Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ένα παιχνίδι που σκοπεύει σε πολλές πωλήσεις πρέπει να παίζει καλά και με αξιοπρεπή visuals στο average hardware και όχι στην 4090. Το αν θα έχει και κάποιο ultra τέρμα δεξιά setting που θα γονατίζει ακόμα και την 4090 είναι αδιάφορο.

 

αυτό ακριβώς κάνουν το CP77 και το AW2. Το Loadingfield από την άλλη και το Forwoken δεν το κάνουν αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2351

  • Arkin

    1953

  • BlurayMoviesGreece

    1823

  • Herald

    1556

50 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ένα παιχνίδι που σκοπεύει σε πολλές πωλήσεις πρέπει να παίζει καλά και με αξιοπρεπή visuals στο average hardware και όχι στην 4090. Το αν θα έχει και κάποιο ultra τέρμα δεξιά setting που θα γονατίζει ακόμα και την 4090 είναι αδιάφορο.

 

Αυτό ακριβώς κάνει το AW2.

Δείχνει πολύ καλό με hardware RT off γιατί έχει μια πολύ ωραία software RT υλοποίηση.

Αν ανοίξεις hardware RT γίνεται μερικό ξεβρακωμα στις περισσότερες GPUs και αν ανοίξεις PT απαιτεί 4090.

Εδώ το FG χρειάζεται αλλά πρέπει να μελετηθεί πως δουλεύει δεδομένου του χαμηλού αρχικού frame rate.

Από ότι μέχρι τώρα έχω δει απομυθοποιεί κάπως το RTX της Nvidia αφού αποδεικνύει ότι δε χρειάζεται RTX για να είναι πολύ δυνατο οπτικά ένα παιχνίδι. Όπως έκανε και το RDR2 στο 99% των παιχνιδιών με RT back in the days.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Αυτό ακριβώς κάνει το AW2.

Δείχνει πολύ καλό με hardware RT off γιατί έχει μια πολύ ωραία software RT υλοποίηση.

Αν ανοίξεις hardware RT γίνεται μερικό ξεβρακωμα στις περισσότερες GPUs και αν ανοίξεις PT απαιτεί 4090.

Εδώ το FG χρειάζεται αλλά πρέπει να μελετηθεί πως δουλεύει δεδομένου του χαμηλού αρχικού frame rate.

Από ότι μέχρι τώρα έχω δει απομυθοποιεί κάπως το RTX της Nvidia αφού αποδεικνύει ότι δε χρειάζεται RTX για να είναι πολύ δυνατο οπτικά ένα παιχνίδι. Όπως έκανε και το RDR2 στο 99% των παιχνιδιών με RT back in the days.

Το ίδιο ακριβώς όπως το lumen στο Fortnite …θέληση να έχουν οι devs να τα φτιάχνουν σωστά και μια χαρά είναι οι κάρτες … το fg πάντως στο Aw2 με χειριστήριο ακόμα και στα 60 fps που το δοκίμασα είναι πολύ καλό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Αυτό ακριβώς κάνει το AW2.

Δείχνει πολύ καλό με hardware RT off γιατί έχει μια πολύ ωραία software RT υλοποίηση.

Αν ανοίξεις hardware RT γίνεται μερικό ξεβρακωμα στις περισσότερες GPUs και αν ανοίξεις PT απαιτεί 4090.

Εδώ το FG χρειάζεται αλλά πρέπει να μελετηθεί πως δουλεύει δεδομένου του χαμηλού αρχικού frame rate.

Από ότι μέχρι τώρα έχω δει απομυθοποιεί κάπως το RTX της Nvidia αφού αποδεικνύει ότι δε χρειάζεται RTX για να είναι πολύ δυνατο οπτικά ένα παιχνίδι. Όπως έκανε και το RDR2 στο 99% των παιχνιδιών με RT back in the days.

True. Αυτό που βλέπω ότι έχει ουσία στις RTX είναι το RR. Αφαιρεί το θόρυβο. Μέρα με τη νύχτα. Και ειδικά η Northlight μηχανή έχει αρκετό. Και το control φουλ στο noise είναι στις αντανακλάσεις.

3 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Το ίδιο ακριβώς όπως το lumen στο Fortnite …θέληση να έχουν οι devs να τα φτιάχνουν σωστά και μια χαρά είναι οι κάρτες … το fg πάντως στο Aw2 με χειριστήριο ακόμα και στα 60 fps που το δοκίμασα είναι πολύ καλό 

αυτό που παρατήρησα σε σχέση με το cp77 είναι ότι στο ΑW2 έχεις περισσότερο περιθώριο στα fps του FG ίσως επειδή είναι slow paced. Στο CP77 αν πέσεις στα 80-85 αρχίζεις και καταλαβαίνεις στην κίνηση του ποντικιού ότι δεν είναι πραγματικά frames.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

True. Αυτό που βλέπω ότι έχει ουσία στις RTX είναι το RR. Αφαιρεί το θόρυβο. Μέρα με τη νύχτα. Και ειδικά η Northlight μηχανή έχει αρκετό. Και το control φουλ στο noise είναι στις αντανακλάσεις.

παρολα αυτα θελει βελτιωση λογω του έντονου sharpening που προσθετει ...

π.χ στο cyberpunk δεν παλευεται ... στο alan wake επειδη εχει πολυ θορυβο,αναγκαστηκα το βαζεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, tolisrx8 είπε

παρολα αυτα θελει βελτιωση λογω του έντονου sharpening που προσθετει ...

π.χ στο cyberpunk δεν παλευεται ... στο alan wake επειδη εχει πολυ θορυβο,αναγκαστηκα το βαζεις...

ναι στο CP77 είναι αισχρό το sharpening. Στο AW2 δεν παρατήρησα υπερβολικό sharpening πάντως. Μια χαρά είναι η εικόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, just_a_dude said:

αυτό ακριβώς κάνουν το CP77 και το AW2. Το Loadingfield από την άλλη και το Forwoken δεν το κάνουν αυτό.

Κάτσε, έχεις δει τα physics στο Fallout στο διάστημα; Έχεις κάτσει να βλέπεις βίντεο που πετάνε credits σε κουβάδες η γεμίζουν πατάτες διαστημόπλοιο;

Μπορείς να γεμίσεις με πατάτες ένα χώρο στο CP2077 η το AW2; Οχι. Άρα τι μας λες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Armoral said:

Κάτσε, έχεις δει τα physics στο Fallout στο διάστημα; Έχεις κάτσει να βλέπεις βίντεο που πετάνε credits σε κουβάδες η γεμίζουν πατάτες διαστημόπλοιο;

Μπορείς να γεμίσεις με πατάτες ένα χώρο στο CP2077 η το AW2; Οχι. Άρα τι μας λες.

 

Εντωμεταξύ τα physics από τις πατάτες είναι μια χαρά (δεν κάνω πλάκα) αλλά τα physics των εχθρών είναι χάλια. priorities :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εντωμεταξύ τα physics από τις πατάτες είναι μια χαρά (δεν κάνω πλάκα) αλλά τα physics των εχθρών είναι χάλια. priorities :P

Εννοειται ότι είναι μια χαρά αλλά από ποτέ κρίνουμε τα παιχνίδια από το πώς συμπεριφέρεται ένας χώρος γεμάτος πατάτες;

Ναι τα physics είναι οκ. Του Zelda είναι απείρως καλύτερα αν και εκεί υπάρχουν φάσεις που μπορεί κάποιος να κάνει τον κώδικα να τρελαθεί και να πετάνε κουτια στον αέρα αλλά όχι στο άσχετο όπως στο Fallout στο διάστημα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο βαρύ part που συνάντησα έως τώρα. Επιστροφή στο δάσος προς αναζήτηση του Nightingale. 1440p, dlssP(720p) με high preset και PT high.

Spoiler

spacer.png

Πρέπει να υπάρχει ποινική ρήτρα στο συμβόλαιο της Remedy να μην μπορεί καμία 3ΧΧΧ κάρτα να το τρέξει έστω και με υποψία ray tracing, ούτε καν σε 480p. Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς πώς γίνεται με 3Χ την ισχύ σε raster και ~4-5Χ σε RT από την εποχή του Control(2080Ti) να βλέπεις αυτό το χάλι.

Τουλάχιστον το dlss2 είναι υποδειγματικό σε κίνηση(τραγωδία το FSR) και το 720p με DLDSR δείχνει πολύ πιο sharp από το dlssQ(επίσης 720p) του 1080p για ευνόητο λόγο.

3 ώρες πριν, kkatzos είπε

Από ότι μέχρι τώρα έχω δει απομυθοποιεί κάπως το RTX της Nvidia αφού αποδεικνύει ότι δε χρειάζεται RTX για να είναι πολύ δυνατο οπτικά ένα παιχνίδι. Όπως έκανε και το RDR2 στο 99% των παιχνιδιών με RT back in the days.

Δεν το απομυθοποιεί. Αν δεις συγκρίσεις lumen με hw RT στην UE5 θα καταλάβεις. Το lumen κάνει καλούτσικα μόνο ένα από τα πολλά RT εφέ και με περισσότερο θόρυβο.

Το θέμα είναι ότι έχεις υποτίθεται hw επιτάχυνση 3ης γενιάς για να τρέχουν όλα άψογα σε 1080p native και πάνω, ενώ στην πράξη εισπράττεις οριακές βελτιώσεις με ασύλληπτο overhead. Επειδή η πράσινη θεωρεί ότι αυτός με 3090 πρέπει να ξαναδώσει άλλα τόσα για 4090 αλλιώς δεν θα έχει απολύτως τίποτα από RTX(σε playable κατάσταση). Γιατί δεν υπάρχει ίχνος πίεσης από τον ανταγωνισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, geomrk said:

Το unrecord το ειχα δει αλλα το lost fragment οχι, παναγια μ τι αριστουργημα ειναι αυτο, τι ηχος

Δε ξέρω αν θα δούμε κάτι τέτοιο έως το τέλος της δεκαετίας αυτής ή αν τα πρότζεκτ αυτά όντως είναι παιχνίδια που αν βγουν θα είναι όπως δείχνουν τα teaser 100%. Μακάρι γιατί είναι απλά ουαου. Πάντως είναι ένα όνειρο του gaming που θα ήθελα να γίνει πραγματικότητα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το πιο βαρύ part που συνάντησα έως τώρα. Επιστροφή στο δάσος προς αναζήτηση του Nightingale. 1440p, dlssP(720p) με high preset και PT high.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

Πρέπει να υπάρχει ποινική ρήτρα στο συμβόλαιο της Remedy να μην μπορεί καμία 3ΧΧΧ κάρτα να το τρέξει έστω και με υποψία ray tracing, ούτε καν σε 480p. Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς πώς γίνεται με 3Χ την ισχύ σε raster και ~4-5Χ σε RT από την εποχή του Control(2080Ti) να βλέπεις αυτό το χάλι.

Τουλάχιστον το dlss2 είναι υποδειγματικό σε κίνηση(τραγωδία το FSR) και το 720p με DLDSR δείχνει πολύ πιο sharp από το dlssQ(επίσης 720p) του 1080p για ευνόητο λόγο.

Δεν το απομυθοποιεί. Αν δεις συγκρίσεις lumen με hw RT στην UE5 θα καταλάβεις. Το lumen κάνει καλούτσικα μόνο ένα από τα πολλά RT εφέ και με περισσότερο θόρυβο.

Το θέμα είναι ότι έχεις υποτίθεται hw επιτάχυνση 3ης γενιάς για να τρέχουν όλα άψογα σε 1080p native και πάνω, ενώ στην πράξη εισπράττεις οριακές βελτιώσεις με ασύλληπτο overhead. Επειδή η πράσινη θεωρεί ότι αυτός με 3090 πρέπει να ξαναδώσει άλλα τόσα για 4090 αλλιώς δεν θα έχει απολύτως τίποτα από RTX(σε playable κατάσταση). Γιατί δεν υπάρχει ίχνος πίεσης από τον ανταγωνισμό.

Spoiler

Με αφορμη το σχολιο σου για το fsr ,προφανως και το dlss ειναι καλυτερο δεν τιθεται θεμα ,βλεπω ομως καποια βιντεακια στο youtube που εχου συγκρισεις στο alan wake fsr vs dlss και δειχνουν fsr quality να ειναι τιγκα στο shimmering. Εγω που παιζω με fsr performance στο δασος δεν εχω παρατηρησει τπτ τετοιο, μπορει να εχει εμφανιστει σε καποια σημεια αλλα δεν εχει καμια επαφη με αυτο που βλεπω στα βιντεο. Και εδω ερχεται η ερωτηση. Εχει σκεφτει ποτε κανενας οτι στις amd καρτες το fsr παιζει καλυτερα απο τις nvidia γιατι τα θεματα αυτα εχουν διορθωθει με τους εκαστοτε drivers?  Και θελω να καταληξω μηπως η συγκριση fsr ,dlss θα πρεπει να γινεται με τις αναλογες καρτες και οχι με nvidia καρτες μονο?

 

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, akoinonitos είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Με αφορμη το σχολιο σου για το fsr ,προφανως και το dlss ειναι καλυτερο δεν τιθεται θεμα ,βλεπω ομως καποια βιντεακια στο youtube που εχου συγκρισεις στο alan wake fsr vs dlss και δειχνουν fsr quality να ειναι τιγκα στο shimmering. Εγω που παιζω με fsr performance στο δασος δεν εχω παρατηρησει τπτ τετοιο, μπορει να εχει εμφανιστει σε καποια σημεια αλλα δεν εχει καμια επαφη με αυτο που βλεπω στα βιντεο. Και εδω ερχεται η ερωτηση. Εχει σκεφτει ποτε κανενας οτι στις amd καρτες το fsr παιζει καλυτερα απο τις nvidia γιατι τα θεματα αυτα εχουν διορθωθει με τους εκαστοτε drivers?  Και θελω να καταληξω μηπως η συγκριση fsr ,dlss θα πρεπει να γινεται με τις αναλογες καρτες και οχι με nvidia καρτες μονο?

 

Τα προβλήματα του FSR τα έχει αναδείξει και το hw unboxed με άπειρες radeon κάρτες στην κατοχή του. Πώς και δεν το πρόσεξαν αυτό που λες;

Ειδικά στο AW2 βλέπω ότι με upscale από 720p δεν υπάρχει ούτε το κλασικό ghosting trail ακόμα και στα φύλλα μακρινών δέντρων όταν κινείσαι. Είναι ίσως η καλύτερη υλοποίηση μέχρις ώρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

11 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Τα προβλήματα του FSR τα έχει αναδείξει και το hw unboxed με άπειρες radeon κάρτες στην κατοχή του. Πώς και δεν το πρόσεξαν αυτό που λες;

Ειδικά στο AW2 βλέπω ότι με upscale από 720p δεν υπάρχει ούτε το κλασικό ghosting trail ακόμα και στα φύλλα μακρινών δέντρων όταν κινείσαι. Είναι ίσως η καλύτερη υλοποίηση μέχρις ώρας.

Spoiler

Καλα το fsr σε 720p ειναι απαισιο δεν μιλαω για τοσο χαμηλο rendering. Σε 4k fsr performance παιζω 1080p δλδ

 

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί photorealism, θυμάμαι μέσα/τέλη 90s που κάποια παιχνίδια είχανε photorealistic γραφικά που φυσικά δεν ήταν τίποτε άλλο παρά κάποιο background και pixelated protagonists, και ήμουνα και φανατικός στα πρώτα 3/4. Όλοι οι φίλοι μου ήτανε υπέρ των παραδοσιακών γραφικών.. ΤΟΤΕ!

Σήμερα αυτοί έχουνε ξετρελαθεί με τα 2 αυτά βιντεο που ανεβάσατε... και γω από την άλλη περιμένω πως και πως να τελειώσω το PC και να βάλω το ratchet&clank γιατί από όλα τα νέα games σε PC τα τελευταία 2 χρόνια αν βάλουμε το CP2.0 στην άκρη δεν με έχουν ξετρελάνει και πάρα πολύ. Μου άρεσε αρκετά εκείνο με τον Wukong το Κινέζικο, το ratchet, το AW2, το Remnant2 (ναι ναι), και φυσικά ΤWW3 το οποίο είναι από μόνο του κάτι ξεχωριστό άσxετα με τα γραφικά. 

Πέρα από τα παιχνίδια benchmark, με τι καίγεστε οι περισσότεροι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...