προσθέτει AO είναι μόνο 1 light bounce. 2 στο CP2077 που τρέχει PT σχεδόν στα πάντα με >50% καλύτερο frame rate.

Υποτίθεται ότι σήμερα έχεις 4Χ το RT performance της 2080(στην 4080) για να μην συμβαίνουν αυτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά ό,τι να 'ναι..Επειδή είναι πολύ βαρύ το PT σημαίνει ότι οι κάρτες είναι για πέταμα. Χαμηλότερες ρυθμίσεις δεν υπάρχουν ; Μόνο το ''όλα δεξιά '' ;

Το αποτέλεσμα του Alan Wake 2 σε raster είναι φοβερό και πολύ κοντά στο PT, απλά παίζεις εκεί αν δεν έχεις 4080/4090 και είσαι πένα.

Αυτό δεν είναι το θέμα με τις AMD??? Όλες οι μάχες εδώ μέσα για το RT δεν είναι και όποιος αγοράζει κόκκινη κάρτα είναι 5 γενιές πίσω κτλ???

Δεν άντεξα να μην το σχολιάσω. Αν και είμαι υπέρ των γραφόμενων σου, απλά πήρα αφορμή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Με 4080 είναι αυτά που γράφω πιο πάνω. 4070Ti αντέχει μόνο με optimized settings και μόνο με FG.

Το απλό RT τρώει αμέσως ένα 25% και είναι μόνο σκιές(και denoise). Ούτε καν reflections δεν έχεις αν δεν ανοίξεις έστω ένα PT low. Τους διέταξε ο πέτσινος ή όλα ή τίποτα. Δεν εξηγείται αλλιώς γιατί να μην υπάρχει παράλληλα μια ολοκληρωμένη RT λύση. Και το PT medium που προσθέτει AO είναι μόνο 1 light bounce. 2 στο CP2077 που τρέχει PT σχεδόν στα πάντα με >50% καλύτερο frame rate.

Υποτίθεται ότι σήμερα έχεις 4Χ το RT performance της 2080(στην 4080) για να μην συμβαίνουν αυτά.

Ε για αυτό υπάρχει το FG παιδιά. Στην πρώτη παρουσίαση της 4090 αυτό έδειξαν σα χαρακτηριστικό των νέων καρτών. Παίξτε με DLSS Balanced ξέρω γω αν θέλετε PT. 

13 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Αυτό δεν είναι το θέμα με τις AMD??? Όλες οι μάχες εδώ μέσα για το RT δεν είναι και όποιος αγοράζει κόκκινη κάρτα είναι 5 γενιές πίσω κτλ???

Δεν άντεξα να μην το σχολιάσω. Αν και είμαι υπέρ των γραφόμενων σου, απλά πήρα αφορμή. 

Για δοκίμασε PT στην AMD και πες μας πόσο κοντά είναι στην 4070 που παίζει να είναι πάνω από την 7900xt. Εσύ επόμενη γενιά και αν. Ούτε εγώ άντεξα να μη σχολιάσω.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Αυτό δεν είναι το θέμα με τις AMD??? Όλες οι μάχες εδώ μέσα για το RT δεν είναι και όποιος αγοράζει κόκκινη κάρτα είναι 5 γενιές πίσω κτλ???

Δεν άντεξα να μην το σχολιάσω. Αν και είμαι υπέρ των γραφόμενων σου, απλά πήρα αφορμή. 

Ναι είναι 5 χρόνια πίσω γιατί δεν μπορούν ούτε ένα dying light 2 να μαξάρουν, γιατί δεν μπορούν να βγάλουν ακόμα μια αξιοπρεπή upscaled εικόνα και πάει λέγοντας.

Από την άλλη τα nvidia sponsored σχεδιάζονται στη λογική του "όλα ή τίποτα". Ή 4090 ή τίποτα.

Δεν υπάρχει scalability στο RTX του AW2. Το εξήγησα πιο πάνω. Αν ανοίξεις RT δεν θα έχεις reflections. Αν ανοίξεις μόνο PT low θα έχεις reflections αλλά όχι AO που βγάζει ακόμα και το software RT. Τα έχουν δομήσει έτσι ώστε να πας στο PT medium που είναι μόλις 10-15% ελαφρύτερο από το PT high. Άρα γιατί όχι κατευθείαν PT-high θα πει κάποιος; Όλα ή τίποτα.

Το λογικό είναι να τα έχεις ΟΛΑ τα εφέ στην ποιότητα που σηκώνει η κάρτα σου με βάση τα gigarays που μπορεί να κάνει cast. Αυτό δεν καταλαβαίνουν ορισμένοι εδώ μέσα. Αυτό ξεχωρίζει το sponsored studio από το studio που απλά κάνει χρήση μιας τεχνολογίας με γνώμονα την εμπειρία του καταναλωτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Armoral είπε

Ε για αυτό υπάρχει το FG παιδιά. Στην πρώτη παρουσίαση της 4090 αυτό έδειξαν σα χαρακτηριστικό των νέων καρτών. Παίξτε με DLSS Balanced ξέρω γω αν θέλετε PT. 

Για δοκίμασε PT στην AMD και πες μας πόσο κοντά είναι στην 4070 που παίζει να είναι πάνω από την 7900xt. Εσύ επόμενη γενιά και αν. Ούτε εγώ άντεξα να μη σχολιάσω.

Νομίζω προσωπικά έχω βάλει αρκετά βιντεάκια με RT και PT άσχετα αν είναι καλά η όχι με την κάρτα που έχω.

Και ποτέ δεν είπε νομίζω κανείς ότι η AMD μπορεί να κάνει κάτι με τις κάρτες που έχει σε PT. Απλά όταν λέγαμε ότι το RT δεν είναι το παν μας έβγαζαν τρελούς. Και άλλη μία φορά να νοιώσουν κάποιοι καλύτερα η NVIDIA είναι πάνω σε RT και τεχνολογίες.

Επεξ/σία από Aris-leme
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ

2 hours ago, BlurayMoviesGreece said:

4070 σε 1440p High RT High με DLSS Q εχει 55FPS βαζει ανετα FG δεν ειναι κανενα γρηγορο game.

Το Path Tracing oυσιαστικα δεν ειναι για τις current gen καρτες και ειδικα για τις Mid Range.

Screenshot_17.jpg

Πάντως ότι βίντεο είδα από 4070 στο YT, η 4070 δεν βγάζει σε κανέναν αυτά να νούμερα που λες στο δάσος. Με RT medium(PT off)/medium preset/dlss PERFORMANCE πιάνει αυτά τα καρέ (ούτε 60 δλδ).

Και ποιος είπε ότι θέλει να τρέξει τέρμα PT σε 4070? Εδώ ακόμα και ΧΩΡΙΣ PT, αλλά με απλό RT το performance είναι κακό για τα visuals που δίνει. Πόσο μάλλον όταν δεν έχεις καν RT reflections, και παίζεις με SSR τίγκα στο graining

Τα δε direct shadows στο απλό raster είναι απλά μέτρια, μέσα στο flicker/noise/θολούρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Νομίζω προσωπικά έχω βάλει αρκετά βιντεάκια με RT και PT άσχετα αν είναι καλά η όχι με την κάρτα που έχω.

Και ποτέ δεν είπε νομίζω κανείς ότι η AMD μπορεί να κάνει κάτι με τις κάρτες που έχει σε PT. Απλά όταν λέγαμε ότι το RT δεν είναι το παν μας έβγαζαν τρελούς. Και άλλη μία φορά να νοιώσουν κάποιοι καλύτερα η NVIDIA είναι πάνω σε RT και τεχνολογίες.

Δεν έχει σημασία αν είναι καλή η κάρτα η δική σου ή όχι. Επειδή είναι δική σου κάρτα, δε χρειάζεται να επιβεβαιώσεις ότι έκανες σωστή ή τη σωστότερη επιλογή λέγοντας κάτι που δεν ισχύει. Και ναι το ξέρουμε στα λεφτά της η 7800xt είναι πολύ ικανή και έχει καλό vfm, τι να κάνουμε έτσι είναι τα πράγματα.

Ο Psycho είπε, όπως λέμε και όλοι, ότι ξέραμε μέχρι σήμερα. Δεν έπαιζαν ποτέ οι mid range κάρτες στα Ultra. Ποτέ. Τουλάχιστον χωρίς παραχωρήσεις στα FPS. Σήμερα λοιπόν πως ξαφνικά έχουμε αυτή την απαίτηση; Κατανοώ ότι έχουν ανέβει τα κόστη, αλλά οι κάρτες παραμένουν Mid range.

Από τη στιγμή λοιπόν που έχουμε τεχνολογίες αρκετά έως υπερβολικά επιβαρυντικές για το σημερινό hardware, ε δε μπορούμε να λέμε ότι αφού δεν παίζουν PT ή RT όλες με 60, 100, 150 fps είναι άχρηστες, σα  να είναι το Raytracing ή το Path tracing κάτι ασήμαντο, εύκολα υλοποιήσιμο.. Δεν είναι εύκολο να υπάρχει real time raytracing και για αυτό και οι δύο έχουν εμφανίσει Upscalers και frame generation τεχνολογίες.

Καλύτερα δε νιώθει κανείς, εσύ κερδίζεις σε raster και μνήμη, η Nvidia σε RT και επιπλέον τεχνολογίες. Άρα πάντα κάτι λείπει.

Για εμένα πρώτα παίζει ρόλο η δουλειά που γίνεται στα γραφικά, τόσα χρήματα δίνουμε άλλωστε και τα δίνουμε για το next gen. Επειδή το Raytracing προσθέτει πολύ στο ρεαλισμό είναι προτεραιότητα και είναι το παν από τη δική μου πλευρά. Μακάρι να είχαν όλοι οι τίτλοι αντίστοιχη υποστήριξη. Δεν υπάρχει περίπτωση να παίξω τίτλο με Raytracing χωρίς αυτό ενεργοποιημένο. Και για αυτό έχω Nvidia.

Αν την επόμενη γενιά αυτή που οδηγεί είναι η AMD, να είμαστε καλά πρώτα ο Θεός, να την τιμήσουμε και να το λέμε κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, just getting started είπε

Εντωμεταξύ

Πάντως ότι βίντεο είδα από 4070 στο YT, η 4070 δεν βγάζει σε κανέναν αυτά να νούμερα που λες στο δάσος. Με RT medium(PT off)/medium preset/dlss PERFORMANCE πιάνει αυτά τα καρέ (ούτε 60 δλδ).

Και ποιος είπε ότι θέλει να τρέξει τέρμα PT σε 4070? Εδώ ακόμα και ΧΩΡΙΣ PT, αλλά με απλό RT το performance είναι κακό για τα visuals που δίνει. Πόσο μάλλον όταν δεν έχεις καν RT reflections, και παίζεις με SSR τίγκα στο graining

Τα δε direct shadows στο απλό raster είναι απλά μέτρια, μέσα στο flicker/noise/θολούρα.

Ο bluemovie βλεπει review με 5 δευτερα gameplay testing απο ενα παιχνιδι και βγαζει συμπερασμα πως αποδισει η καρτα. Τα νουμερα στο review ειναι ενας κυκλος που κανει στο Parking ,αν επιστρεψει στο δασος για την μαχη με τον Nightingale θα παει για τσαγαλα

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με DLSS Q + FG και όλα δεξιά με την 4070 είδα μέχρι και 49 fps στο δάσος εκεί που πας στο General Store. Στο diner ήταν στα 70αρια. Παρακάτω δεν το προχώρησα. Αυτά με την αρχική έκδοση από τη θεία. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι με το patch.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Ναι είναι 5 χρόνια πίσω γιατί δεν μπορούν ούτε ένα dying light 2 να μαξάρουν, γιατί δεν μπορούν να βγάλουν ακόμα μια αξιοπρεπή upscaled εικόνα και πάει λέγοντας.

Από την άλλη τα nvidia sponsored σχεδιάζονται στη λογική του "όλα ή τίποτα". Ή 4090 ή τίποτα.

Δεν υπάρχει scalability στο RTX του AW2. Το εξήγησα πιο πάνω. Αν ανοίξεις RT δεν θα έχεις reflections. Αν ανοίξεις μόνο PT low θα έχεις reflections αλλά όχι AO που βγάζει ακόμα και το software RT. Τα έχουν δομήσει έτσι ώστε να πας στο PT medium που είναι μόλις 10-15% ελαφρύτερο από το PT high. Άρα γιατί όχι κατευθείαν PT-high θα πει κάποιος; Όλα ή τίποτα.

Το λογικό είναι να τα έχεις ΟΛΑ τα εφέ στην ποιότητα που σηκώνει η κάρτα σου με βάση τα gigarays που μπορεί να κάνει cast. Αυτό δεν καταλαβαίνουν ορισμένοι εδώ μέσα. Αυτό ξεχωρίζει το sponsored studio από το studio που απλά κάνει χρήση μιας τεχνολογίας με γνώμονα την εμπειρία του καταναλωτή.

Έχει κανονικά και RT reflections το RT low και RT direct lighting και RT shadows από το direct lighting, πρακτικά πάνω από το RT HIGH του control και επιπλέον έχει και GI η μηχανή, που δεν είχε αν δεν κάνω λάθος το control, τέλος δεν είχε δάσος το control, ήταν κυριολεκτικά σαν το tv studio που παίζεις με τον wake, δηλαδή βατό PT high και με ga102.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά ό,τι να 'ναι..Επειδή είναι πολύ βαρύ το PT σημαίνει ότι οι κάρτες είναι για πέταμα. Χαμηλότερες ρυθμίσεις δεν υπάρχουν ; Μόνο το ''όλα δεξιά '' ;

Το αποτέλεσμα του Alan Wake 2 σε raster είναι φοβερό και πολύ κοντά στο PT, απλά παίζεις εκεί αν δεν έχεις 4080/4090 και είσαι πένα.

Αυτό ακριβώς είναι το argument... Καλές οι 4070/ti αλλά το AW2 λέει: Όχι αρκετά καλές.
Επίσης υπάρχει και το PS5 -like- Low, που είναι μια χαρά για 2000 σειρά. Δε με σταμάτησε να το πάρω.

Και για να ξαναπιάσουμε αν το AW2 είναι RTX seller ή όχι, η απάντηση είναι όχι., είναι stopper.
Το CP77 με το (αληθινά) Path Tracing κόσμο του, που κάνει φοβερό scaling, είναι rtx seller.

 

8 ώρες πριν, pirmen56 είπε

[...] στο Nightingale boss fight με high preset και RT high αναγκάστηκα σε 720p να ανοίξω και το FG γιατί έπεφτα κάτω από τα 55 καρέ [...]

Ενδιαφέρον. Άρα το FG βοήθησε στο choppiness του μέτριου Mouse Implementation όταν είσαι σε εκτός 30/60/90 fps που ανέφερε ο Alex στο DF και είχα κι εγώ την απορία τότε γιατί συμπεριφέρεται erratic το παιχνίδι;

Επεξ/σία από aki
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...